නමස්කාර
වර්ග (දෙවියන් කෙරෙහි විශ්වාසය.)
ප්රශංසා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය
සහ මිතුරන් විය අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය විය
දෙවියන්
වහන්සේ · භාරය.
දෙවියන්
වහන්සේ කෙරෙහි ඇති විශ්වාසය, සර්ව
පරාක්රම දෙවි සහ ප්රතිලාභ සහ detriments පූර්ණ
විශ්වාසය ගෙවීමට ගෙන ඒම තුල HSPA තාක්ෂණය
පිළිබඳ ප්රමාණාත්මක මත රඳා ඇත. ඔහු මෙසේ පවසයි:
{{ وعلى الله فتوكلوا إن كنتم مؤمنين }( سورة المائدة آية (23))
දෙවියන්
වහන්සේ අල්ලාහ් මත යැපෙමින් වහල් අවංකභාවය පැළෑටිය කියන දේ ප්රමාණවත් නම්:
({وَمَنْ يَتَوَكَّلْ على اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ}( سورة الطلاق آية (3))
ෂෙයික් සාලේ
අල්-ෂීක් පවසයි:
නමස්කාර ප්රහාර හා දේ ඇත්තෙන්ම එය කරුණු දෙකක්
ඒකාබද්ධ විශ්වාසය, එනම්:
1. 2. ඇයි
ඔහුගේ වැඩ කිරීමෙන් පසු බලන්න දෙවියන් වහන්සේට නොව එය පැවරීම
වීදුරුවක්
නිමැවුණු සහ ද තහවුරු විශ්වාස කිරීමට හේතු Valoltvat. (පොත
තුනක් වත්කම් විස්තර ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් විසින් සදහන්)
උදාහරණය:
සුව හේතුව සමග මුස්ලිම් වෛද්ය විද්යාව ගනුදෙනු, කෙසේ
වෙතත් එය සුව ඉල්ලා පමණක් Vetcl දෙවියන්
වහන්සේ සුව වන්නේ නැහැ, නමුත්
ඔහු විශ්වාසය පමණක් සුව කිරීමට මෙම ජෝගුවක් හැරී නම්.
වර්ග
විශ්වාස කරන්න.
1. දෙවියන්
වහන්සේ, විශ්වාසයක්
ඇති අපගේ විශ්වාසය තබමින් හා හරියටම රාජකාරිය එය තොර ඇදහිල්ල නොවේ
2 එය පමණක්
මළවුන්ගේ, මේ පනත විශ්වයේ
රහස් ලෙස විශ්වාස කළ නොහැකි නිසා මෙම උගුලක් හානිකර වැඩි ප්රතිලාභ හෝ ගෙවීම් ගෙන ඒමට
මළ මත රඳා පවතින බව මුරපදය පවරා.
වෙනත්
නියෝජිතයා දී එසේ-Mutawakkil කටයුතු
තෙවන පාර්ශව 3 විශ්වාසය
එය සියලු නබි හොඳ නැති නිසා, සාමය
පුණ්ය කම්කරුවන් මත ඔහු පිට විය යුතු අතර සංරක්ෂණය හා ඔප්පු සියලු දේශ සීමාව සහ ඔවුන්
පිහිටුවීමට වන්නේ නඩු පවරන්නෙකුට අවසර ඇත.

ක
උදවු:
පවසයි, උදව්
ඉල්ලා සිටීමයි: {අප සොයන
නමස්කාරය හා කලකිරීඇත ආධාර පරෙස්සම්} (අල්-Fatihah පදය
(5))
(යහළුවකු
දෙවියන් වහන්සේගේ උදව් බලාපොරොත්තු නම්) නූතන දී, (ඉමාම්
අහ්මද් අල්-තිර්මිදි විසින් 1/293 හා
4/575 විස්තරය
භාවිතය
වර්ග:
1. දෙවියන් වහන්සේගේ පරිහරණය: ඔහුගේ සමිඳාණන් වහන්සේ
වෙත වහල් කමල් නින්දාවට ඇතුළත් ඔහුට එය බලය හා මෙම දෙවියන් වහන්සේ පමණක් විය හැක.
එය
මත මෙම සහකාරියක් අනුව, ඇස්තමේන්තු
කර ඇත භාවිතා කිරීමට 2-ජීවියෙක්
සඳහා නීත්යානුකූල, එරටට
ත්යාගය Mstaan මත බව ඒ
0
{وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى} (سورة المائدة آية (2)
{وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى} (سورة المائدة آية (2)
බී - පාප
මත වුවත්, එය සහකාරියක්
තහනම් හා පත් කරනු
{{ وَلا تَعَاوَنُوا عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ }( سورة المائدة آية (2)
මිය
ගිය අය Oopalohia 3 වරට භාවිතා
විශ්වය යන්නයි ඔහු මේ හැසිරීම විශ්වය තුළ සැඟවී බව සිතන අයට පමණක් කෙනෙකු නොවන නිසා
මෙම උගුලට Mbacherth දිය
නොහැක.
ව්යාපාරික
තත්ත්වයන් හා දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රේමණීය, දෙවියන්
වහන්සේ මේ නීත්යානුකූල නියෝගයක් 4-භාවිතය,
ඔහු
මෙසේ පවසයි:
وَاسْتَعِينُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ}( سورة البقرة آية (154)
وَاسْتَعِينُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ}( سورة البقرة آية (154)
රැකවරණය
සොයන.
රැකවරණය
සොයන: වෛර ඉල්ලීම Alaaazh, ආරක්ෂා
කිරීම හා නැවත ද
සරණ හා වර්ග උත්සාහ:
දෙවියන්
වහන්සේ සරණ පැතීමට 1-සහ
එය සම්පූර්ණත්වය නොමැති ඇතුළත් ඔහු
වාඩි වී ඔහුව ආරක්ෂා හා වර්තමාන හෝ කුඩා හෝ විශාල මිනිසුන් හෝ non-මානව
අනාගත සියල්ල ප්රමාණාත්මක විශ්වාස කරයි.
මෙසේ පවසනු:
:{ قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ * مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ} (سورة الفلق آية (1-2
:{ قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ * مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ} (سورة الفلق آية (1-2
2 ගුණාංග
Kkalamh හා ශ්රේෂ්ඨත්වය
හා මහිමය එක් සරණ පතයි.
(පිරිමි හා
යාච්ඤා මුස්ලිම් පොත විසින් කළ විස්තරය) 0 සම්මුඛ
පරීක්ෂණයට (මම අල්ලාහ් ෂර්මා පරිපූර්ණ වචන සරණ නිර්මාණය උත්සාහ)
0 සම්මුඛ පරීක්ෂණය:
(මම පහත සිට පහර දුන් ශ්රේෂ්ඨත්වය සරණ පැතිය) (ඉමාම් අහ්මද් 2/25 හා
8/677 කාන්තා විසින්
කළ විස්තරය)
යාච්ඤා වේදනාව
දී 0: (. මම මම සොයා
දේ නපුරු හා බියෙන් ගෞරවය හා හැකියාව සමඟ දෙවි සරණ පැතිය) (ඉමාම් අහ්මද් 4/217, අබු
ඩාවුඩ් (3891) විසින් කළ
විස්තරය)
මිය ගිය
හෝ oud ඉදිරිපත්
කිරීමට නොහැකි මේ උගුල රැකවරණය ලබා ගැනීමට 3-නිවහන්
ප්රදේශ
ඔහු මෙසේ
පවසයි:
وانَه رِجَالٌ مِنَ الْإِنْسِ يَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا} سورة الجن آيه (6
وانَه رِجَالٌ مِنَ الْإِنْسِ يَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا} سورة الجن آيه (6
ඉබ්නු කසීර්:
අපි අපට මෙන්ම මිනිසුන්ට බලන්න ඕනෑම ඔවුන් Jahlitha Aaodhun සාමාන්යයෙන්
අරාබිවරුන් ඉදිරියෙහි දී ටිකක් කලබල දුක් විඳීමට එල්ව්ස්වරු පිළිබඳ එම ස්ථානය ශ්රේෂ්ඨත්වය
පවසයි ... ඇය මිනිස් වර්ගයා Aaodhun කිරීමට
ජින්වරුන් දුටු විට මෙන් වූ prairies සහ
වෙනත් අය ක නිම්නය හෝ පාළු තැනකට බැදගන්නා නම් ඔවුන් අපට Aaodhun නිසා
ඔවුන් ඔවුන්ගේ බිය Zarrohm බිය.
Sudai පැවසුවේ
ඒ මිනිසා Vinzlha පවසයි ඔහුගේ
පවුලේ ඉඩම් කියනවා:. සර් මම මූල්ය හෝ මම හෝ මගේ ගව හානියක් බව ජින්වරුන් මෙම මිටියාවතේ
රැකවරණය සොයන (Tafsir ඉබ්නු
කසීර් 4/429)
ආපදා.
SOS: පීඩා
සහ විනාශ ගලවා ගැනීමේ සහන ඉල්ලා සිටිනවා.
SOS අංශ:
දෙවියන්
වහන්සේ 1-ආපදා හොඳම
ව්යාපාර සහ එහි සම්පූර්ණ සිට එය රොත්ත යැයි හෙතෙම සඳහන් කළේය.
ඔහු
إِذْ تَسْتَغِيثُونَ رَبَّكُمْ فَاسْتَجَابَ لَكُمْ) سورة الأنفال آية (9
إِذْ تَسْتَغِيثُونَ رَبَّكُمْ فَاسْتَجَابَ لَكُمْ) سورة الأنفال آية (9
නබි සාමය
හා පුරුෂයෙක් ඔහුගේ මිතුරන් දී infidels කිරීමට
වසල්ලම් සලකා බලන විට මෙම බද්ර් සටනේ දී වන අතර, තුන්සිය
මිනිසුන් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අනාගත දිශාව තම අත්වලින් තම දෙවියන්ට Arish අභියාචනා
විය ඇතුළු දුසිමක්, දෙවියන්
වහන්සේ ඔහු මට පොරොන්දු වූ දේ මට ඉටු (පවසයි ඕහ් දෙවියන්, ඉස්ලාම්
ජනතාව මෙම කල්ලිය විනාශ මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය () බිම නමස්කාර කරන්නේ නැති: ජිහාඩ්
පොත: බද්ර් යුද්ධය තුළ දේවදූතයන් Alomadard දොර)
Sarong වැටී
තුරු හා තවමත් ඔහු තම උරහිස මත තම අත්වලින් තම දෙවියන්ගේ උපකාරයෙන් උත්සාහ කරයි.
ඔහු අබු
බක්ර් අල්ලාහ් ඔහුගේ උරහිස මත සළුවක් Volqah ඔහු
සමඟ සතුටු පසුව පිටුපස සිට ඔහු වැළඳ ගෙන ඇත
ඔහු
මෙසේ පැවසීය: අල්ලාහ් ප්රමාණවත් තරම් සමිඳාණන් වහන්සේගේ නබි මුහම්මද් ආයාචනයට එය ඔබ
පොරොන්දු කළ දේ ඉටු කරනු ඇත.
අල්ලාහ් මෙම පදය අනාවරණය වී ඇත.
මළ 2-දුක්
වේදනා හෝ ප්රේක්ෂක ප්රගමනය නිසා Aevolh හැක්කේ, මෙම
විශ්වය තුළ නොපෙනෙන ක්රියා බව විශ්වාස කරන අයට මෙම උගුලට සහන කිරීමට සමත් ය.
උදාහරණයක්
ලෙස: ඔබට පහර නම් මිනිසෙකු හෝ දියේ ගිලී හෝ කඩා දමන හෝ මහතා සහ එම මහත්මිය Zeinab Badawi අබ්දුල්
කදීර් ගිලානි ලැබූ සෙබළා ආපදා ගැනීම .. හා මිය ගිය අන් අය අතර, මෙම
විශාලතම උගුලක් වේ.
සහන සමත්
3. ආපදා නිවහන්
ප්රදේශ ලෝකයන් මෙම අවසර ඇත.
සියලු බලැති
දෙවියන් වහන්සේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, මෝසෙස්ගේ
කතාව පැවසුවේ
අල්-කුර්ආන්
ආයතය කතා
{فَاسْتَغَاثَهُ الَّذِي مِن شِيعَتِهِ عَلَى الَّذِي مِنْ عَدُوِّهِ فَوَكَزَهُ مُوسَى فَقَضَى عَلَيْهِ } سورة القصص آية (15)
{فَاسْتَغَاثَهُ الَّذِي مِن شِيعَتِهِ عَلَى الَّذِي مِنْ عَدُوِّهِ فَوَكَزَهُ مُوسَى فَقَضَى عَلَيْهِ } سورة القصص آية (15)
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق