පාඩම් ත්රී:
(Nullifiers ඉස්ලාම්)
ප්රශංසා
අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය විය දූතයාණන් සහ ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම්.
Nullifiers ඉස්ලාම්:
එය දූෂිත හා නිෂ්ක්රීය හිමිකරුගේ කටයුතු මේ වන ගිනි අමරණීය බවට පත් වන විට සිදු කරන
ඕනෑම Mvsdath.
Nullifiers ඉස්ලාම්
දස:
එය (පොත් Aletbian Nullifiers අලුත් වටයකින් ෂෙයික් මුහම්මද් බින් අබ්දුල් වහබ්
දෙවියන් තම ජීවිතය ආශීර්වාද ඉදිරිපස කිරීමට ඉස්ලාම් පැහැදිලි.) දෙවි තම ජීවිතය ආශීර්වාද, ඊට වැඩි යමක් වේ, නමුත් ෂෙයික් මොහොමඩ් බින් අබ්දුල් වහබ්
මම මුස්ලිම් සම්මුතියක් දස තෝරා ගත්තේය.
• පළමු
හෙලා: (දෙවිට නමස්කාර බහුදේව)
බහු
දේවවාදයට අර්ථ දැක්වීම:
විනිමය අල්ලාහ් Caldaa, ඝාතනය හැර වෙනත් නමස්කාර වර්ග දෙයක් වන අතර, ආපදා හා එය කළ නොහැකි නමුත් අල්ලාහ් දෙවියන් වහන්සේගේ
භාවිතයෙන් තොරව ඉටු කරනවා.
{وَإِذْ قَالَ لُقْمَانُ لِابْنِهِ وَهُوَ يَعِظُه يابُنَيَّ لَا تُشْرِكْ بِاللَّهِ إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِيمٌ}( سورة لقمان آية (13)
දෙවියන් වහන්සේ දෙවියන් වහන්සේගේ දකුණු වේ ශ්රේෂ්ඨතම
හිමිකම් ඔහු නිසා යෑයි තහනම් බව ශ්රේෂ්ඨතම දෙයක් නිසා. මිනිසා දෙවියන් වහන්සේ පිළිබඳ
ඒකාබද්ධ කිරීම ශ්රේෂ්ඨතම හිමිකම් ඇති Hyper Hyper නම්.
කොහෙද (ශ්රේෂ්ඨතම ඕනෑම වරද ඔහු මෙසේ කීවේය.?. Nada දෙවියන් වහන්සේ නිර්මාණය කරන්න) (බුහාරි: ඒකාබද්ධ
කිරීම පිළිබඳ ග්රන්ථය, සහ මුස්ලිම්: විශ්වාසය පොත)
ෂිර්ක් තුන්
ආකාරයකින් බෙදා ඇත:
1. 2. 3 කුඩා විශාලතම උගුලක් - උගුලක් උගුලක් සඟවා
සහ ඉබ්නු දෙවියන් වර්ග දෙකක් බව උගුලට තම ජීවිතය
ආශීර්වාද අගය විද්වතෙක් ගියේ ය
1. උගුලක්
විශාලතම දෙකක් කුඩා උගුලක්
ප්රධාන ෂිර්ක්
දෙවියන් වහන්සේ සමාව නමුත් පසුතැවීම, සහ එහි හිමිකරු නොවේ, දෙවියන් වහන්සේ කිසි මෙතෙක් ගින්නෙන් කාලිඩ් ලැබුණු
ඇත.
ඔහු මෙසේ පවසයි:
{إِنَّ اللّهَ لاَ يَغْفِرُ أَن يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَن يَشَاءُ... وَمَن يُشْرِكْ بِاللّهِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلاَلاً بَعِيدًا}( سورة النساء آية (48
{إِنَّ اللّهَ لاَ يَغْفِرُ أَن يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَن يَشَاءُ... وَمَن يُشْرِكْ بِاللّهِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلاَلاً بَعِيدًا}( سورة النساء آية (48
ඒ නිසා වහලුන් හා අන් අයගේ බහුදේවවාදීන් සොහොන්
ගින්නෙන් ඔවුන්ගේ දෙවිවරුන්ට පවසයි
{تَاللَّهِ إِنْ كُنَّا لَفِي ضَلَالٍ مُبِينٍ * إِذْ نُسَوِّيكُمْ بِرَبِّ الْعَالَمِينَ}(سورة الشعراء اية(97ـ 98)
{تَاللَّهِ إِنْ كُنَّا لَفِي ضَلَالٍ مُبِينٍ * إِذْ نُسَوِّيكُمْ بِرَبِّ الْعَالَمِينَ}(سورة الشعراء اية(97ـ 98)
ඔවුන් නිර්මාණය Isawohm සහ නඩත්තුව නමස්කාරයේ හරය වන ප්රේමය හා වන්දනාමාන
දී මාරක නමුත් Sawohm යළි නොවන නැත.
ප්රධාන ෂිර්ක්
වර්ග:
1. උගුලක් ඇමතුම:
ඔහු මෙසේ පවසයි:
فَإِذَا رَكِبُوا فِي الْفُلْكِ دَعَوُا اللَّهَ مُخْلِصِينَ لَهُ الدِّينَ فَلَمَّا نَجَّاهُمْ إِلَى الْبَرِّ إِذَا هُمْ يُشْرِكُونَ}( سورة العنكبوت آية (65(
فَإِذَا رَكِبُوا فِي الْفُلْكِ دَعَوُا اللَّهَ مُخْلِصِينَ لَهُ الدِّينَ فَلَمَّا نَجَّاهُمْ إِلَى الْبَرِّ إِذَا هُمْ يُشْرِكُونَ}( سورة العنكبوت آية (65(
ඔහු ෂෙයික් මොහොමඩ් බින් අබ්දෙල් වහබ් දෙවියන්
තම ජීවිතය ආශීර්වාද පැවසුවේ
අපේ කාලයේ Infidels සමෘද්ධිය පළමු දෙකක් ආශ්රිත හවුල්කරුවන් බැවින්
පළමු දෙකක් ඉතා කෲර උගුලට බව හා තීව්රතාව ගැලවීමට, සහ Mhrqua සෑම විටම සෞභාග්යය හා විපතේදී ඇති අපේ කාලයේ නොපිරිහෙලා
(පොත් හතර නීති - ෂෙයික් මොහොමඩ් බින් අබ්දෙල් වහබ් දෙවියන් වහන්සේගේ සිව්වන පාලනය
තම ජීවිතය ආශීර්වාද).
2. උගුලක්
අරමුණින් හා කැමැත්ත සහ අරමුණ:
ඔහු මෙසේ පවසයි:
):{ مَنْ كَانَ يُرِيدُ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا وَزِينَتَهَا نُوَفِّ إِلَيْهِمْ أَعْمَالَهُمْ فِيهَا وَهُمْ فِيهَا لا يُبْخَسُونَ أُولَئِكَ الَّذِينَ لَيْسَ لَهُمْ فِي الآخِرَةِ إِلاَّ النَّارُ وَحَبِطَ مَا صَنَعُوا فِيهَا وَبَاطِلٌ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ} سورة هود آية (15-16
):{ مَنْ كَانَ يُرِيدُ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا وَزِينَتَهَا نُوَفِّ إِلَيْهِمْ أَعْمَالَهُمْ فِيهَا وَهُمْ فِيهَا لا يُبْخَسُونَ أُولَئِكَ الَّذِينَ لَيْسَ لَهُمْ فِي الآخِرَةِ إِلاَّ النَّارُ وَحَبِطَ مَا صَنَعُوا فِيهَا وَبَاطِلٌ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ} سورة هود آية (15-16
ඉබ්නු අල්-Qayyim දෙවියන් තම ජීවිතය ආශීර්වාද ය; ඔහු මුහුණ හැර වෙනත් මුදල් අවශ්ය කිසිවක් ඔහුට
ළං සහ දඬුවම අරමුණින් හා කැමැත්ත
සම්බන්ධ වී ඇත්තේ ඔහු ඉල්ලා යොමු කිරීමට අදහස් කර ගෙන ඇත.
ඔහුගේ කෘතීන් වල සියලු විශාලතම ජංගම උගුලට උගුලක්
අරමුණ බවට දී උත්සාහ පිටතට දෙවියන් වහන්සේගේ මුහුණ, නමුත් කුහකත්වය කි්රයාත්මක සුළු ෂිර්ක් වන අතර, දෙවියන් වහන්සේගේ කැමැත්ත, එන පැහැදිලි කරන ලදී.
3. උගුලක්
කීකරුකම,
ඔහු මෙසේ පවසයි:
:{ اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللَّهِ وَالْمَسِيحَ ابْنَ مَرْيَمَ وَمَا أُمِرُوا إِلَّا لِيَعْبُدُوا إِلَهًا وَاحِدًا لا إِلَهَ إِلَّا هُوَ سُبْحَانَهُ عَمَّا يُشْرِكُونَ}( سورة التوبة آية (31)
:{ اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللَّهِ وَالْمَسِيحَ ابْنَ مَرْيَمَ وَمَا أُمِرُوا إِلَّا لِيَعْبُدُوا إِلَهًا وَاحِدًا لا إِلَهَ إِلَّا هُوَ سُبْحَانَهُ عَمَّا يُشْرِكُونَ}( سورة التوبة آية (31)
Shaykh අල්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyah දෙවියන් වහන්සේගේ
කරුණාව:
දෙවියන් වහන්සේ තහනම් අල්ලාහ් දෙකක් ඒක පාර්ශවීය
වීමට අවසර ඇති දේ තහනම් කර ඇත දේ විග්රහයේ දී එහිදී Otaaohm අධිපතීන් ලෙස සිය ගින්නෙන් හා භික්ෂූන් වහන්සේලා
ගෙන ඇති අයගේ:
ඔවුන් මාරු අල්ලාහ් Vibonhm ආගම වෙනස් 1-දැනුම, 'මම දෙවියන් වහන්සේගේ තහනම් අල්ලාහ් ඔවුන්, මෙම ඹ ගෝලයන්ගේ ආගම උල්ලංඝනය බව දැන දැනම උසස්
පහත අවසර ඇති දේ තහනම් කර තිබෙන දේවල් විශ්ලේෂණය හිතන්න, ඔවුන් වෙනුවෙන් යාච්ඤා සහ ඔවුන් නමස්කාර නොකළ
නම් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මලපතක් විය යුතු අතර, ඔහු සහ ඔහුගේ දූතයාණන් කර ඇත.
මුස්ලිම් යුත්තේ ඔහු පව්, ඔවුන් පව් මෙවැනි සත්කාර ජනතාව මස් අය බව විශ්වාස
කරන බව පාපවලින් කරන්නේ කුමක් කළ ලෙස. (Majmoo Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyyah දෙවියන් තම ජීවිතය 7/70 ආශීර්වාද), එම පූජනීය තහනම් කිරීම හා දෙවියන් වහන්සේට අකීකරු
මුස්ලිම් ස්ථාවර නමුත් Otaaohm විග්රහයේ දී විශ්වාසය හා ඇදහිල්ල 2-ඇති
ආදරය 4.
උගුලක්:
{وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يَتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُوا إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ}( سورة البقرة آية (165))
විශ්වාස කළ අයට වැරදි කරන අයට බලන්න පවසයි
{وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يَتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُوا إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ}( سورة البقرة آية (165))
විශ්වාස කළ අයට වැරදි කරන අයට බලන්න පවසයි
Polytheist දෙවිට ප්රේම දෙවිවරුන් සහ වෙනත් අය රූප කැමති
හා උල්ලංඝනය නම් වඩා වැඩි සොයා ඇය දෙවියන් වහන්සේ ට වඩා වැඩි angers angers.
අවමානය හා ඉදිරිපත් Almstlzimh වහල් ප්රේමය හා කීකරුකම කමල් හා වෙනත් අයගේ ආදරණීය
එවැනි පිරිසිදු ආදරය වැඩි මනාප එක් ඔහු සමඟ කටයුතු කරන්න අවසර නැත; මෙතන ඉන්න ප්රේම කරන්න.
ෂෙයික් මොහොමඩ්
බින් Saalih දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි:
මේ ugliest හා ශ්රේෂ්ඨතම වන අතර මෙම ඉස්ලාම් එහි අනුගාමිකයන්
බොහෝ අද වර්තමාන වන අතර, දෙවියන් වහන්සේ දෙවියන් වහන්සේ තම ප්රේමය කට වැඩි
නොවන, ඇයට ප්රේම කර, පමණක් දේ අල්ලාහ් දෙවියන් වහන්සේ ප්රේම නොකරන
හැර වෙනත් ආදරය කරන මිනිසා මිනිසෙක් පමණක් කරමු, ඔවුන් තම දෙමාපියන්ට ප්රේම ඔව්හු දෙවියන් වහන්සේ
ප්රේම කරන හා ඔහු ඒ බව කීය නම් වඩා: දෙවියන් වහන්සේ දිවුරා පොරොන්දු වෙන්න, සත්ය හෝ අසත්ය ගිවිසුම . ආරක්ෂකයා ලෙස අවංක නමින්
පමණක් නොවේ.
ඒ වගේම අපි අප අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් දේ ආදරය කරන
දැනුම, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා අල්ලාහ් සාමය
දූතයාණෙනි, දෙවියන් හා ශ්රේෂ්ඨ ප්රේමය, හා මෙම උගුලක් ලෙස වසල්ලම් ප්රේම ඔවුන්ගෙන් බොහෝ
මක්කම සහ මෙඩිනා පැමිණ, ඔවුන් තමන් තුළ සොයා නිසා නබි සාමය සොහොන් සංචාරය
ඔහු පිට නිවසේ සංචාරය කිරීමට විශාල විය හැකි බව දකින්න ඔබ සොයා
කෙසේ වෙතත්, දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ප්රේමය දෙවි ප්රේමය දෙවියන්
වහන්සේ වගේ කරනු ලබන අය මුස්ලිම් හදවත් අද බොහෝ මේ පදය දැඩි ආපදා හා වේදනා ද දෙවියන්
වහන්සේගේ දූතයා වේ. (ප්රයෝජනවත් පොත දේශවලට 1/149 මත කියන්න)
ආදරය වර්ග.
දෙවියන්
වහන්සේ 1-
ප්රේම. මෙම ඒක දේවවාදය පටහැනි නොව පරිපූර්ණ හා
ඇදහිල්ල සමීප බැඳුම්කර වේ.
දෙවියන් වහන්සේ දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ප්රේම කරන
නිසා පුද්ගලයෙක් හෝ රැකියාවක් සහ මෙම හරියටම දේශවලට යන්න, ඔබ මේ දේ ප්රේම කරන බව ය
2-ආදරණීය
ස්වභාවය. ආදරය බිරිඳ සහ දරුවා, මුදල්, ආහාර
පාන, ඇඳුම් පැළඳුම් දෙවිට ප්රේම පටහැනි නොවන අතර මෙම
වශයෙන් (අනස් පැවසුවේ එය සඳහන් විය: දෙවි ප්රේමණීය දෙවි දූතයාණනි සාමාන්ය ජනතාව ඔබ
ඔහු මෙසේ පැවසීය:. අයිෂා එය විය: මිනිසුන්ගෙන් ඇගේ පියා මෙසේ පැවසීය.) (බුහාරි:. ගුණදම්
මිතුරන් පොත් 3 / 9 සහ මුස්ලිම්: ගුණ 4/1856 පොත)
දෙවියන්
වහන්සේ සමග 3-ආදරය
කුමන දෙවියන් වහන්සේ කෙරෙහි ප්රේමය ද විය වන දෙවියන්
වහන්සේ කෙරෙහි ප්රේමය ද පටහැනි දෙවි ප්රේමය හෝ ඊට වැඩි ලෙස ය.
අපේ
වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق