මහා පුනරුජ්ජීවනය
(න්)
ප්රශංසා
අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි
හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ
මිතුරන් විය
·
ගිණුම.
ප්රශ්නය:
අභිරුචි ගිණුමක් භාෂාව හා නීත්යානුකූලව?
ඒ: භාෂාව:
නිකුත් 0
ෂරියා: සිය ව්යාපාර
දෙවිගේ වහලුන් සඳහා 0 එන්න පවසයි:
(إِنَّ إِلَيْنَا إِيَابَهُمْ * ثُمَّ إِنَّ
عَلَيْنَا حِسَابَهُمْ)( سورة الغاشية (25-26)
* මෙම හා ඇදහිලිවන්තයා
හැටිය ද, කෛරාටිකයෙකු
සඳහා තත්ත්වය ගිණුම:
ප්රශ්නය: ගිණුමක් කෙසේද
හා ඇදහිලිවන්තයා හැටිය ද, කෛරාටිකයෙකු සඳහා වට්ටෝරුවකි
විය වන්නේ කෙසේද?
ඒ: * ඇදහිලිවන්තයාට තත්ත්වය
ගිණුමක් දෙවියන් තොර බව Viorteurh Bznoppe ඔහුට ඔහු දෙවියන්
මිය ගොස් ඇති බව දුටු පවා නම් ඔහුට (ඔබ මේ ලෝකයේ පුවත්පත් සංචාරක ආකර්ෂණ ස්ථාන නවනු
ලැබූ ඇය ප්රතාපන, මම අද ඔබට සමාව, එවකට) මහතා පැවසීය.
අන්ත බුහාරි බුහාරි (4685) දී ය. , මුස්ලිම්, වචනයක් දී (පුවත්පත
ඔහුගේ යහපත් ක්රියා ලබා)
*
මෙම හැටිය ද, කෛරාටිකයෙකු:
(සත්වයන් ප්රධානීන් ඔවුන් propounds :
(فيُنادَى
بهم على رُؤوس الخلائق: ﴿ هَؤُلَاءِ الَّذِينَ كَذَبُوا عَلَى رَبِّهِمْ أَلَا لَعْنَةُ
اللَّهِ عَلَى الظَّالِمِينَ ﴾ [هود: 18]
ප්රශ්නය:
එය මුළු සෙනඟ ගිණුමේ ද?
ඒ: Asttnahm නබි සාමය හැර අන්
සියළු ජනතාව සඳහා සාමාන්ය ගිණුම් මුස්ලිම් මත විය යුතු අතර ඔවුන් (මෙම ජාතික බින් ඔවුන්
Okasha සිරගෙවල්වල වන
හැත්තෑ දහසක් - වියදමින් සහ ලතෝනිය තොරව ස්වර්ගයට ඇතුළු (වසල්ලම්).
ප්රශ්නය:
ජින්වරුන් ගිණුමක් කරනවාද? ඒ
ඇයි?
ඔව්, ඔවුන් චෝදනා ඇතුල්
කරන නිසා මෙම Ccaffrhm ගිනි පෙළ හා සම්මුතිය
(ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِن
قَبْلِكُم مِّنَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ فِي النَّارِ) سورة الاعراف :38
සමානව බෙදාහදා ගැනීම Kaafirs, ඇදහිලිවන්තයන්
හා විද්වතුන් බහුතරයක්, නිවැරදි වන අනුව පාරාදීසයක්
ඇතුල් ඔහු කියයි:
(لَمْ
يَطْمِثْهُنَّ إِنْسٌ قَبْلَهُمْ وَلا جَانٌّ). (سورة الرحمن (74
•
ඔබ ගිණුම්කරණ මෘගයන් ඇතුළත් කරනවාද?
ඒ: ගිණුම්කරණ මෘගයන් නිසා
විපාකයක් හෝ දඬුවම් නෑ, පතිපාදන හා අවශ්ය කිසිදු
පමණක් වියදම් ගිණුම්කරණ දඬුවම ඇතුළත්, නමුත් දඬුවම ගිණුම්ගත
නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔප්පු කර ඇත: මුස්ලිම් (2582) විසින් විස්තර
කතන්දරයක් (බැටළුවන් මිතුරන්ගෙන් වහන්සේගේ බැටළු Algelh සඳහා එය පළිගැනීමක්).
ප්රශ්නය:
මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය මගින් වගවිය යුතු පළමු කුමක්ද?
ඒ: එය දින මළවුන් කෙරෙන්
නැගිටුවනු යාච්ඤාව යාච්ඤා භෞතික 0 හොඳම නමස්කාර නිසා
සාමය ඔහුගේ වැඩ ඉතිරි හා දූෂිතව වැඩ ඉතිරි ප්රතික්ෂේප සඳහා ඔබ ගිණුමට පළමු දෙය
ප්රශ්නය:
ජනතාවට මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය වැය කරන පළමු දෙය කුමක් ද?
ඒ: (පළමු රුධිරයේ, විනිශ්චය දිනය
පිළිබඳ ජනතාව අතර සේවය) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය): නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
නිසා ජනතාව අතර මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලේ දිනයේදී වැය කරන පළමු දෙය
ලේ ශ්රේෂ්ඨතම හිමිකම් 0
ප්රශ්නය: ජාතීන්ගේ ප්රථම, ඊට වගකිව? සාක්ෂි සමග?
ඒ: මුහම්මද් සාමය පළමු
වගවිය යුතු ජාතීන්ගේ ජාතිය කතා කරන්න ඔහු පිට විය: "(. අපි ලෝක ජනතාවට සිට අන්
අය වන අතර,
මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවීම පුරාණ දිනය සත්වයන්
ඔවුන්ට නියම") (වසල්ලම්)
· ශේෂයක්.
භාෂාව පිළිබඳ ඉතිරි, සහ පටන්ගත් සේක:
භාෂාව: දේවල් ආලෝක
සහ බර 0 විසින් ඇස්තමේන්තු
කරන දේ
-
නෛතිකව: දෙවියන් වහන්සේ මොන වහලුන් 0 වැඩ ඔහුගේ Kftan පිළිබඳ සැබෑ ශේෂ
බර උත්ථානය මත ඔහු පත්
මෙහෙම කියනවා:
(فَمَن
ثَقُلَتْ مَوَازِينُهُ فَأُولَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ. وَمَنْ خَفَّتْ مَوَازِينُهُ
فَأُولَئِكَ الَّذِينَ خَسِرُواْ أَنفُسَهُم بِمَا كَانُواْ بِآيَاتِنَا يَظْلِمُونَ.)سورة الاعراف:8/9
(බර, තරාදි): කොරපොතු
ක ප්රබලතාවය විය දැඩි ලෙස අවාසි උපකාරී 0
(කොරපොතු ලිහිල්
කිරීමෙන්): හොඳ දේවල් හෝ යහපත් ක්රියා විද්යාල 0 අලාභය නපුරු ක්රියා
ක ප්රබලතාවය විය
ප්රශ්නය: ඇයි Mu'tazila ඉතිරි ප්රතික්ෂේප
සහ ඔවුන්ගේ තර්කය කුමක් ද? ඔවුන්ට ප්රතිචාර කොහොමද?
ඒ: - Mu'tazila සැබෑ ඉතුරුම් සහ
ශේෂ ප්රකාශ කරන බව අධිකරණ 0 ප්රතික්ෂේප
ඔවුන්ගේ
තර්කය:
ඔවුන්
وَلَا يَظْلِمُ رَبُّكَ أَحَدًا) الكهف (49))
එය වහලුන් අතර ආන්ඩුවේ
ශේෂ නව්යන නිසා අවධානය යොමු කළ යුතු සියලු බලැති සමිඳාණන් වහන්සේ අවශ්ය නොවේ පවසයි
0
Vobtaloa අධිකරණ ඉතිරි වන පාඨ සංවේදක
ඉතිරි ප්රතික්ෂේප හා සදාචාරාත්මක බව සඳහන් අවබෝධය ෙශේෂ වන, අංකනය
ඔවුන් -alrd
සියලු බලැති දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව - 1 / ෂෙයික් මොහොමඩ්
බින් Saalih
පවසයි
(වලංගු නොවන කියමින්
නිසා ඔහු දෙවියන් වහන්සේගේ කිව්වේ ඇයි කියලා ශේෂ යන වචනය සඳහා හුස්ම
(إِنَّ
اللَّهَ يَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالْإِحْسَانِ)سورة النحل :90
අල්-Nahl කැමති වුණ නිසා, අපි යුක්තිය ඉතිරි
අවශ්ය නම් එහි ඉතිරි නමුත් අධිවේගී යුක්තිය ප්රකාශ කිරීමට අවශ්ය නැත, එය විද්යමාන වචනය
පටහැනි නිසා
2 / හතරක් පාලනය පටහැනි
වේ.
ප්රශ්නය / ඉතිරි
එකක් හෝ බහු ද?
බව සී /
විද්වතුන් වෙනස්, ෂීක් මොහොමඩ්
අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි:
(නමුත්, බව පෙනී යයි දෙවියන්
වහන්සේ බව ඉතිරි එක දන්නවා එය අධික වන අතර, කොරපොතු (මෙසේ
මගින් සාක්ෂි ලෙස, එය බර වන පරිදි එය එකතු)
නමුත් මානව ඔබ සියලු ජාතීන්ට ශේෂය හෝ ඔහුගේ මවගේ ඉතිරි 00 සියලු යුතුද රඳා)
(අනුමත 2/139
මූලධර්ම පැහැදිලි)
ප්රශ්නය / කුමක්ද
බර තැනැත්තා ඒක වැඩ හෝ රැකියා තහඩු හෝ එකම සාධකය ද?
සී / විද්වතුන්
බව වෙනස්, ෂීක් මොහොමඩ්
බින් Saalih අල්ලාහ්
දයාව ඔහුට ඇති:
(එහෙත්, ඔබ ගැන ගැඹුරින්
කල්පනා කරන විට, අපට තවත් පැමිණි බව බර
බව සඳහන් බව සොයා වැඩ කිරීමට වන අතර, එවැනි හදිස් කාඩ්පත
තහඩු සිය ව්යාපාර, Vetozn සමහර අය සඳහා: එක් මිනිසෙක්, එක් එක් වාර්තාවක්
hyperopia
ඇත, ඔහු පැමිණෙන හා
ඔප්පු ක් සහ අනූ වාර්තා වාර්තා ඔහුගේ ක්රියා ඔහුට shaytaan: ඇලෙක් නිදහසට කරුණක්
හෝ හොඳ, ඔහු මෙහෙම කියනවා:
නෑ, සමිඳාණන් වහන්ස:
දෙවියන් වහන්සේ පවසන්නේ "ඔව්, ඔබ නම්, අප යහපත් ඇති
මම කිසිම දෙවියෙකු නොමැති
බව සාක්ෂි දැරීමට අල්ලාහ් මුහම්මද් දෙවියන්ගේ දූතයා වන අතර 0 පවසයි සමිඳුනි, නමුත් මෙම වාර්තා
සමග මෙම කාඩ්පත, සඳහන් වන බව: කොහේද, Viaty කුඩා කාඩ් ඔබ දුක්
ගැනවිලි ඔහුගේ අතින් ඉඳි තුළ, ඉතිරි, හා කාඩ් වාර්තා
පල කර නැත නැහැ
Tash වාර්තා, සහ බර, කාඩ් 00) (අහමඩ් / 213, තිර්මිදි (2639 විසින් කළ විස්තරය)
හෝ එවැනි ඉබ්නු
මස්ඌද් වන හදිස් ලෙස, එම බර, මේ ඔහු ඔහුගේ වහලූන්
කැමති කවුරුන් විසින් දෙවියන් වහන්සේට අයිති දෙයක් විය හැක. (අනුමත 2/143 මූලධර්ම පැහැදිලි)
ඉබ්නු මස්ඌද් (සුළඟ මත
පදනම් කර (Massoud
Ajtna පුත් චාප ක siwaak කූරු රැස් කරන
ලදී නිවැරදි කකුල් විය, මිතුරන් මි.මී., සිනාසෙන්න, නබි, සාමය (සලාම් පවසා
හිනා) පැවසීය: අල්ලාහ් කකුල් නිරවද්යතාවය නබි මුහම්මද් ඔහු පැවසුවේ, (සහ මගේ අත ඔවුන්ට
ශේෂය බර අ) හසන් ඇල්බේනියානු Tahhaawiyyah අංකය 571, පි 418 පැහැදිලි හේතුව)
සිට
ප්රශ්නය / දෝ infidels වැඩ කටයුතු කරන්නේ
කොහොමද? ඔහුගේ
සී / විද්වතුන්
දෙදෙනෙකු අදහස් වේ:
1 / මෙම infidels ඔවුන්ගේ ක්රියා
0 බර
2
/ ඒ infidels
(فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ
وَزْنًا)الكهف (105)
ඔවුන්ගේ
බර නැත
Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු තේමාව:
විට infidels
වග ලෝක විනාශයක් නම් හෝ එපා කියලා?
(ඔවුන් දිවංගත සමහර
ගැටුම් එහිදී මෙම කරුණ වගවීමට, වන අතර ඔවුන් සමහරෙකු වග
ප්රකාශ කර නැත පැවසීය
-
හා කථාව වෙන් - ගිණුම ඔවුන්
මත තම නිර්මාණ කිරීම රිසි ඔවුන්ට තරවටු කළ සේක බව ඒ නිසා infidels යහපත් ක්රියා ඔවුන්ගේ
පාරාදීස සුදුසු ඔවුන් දිගටම ගිණුම අවශ්ය ඔවුන් මෙම ගිණුම සඳහා වග පැවැත්වෙන බවට කිසිදු
සැකයක් නැත,
සහ Al_husanat Balseiat අයවැය ගිණුමක්
බවට හඳුනාගෙන ඇති බව, අරමුණ, මෙම සංසිද්ධිය)
fatwas ඉබ්නු Taymiyyah 4 දෝෂයක් / 305
· නිලධරය.
ප්රශ්නය:
නිලධරයේ භාෂාව හා නීතිමය කුමක්ද?
ඒ: - භාෂා එකතු කිරීමට
නිලධරයේ අධිකරණය දී: සොල්දාදුවන් කරන හා ඔවුන් කෙරෙහි පොත ගණන් 0
-
ආගමික: සේවකයා පිළිබඳ දේව දූතයන් විසින් ක්රියා
කරන fre 0
ගණන්
නිලධරයේ විහිදුම්: පෙන්වන්න
ව්යාපාරික තහඩු ලෝක විනාශයක් විශ්වාසය හා ඔහුගේ සුදුසුකම්, සඳහා ඔබ අබෞද්ධයෙක්
හා මේ Qur'aan
සහ සුන්නහ්ව සහ අත්තිකාරම් 0 සම්මුතියක් ස්ථාවර
ප්රශ්නය / කුමක්ද වට්ටෝරුව
සාක්ෂි සමග පොත රැගෙන වන්නේ කෙසේද?
සී / රක්ෂණය ඔහුගේ පොත
රැගෙන Astbhr
ප්රීති,
{
فَأَمَّا مَنْ أُوتِيَ كِتَابَهُ بِيَمِينِهِ فَيَقُولُ هَاؤُمُ اقْرَؤُوا كِتَابِيهْ
}( سورة
الحاقة (19)
හා හැටිය ඔහුගේ ආපසු සිටියවුන්ගෙන්
ඉරණම සහ විනාශය පිටුපස ඔහුගේ පොත හෝ ඔහුගේ වම් අත ගන්න. -
මෙම පදය (හෝ) සැක කිරීමට
විවිධාංගීකරණය කිරීම හා නැති කර ගැනීම සඳහා,
وَأَمَّا
مَنْ أُوتِيَ كِتَابَهُ بِشِمَالِهِ فَيَقُولُ يَا لَيْتَنِي لَمْ أُوتَ كِتَابِيهْ
}( سورة
الحاقة (25)
* ද්රෝණියේ:
-alihud: භාෂාව: ඒකාබද්ධ, සහ ප්රජා ජල ඉල්ලා
ෂරියා: නබි සාමය Arsat පුනරුජ්ජීවනය ගැන
Kawthar බැස ජල ද්රෝණිය
වසල්ලම්.
නිතර නිතර වර්ෂය වන විට
පැහැදිලි වන හා Ahlu Sunna (නබි ඒකමතිකව එකඟ සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: (මම pelvis Frtkm) බුහාරි (6212) සහ මුස්ලිම් (2290)
ප්රශ්නය
/ වේලාව වන විට දුරු කරයි?
සී / වේලාව මාර්ගය හරහා
පෙර Arsat
ලෝක විනාශයක් පානීය අවශ්ය මිනිසුන් ලෙස, එය අවශ්ය මූලික
වශයෙන් නිසා, මාර්ගය හරහා පෙර pelvis. මාර්ගය හරහා පසු
බේසම බව කියන විද්වතුන් එක්. එසේ නොමැති ප්රශ්නය
ප්රශ්නය
/ සෑම නබි ද්රෝණියේ ද?
සී / සෑම අනාගතවක්තෘ ද්රෝණියේ, නමුත් නබි ද්රෝණියේ
අල්ලාහ් ඔහුට හා විශාලතම හා විශිෂ්ටතම සහ ඉතා ආශීර්වාද හැක. . (හදීස්: ((හැම අනාගතවක්තෘ
ද්රෝණියේ,
ඔවුන් Ayham වැඩි ලැබෙන පාරට්ටු, මම වඩාත් ලැබෙන
බව බලාපොරොත්තු වෙනවා)) අල්-තිර්මිදි (2443), සහ Tabaraani (7/212) විසින් විස්තර
කතන්දරයක් ...) අල්-තිර්මිදි ග්රයිබ් සහ දුර්වල බවයි නමුත් ඒවා වර්ග කර Silsilah තුළ බහුවිධ ක්රම
හා අශ්වයන් සඳහා
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق