الجمعة، 2 سبتمبر 2016


පාලකයා. (නියමයන් සහ කල්පිත දෝවනය)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

A) දෝවනය කොන්දේසි:

· Ablutions කොන්දේසි, ඇතුළු:

1 / අරමුණ

. එය, ශරීරය දෝවනය අදහස් කරන කළේ නැත වයිට්ෙබෝඩ් න්යෂ්ටියේ අඩංගු බව, හෝ ඇයගේ අපිරිසිදු හෝ අපිරිසුදු ඉවත් කිරීමට එහි සාමාජිකයන් සෝදා අයගේ සැබෑ ය (අර්ථය අරමුණින්:. ඔවුන් මිථ්යා වේ අනෙක් ආගමික Maad talbiyah වන්දනා වෙනත් පනත් ගැනත් කිසිදු අදහසක් අරමුණින්,)

2 / පිරිසිදු ජලය ලබා ගත.

3 / Astjmar istinja ablutions මෙම අවස්ථාවට මුත්රා සහ මල විය පූර්වයෙන් කළ යුතු වේ.

4 / කරන්න ඉවත් සම ළඟා වන ජලය වළක්වයි.

එය ලැයිස්තු සම සෘජුවම වතුර මත වීම සඳහා, මැටි හෝ පිටි ගුලිය හෝ ඉටි හෝ කුණු එකතු සහ ඝන වර්ණක වන දෝවනය සාමාජිකයන් නමෝ දේ ඉවත් කිරීමට Mtodi යුතුය.

B) දෝවනය (ඕනෑකමින් හෝ නොදැනුවත්ව බිමට වැටී නෑ) ඒ six- කල්පිත:

1 / , මුළු ගියහොත් හා මුඛය හා නාසය ඇසු.

මුහුණ: ඔබ ගැටුම සමග ලබා දේ

පමණක්:

මෙම රැවුල පහලට ඉදිරිපස වක්රය දිග.

කන සිට කණ ඉල්ලුමට.

· මාර්ගෝපදේශය:

 ඔහු Vagsilwa :

:( فَاغْسِلُوا وُجُوهَكُمْ) المائدة : 6

ප්රශ්නය / ඔබ රැවුල ගොස් දේ සෝදා යුතුද?

ඔහු තම වෙමින් යන ලැබෙන නිසා රැවුල මත යන්න කුමක්ද සෝදා ගත යුතුය

හිසකෙස් ලිහිල්ව ජලයේ ගිල්වන දේ ඉටු විය යුතු ය.

හිසකෙස් ඝන වොෂ් පැහැදිලි කැළැල් නම් හා ඇතුළතින්.

ප්රශ්නය / ඔබ ෆේස් වොෂ් ඔබේ මුඛය සහ නාසය Dakhlan සෝදා කරනවාද?

පමණක් මුහුණ සේදීම, සහ මෙම Valamadamadh හා කල්පිත ආශ්වාසය නමුත් ස්වාධීන නැහැ මත ඔව් Dakhlan කට සහ නාසය.

2 / ඔබේ අත් සෝදා (ඇඟිලි සිට ආරක්ෂකයන් වෙත.)

:( وَأَيْدِيَكُمْ إِلَى الْمَرَافِقِ) المائدة :6

කරන්න තුමාණන් පවා humerus අදූර්දර්ශී සෝදා ලදී. (මුස්ලිම් පොත පාලකයා 1/216 විසින් දන්වා අබු හුරෙයිරා සිට)

ප්රශ්නය / මොන පහසුකම් යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

කුමන ඉහළ අත අතර ඒකාබද්ධ හා අත වන අතර මිනිස් ඔහු Ertvq නිසා එම පහසුකම් ඉල්ලා: නැත නැඹුරුවීමේ.

3 / හිස සියලු කන් ස්කෑන්.

ප්රශ්නය / කුමක්ද සමීක්ෂණය හා රෙදි සෝදන අතර වෙනසක්?

මෙම සමීක්ෂණය ගලා කිරීම අවශ්ය නොවේ, නමුත් එය වතුරට ඔහුගේ අත ගසාකන්නට එය පිස ප්රමාණවත්.

මෙම වොෂ් ජලය ගලා යුතුය.

ප්රශ්නය / Oadzi වෙනුවට අභිෂේක ලත්, හිස සෝදා?

තුන හදාරා ඇත:

1 පළමු දැක්ම එය ප්රමාණවත් වන බවයි.

හිස සේදීම ඔහුගේ හිස සේදීම තරමක් කර්කෂ Vidzih අක්තාර් නම් අසහනය නැති නිසා දෙවියන් වහන්සේ, හිස සේදීම මෘදු වලින් ඉවත් කරනු ලැබීය නිසා.

2 ලබා, එය ප්රමාණවත් බව දෙවන දැක්ම වේ

ඔහුගේ හිස තම අත සමත් ඔහු තම අත සම්මත නම් නිසා පමණක් නොව, ජලය සෙවීමට වැඩි කිරීමත් සමග සමීක්ෂණය දිනා ගැනීමට සමත්ව තිබේ. ගැනීමට

3 තෙවන දැක්ම බව ගණන් නැත වේ.

වෙනත් ආකාරයකින් අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා .allah අණ පවසයි

  (وَامْسَحُوا بِرُءُوسِكُمْ)( سورة المائدة :6)

එසේ නම්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: (. එය ප්රතික්ෂේප කරන බව නොවන බව අපට ක්රියාවක්) (බුහාරි 1/100, මුස්ලිම්, 3/1343 විසින් අයිෂා විස්තර කතන්දරයක් සමග සම්මුඛ සිට)

සමීක්ෂණය රෙදි සෝදන වඩා යහපත් වන්නේ බවට කිසිදු සැකයක් නැත. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/151 Mumti)

ප්රශ්නය / කුමක්ද Shara ප්රඥාව හිස පිස වන්නේ කෙසේද?

සෝදා අසහනය තරම් ස්කෑන් බවට පත් විය නිසා. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/255 ක ගෞරවය සහ තේජස විවෘත)

ප්රශ්නය / ඇයි අපිරිසිදු දී හිස සෝදා යුතුද?

නිසා මළ මූත්ර සහ මුත්රා අවස්ථාවට ශ්රේෂ්ඨතම අපිරිසිදු සිදු විය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/255 ක ගෞරවය සහ තේජස විවෘත)

ප්රශ්නය / නම් Bnasith සමීක්ෂණය පමණක් හිස ඉතිරි නොකර ආශීර්වාද කරනවාද?

දෙවියන් වහන්සේ පවසන :

(وَامْسَحُوا بِرُءُوسِكُمْ)( سورة المائدة :6)

ඔහු ඔබේ හිස යම් කිව්වේ නැහැ, සහ අරාබි භාෂාවෙන් Alaba Tbaad පැමිණ නැහැ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/151 Mumti)

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් මෙහෙම කියනවා:

සංවාද පරිලෝකන හිස සමස්තයක් ලෙස, එකවර සියලු නායකයා බව, පදයේ සහ සංවාද මෙන් බවයි. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පාරිශුද්ධත්වයත් අපේක්ෂිත කිරීමට පොත සඳහා පරිහරණ කොන්දේසි)

· මෙම කන්:

ඔබ ජලය සමග කන් පිස ප්රශ්නය / කරන්න ඇති ප්රධානියා විසින් සමීක්ෂණයක් ජල වන්නේ ඇයි?

කන් ඉඩ දෙන්නේ නැහැ ජලය ප්රධානියා විසින් කරන ලද සමීක්ෂණයක වන්නේ ජලය, හා අල් නවකතාව ඇත පුද්ගලයෙකු ජලය කන් ගත යුතු බවයි ඔහුගේ හිස විසින් කරන ලද සමීක්ෂණය මෙයයි.

එය. අල් විසින් කළ විස්තරය (ඔහු ජලය ඔහුගේ හිස රැගෙන ගොස් ඇති ජලය, ය ඔහුගේ කන් ගැනීමට ඔහු පිට නබි සාමයක් දුටු).

අනෙක් දෘඩ නවකතා නබි සල්ලල්ලාහු වරක් ඔහුගේ හිස හා ඔහුගේ කන් හා එක් ජලය ගෙන වසල්ලම් නිසා. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/297 ක ගෞරවය සහ තේජස අරින්න පොත පිරිසිදු භාවය අපේක්ෂිත කිරීමට පැහැදිලි කරන්න. සාලේ අල්-ෂීක් නබි සාමය සිට ඔප්පු කර, මෙම නවකතාවේ අසාමාන්ය, යාච්ඤා වසල්ලම්. )

ප්රශ්නය / දැඩි වූ වතුර අත පණ නැති නම්, ඔහු නව ජල කන් ඉවත් කිරීමට ගත කළ හැක්කේ කෙසේද?

අපි අතින් ඔවුන් සියල්ල නැති අවසන් වියළී බව උපකල්පනය නම්, ඔවුන් පිස කිසිවක් නිසා එය Ablha නව ජල අවශ්යතා moistens. එසේ නැත්නම්, වැඩි වශයෙන් එය තෙත් නගී. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/297 ක ගෞරවය සහ තේජස විවෘත)

1) වළලුකර සමග පාද සේදීම.

මෙම වළලුකර ඔහු පවසන වළලුකර

:( وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَيْنِ )(المائدة:6))

ප්රශ්නය / කුමක්ද අර්ථය Alkaaban වන්නේ ඇයි?

කකුල යන වළලුකර තුළ පහළ පාදය, දෙකක්, එනම් ඇටකටු

ප්රශ්නය කිරීම / සුන්නිවරු පාද ලද සමීක්ෂණයකදී Bucking ?

ඔව්. පැන නැංගේ කටවුට්

ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ: Alkaaban එනම් පිටුපස පයින් ඇටකටු (Anzrcherh Tahhaawiyyah දර්ශණයෙන්) 2/551)..

· කටවුට් මිනිසා සංශුද්ධතාවය සම්බන්ධයෙන් ඇති අයිතිය උල්ලංඝනය

දේවල් තුනක්:

1 ඔවුන් තම මිනිසා නමුත් Amshunha සමීක්ෂණය සෝදා නැහැ.

2 ඔවුන් පමණක් අඩි දහවල් නෙරා මෙම පවිත්ර කිරීමට පැමිණෙනවා.

3 මේස් කට පිස දමමින් එපා, ඔවුන් ඒ සඳහා ඉඩ නැත බලන්න. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/153 Mumti)

 

2) තෝරන්න:

මුහුණ ඇගේ පාද සේදිය හිස පිස පළමු අත් සෝදා, පසුව එසේ නම්,.

මාර්ගෝපදේශය:

පවසයි :

:( يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا قُمْتُمْ إِلَى الصَّلَاةِ فَاغْسِلُوا وُجُوهَكُمْ وَأَيْدِيَكُمْ إِلَى الْمَرَافِقِ وَامْسَحُوا بِرُءُوسِكُمْ وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَيْنِ ۚ)( المائدة :6)

සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ සාමාජිකයන් දෝවනය සංවිධානය පවසයි

* නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (දෙවියන් කරන්නේ ආරම්භ දේ සමඟ ආරම්භ) (මුස්ලිම්, 2/888 විසින් කළ විස්තරය) විය

නබි සාමය ablutions සියලු prescribers වසල්ලම්, නමුත් ඔහු බව. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/154 Mumti) මත දෙවියන් වහන්සේගේ සඳහනක් විසින් සංවිධානය බවයි

ප්රශ්නය / ඔබ ඔහු පැටවීමට මෙසේ අවිද්යාව හෝ අමතක සකස් වැටී ද?

දකුණ:

මෙම සැලැස්මට නොදැනුවත්ව වැටී පැනවීමට හෝ නූගත්කම නැත

නමුත් අපි ද පාළුකරයෙහි වූ පුහුදුන් මිනිසා බවත්, එහි ආරම්භයේ සිටම ගන්නා අතර ablutions මුහුණ හා අත් සෝදා පසුව කියන්න මේ හිස licked ය නම්:

ඔහු (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/155 Mumti) එවැනි අවස්ථාවල දී බොහෝ ජනයා අවිද්යාව Asalahalsalam නබි ඔහුට සමාවෙන්න ලෙස ඔහුගේ නොතැකීම සඳහා ලැබුව ඇත.

දකුණු ගාතය හා වම් පාදය අතර කිව් / දෝ සැලැස්මට යුතුකම වන්නේ ඇයි?

ඔවුන් සාමාජිකයෙකු, සහ අත යැයි කියන එකක් බැවින් මෙම අනිවාර්ය නොවේ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/256 ක ගෞරවය සහ තේජස විවෘත)

ප්රශ්නය / ඒ වෙනස් ඇණවුමක් සාමාජිකයෙකු සාමාජික?

නෑ සැබෑ වීරයා සහ එහි ආලෝකය. (පිළිතුරු දෙන Shaykh ඉබ්නු Baaz විසින්, අල්ලාහ් දයාව ඔහුට පොතක් ඒත්තු පොත පාලකයා පැහැදිලි කිරීමට සිදු විය හැකියි.)

ප්රශ්නය / දෝ සැලැස්මක් රෙදි සෝදන දී ablutions යුතුකම වන්නේ ඇයි?

, මෙම සැලැස්මට හා යුතුකම් Ablutions

  (وَإِنْ كُنْتُمْ جُنُبًا فَاطَّهَّرُوا ).

 එක් සාමාජිකයෙකු සෝදමින් සිටියදී.

 (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/262 ක ගෞරවය සහ තේජස විවෘත)

3) පක්ෂපාතිත්වය:

කල්පිත දෝවනය මෙම කල්පිතය හයවන

අර්ථය:

දෙයක්-ෂි ගැති, ප්රමාදයකින් තොරව යම් බාධාවක් විය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/155 Mumti)

එය පෙර වියළන පෙර සාමාජික සෝදා ගත්තේය. (, ඒත්තු Shaykh ඉබ්නු Baaz විසින් පොත පොත පාලකයා විස්තර අල්ලාහ් ඔහුට දයාව තිබිය හැක.)

· මාර්ගෝපදේශය:

ඔහු මෙසේ පවසයි :

:( يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا قُمْتُمْ إِلَى الصَّلَاةِ فَاغْسِلُوا وُجُوهَكُمْ وَأَيْدِيَكُمْ إِلَى الْمَرَافِقِ وَامْسَحُوا بِرُءُوسِكُمْ وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَيْنِ ) المائدة:6

සාක්ෂි:

ඒකට උත්තර සහ අනුක්රමික තත්ත්වය ප්රමාද නැහැ. කොන්දේසි විරහිතව පහත තත්ත්වය සඳහා අවශ්යතාව.

වසරේ:

නබි wudoo එය දිගින් දිගටම සාමාජිකයන් හා ස්කන්ධයට වෙන් නෑ Asalahalsalam බව.

නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් :() wudoo වතුරට නිය හානියක් වුණේ නැහැ වගේ ඔහුගේ පාදයේ පිටත් කරන්නේ මිනිසෙකු දෝවනය වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා ඔහුට නියෝග දුටු anas (අහමද්, 3/116 විසින් කළ විස්තරය)

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - - මිනිසෙකු ඔහු නැවත අඩි Vobzareth නබි මත ඇඟිලි තත්වය ඉතිරි wudoo බව :( මුස්ලිම් සඳහා නව කතාව තුල මෙසේ ඔහු කෙරෙහි පැමිණි විට එදා හොඳින් wudoo යොමුවන්න හා) (මුස්ලිම්, 1/215 විසින් කළ විස්තරය)

ප්රශ්නය / පාක්ෂකයින්ගෙන් නිසා ද?

විද්යාඥයන් අතර මතභේදයක්.

ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක් එය අනිවාර්ය වන බවයි.

ඔවුන්ගෙන් දෙදෙනෙකු එය ඇත්තේම නැති බවයි.

දකුණ: ආන්ඩු-ගැති විය (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/262 ක ගෞරවය සහ තේජස විවෘත).

පුද්ගලයෙකු wudoo කරන්නේ නම් ආලෝකය ක කාලය තුල ප්රශ්නය / දැඩි වූ අතර ඔහුගේ ඇඳුම් සොයා අපවිත්රකම දක්වා සෝදා ආරම්භ ආන්ඩුවට හිතැති හිතවාදීන් අහිමි, මදකට නතර වූ ද හා දෝවනය සුමුදු?

අපිරිසිදු සම්බන්ධයක් නැති ablutions නිසා ශරීරය දෝවනය උදාව.

ප්රශ්නය / දැඩි වූ ඔහු තීන්ත ඩයස්පොරාව ඔහුගේ අතේ wudoo මිනිසා නම්, ඔවුන්ට එවැනි ගැසොලින් ලෙස Mazilha සඳහා සොයා ගත හැකි අතර, ඔහු දෝවනය නැවත නැවත හෝ පසුගිය මත ගොඩනඟයි යුතු වැනි පවා හිතවාදීන් කපා ඉවත් කිරීමට උත්සාහ කරන්න.?

පසුගිය මත ගොඩනඟයි දෝවනය නැවත නැවත නැහැ.

ඒ දෙක අතර ඇති වෙනස:

ඇඳුම අපිරිසිදු ඉවත් කිරීමේ ප්රශ්නය, එය ablutions ගරු කරන්නේ නැත.

අතේ අපිරිසිදු ඉවත් කිරීමේ ප්රශ්නය නමස්කාර අදහස් Balodu තමා ම මන්දා. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/263 ක ගෞරවය සහ තේජස විවෘත)

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق