الخميس، 29 سبتمبر 2016


 
යාච්ඤාව සඳහා කොන්දේසි (න්)
ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා
2) ප්රජනක ආවරණය කිරීම සඳහා.
ඇඳුම් කට්ටල: ආවරණය පිළිබඳ හැඟීම.
ප්රජනක: නරක අතට මානව කුමක්ද පිටකරන හා ඒ සඳහා Awar යට මරු පහරක් එල්ල දුටු Isoak සියල්ල වඩා දක්නට ඇත (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/144145 මත Mumti).
ප්රශ්නය / යාච්ඤා කිරීම සම්බන්ධයෙන් පොත හෝ වසර තුළ (awrah) යන වචනය පැමිණ තිබේද?
නැති වචනයක් පොතක් හෝ වර්ෂය තුළ (මෙම ප්රජනක ආවරණය කිරීම සඳහා) ආවේ නැහැ
(يَا بَنِي آدَمَ خُذُوا زِينَتَكُمْ عِنْدَ كُلِّ مَسْجِدٍ) (الأعراف :31)
සියලු බලැති, තම අත් අතර සිටගෙන විට Ntezin හා Ntjml ඔහුව හමු බව දෙවියන් වහන්සේ අණ
මිනිසා Zahir රජවරුන් රජ, සියලු බලැති අතින් තරඟ කිරීමට ලජ්ජා නොවන්නේ කෙසේද, රජවරුන් හමගිය ඇඳුම්, හෝ අර්ධ තම ශරීරයේ රජු හමුවීමට අපහසුවටත් නම්. (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/145 මත Mumti)
අබු Huraira සාකච්ඡාව අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: "කිසිදු වඩා ඔහුගේ උරහිස මත නෑ ඔයා තනි ඇඟලුම් යාච්ඤා කරන්න එපා." අල්-Bukhaari (359) සහ මුස්ලිම් (516)
මේ මිනිසා යාච්ඤා මෙම අවස්ථාවට වසා ගත යුතු අතර අදාළ විද්වතුන් ඒකමතිකව එකඟ වන බවයි.
සාමය ප්රශ්නය / Magm ජැකට්ටුව මත තම හැකියාව නිරුවත්?
එවිට ඔහුගේ යාච්ඤාව වලංගු නැත. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 146 පි.)
කොටස් තුනකට බෙදා වෙන් ලිංගික අවයව විද්වතුන්:
1 / තනුක
2 / thickener
3 / මධ්ය පරිමාණ
1 / තනුක: හත් අවුරුදු වසර දහයක් දුෂ්කර පිරිමි
මෙම ප්රජනක Furjan: එය කුඩා වන නිසා ඉදිරිපස සහ පිටුපස ලෙස්ටර් කලව විය යුතු නොවේ. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි 146.)
2 / බොහෝ සඟවා: නිදහස් වැඩිහිටි කාන්තාවක් නෑයන්ට
ඔවුන් යාච්ඤා ඇගේ ශරීරයේ සියලු නෑයන්ට, නමුත් ඇගේ මුහුණ බවයි, සහ අත් හා පාද වඩා වෙනස් විය. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි 146.)
Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyyah අල්ලාහ් ඔහුට දයාව තිබිය හැක:
නිදහස් rougher දේ නොව ගෙදර ඔවුන්ට පෙනේ, මුහුණ සහ අත් හා පාද
ඔහු මුහම්මද් (තුමාණන්) යුගය තුළ ස්ත්රීන් ෂර්ට්, සෑම කාන්තාවක් Thawbaan (Majmoo 22/109120) හා විකල්ප ඇඳගෙන ගෙදර වන්න බව (පි 4041.) පැවසීය
බව ඔබ පහර නම් ඔසප් රුධිරය ඇඟලුම් එහිදී දක්වා සෝදා, එසේ අත් සහ පාද යාච්ඤා rougher වන අතර, සලකා බැලීම සඳහා නොවේ
එය නිදහසට කරුණු රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම පිරවීම සඳහා අදහස් වන්නේ එය සලකා බැලීම, එය මුහුණ ආවරණය කළ යුතු අතර, කළ ඉස්ලාම් මුහුණ ෂෙයික් ආවරණය කිරීම සඳහා මෙන්ම, එම යාච්ඤාවේ වඩා වෙනත් අසනීප වුණේ නැහැ පදනම මත කාන්තා අත් හා පාද ආවරණය කිරීම සඳහා අනිවාර්ය දකින අවශ්යතාවක් දකින්නේ ද නැත. (Majmoo 22/109120), හා නීති විද්යාව පුත් Saadi 2/32 34)
3 / මධ්ය පරිමාණ: ද නාවික හා දණහිස් අතර ලෙස්ටර් යුතුකමක්
එය ඇතුල්:
මිනිසාගේ දසයෙන් කොටස සහ වයසක
වාර්තා කළේ නැහැ වූ කාන්තාවන්
ඒ අයත් ජාතිය ඇතුළත් වේ. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 146 පි.)
       ප්රශ්නය / මොන ඇඳුම පථයේ කොන්දේසි ද?
සම 1 / විස්තර නැහැ.
2 / පිරිසිදු විය.
3 / වලංගු කිරීම. (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/148 150. මත Mumti)
 
අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق