الاثنين، 12 أكتوبر 2015


නමස්කාර වර්ග(භාරය.)

ප්රශංසා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය විය

· භාරය.

භාරයක්: කරදෙනවා මිනිසා දෙයක්.

භාරයක් අංශ:

1. භාරයක් වර්ෂය:

මිනිසා අනුගමනය ආරම්භ කර ඇත නම්, මෙම නමස්කාරය නිසා නිසා පනවා නමස්කාරය ලෙස හැඳින්වේ.

ඔහු
 
{"ثُمَّ لْيَقْضُوا تَفَثَهُمْ وَلْيُوفُوا نُذُورَهُمْ وَلْيَطَّوَّفُوا بِالْبَيْتِ الْعَتِيقِ }( سورة الحج آية (29)) 

සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ පවසයි .qal අය විසින් ප්රශංසා කර ඇත:

({يُوفُونَ بِالنَّذْرِ وَيَخَافُونَ يَوْمًا كَانَ شَرُّهُ مُسْتَطِيرًا}( سورة الإنسان آية (7))

2. විශේෂ භාරයක්. ඔහු සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ යමක් තනිව මිත්රශීලීයි ඇත.

කුමන දෙකකට බෙදෙන:

නිරපේක්ෂ ඒ භාරයක්

එය උදාහරණයක් ලෙස, නොමිලේ, එම දෙවියන් වහන්සේ නමස්කාරය සඳහා අවශ්ය බව ගෙවා නැත: දෙවියන් වහන්සේ අලි භාරයක් දස rak'ahs රාත්රී යාච්ඤා කිරීමට.

බී භාරයක් සීමා

 වේගයෙන් අල්ලාහ් අලි භාරයක් මගේ පුතා දෙවියන් අද්දර නම් දින තුනක් සඳහා, සහ සේවකයා ආපසු අසල යෙහෝවා දෙවිට ළං වෙන්න නැති නිසා මේ වගේ වෛර කරයි, නමුත් දෙවියන් වහන්සේ නොමිලේ නමස්කාර සුදුසු වේ, නමුත් Scrooge උපාධි නිසා දෙවිට නමස්කාර: උදාහරණයක් ලෙස, ආපසු දෙවියන් වහන්සේ එකම නමස්කාර අවශ්ය බව: එය ගෙවිය යුතු ය ,

හා පරම තුල සිටින අතර භාරයක් නිර්බාධිත බදු බාරයක් දෙකම ඉටු කරනවා. (පොත ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් තුනක් වත්කම් විස්තර)

    පාලනය භාරයක්:

වෛර නබි සාමය භාරයක් සිට වසල්ලම් තහනම් කීවේය

(: ඉරණම පොත, සහ මුස්ලිම්: පොත් භාරයක් බුහාරි විසින් කළ විස්තරය) (එය එන්නේ නැහැ, නමුත් තෝරා එහි stinginess උපුටා ගන්නා ඇත)


 


ප්රශ්න:

නමස්කාර ක්රියා කීකරුකම අයිතීන් භාරයක් මට ඒක කරන්න යුතුද නම් Q / පාලක යනු කුමක්ද?

සී / නමස්කාර ක්රියා කීකරුකම පුද්ගලයෙකු, ඈට නම්, නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා ඔහු, එය කළ යුතු: (භාරයක් දෙවියන් Viltah කීකරු) (බුහාරි විසින් කළ විස්තරය: විශ්වාසය පොත් සහ ඈට.)

පාපය අකීකරු Q / Magm නම් භාරයක් මට ඒක කරන්න යුතුද?

සී / නම් (: විශ්වාසය පොත් සහ භාරයක් බුහාරි විසින් කළ විස්තරය) පව් කළ පාපයට භාරයක් හිමිකම් එය ඉටු කරන්නේ නැහැ යුතු නැහැ එය නිවැරදි .hadit ආශිර්වාදිත පූපය (හා යමෙක් අකීකරු නෑ දෙවිට අකීකරු වීමට බාර)

Q / Magm දෙවියන් වහන්සේ භාරයක් බව වගේ නම් භාරයක් හෝ මෙම සොහොන් අලි භාරයක් එතරම් එසේ කියන්නේ?

සී / මෙම භාරයක් උගුලක් නම් එය දෙවියන් නිසා මන්සූර් ඔහුට නමස්කාර වන අතර, ලබ්ධිය අල්ලාහ් නිරත කළ යුතු අතර මෙම භාරයක් පරම ඔහු ආශිර්වාදිත පූපය පිළිතුරු දෙන්නේ නැත නැත, නමුත් උගුලක් Kalaf-නොවන දෙවියන් ස්ථානය, කිසිදු ආශිර්වාදිත පූපය ඔසවා ගත වන්නේ නැත ඔහු වෙතින් පසුතැවිලි අවශ්ය හැර වෙනත් උපෙයෝජනය නම්.

Q / පාපය හා දෙවියන් වහන්සේ භාරයක් බාරයක් අතර ඇති වෙනස කුමක්ද?

දෙවියන් වහන්සේ හා සොරකම් කිරීමට ඈට දුන් දෙවියන් වහන්සේ හා පාපය votary භාරයක් විය යුතු ය සී / දෙවි අකීකරුකම භාරයක්, නමුත් තමාගේ වැරදි උදාහරණයක් පාපය, එය පාත්ර කළ යුතු නැතැ සමඟි කිරීමේ විය යුතුය, තහනම් දෙයක් දෙවියන් වහන්සේ සමග මෙම සන්ධානයට නොගැලපේ.


දෙවියන් වහන්සේ දන්නෙ:

  දෙවියන් වහන්සේ මේ සොහොන් මුලින් උදාහරණයක් නොවන අතර මෙම සන්ධානයට ගැලපෙන දන්නෙ දෙවියන් වහන්සේ වේ සියලුම දෙවි කෙනෙක් නෙවෙයි. උදාහරණය: මෙම බරපතළ සහ භාරයක් කිරීම මෙම සන්ධානයට ගැලපෙන දෙවියන් හා නබිතුමාට වේ, ඔවුන් කළ කැමති නැත, මේ පව් කමාව අතහැරෙනු යෑයි ඔහු දඬුවම් ය ය (දෙවි තම soul'Uthaymeen 1/245 ආශීර්වාද, පොත ෂෙයික් මොහොමඩ් යන එකම ප්රමිතියක් යටතට පැහැදිලි කිරීමට ප්රයෝජනවත් වේ කීම)


 


ස්ලෝටර්.

ස්ලෝටර්: තත්කාර්ය හමුවේ මත ආත්මය සහාේශුක්ර ලේ පාඩුව.

ස්ලෝටර් අංශ:

මෙම ඝාතනය ඔහු පුළුල් කිරීමට සහ ඔහුට සමාව ගැනීමට සහ මෙම යාන්ත්රනය සමීප ලබා ගැනීමට බලාෙපොෙරොත්තුවන බව 1-නමස්කාර පමණක් සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ නොවේ.

ඔහු මෙසේ පවසයි:
(قُلْ إِنَّ صَلَاتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلَّهِ رَبّ الْعَالَمِينَ)( سورة الأنعام آية (162-163)) 

දෙවියන් වහන්සේ සඳහා පිටියට පිවිසි දූතයන් හෝ ශුද්ධවන්තයන් හෝ දිවැසිවරයන්ගේ ද යුතුයයි නිමලරෑපන්ගේ අවසන් නම්, ඒවා ගරු පිටතට විශාලතම උගුලක් වන අතර මෙම විශාලතම නිකායකම උගුලට පිටතට ක්රමයක් ඔවුන් සමහන්.

සම්මුඛ පරීක්ෂණය: අලි අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් ඔහු පිට හතර වචන විය මට කියන්න:

(3/1567 පූජා පොතේ මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය) (දෙවියන් වහන්සේ මේ දක්වා පිහිටා ශාප වේවා! අල්ලාහ්, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුගේ දෙමාපියන් සාපයෙන් ශාප හැර වෙනත් ඝාතනය දෙවියන් ශාප, දෙවියන් වහන්සේ නොවන මන්නාරම බිම් ශාප)

2-බව අමුත්තා ගෞරවය හෝ විවාහ මංගල්ය සඳහා පිහිටා ඇති හෝ එසේ එය එක්කෝ ද සිටීයි හෝ mustahabb විසින් අණ කර ඇත.

සාකච්ඡාව (ගෙදර අල්ලාහ් සහ පරමාන්ත දිනය විශ්වාස කවුරු) (බුහාරි හා මුස්ලිම් සාහිත්යය පොත පොත් සැණරුව විසින් කළ විස්තරය)

 3-බව බීබීසී හෝ ජාවාරම නගරවැසියන්ගේ සුභසිද්ධිය හමුවේ මත පිහිටා, එසේ හා මූලික මූලධර්මය අවසර එහිදී මෙම කොටස අවසර වේ.

 ඔහු මෙසේ පවසයි:
:{ أَوَلَمْ يَرَوْا أَنَّا خَلَقْنَا لَهُمْ مِمَّا عَمِلَتْ أَيْدِينَا أَنْعَامًا فَهُمْ لَهَا مَالِكُونَ وذللناها لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ }(- سورة يسن (71-72)

 ෂෙයික් මොහොමඩ් බින් සාලේ අල්-Othaimeen තුනක් වත්කම් පැහැදිලි පොතෙන් නමස්කාර * සියලු ආකාර)

 



Q / දෙවියන් වහන්සේගේ පාලක ඔවුන් රූපවලට මරා ස්ථානයේ දෙවිට පූජා කිරීමට කැමති කෙනෙක් මෙන්, එය දෙවියන් වහන්සේ සඳහා වැදගත් කුමක්ද ඝාතනය ද?

සී / මුහාරම්හි ඔහුගේ පාලනය හා නොපිරිහෙලා කිරීමට මාධ්යයක් එය අල්ලාහ් හැර එහිදී ඝාතනය අනෙක් ස්ථාන උපරිම දී infidels වගේ නිසා, මේ පනත බහු දේවවාදයට මාධ්යයක් ගත නොහැකි විය හැක. (දේශවලට පොත විස්තර මෙම ෂයික් සාලේ අල්-ෂීක් පිළිතුරු - පොත පොත දේශවලට / 233 පැහැදිලි කිරීමට ප්රයෝජනවත් වේ කියන්න)

මෙන්න දිවිහිමියෙන් හෝ ආදායම්: Balsahabp පැමිණි, කන, දෙවියන් වහන්සේ සභාව තුළ යාච්ඤා කිරීමට ඔවුන්ට ආශීර්වාද ඕමාර් යාච්ඤා කර ඇත අල්ලාහ් යෙරුසලමේ සභාවේ ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.

එවිට මිතුරන්, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආශීර්වාද සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ නම් Hmajaiz රට Vslathm පල්ලි සභාවන් සමහර ඒවා ආශීර්වාද ඇයි අල්ලාහ් හැර වෙනත් ඝාතනය තැන ඝාතනය තහනම්?

මෙම පිළිතුර: මෙම නමස්කාර මේ එක රූපය සඳහා අල්ලාහ් හැර වෙනත් ඝාතනය තැන ඝාතනය පිළිබඳ තහනම නිසා ආදායම් හදාරන්නා නොවේ. .

රූප ඝාතනය.

 තත්වය හා ඒ සඳහා එම ස්ථානයේ රුධිරය අහිමි මත පිහියක් වන ස්ටෑන්ඩර්ඩ් ඇන්ඩ් polytheist එක් ඡේදයක මෙම මෙම අතර වෙනස හඳුනා නැත එය ඔහුගේ ඒකකය නමුත් හදවත තුළ ඇති වෙනස පෙනේ ය.

 සභාව තුළ මෙම යාච්ඤාව, වෙනස් පනත ප්රතිරූපය ක්රිස්තියානීන් යාච්ඤාව මුස්ලිම් යාච්ඤා සංගමයේ රූපයේ නොවන නිසා එම උපාය හෝ ක්රිස්තියානීන් සහභාගීත්වයෙන් මුස්ලිම් ක්රිස්තියානීන් යාච්ඤා Aasali යාච්ඤා කරන අදහස විය නොව

 මෙය ප්රශ්න දෙකක් අතර ඇති වෙනස. (ඒ පොත ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් යන එකම ප්රමිතියක් යටතට පැහැදිලි කිරීමට).


දෙවියන් වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق