දෙවන පාඩම
(නමස්කාර)
ප්රශංසා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය
සහ මිතුරන් විය අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ හා ආශීර්වාද
කළ
· නමස්කාර
අර්ථ දැක්වීම:
නමස්කාරය:
හදීසයේ
Qudsi දෙවි සාමය
පවසයි :( වසල්ලම් පවසයි දී ඒක දේවවාදය මත පදනම් කිසිදු ප්රමිතිකරණ එය සැබැවින් ම ශුන්ය
හා බලරහිත නමස්කාර නොකළ කරන සෑම ලබ්ධියක සේක: මම ධනවත්ම හවුල්කරුවන්, ගිරි
ඉන්කෝපරේටඩ් ඉතිරි මා සමඟ එය සම්බන්ධ ක්රියාවක් ෂිර්ක් වෙමි)) අබු හුරෙයිරා වන හදිස්
ක (පවසයි දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද. මුස්ලිම්, පොත්
asceticism 4/2289) විසින්
කළ විස්තරය
නමස්කාරයේ
අර්ථය.
නමස්කාරය සාමාන්ය අර්ථයෙන් ඔබේ අර්ථයෙන් හඳුන්වා
දෙයි:
සාමාන්ය
සංකල්පය:
තමන්ගේ
නියෝග දෙවිගේ ප්රේමය හා වන්දනාමාන කිරීමට බඩ ගෑමේ සහ ඔහුගේ නීති ගෙන ආ මුහුණ මත තහනම්
වැළකී සිටින්න.
නමස්කාර
විශේෂ සංකල්පය:
Shaykh අල්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyyah දෙවියන්
වහන්සේට නමස්කාර බිය සහ බිය හා විශ්වාසය හා යාච්ඤාව, සකාත්
හා උපවාසයේ ලෙස තම ජීවිතය :( දෙවියන් වචන හා ක්රියා බාහිර සහ එවැනි ආමුඛ අෙතකුත් විනිසුරුවරුන්
ප්රේම කරන බව සියලු ඵකතුකරන්නාගෙ නම ආශීර්වාද ..)
හා
ඉස්ලාම් වෙනත් නීති.
කාණ්ඩ දෙකක්
බවට නමස්කාරය වැටීම:
1. අන්තරීක්ෂ නමස්කාර.
සියලු මැවීම
ඇතුළු වන දෙවියන් වහන්සේගේ ආඥාව කොස්මික්, යටත්
අහස
සහ පොළොව සියලු නම්
(إِنْ كُلّ مَنْ فِي السَّمَاوَات وَالْأَرْض إِلَّا آتِي الرَّحْمَن عَبْدًا } سورة مريم آية (93)
(إِنْ كُلّ مَنْ فِي السَّمَاوَات وَالْأَرْض إِلَّا آتِي الرَّحْمَن عَبْدًا } سورة مريم آية (93)
2. සුජාත භාවය නමස්කාර.
නීත්යානුකූල
දෙවියන් වහන්සේගේ ආඥාව ඉදිරිපත්, හා
විශේෂයෙන් දෙවිට කීකරු වන අයට,
ඔහු
මෙසේ පවසයි
{وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا} سورة الفرقان آية (63
{وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا} سورة الفرقان آية (63
නිර්මාණය
Q / Magmh නිර්මාණය?
නිර්මාණය
නිර්මාණය පිටුපස ප්රඥාව දෙවියන් වහන්සේ නමස්කාරය වේ
අල්
وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ } سورة الذاريات آية (56
وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ } سورة الذاريات آية (56
සියලු බලැති
පවසයි:
(لَقَدْ بَعَثْنَا فِي كُلِّ أُمَّةٍ رَسُولًا أَنِ اُعْبُدُوا اللَّهَ وَاجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ} سورة النحل آية (36)
(لَقَدْ بَعَثْنَا فِي كُلِّ أُمَّةٍ رَسُولًا أَنِ اُعْبُدُوا اللَّهَ وَاجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ} سورة النحل آية (36)
අපි යවන: අපි සියලු ජාතීන් යවා
එය අල්-කුර්ආනය
අරුත් ජාතිය හඳුන්වා දෙයි:
1. ඔවුන් ඉමාම්, සහ
එය මෙසේ පවසයි
:{ إِنَّ إِبْرَاهِيمَ كَانَ أُمَّةً قَانِتاً لِلّهِ حَنِيفاً} سورة النحل آية (120)
:{ إِنَّ إِبْرَاهِيمَ كَانَ أُمَّةً قَانِتاً لِلّهِ حَنِيفاً} سورة النحل آية (120)
2. Mullah ඇතුළුව.
ඔහු සියලු බලැති කියමින්:
بَلْ قَالُوا إِنَّا وَجَدْنَا آبَاءَنَا عَلَى أُمَّةٍ } سورة الزخرف آية (23)
بَلْ قَالُوا إِنَّا وَجَدْنَا آبَاءَنَا عَلَى أُمَّةٍ } سورة الزخرف آية (23)
3. ඔවුන් කාලය.
ඒ පවසයි:
وَادَّكَرَ بَعْدَ أُمَّةٍ} سورة الزخرف آية (45
وَادَّكَرَ بَعْدَ أُمَّةٍ} سورة الزخرف آية (45
වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ කාලය නෝවාගේ යුගය සිට දූතයෙකු
එවා ඇති සෑම ජාතියක්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
දෙවියන්
වහන්සේට නමස්කාර කිරීම සඳහා: ව්යාප්තියේ ඉවතට රැඳී
Q / මෙම
ව්යාප්තියේ කවුද?
කටයුතු
කරනු ලැබේ: සීමාව කඩ ක කෲරත්වය
ඉබ්නු අල්-Qayyim දෙවියන්
තම ජීවිතය ආශීර්වාද පැවසුවේ
කුමක්ද වහල්
රූපවලට සිට තනිව හෝ අනුගමනය කීකරු ඔහු යටපත් එසේ සෑහීමකට පත් විය
එවැනි
කියන්නන් විමසුවේය සහ සූනියම්කරුවන් විසින් අනුගමනය හා විද්යාඥයින් නරක
වැනි රූප රූප
දෙවියන්
වහන්සේ අධිපතීන් කඩාකප්පල් කීකරුකම වැනි කීකරු
පුද්ගලයෙකු, කප්පමක්
අධිපතීන් අල්ලාහ් විශ්ලේෂණය සඳහා තහනම් කර තිබේ දේ විසඳීමට නම්
එය
දෙවියන් වහන්සේ තම Tharimanm සඳහා
මෙම ආඥාදායකයින්ගෙන් අවසර ඇති දේ තහනම්.
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق