අනාවැකි
හා එම පණිවිඩය. (න්)
ප්රශංසා
අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි
හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ
මිතුරන් විය.
·
වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ අයිතිය, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්.
මහජන කොටස් තුනකට
ඔහු පිට සාමය විය යුතු අතර, වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්
එරෙහිව බෙදී:
1. දකුණේ සිට
කරන Jvo.
කුරානයේ ගෙන වසර
ඉවත් වන අය. ඊනියා Balqranyen. ද ඔහුගේ වසර නොගැනීම
හිතු හිතු එකඟ දේ පමණක් ඔහු පිට නබි සාමයක් ඇති අයිතිය පරාසය තුළ එහි වියළි ඇත.
2. අන්තවාදීන්ගේ
- ඔහුගේ දකුණු තුල අතිශයෝක්ති.
පවා ඔහු දෙවි සාදා
දෙවියන් වහන්සේ විසින් ලක්ෂණ වන්නේ, පමණක් නොව, ලෙස විස්තර කර
ඇත. මෙම කයිවාරුවලට සහ අතිශයෝක්ති අවසර නැත.
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: ඉබ්නු
අබ්බාස්, උමර්, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ
සතුටු විය හැක, මෙසේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි
කොට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්: (කිතුනුවන් ලෙස Ttroni මරියාගේ පුතා ප්රකාස
නැහැ, මම පමණක් වහල්
වෙමි, කියන්න: අබ්ද්
අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා) (බුහාරි)
3. සුන්නිවරුන්ගේ
හා ඔවුන් නබි මැද අයිතිය සිටින පිරිස, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්:
1) ඇදහිල්ල - දෙවි පැවසුවේ
(فَآمِنُوا
بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ )[التغابن:8]
2) ඔහු පිට උන් වහන්සේගේ
ප්රේමය සාමය සාකච්ඡාව: (මම ඔහුගේ පියා හා ඔහුගේ පුත් ද මුළු සෙනඟ ද වඩා ඔහු කුරානයෙ
මම තුරු ඔබ කිසිවක් විශ්වාස) (බුහාරි)
3) ඔහු අනුගමනය කළ යුතු පවසයි:
{
قُلْ إِنْ كُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللَّهُ وَيَغْفِرْ
لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ. }[آل عمران:31].
. හා ඔහුගේ අනුගාමිකයන් ඉගැන්වීම්
හා ප්රවේශය අනුගමනය කිරීම ඉතා වැදගත්.
4. දෙවිට කීකරු
කීකරු:
ඔහු මෙසේ පවසයි:
{ مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّهَ ۖ }( سورة النساء ( 80 )
සහ ඔහු එය කියන දේ පිළිගන්න
වැඩ කිරීමට හා ඉවත් වඩාත් අනතුරු ඇඟවීමක් උල්ලංඝනය පරෙස්සම් ඔහුට තහනම් දේ වලින් ලබා
ගැනීමයි කීකරු
(فَلْيَحْذَرِ
الَّذِينَ يُخَالِفُونَ عَنْ أَمْرِهِ أَنْ تُصِيبَهُمْ فِتْنَةٌ أَوْ يُصِيبَهُمْ
عَذَابٌ أَلِيمٌ في . }(سورة النور (63
· සිදුවීම
මල්.
පාරභෞතික ප්රශ්න
මල් නිකුත්. එය නබි සල්ලල්ලාහු මක්කම සිට ශුද්ධ ගෙදරට සිරකරුවන් මත විය යුතු අතර ඔහු
ස්වර්ගයට බව යි.
.
* Isra අර්ථය.
භාෂාව: පුද්ගලයා
රාත්රියේ ගමන් හා රහස් අර්ථය කියා සිටියේ ය.
ෂරියා: සර් ගේබ්රියෙල්
නබි සාමය මක්කම සිට ශුද්ධ ගෙදරට වසල්ලම්.
මාර්ගෝපදේශය: ඒ පදය:
{
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ
الْأَقْصَى } سورة الإسراء (1)
* අර්ථය Maraj.
භාෂාව: එසවීම විසින්
සවුත්තු බව යන්ත්රය.
ෂරියා: අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් කන්දට බව ඉණිමං, සාමය පොළොවේ සිට ස්වර්ගය
වසල්ලම් (විස්තර මූලධර්මය ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් Tahhaawiyyah).
මෙම සුන්නිවරු සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් විසින් පවසා ඇත විට: (ජිබ්රීල් බඩ පහලට ඔහුගේ උගුර ද අඩු වූ
අතර පපුව අපහසු එය ගෙන, ඒ ටිකම පපුවේ දර්ශණය මැසීමට
අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, සහ විට ඔහු පැතලි
ඔහුගේ හදවතේ හා Btst ඇදහිල්ල හා ප්රඥාව ගෙන
(ඔහු මුල්ගල තැබිනි උන් වහන්සේ වෙත අවුත්, ඒ රන් පළංගාන), සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් පැවසුවේ) ම්ලේච්ඡ ඇදහිල්ල හා ප්රඥාව මාගේ හදවතට සෝදා හරින්න.
බව ප්රඥාව
කුමක්ද ?!
ඉතා කෙටි කාලයක්
බිම එවැනි දුර යයි මෙම අමුතු කාරණය සාමය සඳහා සූදානම් කිරීම සඳහා, පසුව විශේෂ හදවත
සඳහා කෙරෙන ඉල්ලීම් තැබීම, ස්වර්ගයට නැඟී ..) (ෂෙයික්
සාලේ අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි)
· මෙම සමහර
ප්රශ්න.
ප්රශ්නය
/ මල් සිද්ධීන් නැවත නැවත හෝ එය යලි කරනවද ?!
විද්වතුන්
දෙකක් අදහස් වේ වෙනස්:
1. මල් වරක් පමණක් නොවේ.
2. දෙවරක් Isra හා Mi'raj සිදු ඒක වරක් සිදු
විය.
හරි, මම කියන්න / (ෂෙයික්
සාලේ අල්-ෂීක් විශ්වාසය Tahhaawiyyah පැහැදිලි)
ප්රශ්නය
/ විට අත්සන් මල් ?!
විද්වතුන්
මතය කරුණු කිහිපයක් වෙනස්: -
වඩාත් ප්රකට: විද්වතුන්
බොහෝ මල් ආගමන වසරේ විසින් අත්සන් කළ බව සඳහන් කළේය.
එය විශේෂයෙන් වසර
හෝ පාහේ එකඟ නොවූ කරන්නේ කුමක්ද?
ඔවුන්ගෙන් සමහර මාසය පමණක්
වසරේ එක්සත් ජනපදය පැවසී ය.
ඔවුන්ගෙන් සමහර අවුරුද්දකට
මාස දෙකක් පමණක් බවයි.
ඔවුන් මාස අටක්, සංක්රමණික කිරීමට
පෙර පැවසීය.
ඔවුන්ගෙන් සමහර සංක්රමණය
කිරීමට මාස දහය පෙර සඳහන් කළේය.
බහුතරයක් ඔහු වසරකට අධික
කාලයක් / වේ සඳහන් වේ - අවුරුද්දකුත් මාස දෙකක්, සහ අවුරුද්දකුත්
මාස තුනක් සහ කිහිපයක් මාස අට පවසයි (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි).
ප්රශ්නය
/ මල් නබි සල්ලල්ලාහු අෙලෙහි වසල්ලම් ශරීරය හා ආත්මය හෝ ඔහුගේ බලය අත්සන්, හෝ
එය සිහිනයක් විය කරනවද?
අයිතිය / විට සුන්නිවරුන්ගේ
හා ඔහු තම බලය හා තම සිරුර සෞඛ්ය සම්පන්න මල් විය කණ්ඩායම.
සාක්ෂි:
1. පදය: (අල්-Isra (1) {Aqsaa පූජනීය මුස්ලිම්
පල්ලිය සිට අල්-Aqsa මුස්ලිම් පල්ලිය රාත්රියේ}
මෙසේ: (තම සේවකයා).
ශරීරය හා එකට ආත්මය
කොම්පඤ්ඤ. හා පමණක් ප්රාණය සඳහා නොව, (වහල් බලය) මෙන්ම
ආත්මය අයත් මෙන්ම ශරීරය (එසේ එසේ ශරීරය).
2. නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් බව ඔහු ඔහුගේ නිවසේ තැන්පත් කර, හෝ උම්මු Hani නිවසේ ඇති බව පැවසීය.
(නබි? කියන්න ඔහු තම
නිවස තුළ හෝ උම්මු Hani නිවසේ තැන්පත් කරනු ලැබූ
බවත්,
Vfarag සිවිලිම බිම ජිබ්රිල් නවකතාව
(එය?
Alahtim දී ගිහි පැමිණි) Asahhristin- ජිබ්රිල් තම හදවත
නිස්සාරණය,
ඔහුගේ බඩ ඔහුගේ උගුර පතුලේ අතර පරතරය ඉතා දුෂ්කර
විය පපුවට ගෙන ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි සාකච්ඡා
ආදිය ...) අවසන් වන.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද සත්ව නාමය (බුරාක්) දියත් කිරීමට හේතුව ?!
Isra දී
බුරාක් පමණක් වන අතර Maraj යන්ත්රය
ඔසවා ගැනීම.
මෙම
නම දේවල් දෙකක් සඳහා දියත් කරන ලදී:
1. සත්ව විස්තරය සඳහන් පරිදි
විදුලි වේගයෙන් ඇත: (ඇයගේ ඇස් පෙනීම අවසන් එහිදී Hafarha තබා).
2 - සුදු හේතු වාසනා ඇති -
සහ sparkles
රුචියවඩනසුළුයි සිට ගෙන. (විස්තර මූලධර්මය ෂෙයික්
සාලේ අල්-ෂික් Tahhaawiyyah
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද Isra සබැඳිය Palmaraj දී
හේතුව ?!
මෙම
පාලනය සහ අනෙකුත් දේවල් විශාල සම්බන්ධයක්: -
1-ශාස්තෘවරයා සාමය එලියට
බිම ගමනේ දී ඔහු පිට විය ප්රබල තර්ක රැගත් ජීප් පිළිබඳ පුවත ගැන ඔවුන්ට කියන්න Soloh_ නබි ආපසු .vlma බහුදේවවාදීන්ද
ඇසූ නම්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් යුතු වූ සියල්ල දැනුවත් ඔහු පැවසුවේ, ඔව්, මම එවැනි එවැනි
තියෙනවා.
2 මක්කම ශුද්ධ නිවසක් අතර
සහසම්බන්ධතාව පෙන්වන්න. ඔහු ඉදිරියේ ඔවුන් දෙදෙනාම.
ඔහු එවකට දිවැසිවරුන් එය
(ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි) සැබෑ
කතා පැමිණි ඔවුන්ගේ යාච්ඤා හා සාමය යාච්ඤා හමුවෙයි එහිදී 3 Fadel මුහම්මද් සල්ලල්ලාහු
අලයිහි වසල්ලම්
ප්රශ්නය
/ හමු වන්නේ නබි සාමය Maraj දී
දිවැසිවරුන් මත සිය ජීවිත ඔවුන්ගේ සිරුරු විය?
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක්:
- පවසයි
ඔහු පෙන්වා දී තිබෙනවා:
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව දිවැසිවරුන් ඔවුන් හට සාමය අත් වේවා ඝාතනය යේසුස් 0 හැර ශරීරය තොරව
ජීවත්
ඔවුන් ඔවුන්ගේ සිරුරු සමග
පැමිණි බවයි අය ඔවුන්ගේ සිරුරු සොහොන් සිට ඔහුට එකතු කරන ලදී එවිට ඔවුන්ගේ ශරීර සහ
ඔවුන්ගේ ජීවිතවල සොහොන් වෙත ආපසු 0 රැඳී
ඔවුන්ගේ සිරුරු සොහොන්
තැන්පත් කරන ලදී / ඒ පැය මෙම හැර වෙනත් බවත් මෙම විශේෂිත දිවැසිවරයා පවසන තෙක්, සාමය ඔවුන්ගේ දිවැසිවරුන්
මත ඔහු යවා මේ රහස්යතා ප්රතිපත්තිය ඔවුන් අත්යාවශ්යය-ඇති පැහැදිලි සාක්ෂි 0 මග නොවන බව ඔහු
පිට විය: මුල්
සාක්ෂි භාවනා විරුද්ධ
(ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් විශ්වාසය Tahhaawiyyah පැහැදිලි කිරීමට)
ප්රශ්නය /
මහා ayatollahs දේවල් දුටු ඔහු
හත්වන ස්වර්ගයට නතර කරන විට සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් නබි ආවා.
එම පදයෙහි
"
لَقَدْ رَأَى مِنْ آيَات رَبّه الْكُبْرَى "(سورة النجم :18)
ප්රශ්නය
/ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් තම දෙවියන් දුටු ද?
-
සහාබාවරුන්ට දෙකක් අදහස් ඇත:
(1) ඔහු තම දෙවියන් දුටු ඔවුන්ගෙන්
සමහර පවසයි.
(2) ඔවුන්ගෙන් සමහර ඔහු තම
දෙවියන් දකින්න ලැබුණේ නැහැ පවසයි.
දකුණ: ඔහු පවා
තම දෙවියන් ඔහුගේ වචනය ඇසූ බලන්න නැති බව සල්ලල්ලාහු අෙලෙහි වසල්ලම්.
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවිගේ ආශීර්වාද හා සාම
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق