الاثنين، 30 نوفمبر 2015


· මෙට්ට ඉරණම.

ප්රශංසා අල්ලාහ්, යාච්ඤාවෙන් හා සාමය සහ ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය.

පළමු පන්තියේ. මොන ඇස්තමේන්තු එනම්, ස්ථාන දෙකක් සමන්විත පෙර:

විද්යාව 1. නිලය. පදය::
{ أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ مَا فِي السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ ۗ إِنَّ ذَٰلِكَ فِي كِتَابٍ ۚ إِنَّ ذَٰلِكَ عَلَى اللَّهِ يَسِيرٌ) سورة الحج : ( 70 ) 

2. ලිඛිතව සැලසුම් කළා. දෙවියන් සියලු දේ වල ජිප්සම් ප්රමාණයක් ලේඛනාගාර ලියූ බව.

කියයි: අල්-Hadid
  { مَا أَصَابَ مِن مُّصِيبَةٍ فِي الأَرْضِ وَلا فِي أَنفُسِكُمْ إِلاَّ فِي كِتَابٍ مِّن قَبْلِ أَن نَّبْرَأَهَا } سورة الحديد : (22) 

සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (ඔහු අහස සහ පොළොව පනස් දහසක් වසර නිර්මාණය පෙර පොත් දෙවියන් වහන්සේගේ නිර්මාණ කිරීමක්) මුස්ලිම් / පොත, ඉරණම විසින් කළ විස්තරය.

* අර්ථයෙන් අමුද්රව්ය ලිවීම - එනම්, (දෙවියන් තහනම් බව) කතා: දෙවියන් වහන්සේ මෙසේ ලිවීය.

 
 

· අමුද්රව්ය වර්ග.

දෙවියන් වහන්සේගේ 1. ශ්රේෂ්ඨතම ලිවීම, ඔහු ලේඛනාගාරයෙහි මණ්ඩලයේ අහස හා පොළොව නිර්මාණය පෙර සත්වයන් පමාණයන්.

කාලකණ්ණි හා සතුට ලෙස මුදල් ලියන 2. නිර්මාණය කිරීම.

ප්රඥප්තියේ වචන: (අල්ලාහ් ඔවුන් උන් වහන්සේ කිසිවක් ඇසුරු නොකිරීමට ඔහු ගෙන ඇති කුඩු ලෙස ඔහු ඉදිරියෙන් යේසුස් වහන්සේ කුරුසියේ තබා ඇණ ගැසීම Vnscherh සිට ආදම්ගේ දරුවන් නිස්සාරණය, ඔහු ස්වර්ගයට අල්ලා ග්රහනය තබා, ගින්නෙන් ග්රහණයෙන් හා පාරාදීසය ජනතාව ලියූ අතර, නිරය ජනතාව ලියූ ...) ප්රඥප්තිය වචන පොතේ දමස්කයේ දර්ශණයෙන් Tahhaawiyyah / අබේ තේජශ්රීයෙන් 1/708

ඒ ආකාරයට, පසුගිය වසරේ දී පැමිණි.

     පවරා ඇති ලිංගික නිර්මාණය පෙර මෙම නිමානය

3. ඇස්තමේන්තු වයස:

      මවු කුස සිටින මිනිසෙක්, කලලරූපය ගර්භාෂයේ සහ පහර (42) රාත්රියේ අනභිභවනීය, දෙවියන් වහන්සේ උන් වහන්සේ වෙත අවුත්, ඔහුගේ ජීවන පොත් රජු ඔහුට කීවේ, ඔහු වෙනුවෙන්, හා නරක හෝ සතුටු. එය ප්රසිද්ධ තාත්තා Massoud සමග පැවති සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී ය.

4. වාර්ෂික අගය.

       (انّا أنزلناهُ في ليلةٍ مباركةٍ* انّا كُنّا مُنذرينَ * فيها يُفْرَقُ كُلُّ أمرٍ حكيمٍ) سورة الدخان آية ( 54 )  
එම Laylat අල්-Qadr දී ලියූ බව ය

* වාර්ෂික අගය අර්ථය:

            වසරින් වසර, එම වසරේ ප්රමාණයන් මෙසේ ලියයි.

එනම්: දෙවියන් වහන්සේ මණ්ඩලය ජනතාවට සිදුවන දේ තම අත ආරක්ෂා කළ යුතු ය දේවල් ලිවීමට තම දූතයන් හඟවන.

5. ඩේලි අගය.

       ඔහු මෙසේ පවසයි:
كُلَّ يَوْمٍ هُوَ فِي شَأْنٍ)  سورة الرحمن آية (26 

ප්රශ්නය:

     එය මෙම මෙට්ට දෙවියන් වයස වැඩි බව වසර පැමිණි හැරෙනවා නම්, ක්රියාත්මක Anso, ජීවන සරලවන.

සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (කවුරු ඔහුගේ ජීවන සහ ඥතිත්වයේ ඔහුගේ Anso ඔහු සරලවන). Valrozk වෙනස් බවට පත් වූ අතර, වයස අවුරුදු වෙනස්කම් බවට පත් වී තිබේ !!!!

ඔහු තවත් සම්මුඛ සාකච්ඡාවකදී පවසා: (වහල් රෝගාතුර වරද වැටීම ජීවනෝපාය අහිමි කිරීමට වුවත්) ජීවනෝපාය සමහර අහිමි දී.

මෙම පදය අර්ථය වන්නේ:
{ يَمْحُو اللّهُ مَا يَشَاء وَيُثْبِتُ وَعِندَهُ أُمُّ الْكِتَابِ } سورة الرعد :(39)

වෙනස් හා වෙනස් වන මෙට්ට ඕනෑම ?! කුමන වෙනස්කම් සහ වෙනස් හා යහපත් ක්රියා බලපාන අතර මෙම වාර්ෂික ඇස්තමේන්තු වනු ඇත යාච්ඤා කරන්න. මෙන්ම දෛනික ඇස්තමේන්තු ලෙස.

ඒ නිසා පදය:
{ يَمْحُو اللّهُ مَا يَشَاء وَيُثْبِتُ }

එනම්: පුවත්පත් දේවදූතයන් අත.



 


 


Q / පළමු සත්වයන් සිංහාසනය හෝ පෑන යනු කුමක්ද?

විද්යාඥයන් 0 අතර මතභේදයක්

පළමු දැක්ම - පෙන්

කතා කිරීම සඳහා: (ඉබ්නු අබ්බාස් සිට, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු පැවසුවේ, "දෙවියන් වහන්සේ පෑන නිර්මාණය සහ ඔහු මෙසේ කීවේය පළමු දෙය: සමිඳුනි, සහ මම ලියන පැවසීය: වර්ගය, ඔහු ද? ඔබේ ඉරණම ලියන්න, යන කරුණ වස්තුවක් කාලය ඒ මොකක්ද දුව ගොස්, එය ඔහුගේ සිංහාසනය විය වතුර මත) නිසි කතා - සංවාද මාලාවක් සිට ඇල්බනි 0 සැබෑ මුළු 1330/405 නිවැරදි

දෙවියන් වහන්සේ පෑන නිර්මාණය හා පසුව පළමු 0 කි දේ නිර්මාණය කර ඇත නියෝග කළේය බව: - යනු කුමක්ද

දෙවන දැක්ම - සිංහාසනය

අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු අම්ර් බින් අල්-Aas කතා කරන්න: (ඔහු අහස සහ පොළොව පනස් දහසක් අවුරුදු හා වතුර මත ඔහුගේ සිංහාසනය නිර්මාණය පෙර දෙවියන් වහන්සේ සත්වයන් පමාණයන් ලියූ). නූතන මුස්ලිම්

හා සාකච්ඡා) දෙවි පෑන නිර්මාණය බව පළමු දෙය)

විට අර්ථයෙන් (විට දෙවි Makhlq පෙන් 000 බව) යන වචනය (පළමු) එන

මෙම සාකච්ඡාව ද සතුන් එක් අතකින් එලෙසින් ම, නමුත් අත අගය හා ලිවීමේ 0 නොවේ

* යන වචනය (පළමු) (ඈඳා ගැනීම (පළමු) ඔවුන් සමහර කියන්න විජයග්රහනයකි

හා Shaykh අල්-ඉස්ලාම් මෙම වර්ගය තෝරන්න, නමුත් අල්ලා ගැනීම කියවීමට බව තෝරා ගන්නේ (පළමු) (අතර) අර්ථය හා මෙම 0 / පළමු සත්වයන් සිංහාසනය බව අයිතිය නිවැරදි වේ. (Tahhaawiyyah ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් යන මූලධර්මයට පැහැදිලි) නැත

පොලී: - බුහාරි කී ලෙස නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, Isra කතාව පැමිණි (එවකට මම Creak පෑන් මට්ටම මතු අසා) 0

බොහෝ ජිප්සම් 0 ලේඛනාගාර මෙසේ සඳහන් පෑන, ආලෝකයෙන් බව එසේ - මේ පෑන බොහෝ ඔහුට ලියූ පෑන වේ

මෙම පෑන් අපි ඔහු අල්ලා දේ ලිවීමට දේවානුභාවයෙන් දූතයන් අත පරිදි) මූලධර්ම Tahhaawiyyah ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි

* දෙවන අංශය.

එනම්, ස්ථාන දෙකක් ඇතුළත් වන, ඉරණම කිරීමේ සිද්ධිය කුමක්ද:

(3) - කැමැත්ත වැටුප්: - ඔහු අහස සහ පොළොව තුල කිසිවක් නැත, නමුත් දෙවියන් වහන්සේ හා කැමැත්ත / ආශීර්වාද දෙවියන් වහන්සේගේ කැමැත්ත නොවේ අවශ්ය වුණේ නැහැ

ඔහු


(فَمَن يُرِدِ اللَّهُ أَن يَهْدِيَهُ يَشْرَحْ صَدْرَهُ لِلْإِسْلَامِ ۖ وَمَن يُرِدْ أَن يُضِلَّهُ يَجْعَلْ صَدْرَهُ ضَيِّقًا حَرَجًا كَأَنَّمَا يَصَّعَّدُ فِي السَّمَاءِ) سورة الأنعام ( 125 )         
(‏‏وَمَا تَشَاؤُونَ إِلَّا أَن يَشَاء اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ) سورة التكوير (29)



 
 

(4) නිර්මාණය වර්ග. දෙවියන් වහන්සේ අහසත් පොළොවත් ජීවියෙක් තුල හැම දෙයක්ම අන් අය නිර්මාතෘ හා අනෙකුත් සේවා යෝජකයා 0 නොවෙයි ':
اللَّهُ خَالِقُ كُلِّ شَيْءٍ) سورة الزمر ( 62  
(අල්-රෂාද් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් කිරීමට spangle විශ්වාසය මාර්ගෝපදේශය පැහැදිලි)


දෙවියන් වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද
 

 

 

الثلاثاء، 24 نوفمبر 2015


විශ්වාසය ටියුශන් පන්ති ගැන

පාඩම් IV වන (දෙවියන් වහන්සේගේ ක්රියාවක්)

· මෙම සුන්නිවරුන්ගේ හා ඉරණම හා ඉරණම දී ප්රජාව ධර්මය.

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය

· ඉරණම හා ඉරණම පිළිබඳ අර්ථ නිරූපනය.

, ඉරණම.

      භාෂාව: - අගය පිළිබඳ හැඟීම - සියලු බලැති කී පරිදි:
(إِنَّا كُلَّ شَيْءٍ خَلَقْنَاهُ بِقَدَرٍ) سورة القمر (   49

     ඇස්තමේන්තු: ඔහුගේ නිර්මාණය තුළ සදාකාල Maicon දෙවියන් ඇති හැකියාව, එයයි.

අධිකරණය මගින්.

       භාෂා - මෙම තීරක.

     සහ බසයට: දේ වෙනස් ඔහුගේ නිර්මාණයක් හෝ ඝාතනය කිරීමට සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ විසින් වැය වූ හෝ ඇත (ධර්මිෂ්ඨකම / ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් මාර්ගය කිරීමට spangle විශ්වාසය පැසිෆික් පැහැදිළි කිරීම)..

 

 

* ඉරණම හා ඉරණම අතර ඇති වෙනස.

      විද්යාඥයන් දෙකක් අදහස් වේ ඉරණම හා ඉරණම අතර ඇති වෙනස ද එකඟ: -

පළමු දැක්ම ඉරණම හා ඉරණම අතර වෙනසක් නැහැ

දෙවන දැක්ම ඔවුන් අතර වෙනසක් ඇත.

එය අධිකරණය කැඳවා අත්සන් නම් ඇස්තමේන්තුගත සිදුවීම් පෙර බව උරුමයක් වේ. (පැහැදිලි spangle විශ්වාසය පැසිෆික් ධර්මිෂ්ඨකම / ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් මාර්ගය වෙත).

* දකුණ: කණ්ඩායම් දෙක අතර දේවල් කිරීම සඳහා:

1. වඩා සාමාන්ය සහ විශේෂයෙන්ම අධිකරණය.

2. හිටපු ඉරණම සහ පසුව ඉවත්.

3. දෙවියන් වහන්සේ වන කිහිපයක් ආහාර වට්ටෝරු (විද්යාව - ලිවීම, කැමැත්ත නිර්මාණය) ප්රමාණය (. සහ ඔහුගේ නිර්මාණ කැමැත්ත) අහෝසි කිරීම සංදර්ශන (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් මූලධර්ම Tahhaawiyyah විස්තර).

 

 
 
 

බොහෝ විට සුන්නිවරුන්ගේ.

       දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන් සිදු පෙර හිටපු දේවල් දැන හා ගැලවීම හා නිර්මාණය කරන ලද මණ්ඩලය විසින් සහ ඔහුගේ කැමැත්ත කවුළුව සියල්ල සඳහා ඔහුගේ නිර්මාණයක් සියලු බලැති සොයා එය ලිඛිතව. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් Tahhaawiyyah මූලධර්ම විස්තර)

 





* විශ්වාසය ප්රමාණය.

     විශ්වාසය හා බදු ප්රමාණය විශ්වාසය හය කණු එකකි.

(දෙවියන් වහන්සේ හා උන් වහන්සේගේ දූතයන් හා උන් වහන්සේගේ දූතයන් හා අවසාන දිනය විශ්වාස කරන බව ද ඇදහිල්ල හා බොහෝ හොඳ සහ නරක) (විශ්වාසය මුස්ලිම් / පොත් විසින් කළ විස්තරය): නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා

Q / කෙසේද (QNA මම වැය දේ නපුරු) සහ යාච්ඤා (ඔබගේ අතේ සහ සියලු හොඳ සහ නරක ඔබ නොවේ) යාච්ඤා qunoot පැමිණි දේ ඒකාබද්ධ?

ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි.

     සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ හොඳින් සේවය හා හොඳ සමග නපුරු තුරන් අධිකරනය හා විභේදන judicata දී හුදු වැය වඩා හොඳ වේ.

උදාහරණයක් ලෙස:

    දෙවියන් වහන්සේ ආදිය ............ පුළුල් පෝෂණය, ආරක්ෂාව, සාමය හා මග පෙන්වීම හා ජයග්රහණය කිරීමට ජනතාව අවශ්ය බව මෙය අධිකරණය හා විභේදන judicata වඩා හොඳ වේ.

* නපුරු විභේදන judicata නපුරු තුරන් වැය වඩා හොඳ වේ.

උදාහරණයක් ලෙස: නියඟය, වැසි අසාර්ථක හොඳ සියලු බලැති පවසයි කරන්න දෙවියන් වියදම් නමුත් මේ කිසිම දෙයක්: 
 { ظهر الفساد في البر والبحر بما كسبت أيدي الناس ليذيقهم بعض الذي عملوا لعلهم يرجعون } سورة الروم   
මෙම ඉවත් කිරීම ඉතා විෂ වේ සඳහා එය, පාපයෙන් දෙවිට සඳහනක් ඔහුට කීකරු විභේදන judicata බවට පත් වූ අතර යහපතින් නපුර තුරන්. (එවිට එය අබ්දුල් සඳහා, හොඳ සහ නරක, නමුත් දෙවියන් දුක් ඔහුට හේතු නොවේ) (Waasitiyyah ෂෙයික් මුහම්මද් Saalih S452 මූලධර්ම පැහැදිලි)

 




විශ්වාසය * තාක් දුරට ප්රතිලාභ.

1. එය හරියටම විශ්වාසය වේ.

2. හරියටම Balraboubih විශ්වාසය, දෙවියන් වහන්සේ නිසා ඔහුගේ ක්රියා, තහනම්.

ඔහු සියල්ල වටිනා එය වියදම් බව දැන සිටි නිසා 3. මානව කටයුතු සමිඳාණන් වහන්සේ වෙත ප්රතිචාර දැක්වීය.

4. වහල් මත ගරු විපත්, ඔහු පවසන පරිදි යම් පුද්ගලයෙක්, ඔවුන් දෙවියන් වහන්සේ, හන්ට් ව්යසනයට සිට ඇත දන්නවා නම් නිසා:
(وَمَنْ يُؤْمِنْ بِاللَّهِ يَهْدِ قَلْبَهُ) سورة التغابن : 11

* Alqamah දෙවියන් වහන්සේ ඔහු අනුකම්පා හැක, මෙසේ

        (මෙම ව්යසනය විසින් පහර මිනිසා, ඇය දෙවියන් වහන්සේ වෙතින් උගන්වනවා, ඒ නිසා ඔහු පිළිගන්නා හා ගලවන්නේ ද).

ඔබ විශ්වය දෙස සහ දේ වෙනස් එය සිදු නම්, ඔහු එය මේ පොලී වාසිය ලබා ගැනීමට නැත දෙවියන් වහන්සේගේ අමතක පනත මෙන් නොව, සියලු බලැති දෙවිගේ මේ ප්රඥාව දැන සිටි නිසා 5. මානව ඔහු, සියලු බලැති දෙවිගේ ප්රඥාව දන්නවා. (- 542 ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Waasitiyyah'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව S541 මූලධර්ම විස්තර)



 

· ප්රශ්නය අනුදැනුමකින් තොරව බඳුනක් බවට යනවා.

, ඉරණම පමණක් එක් අතකින් පොත් බලා ගත යුතු ය.

සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (ඔබ නිහඬව පවසයි නම්)

එයින් අදහස් කරන්නේ මෙයයි දෙවියන් වහන්සේ හා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් වචන වචනය මගින් පෙන්නුම් කරන මිස දියත් නිහඬව සිටිය නම්.

අපි කළය තුළ හෝ එක් ඔහුගේ මනස සමඟ සටන් හෝ නොමඟ තේරුම් ඇති කතා නම්, ග්රන්ථ මගින් පෙන්නුම් කරන දේ නොඉක්මවිය යුතුය, නිසා පෙළ දක්වනු ලැබේ ඉක්මවූ ඔහු නිසා නොමඟ ජනතාව (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් Tahhaawiyyah ධර්මය පැහැදිලි දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ආරක්ෂා විය හැක)






බඳුනක් තුළ දෝෂය * හේතු: -

1. ක්රියාවලට:

       ධනවත්ම ලෙස? දුප්පත්ම ලෙස? එය ආරම්භ කරන විට? කුමක් නිසාද? කුමක්ද මේ සිදු? මෙන්ම මෙම ඉරණම කරමින්? මෙන්ම පාරාදීසයක් බවට? මෙන්ම පොළොව කරමින්? එය නොමග දෙවියන් බොහෝ අභිරහස නිසා වහල් දොර සටන් නම් මේ සියල්ල.

එය ද අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි:

                      , ඉරණම දෙවියන් වහන්සේගේ අභිරහස හෙළි කරන්නේ නැත.

2. සත්වයන් ක්රියාවන් දෙවියන් වහන්සේගේ ක්රියා මිනුම්: -

මුල්:

     දෙවියන් වහන්සේ නොවේ ඔහුගේ ගුණාංග, හෝ ඔහුගේ ක්රියා ඔහුගේ කිසිඳු සමාන නොවන බව.

((لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيْءٌ وَهُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ)(سورة الشورى 64 ).

අයදුම්කරුවන් හෝ එයට බැඳීමට ගැටළු සිට අත්තිකාරම් විද්යාඥයින් එම මුදල කතා කළ 3. විද්යාඥයින්.

     මගේ සිතේ ඇතුල් නම්, අපි, එය ත්යාග තියෙන්නේ ලෝකයේ වචන බලා ගත යුතුය එය වසර සාමාජිකයෙකු නොවන නිසා මුස්ලිම් ලෙස බඳුනක් ගැටළු විද්යාඥයින් විසින් ධෛර්යවත් වචන ගෙන දෙවියන් වහන්සේගේ වචනය සිට කිසිවෙකුත් ඔහු වන අතර ජනතාවගේ පරාසයක් නැති නිසා ඔහුගේ දූතයාණන් වචන පිළිගන්නේ නැහැ .

    එහෙත්, Bajthadh, මනසේ ඇති එම ස්ථානයේ සිට කරුණු කිහිපයක් සටන් එසේ වැරදි Vibah ඔහු වසර ගුණාංග.

දෙවියන් වහන්සේ හා ඒ තුළට යන්නේ ප්රඥාව 4. නොදැනුවත්කම.


දෙවියන් වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද