الجمعة، 9 أغسطس 2019



 පූජා.
අල්ලාහ් පූජාව නියම කර ඇත

(فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ) الكوثر:2
හදීස්:
(නිවැරදි හා අනස්ගේ අනෙක් අය, අල්ලාහ් ඔහු ගැන සතුටු වනු ඇත: «නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් බැටළු ලවණ දෙකකින් ඔහුට පූජා කරන්න, මම ඔහුව දැක ඔවුන්ගේ අත් මත පාද තබා, නම් කර, විශාල කර, ඔහුගේ අතින් මරා දැමුවෙමි».

පූජා කිරීමේ කොන්දේසි:
අඩුපාඩු වලින් ආරක්ෂාව.
(හතරක් පූජා වල කොටස් නොකෙරේ: ඇසේ සුද ඉවත් කිරීම, රෝගියා ඇගේ අසනීප අතර, ඉළ ඇටය හා පවිත්‍ර නොවන අස්ථි බිඳීම අතර ඇති කොර)
The ඊද් යාච් .ාව අවසන් වූ වහාම sla ාතනය කිරීමේ කාලය ආරම්භ කිරීම
කතා :( අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: "ඔහු ඝාතනය සඳහා යාච්ඤා පෙර මරා, මෙම යාච්ඤාව asceticism වී පසුව ඇති අතර, මුස්ලිම් ජනතාව පහර) බුහාරි විසින් කළ විස්තරය ඝාතනය: 911,2 - බාබ්: ජනතාව .5227 අතර පූජා සතුන් ඉමාම් බෙදීම -
The පූජාව ඔහුගේ පූජාවෙන් අනුභව කිරීම සහ relatives ාතීන්ට සහ අසල්වැසියන්ට මඟ පෙන්වීම සහ දුප්පතුන්ට සහ අගහිඟකම් ඇති අයට පුණ්‍ය කටයුතු කිරීමට අවසර ඇත
M සර්වපරාක්‍රමයාණෝ මෙසේ පැවසූහ: (එයින් අනුභව කොට දුප්පතුන්ට පෝෂණය කරන්න) හජ්: (28)
පූජා කිරීමට කැමති ඕනෑම කෙනෙකුට, ඔහුගේ හිසකෙස්, නියපොතු සහ සම තදින් අල්ලාගෙන සිටින්න, එනම්, දුල් හිජ්ජාගේ චන්ද්‍රවංශය දකින විට, ඔහු පූජා කරන තුරු ඔවුන්ගෙන් කිසිවක් නොගන්න.
හදීස්:
(උම්මු සලාමා: මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය "ඔබ දස ඇතුළු වී, ඔබ එකිනෙකා තම තමාගේ කෙස් හෝ ravenously දෙයක් අල්ලන්න පරිත්යාග කිරීමට කැමති නම්." (): අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව පැවසීය
ෆඩ්ල් හදීස්:
හිසකෙස්, නියපොතු සහ සම යන මේ කරුණු තුන පූජා කිරීමට කැමති අයට ඔහු සිය පූජාව sla ාතනය කරන තෙක් අවසර නැත.
ඉමාම් අහමඩ් පැවසුවේ මේ දේවල් වලින් වැළකී සිටිය යුතු බවයි
මහජනයා ගියේ: වෛර කිරීමට පමණි
පළමු මතය නම් නබිතුමා එය තහනම් කර ඇති බවත් එය එසේ කිරීම තහනම් බවත් ය
පූජා කිරීමට කැමති පුද්ගලයෙකු වැළකී සිටිය යුතුය.
• එසේම, පූජාවේ යෙදී සිටින අනෙක් සියල්ලන් නම්, ඒජන්තවරයා මේ දේවල් වලින් ඉවත් වීමට අවශ්‍ය නොවන්නේ එය නියෝජිතයෙකු වන නිසා නොව, සියල්ලෙන් වැළකී සිටිය යුතු මිනිසා ය.
Comb හොඳ දේ පීරීමට හා ස්පර්ශ කිරීමට කැපකිරීමට කැමති අයට, නමුත් මේ කරුණු තුනෙන් වළක්වයි.
Some සමහරු මළවුන් උදෙසා කැපකිරීම් කර ජීවත්ව සිටින අයව අත්හැරීම, අණක් මිස, මළවුන්ට වඩා ජීවත්වීමේ අයිතිය තහවුරු කර ඇති බව දැන සිටීම.




අරෆා දිනයේ නිරාහාරව සිටීම.
ප්‍රශ්නය / අරෆාගේ දිනය කුමක්ද?
දුල් හිජ්ජා හි නවවන දිනය වන්දනා නොවන අය සඳහා අරෆා දිනයයි.
ප්‍රශ්නය / අරෆා දිනයේ නිරාහාරව සිටීමේ ගුණාංගය කුමක්ද?
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් අරෆා දිනයේ නිරාහාරව සිටීම පිළිබඳව විමසන ලද අතර ඔහු මෙසේ පැවසීය: “අල්ලාහ්ට පෙර ඔහුට සහ ඔහුට පසුව සුන්නාවට සමාව ලබා ගැනීමට මම අල්ලාහ්ව විශ්වාස කරමි.” මුස්ලිම් විසින් විස්තර කරන ලදී

අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ නබි
(අරෆා හි හොඳම ඩුආආ ඩුආආ)
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ නබි
(අල්ලාහ් 'අරෆා' දවසේ සිට ගින්නෙන් දාසයෙකු මුදා ගැනීම එක් දිනකට වඩා වැඩි ය)
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ නබි
(මා පැවසූ හොඳම දේ සහ අනාගතවක්තෘවරුන් අරෆා මුවවිට, අල්ලාහ් හැර වෙනත් දෙවියෙකු නැත, හවුල්කරුවෙකු නැත, ඔහුගේ රජු සහ ප්‍රශංසාව සහ ඔහු සර්වබලධාරි
)

الثلاثاء، 6 أغسطس 2019


අල්ලාහු අක්බාර් අල්ලාහු අක්බාර් අල්ලාහු අක්බාර්
අල්ලාහ් හැර වෙනත් දෙවියෙක් නැත
අල්ලාහ් අක්බාර් අල්ලාහු අක්බාර් සියලු ප්‍රශංසාව

අල්ලාහ්ට වේවා



الخميس، 1 أغسطس 2019

දුල්-හිජ්ජා දහයේ ගුණාංගය
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සහ ඔහුගේ පවුලේ අය සහ සගයන්ට දෙවියන් වහන්සේට ප්‍රශංසා වේවා
ශ්‍රේණි වැඩි කරන අවස්ථා සහ asons තු, යහපත් ක්‍රියාවන් ගුණ කිරීම සහ අයහපත් ක්‍රියා ප්‍රතික්ෂේප කිරීම සහ උද්‍යානවලට ඇතුළු වීමට හේතු සකස් කිරීම දෙවියන් වහන්සේගේ දයාවයි.
සමිඳාණන් වහන්සේගේ ආ command ාවට හා අහසට ප්‍රතිචාර වශයෙන් අප මූලිකත්වය ගෙන යහපත් ක්‍රියාවලට ඉක්මන් විය යුතුය
ඔහු මෙසේ කියයි....

( فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ) البقرة :148
බෙරියට්ගේ යහපත් කැමැත්තට අනුකූලව
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ “නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන්ගේ ක්‍රියාවන් කරන්න (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මෙසේ පැවසූහ.
සර්වබලධාරි දෙවියන්ගේ ප්‍ර wisdom ාව දිවා රෑ, මාස, පැය අතර වෙනස හඳුනා ගනී
සිකුරාදා අන්තිම පැය දවසේ අනෙක් පැයවලට වඩා හොඳයි. දයාව පහළ වී කාරණයට පිළිතුරු දෙන රාත්‍රියේ අවසාන පැය තුන රාත්‍රියේ වේලාවට වඩා හොඳයි.
වසරේ හොඳම දවස් වන දින අල්-හිජ්ජා, ආශීර්වාද ලත් දින දෙවියන් වහන්සේ සිය පොතේ දිවුරුම් දී ඇති අතර, ගුණවත්කම අතර, දෙවියන් වහන්සේට ආශීර්වාද හා උසස් අවස්ථාවක් ලබා දෙමින් ඇදහිලිවන්තයාට තම ස්වාමීන් වෙත නැවත පැමිණීමටත්, මැවුම්කරුට සමීප වීමටත්, Vbm ට ලැබෙන වැටුපෙන් දෙගුණයක් කිරීමටත්?!






Q / දස පනත අන් අයට වඩා කැමති ඇයි?
1. එය ලෝකයේ හොඳම දින වේ
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ පැවසූ බව ජාබීර් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ පැවසූ බව සඳහන් වේ: දහවන දිනයේ ලෝකයේ හොඳම දින අදහස් කරන්නේ ධූල්-හිජ්ජාගේ දින දහයයි. අල්ලාහ්ගේ මාර්ගය දූවිලි සහිත මිනිසෙකු හැර ඔවුන් මෙන් නොවේ. [අල්-බසාර් සහ ඉබ්නු හිබ්බාන් විසින් විස්තර කරන ලද අතර අල්-අල්බානි විසින් සහීහ් ලෙස වර්ගීකරණය කරන ලදි].
2 - එහි ඇති යහපත් ක්‍රියා මම වෙනත් දිනවල සිට දෙවියන් වහන්සේට ප්‍රේම කරමි
අල්ලාහ්ගේ දූ...
තයාණෝ (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මෙසේ පැවසූහ: “මේ දිනවල සිට ඔබ අල්ලාහ්ට ආදරය කරන යහපත් ක්‍රියාවන් මොනවාද? අල්ලාහ්ගේ නාමයෙන් ජිහාඩ් එකක් නැත, තමා සහ ඔහුගේ මුදල් පිටතට ගොස් ඒ මගින් කිසිවක් ආපසු ලබා නොදුන් මිනිසෙකු හැර. ”[බුහාරි].
ඉබ්නු හජාර් පැවසුවේ:
නමස්කාරයේ මව්වරුන් මුණගැසෙන ස්ථානය, එනම් යාච් prayer ාව, නිරාහාරය, පුණ්‍ය කටයුතු සහ හජ් වැනි දසවන අල්-හිජ්ජා වරප්‍රසාදයට හේතුව මෙයින් පෙන්නුම් කෙරේ.
* විද්වතුන් වෙනස් විය: හොඳම දුල්-හිජ්ජා දහය හෝ රාමදාන් අවසන් දින දහය කුමක්ද?
ඉබ්නු අල්-කයිම් සඳහන් කළ පරිදි අල්-රාජි:
රාමදාන් හි අවසාන රාත්‍රී දහය දුල්-හිජ්ජා හි දහවන රාත්‍රියට වඩා (කද්ර්ගේ රාත්‍රිය සැලකිල්ලට ගනිමින්) වඩා හොඳ බවත්, ධූල්-හිජ්ජාගේ දින දහය රාමදාන් දින දහයට වඩා හොඳ බවත් (අරෆාගේ දිනය ලෙස,
4. කුමන සඳහනක් ද?
(وَيَذْكُرُوا اسْمَ اللَّهِ فِي أَيَّامٍ مَعْلُومَاتٍ)الحج:28
සම්මුඛ සාකච්ඡාව:
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ (රළියල්ලාහු අන්හු) තුමා මෙසේ පැවසූ බව ඉබ්නු උමර් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ පැවසූහ. “අල්ලාහ්ට තවත් ශ්‍රේෂ් days දවස් නොමැත. මේ දින දහයේ සිට ඔවුන් වෙනුවෙන් වැඩ කිරීමට මා කැමති නැත.
බුහාරි පැවසුවේ:
"ඉබ්නු උමර් සහ අබු හුරෙයිරා (අල්ලාහ් ඔවුන් ගැන සතුටු වේවා) දින දහය තුළදී වෙළඳපොළට පිටත්ව යනු ඇත. ජනතාව වැඩී විශාල කර ගනු ඇත." ඔහු පැවසුවේ “ඕමාර් තම ගෝත්‍රයේ මයිනා වීඑස්එම්හි වෙක්ප්‍රොන් පල්ලියේ හැදී වැඩුණු අතර එම්ටීකේපී තකරා තෙක් වෙළඳපොළවල ජනතාව වර්ධනය කර ගත්තේය.

ඉබ්නු උමර් ඒ දවස්වල සහ යාච් prayers ා පිටුපස සහ ඇඳ මත හැදී වැඩී, ඔහුගේ කවුන්සිලයේ සහ ඒ දවස්වල ඇවිදින සියල්ලන්ම
5. අරෆාගේ දිනය
අරෆාගේ දිනය දින දහයේ හොඳම දිනවලින් එකක් වන නමුත් වසරේ හොඳම දිනවලින් එකකි.
සහීහ් මුස්ලිම් භාෂාවෙන් පවසන පරිදි අල්ලාහ් අප අතර බහුල ලෙස සිටී
ඔහු මෙසේ පැවසීය: (අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් දෙවියන් වහන්සේ අරෆාගේ දවසේ සිට ගින්නෙහි වහලෙකු බවත්, ලිද්නු දේවදූතයන් මහිමයට පත් කර ඔවුන්ට අවශ්‍ය දේ පවසන බවත් දිනකට වඩා නොකියන ලෙස අයිෂා පැවසීය. මුස්ලිම් විසින් විස්තර කරන ලදී
හදීත්: "අල්ලාහ් ඊට පෙර වසර සහ ඊට පසු වසර සඳහා සෑදී ඇති බව මම ගණනය කර ඇත්තෙමි."
හොඳම ඩුආආ යනු අරෆාගේ දිනයයි (අල්ලාහ් හැර වෙනත් දෙවියෙකු නැත, හවුල්කරුවෙක් නැත ...)
6. පූජා කරන දිනය
නබි (සල්) තුමාණන් පැවසූ දහවන දිනය එයයි
“පූජා දිනයේ දෙවියන්ගේ ශ්‍රේෂ් greatest තම දවස්, පසුව අල් කුර්ආනයේ දිනය” අබු ඩාවුඩ් විසින් විස්තර කරන ලදී. "
අල් කුර්ආනයේ දිනය
වන්දනාකරුවන් එය පිළිගන්නා නිසා එය තෂ්රීක්ගේ පළමු දිනය වන එකොළොස් වන දිනයයි.






ප්‍ර: මෙම දස දෙනාගේ ප්‍රියමනාප කෘති මොනවාද?
නමස්කාරය:

ප්‍රකාශිත හා අභ්‍යන්තර වචන හා ක්‍රියාවන්ගෙන් දෙවියන් වහන්සේ ආදරය කරන හා කැමති සියල්ලන්ගේ සාමූහික නාමයකි.
මේ දවස් දහය ඔවුන් ගිය විගසම ගණන් කර ඇත, මාන්ඩ් දෙවියන් වෙත ඉක්මන් කළ සහායකයා
මෙම නමස්කාර ක්‍රියාවන් ඇදහිල්ල වැඩි කරයි. ඇදහිල්ල කීකරුකම වැඩි කරන අතර පාපය අඩු කරයි...

ඔබ ඔබේ ඇදහිල්ල වැඩි කරන්නේ නම්, දෙවියන් වහන්සේට ඇති ඔබේ සමීපතාවය වැඩි කරන්න.
ව්‍යාපාරයෙන්:
1 / අවංකභාවය
මිනිසා තම සියලු නමස්කාරය කෙරෙහි ඇදහිල්ල ඉල්ලා සිටිය යුතු අතර, සර්වබලධාරි දෙවියන්ගේ මුහුණ සහ පරලොව හැර ඔහුට නමස්කාර කිරීමට ඔහු අදහස් නොකරයි.
දෙවියන් වහන්සේ පැවසීමට අණ කළේ මෙයයි (දෙවියන්
وَمَا أُمِرُوا إِلَّا لِيَعْبُدُوا اللَّهَ مُخْلِصِينَ لَهُ الدِّينَ)البينة :5
එනම්: ඔහුගේ කාර්යයේ අවංකකම
ගුහාවේ අයිතිකරුවන් ඔවුන්ගේ යහපත් ක්‍රියාවන් සඳහා දෙවියන්ගෙන් අයැද සිටි අතර ඔවුන්ගේ භක්තිය නිසා අල්ලාහ් ඔවුන් ගැන සතුටු වනු ඇත.
එමනිසා, අපට එය මතක් කර දෙන අතර, අපි මෙම ආශීර්වාද ලත් කාලවලදී පැමිණෙන්නේ චේතනාව අලුත් කර පාළුකරයේ ස්වාමින් වහන්සේට භාර දීමටය.ඔහු ආශීර්වාද ලත් හා උසස් බැවින් ඔහුගේ අවංක හා ඔහුගේ මුහුණෙන් සර්වබලධාරී දේ හැර වැඩ කිරීමට පිළිගන්නේ නැත.
කුහකකමින් පරිස්සම් වන්න
සම්මුඛ සාකච්ඡාව:
(සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මෙසේ පැවසූහ: නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මෙසේ පැවසූහ: “කවුරුන් හෝ සවන් දුන්නොත්, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට සවන් දෙයි, මා දකින ඕනෑම කෙනෙක් මා ඔහු සමඟ දකිනු ඇත.” [අල්-බුහාරි] , මුස්ලිම්, ඉබ්න් මාජා, අහමඩ්)
ඔබේ ක්‍රියාව පිළිගැනීම කළ හැක්කේ අවංකව පමණි
ඔබ කළ යුත්තේ දෙවියන් වහන්සේ පමණක් දන්නා සැඟවුණු ක්‍රියාවන්ය.
2 / පිරිමි
සර්වබලධාරි දෙවියන් ගැන නිතර සඳහන් කිරීම
(وَيَذْكُرُوا اسْمَ اللَّهِ فِي أَيَّامٍ مَّعْلُومَاتٍ عَلَى مَا رَزَقَهُم مِّن بَهِيمَةِ الأَنْعَامِ)الحج:28
ඉමාම් අල් බුහාරි පැවසුවේ:
(ඉබ්න් උමාර් සහ අබු හුරෙයිරා දින දහය තුළදී වෙළඳපොළට පිටත්ව යනු ඇත. ජනතාව වැඩී ඒවා විශාල කර ගනු ඇත)

විශාලනය සඳහා වර්ග දෙකක් තිබේ:
1. නිරපේක්ෂ 2) සීමා කර ඇත
නිරපේක්ෂ වැඩිවීම:
තෂ්රීක්ගේ දස සහ දිනවල ඕනෑම වේලාවක, ඕනෑම වේලාවක සහ ඕනෑම තැනක මිනිසා වර්ධනය කිරීමයි
සීමිත විශාලනය:
ඔහු දිනපතා කරන යාච් prayers ා පහට සහ අරාෆා දවසේ ආරම්භයේ සිට තෂ්රීක්ගේ අවසාන දිනවල යුගය දක්වා බැඳී සිටියේ නැත.
3 / අල් කුර්ආනය නිතර කියවීම සහ එහි සංරක්ෂණය හා ගිවිසුම ගැන සැලකිලිමත් වීම.
දෙවියන් වහන්සේ තම පොත කියවීමට කැමැත්තක් දක්වයි
අල් කුර්ආනය නැවත නැඟිටීමේ දිනයේදී ඔහුගේ සගයන්ට අනුග්‍රාහකයෙකු ලෙස පැමිණේ
• (එය අල් කුර්ආනයේ හිමිකරුට කියවා රෝස සහ තිරය ඔබ ලෝකයේ Ttrl ලෙස පවසන විට, අවසාන පදයෙහි ඔබගේ ස්ථාවරය එය හඳුනා ගනී)
Days මේ දිනවල කුරානය පිළිගැනීමට හා කටපාඩම් කිරීමට හා ප්‍රති .ා දීමට අවස්ථාවක්



අල් කුර්ආනය පාරායනය කිරීම, කටපාඩම් කිරීම සහ පාරායනය කිරීම පිළිබඳව සැලකිලිමත් වීම.
දෙවියන් වහන්සේ තම පොත කියවීමට කැමැත්තක් දක්වයි
අල් කුර්ආනය නැවත නැඟිටීමේ දිනයේදී ඔහුගේ සගයන්ට අනුග්‍රාහකයෙකු ලෙස පැමිණේ
• (එය අල් කුර්ආනයේ හිමිකරුට කියවා රෝස සහ තිරය ඔබ ලෝකයේ Ttrl ලෙස පවසන විට, අවසාන පදයෙහි ඔබගේ ස්ථාවරය එය හඳුනා ගනී)
Days මේ දිනවල කුරානය පිළිගැනීමට හා කටපාඩම් කිරීමට හා ප්‍රති .ා දීමට අවස්ථාවක්....

4 / නිරාහාරය
පුද්ගලයෙකුට නවදෙනාම නිරාහාරව සිටීම හෝ ඔහුට පහසු කරවීම අබමල් රේණුවකි.
උම් අල්-මුමිනින්ගේ හදීසයෙන් සහීහ් මුස්ලිම්ගේ හදීස් සම්බන්ධයෙන්: “අල්ලාහ්ගේ දූතයා දින දහයක් තුළ නිරාහාරව සිටිනු මම දුටුවේ නැත”
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් හේතු සහ පාලනය සඳහා රැකියාවෙන් ඉවත්ව යන බව කවුරුත් දන්නා කරුණකි. ස්වේච්ඡාවෙන් වැඩ කිරීම මහත් ගුණාංගයකි. නබි (සල්) තුමාණන් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන්
සම්මුඛ සාකච්ඡාව:
God එදින දෙවියන් වහන්සේ පොරොන්දු වූ සහ ගින්නෙහි හැත්තෑව වන කාලිෆ් හැරුණු විට දෙවියන් වහන්සේ උදෙසා වහල් නිරාහාරයක් නොමැත Mus මුස්ලිම් විසින් විස්තර කරන ලදී
Ara අරාෆා දිනයේදී, දුල්-හිජ්ජාගේ නවවන දිනයේදී නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් ඔහුගේ උපවාසය පිළිබඳව විමසනු ලැබීය.
සම්මුඛ සාකච්ඡාව:
(දෙවියන් වහන්සේට පෙර වසර සහ ඔහුට පසු වසර අවිශ්වාස කිරීමට මම විශ්වාස කරමි) සහීහ් මුස්ලිම්
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් අරෆාහි නිරාහාරව නොසිටි නමුත් අබු හුරෙයිරා (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් “අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් තහනම් කර ඇත. අරෆත්හි අරෆා දිනයේ උපවාසයේ) (බුහාරිගේ තත්වයට අනුව)
5 / පුණ්‍ය කටයුතු
එය සෑම විටම යෝග්ය වේ
අපි අන් අයට වඩා දෙවියන් වහන්සේට ප්‍රේම කරන යහපත් දවස්වල සහ යහපත් ක්‍රියාවන්හි සිටින බැවින්, මේ දිනවල අන් අයගෙන් දානයක් කිරීම අවශ්‍ය වේ
ධර්මිෂ් of යින්ගේ යහපත හා අයහපත සඳහා ඔවුන් වියදම් කරන ස්වර්ගීය හා ස්වර්ගීය පාරාදීසයක් දෙවියන් වහන්සේ විසින් සකස් කර ඇත
පුණ්‍ය කටයුතු මුදල් වැඩි කිරීමට හේතුවක්
(සර්වබලධාරී ඔබ වෙනුවෙන් වියදම් කළ බව දෙවියන් වහන්සේ පැවසූ බව අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් අල්ලාහ් සතුටු වනු ඇත.
අල්ලාහ් ඔවුන් හත්දෙනා ඔවුන්ගේ සෙවණෙහි තබයි
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මෙසේ පැවසූහ. තනතුරක් හා අලංකාරයක් ඇති කාන්තාවක් විසින් කැඳවනු ලැබූ මිනිසෙක්, “මම දෙවියන් වහන්සේට බිය වෙමි. පුණ්‍ය කටයුතු කෙරෙහි විශ්වාසය තබා එය සඟවා තබන මිනිසෙක්, තම අයිතිය වියදම් කරන්නේ කුමක් දැයි ඔබ නොදන්නා පිණිස පිරිමි පිරිමි ළමයෙක් හිස් ය” යි කීවේ ය