මහා පුනරුජ්ජීවනය
(න්)
ප්රශංසා
අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි
හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ
මිතුරන් විය
* පාත්.
*
පාත් භාෂාව ආගමික:
-
පාත් භාෂාව: මාර්ගය.
-
නෛතිකව: පාලම පාරාදීසයක් ප්රකාශ කිරීමට ජනතාව
සඳහා නිරය දක්වා දිවෙන.
ප්රශ්නය / මම
කුරානයේ හා සුන්නහ්ව සාක්ෂි බව ඔප්පු වන්න පෙන්නුම් මතකද?
(وَإِنْ
مِنْكُمْ إِلَّا وَارِدُهَا) [مريم:71]
වසරේ: නබි වදන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්: (එවකට නිරය හරහා පාලමක් පන්නයි හා මැදහත් මෙසේ විසඳා ඔහ් දෙවි ඔහුට භාර)
(Sahih බුහාරි (764.)
ඍජු හරහා
/ වන ප්රශ්නය?
සී / විදුලි කෙටීම් සහ
ඔවුන් සුළඟ සහ කුරුල්ලෙක්, සහ Kocevit අශ්වයා, වන අතර ඔවුන් සමහරෙකු
බඩගාගෙන සමාජය වසා පැතිරෙන්ට පටන්ගත් ඇතුළු පක්ෂයක් ලෙස සමහර අක්ෂි, තම ව්යාපාර ලෙස
කෙලින්ම නමුත් විශ්වාසවන්ත පිළිබිඹු නොකරයි.
/
දිවැසිවරුන් හා ජාතීන් මාර්ගය තරණය කිරීමට පළමු
ප්රශ්නය?
මුහම්මද් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, ඔහුගේ ජාතිය එක්සත්
ජාතීන්ගේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සී / පළමු දිවැසිවරයන්ගේ වන්න හරහා.
ප්රශ්නය
/ මාර්ගය හරහා පසුව ඔවුන් ස්වර්ගයට යෑමට හෝ ඔවුන් සිදු වන දේ කුමක්ද?
සී / ඔවුන්ට අසාධාරණකම්
සඳහා පළිගැනීමේ චේතනාව සහ ද්වේෂය සහ වෛරය සහ වෛරය සිත් පවිත්ර ස්වර්ගයේ හෝ නිරයේ අතර
පාලම මත සිටගෙන ජනතාවගේ වන්න හරහා පසු ස්වර්ගය නොව ඔවුන්ගේ හදවත් තුළ ගුල් වෙත යන්න.
මෙහෙම කියනවා
{ وَنَزَعْنَا مَا فِى صُدُورِهِم مّنْ غِلّ إِخْوَانًاعَلَىٰ سُرُرٍ
مُّتَقَـٰبِلِين } سورة الأعراف (43))
එවිට ඔවුන් නබි
මැදිහත්, සාමය ස්වර්ගයට
ඇතුළු කිරීමට ඔහු පිට වෙන්න.
සහ අබු Sa'eed අල්-හැක අල්ලාහ්
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
බව ඔහු සමඟ සතුටු පවසයි: (ස්වර්ගයේ හෝ නිරයේ Afikts අතර පාලම Faihpson ගින්නෙන් දුක්
ගැනවිලිවලට සමහර එක් එක් ඇදහිලිවන්තයන් බේරා ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක් දුන් මගේ අත Volve පාරාදීසයක් ඇතුළු
කිරීමට Hzbwa
හා පවිත්ර ඔවුන් බලය ලත් පවා නම්, මේ ලෝකයේ ඔවුන්
අතර වූහ පාරාදීසයේ ඔහුගේ නිවසේ දී එය ලෝකයේ ඔහුගේ ගෙදර) (ෂෙයික් අබ්දුල් අසීස් සල්මන්
ක අල්-Waasitiyyah
පැහැදිලිව පෙනෙන්නට අර්ථ සඳහා පතිකාරක
· මැදහත්වීම:
මැදහත්වීම හා රීතියානුකූල
භාෂාව:
භාෂාව: ඛණ්ඩරා මුද්රා කරන්න.
රීතියානුකූල: තැරැව්කාර
හානිකර ප්රතිලාභ ගෙවීමට ගෙන ඒමට වේ.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද මැදහත්වීම යන කාණ්ඩ ද?
සී / කොටස් දෙකකට බෙදා
ඇත:
පිටුවහලේ 1. මැදහත්වීම: ඔවුන්
තමන්ගේ දේව රූප අනුව ඔවුන් ගැන සියල්ල පිළිකුල් ඔවුන් අල්ලාහ් සමග මැදිහත් චෝදනා දෙවියන්
හා මැදහත්වීම අඩුව ඔවුන්ට කිසිදු මැදිහත් ඔවුන් නමස්කාර කරනවා.
2.
මැදහත්වීම ස්ථාපනය: ඔවුන් කොන්දේසි දෙක ඒකමතිකව:
1) මැදහත්කරු දෙවියන් බී.
2) මැදහත්වීම තුළ බලය.
ප්රශ්නය / මොන
සාක්ෂි මැදහත්වීම කොන්දේසි මොනවාද?
සී / මැදහත්වීම දෙවියන්
වහන්සේගේ 1-
අවසර පවසයි:
:{
مَنْ ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ }(البقرة: 255)
1. දෙවියන් හා වාර්තාව සඳහා
ඔහුට රේසා මැදහත්කරු සියලු බලැති කියමින් ලෙස,:
{ وَلا يَشْفَعُونَ إِلا لِمَنِ ارْتَضَى } (الانبياء :28)
සාක්ෂි දේ
හැටිය මැදහත්වීම ප්රශ්නය / ද?
සී / හැටිය ඔහුගේ පදයේ
මැදහත්වීම නොවේ: කුමක්ද ඔවුන් මැදිහත්
{ فَمَا تَنْفَعُهُمْ شَفَاعَةُ الشَّافِعِينَ)(المدثر: 48 )
ස්ථාපනය
මැදහත්කාරකමේ ප්රශ්නය / කුමන ආකාර?
සී / වර්ග දෙකක් ඇත:
(1) පෞද්ගලික නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් මැදහත්වීම විය.
2. ඔහු සහ අනෙක් ශාස්තෘවරුන්
හා දේවදූතයන් සහ විශ්වාසවන්ත සඳහා සාමාන්ය මැදහත්වීම.
ප්රශ්නය / කුමක්ද
මැදහත්වීම යන කාණ්ඩ ද?
විද්වතුන් සී / දෙපාර්තමේන්තුව, එනම්, ප්රධාන කොටස් දෙකකට
මැදහත්වීම:
විශේෂ මැදහත්වීම
නබි සාමය වර්ග වසල්ලම්:
1.
මෙම තත්ත්වය ජනතාවට මැදහත්වීම, මැදහත්වීම බහුතරයක්, සහ ජාතියේ මැදහත්වීම
මත එකඟ විය.
පැරඩයිස් පැරඩයිස් ජනතාවගේ
ප්රවේශය 2-මැදහත්වීම, කතා කිරීමට පැමිණි:
(පැරඩයිස්,
Vasfh ක පුනරුජ්ජීවනය දොරටුව
දිනය එන්න,
Khazen පවසයි: ඔබ කවුද මම කියන?: මොහොමඩ් පවසයි:
ඔබ එක් සඳහා විවෘත කිරීමට නැත ඔබේ නියෝග) මුස්ලිම් (292) විසින් කළ විස්තරය.
ඔහුගේ මාමා අබු තාලිබ්
3 මැදහත්වීම: (මම
ගිනි අමනුස්සයෝ වෙන්න පතුලේ වූයේ නැත) (Sahih මුස්ලිම්: ඔහුගේ
මාමා අබු තාලිබ් ක මැදහත්වීම ආශිර්වාදය හා සාමය ගින්නෙන් Dhoudah දී වූ අතර, එය Nalan ඔවුන්ගේ මොළයේ
උනු අතර එය නිරය වධ වේදනා ජනතාවගේ අඩු තියෙන්නේ, නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් පවසයි 209).
ඔහු සහ සියලු
විශ්වාසවන්ත සඳහා B-පොදු
මැදහත්වීම:
1.
මැදහත්වීම සාමය, පාරාදීසය සමහර
අය අයත් ශ්රේණි ඉහළ නැංවීමට වසල්ලම් ඔහු සහ අනිත් අය වෙනුවෙන් වනු ඇත, ඔහු අබු සලාමා
තුළ ඔහු කෙරෙහි සාමය විය යුතු අතර, මෙසේ ( «අනේ දෙවියනි, අබු සලාමා සමාව
හා මඟ පෙන්වීම ඔහුගේ තත්ත්වය ඉහල දැමීම සහ බාධාවක් දී Akhalafh ඉතිරි වී ඇති අතර
අපට ඔහු සමාව සමිඳාණන් වහන්සේ ය. ලෝක, ඔහුගේ සොහොන ඔහු
කරන්න, සහ අවමංගල්ය පොතේ
මුස්ලිම් විසින් දන්වා »ඔහුට එය ආලෝකවත් 2/634
ගින්න යම් පව්කාරයන්ගේ
නිමැවුම 2-මැදහත්වීම, මෙම ඔහුට සහ වෙනත්
සේවකයන් හා දේවදූතයන් සහ විශ්වාසවන්ත, මෙම මැදහත්වීම
සඳහා වනු ඇත එය අබු Sa'eed වන හදිස් පුළුස්සා
හා ගල් අඟුරු සහ මැග්මා බවට පත් වූ පසුව ඔවුන් අතරින් පැමිණෙන පව් විශ්වාසවන්ත ජනතාවගේ
ආදායම වෙඩි අය පැවසුවේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්: අහමඩ් විසින් කළ විස්තරය, - (මිය යන්නේ නැත
හෝ ජීවත් වෙන ගිනි ජනතාව ජනතාව, නමුත් Aucma ලබාගැනීම ඔවුන්ගේ
පාප වෙඩි ඔවුන් මැදිහත් බලයලත් ගල් අඟුරු බවට පත් විය වූවද විය හැකි බව පවසා හෝ ඔවුන්ගේ
පව් Femithm
මරණ කොට,). ශූන්ය ලක්ෂ්ය 3/5
මෙම මැදහත්වීම
Mu'tazila
Kharijites ප්රතික්ෂේප ගින්නෙන් අමරනීය
මහා නළු මැදහත් ඔහුට ප්රතිලාභ නැති බව මූලධර්ම මත පදනම් විය යුතුය.
ඔවුන්ට ප්රතිචාර:
1. නබි ගැන නිතර නිතර කතා
බහ පටහැනි බව, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්.
2. අත්තිකාරම්, එකඟතාව පටහැනි
වේ.
මැදහත්වීම
වර්ග:
3. මැදහත්වීම ගිනි නබි වදන්
මගින් සාක්ෂි එය ඇතුලත් කිරීමට ලැබිය යුතු අය, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ය: "මුස්ලිම් මිනිසා මිනිසුන් හතළිහක් නමුත් දෙවියන් වහන්සේ Hfhm දෙවි කිසිවක් හවුල්කරුවන්
ඇසුරු නැහැ අවමගුල් මත මරණයට පත් කළ යුතු ය වන" සැබෑ මුස්ලිම් (පොත් අවමංගල්ය
2/655)
4. වියදම් තොරව ස්වර්ගයට යන
බව ජනතාවට දැනෙන දී මැදහත්වීම.
ජනතාවට දැනෙන 5 මැදහත්වීම ඔවුන්ට
පමණක්ම අයිති දේවල් ස්වර්ගයට යෑමට ඔවුන්ගේ යහපත් ක්රියා හා පාප සමාන විය හැක
ප්රශ්නය / ඔබ
ජීවීන්ගේ මැදිහත් ඉල්ලනවාද?
මෙම සතුන්ගේ මැදහත්වීම
සඳහා පවා නබි නොවේ සී / ඉල්ලා නැත, සාමය කියන්නේ නැහැ, මුහම්මද්, අප වෙනුවෙන් මැදහත්
Ya
Aidroos අපට වෙනුවෙන් මැදිහත් නොවන
හෝ සාමාන්ය අබ්දුල් කදීර් අපට වෙනුවෙන් මැදිහත් නැහැ, ඔහු පිට විය
අපි කියන්න: දෙවියන් වහන්සේ
අප තුළ ඩිප්ලෝපියා දිවැසිවරුන්. ඔහ් දෙවියනි, හෝ අපට Ahafien මෙම මැදහත්වීම
පිළිගෙන, දෙවියනි, අපට කරන්න හෝ මැදහත්වීම
දෙවියන් පමණක් Ahafien, Vntlbha පිළිගන්නා එක් පවසයි:
{
مَنْ ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ }(البقرة: 255)
ප්රශ්නය / කුමක්ද
මේ ලෝකයේ මැදහත්වීම යන කාණ්ඩ ද?
කොටස් තුනකට
ලෝකයේ සී / බෙදී මැදහත්වීම:
1
දක්වා මිනිසුන් වෙනුවෙන් මැදිහත්, එය ඉමාම් පැමිණි
පසු පමණක් සීමා විය යුතුයි, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් නිසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්: (දෙවියන් වහන්සේගේ සීමාව තුල Ochwa) (දේශ සීමාව Sahih බුහාරි ග්රන්ථ:
6406) මෙම මැදහත්වීම
තහනම් කර ඇත.
තහනම් යමක් 2-කිරීමට මැදිහත්
අතර, එය පාපය හා වරද
සහායෙන් නිසා මේ ආකාරයේ අවසර නැත.
මෙම ඕනෑම දෙයක් 3-මැදහත්වීම යයි, මේ (ආශීර්වාද මැදිහත්)
Sahih බුහාරි විසින්
පිළිගනු ලබන,
ඔහු මෙහෙම කියනවා
{ مَنْ يَشْفَعْ شَفَاعَةً حَسَنَةً يَكُنْ لَهُ نَصِيبٌ مِنْهَا } النساء :85
· ස්වර්ගය හා නිරය.
-
පැරඩයිස්.
භාෂාව: ගස් වවා
ගොඩක්.
ෂරියා: දෙවියන් වහන්සේ
ධර්මිෂ්ඨ සඳහා පරලොව සකස් කරන ලද අධිකරණ.
-
ගිනි
භාෂාව: නොදන්නා.
ෂරියා: දෙවියන් වහන්සේ
මරණින් පසු දේව විශ්වාසය සඳහා සූදානම් වන අධිකරණ.
ප්රශ්නය / අහසත්
නිරය දැන් ද? මේ වසරේ මග පෙන්වීමක්
සඳහන්?
සී / ඔව් Makhluguetan Tbeidan නොව, නබි හදීස් Tvinyan නැහැ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්: "මම ස්වර්ගයේ හෝ Oreet පාරාදීසයක් දැක, ඔවුන්ට පොකුරු
අල්ලාගෙන,
ඊටත් අඩු ඉතුරු ඔහු කා ගෙන ගොස්, මම ගින්නක් දැක
හෝ පෙන්වා ඇත නිරය බොහෝ Kalium ඇස් කවදාවත් අප්රසන්න
දැක්කේ නැහැ, මම වැඩි දුටු එහි ජනතාව
කාන්තාවන් වේ. "(නිවැරදි අල්-බුහාරි විසින් කළ විස්තරය හා මුස්ලිම් විසින් කළ
විස්තරය)
ප්රශ්නය / කොහෙද
සාක්ෂි අහස හා නිරයේ ස්ථානය?
Illiyun ඉහළ
ඇති පාරාදීසය සී / ස්ථානය:
-
දෙවියන් වහන්සේ පවසයි:
{
إِنَّ كِتَابَ الأَبْرَارِ لَفِي عِلِّيِّينَ }( سورة المطففين : (18))
-
අල්-Bara බින් බ්රහ්මචාරී:
(සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ මෙසේ පවසයි යන්තම් පොළොවට හත්වන ස්වර්ගයෙහි Illiyun දී පොත Abdi ලියන්න, සහ Oaidoh) සැබෑ සංවාදය වේ.
ඇදවැටීමට
ගින්න:
-
සියලු බලැති කිව්වා
: { كَلَّا إِنَّ كِتَابَ الْفُجَّارِ لَفِي
سِجِّينٍ. } سورة
المطففين (7)
(සියලු බලැති දෙවියන්
වහන්සේ මෙසේ පවසයි: යන්තම්, සිරකරුවෙකු දී පොත Abdi ලියන්න පහළ බිම)
සැබෑ සාකච්ඡාව - අල්-Bara බින් බ්රහ්මචාරී පසුගිය
කිරීම
ප්රශ්නය
/ කවුද පැරඩයිස් ජනතාව ද? හා
නිරය ජනතාව කවුද?
සී / - පැරඩයිස් ජනතාව
Taqi ධර්මිෂ්ඨ {}
({ أُعِدَّتْ لِلْمُتَّقِينَ }( سورة آل عمران (133)
{ أُعِدَّتْ لِلْكَافِرِينَ
} سورة
البقرة (24) සෑම හැටිය brat {
ප්රශ්නය / කොහොමද යුතුයයි
නිමලරෑපන්ගේ අවසන් මරණය?
සී / ඔහු ස්වර්ගයට හා නිරය
අතර ඝාතනය යුතුය, පසුව බවයි ඒ නිසා saltier බැටළුවෙකු ස්වරූපයෙන්
මරණය:. සාමාන්ය පැරඩයිස් අමරණීය ජනතාව මිය යන්නේ නැත කරන්නේ කුමක්ද නිරය අමරණීය ජනතාව
කිසිදු මරණ පවතී (අල්-Waasitiyyah මූලධර්ම පොතේ සිට
මහා නැවත නැඟිටීම ගැන විස්තර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පැහැදිලි lumen සාලේ අල්-ෂීක්
විශ්වාස).
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق