الخميس، 29 سبتمبر 2016


 

· යාච්ඤාව සඳහා කොන්දේසි (න්)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

4) පිළිගැනීමේ දිශාව.

අධ්යක්ෂණය: ද Kaaba සහ ජනතාව ඔවුන්ගේ මුහුණු ඔවුන් පිළිගත් නිසා සිඹීමකින් කැඳවා, තම ගමනාන්තය.

යාච්ඤා කොන්දේසි මග පෙන්වන:

පොත: පදය

 (وَمِنْ حَيْثُ خَرَجْتَ فَوَلِّ وَجْهَكَ شَطْرَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ وَحَيْثُ مَا كُنتُمْ فَوَلُّواْ وُجُوهَكُمْ شَطْرَهُ)البقرة :149

වර්ෂය: MSI ඔහුගේ යාච්ඤා (ඔබ Vospeg යාච්ඤා දෝවනය කිරීමට එවකට දිශාව ලැබුණු උතුම් නම්) කියන්නේ බුහාරි (6251) සහ මුස්ලිම් (397) විසින් විස්තර කතන්දරයක්

සම්මුතිය: මුස්ලිම්වරු යාච්ඤා මඟ පෙන්වීම ලැබීමෙන් අවශ්යතාවය පිලිබඳව එකඟ ය (සම්මුතියක් ඉබ්නු Hazm (26) මෙට්ට (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/255 මත Mumti).

ප්රශ්නය / Magm සාමය දිශාව ලැබීමට නම්?

උන් වහන්සේගේ යාච්ඤා සාවද්ය වේ හතරක් පමණක් තත්වයන් තුළ රෝහලෙන් පිටව සඳහා exculpatory පමණක් ය:

පළමු නඩුව:

 එවැනි මඟ පෙන්වීම්වලට යාමට සමත් විය ලෙඩ වීම හා නොවන ලෙස, උපදෙස් ලැබෙන නොහැකි නම්, තම යාච්ඤාව එය ඕනෑම ලක්ෂ්යයක් මත වලංගු වන වූ අතර, මේ මිනිහා කරන තමා හෝ වෙන කෙනෙකු වෙනුවෙන් නොවේ දිශාව බවට පත් කළ නොහැකි ය.

ඒ නිසා ඔබ)

( فَاتَّقُوا اللَّهَ مَا اسْتَطَعْتُمْ )التغابن :16

දෙවන නඩුව:

ඔහු බිය වූයේ, හෝ දිශාව සඳහා ලකුණු හා මඟ පෙන්වීම මත වූයේ නම් එය පිළිගැනීමේ දිශාව විසින් මෙම නඩුව වැටීම, වන අතර, එය ප්රවණතාවය මඟ පෙන්වීම්වලට බිය විය හැකි බව දන්නා ඔහු සිප ගියා නම් ඔහු සඳහා භය නම් නොවන දිශාව විය යුතුය.

         239: අර්ථය

 (فَإِنْ خِفْتُمْ فَرِجَالًا أَوْ رُكْبَانًا )البقرة :239

දෙවියන් වහන්සේ බලපත්රලාභියා මක්කම දෙසට බව එසේ අඩි හෝ අසුන් පිට යෑම, Fmguetdy මත යාච්ඤා කිරීමට ඔහුට අවසර නම්.

තුන්වන නඩුව:

පොතේ යාච්ඤා කිරීමට අවශ්ය නම්, ඔහු එහිදී ගමන් මඟ පෙන්වීම supererogatory යාච්ඤා කළ යුත්තේ

 ජාබිර් බින් අබ්දුල්ලාහ්, අල්ලාහ් නබි, සාමය (ඔහු යාච්ඤා කරමින්,-දිශාව නොවන තුළ ස්වේච්ඡා මගීන්) බුහාරි (1043) සහ මුස්ලිම් (540) වසල්ලම් සතුටු විය හැක.

 ඉබ්නු උමර් පවසයි: (අභිනයන් රාත්රියේ යාච්ඤා කරමින් ඔහු එල්ල කල අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද හා ඔටුවා ගමන් කිරීමට යාච්ඤා කළ හැකියි, නමුත් නීති හා ඔටුවා මත, වික්රියාව) වක්තෘ බුහාරි (955) සහ මුස්ලිම් - ඔහුට, - (700) (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මොහොමඩ් 152 Othaimeen පි.)

ප්රශ්නය / Magm ඔබ භාවිතා කළ කිසිදු සිරුරු නොදැන දිශාව සැක නම්, ඒ මන්ද?

මේ අවස්ථාවේ දී, තරම් ඔහුට හැකි ලෙස පරීක්ෂා කිරීම, ඔහු ගමන් කරන්නේ කොයි මෙම මඟ පෙන්වීම බව එය බොහෝ දුරට ඉඩ සිතන අතර, ඔහු-දිශාව නොවන යාච්ඤා කළ බව පසුව සොයා නම්, එය නැවත සිදු. එම පදයෙහි

 :( فَاتَّقُوا اللَّهَ مَا اسْتَطَعْتُمْ )التغابن :16

(නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි 152.)

සාක්ෂි දිශාව ප්රශ්නය / ලෙස?

පූර්ණ පර්යන්තය ඒකක දිශාව බොහෝ දේ

ඇතුළු:

1 / පුවත්

 ඔහු මිල අධික සංශෝධනය විශ්වාසය සිපගන්න පැවසුවා නම් රහස් පරික්ෂක අවිනිශ්චිත දිශාවකට නම් අත්දැකීම් සමග කටයුතු කිරීම.

2 / වලින් වැඩ ඉස්ලාමීය රණශූරයාට පවතී නම්

 කාලය හැකිවනු යෝජනා දක්වාම නොව දිශාව සෞඛ්ය යන්න නිසා ය.

3 / තරු

ඔහු මෙසේ පවසයි

( وَعَلَامَاتٍ وَبِالنَّجْمِ هُمْ يَهْتَدُونَ)النحل :16

(අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 79.)

5 යාච්ඤාවේ) කොන්දේසි (අරමුණ)

අරමුණ භාෂාව: අභිප්රාය

ෂරියා: නමස්කාර සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ ළං කරන්න අධිෂ්ඨානය.

අස්ථානගත: ඔහුගේ හදවත හදවත, හෙළි නොවන එය එය මිථ්යා වේ අවශ්ය නැහැ, නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කළේ නැහැ, Finoa ඇගේ Kalzar පෙන්වන යාච්ඤා හා නවීන වයස (විශ්වාසවන්ත අබු හෆ්ස් ඕමාර් බින් කත්තාබ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි සඳහා පැවසීය: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: { ක්රියා නමුත් චේතනා මගින් පමණක්) මුස්ලිම් (1907) (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි විසින් කළ විස්තරය 79.)

ප්රශ්නය / ඔබ සියලු යාච්ඤා අභිප්රාය අවශ්යතාව තියෙනවද?

හා එය සියලු අරමුණින් මෙම යාච්ඤාව යාච්ඤා අවලංගු තුළ සිදු කරන යාච්ඤාව දිගටම අවශ්ය වේ. (79 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)

ඔහු (මෙන්ම මෙම ඉදිරි පිටුපස දෙවියන් වහන්සේගේ පාරායනය හොඳින් කාර්ය අංකය පැනවීම යාච්ඤා කිරීම රිසි) ට වඩා ප්රශ්නය / දැඩි වූ?

එය දෙවියන් වහන්සේගේ සුල්තාන් පැමිණි බව නව නිපැයුම් හා සටන්කාමිත්වය මේ දේ ඔහු රහසින් විවෘතව අදහස් ගැනත් එය නො අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් (තුමාණන්) ප්රකාශ කරන්නේ නැහැ නැහැ නැහැ. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 79.)

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق