විශ්වාසය
පිලිබඳ කරුණු වලදී
* දෙවියන්
වහන්සේ නම් සහ ගුණාංග හා සම්බන්ධ සමහර ප්රශ්ණ.
1 / පැරණි:
Q / (පැරණි)
දෙවියන්ගේ නම නම් ද ?!
එය
(පැරණි) දෙවියන්ගේ නම නම් නොවේ මේ අවසර නැත.
වෙනත්
දේ අතර, කිරීම සඳහා: -
නම්
1. අල්-කයිඩා
හා අල්-කුර්ආනය සහ සුන්නහ්ව ඉක්මවා නැත, තවද
පැරණි පොතේ හෝ වසරේ ආවේ නැහැ ගුණාංග.
පැරණි
නම ඔහුට ප්රශංසා හා ඔවුන් හොස්නි නම් නිසා, ඔහු
ප්රශංසා දෙවියන් නම් මුදල් ප්රශංසා දේ බෙදා ඇති බව 2..
3. පැරණි
නාමය දෙවියන් වහන්සේ විසින් හැඳින්වේ නැත, - (..... පරණ
ඔහ් මට ආශීර්වාද, අයියෝ මට
පරණ දෙන්න) කියන්න බැහැ (පොත Tahhaawiyyah මූලධර්ම
සිට ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ආරක්ෂා විය හැක විස්තර කෙරේ).
Q / දෙවියන්
වෙත (පැරණි) ආරම්භ කරන ලද ප්රජාව, නම
කුමක් ද ?!
කුමන කථිකයන්
අතර, එහිදී මෙම
නම කුරානයේ හා සුන්නහ්ව පමණක් පෙළ නොවේ, මෙම
නම දියත් කරන ලදී .. (පොත Tahhaawiyyah මූලධර්ම
සිට ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ආරක්ෂා විය හැක විස්තර කෙරේ).
Q / සාකච්ඡා
සඳහන්: (මම ඔබේ මුහුණ සහ ඔබේ අධිකාරිය කරීම් පැරණි සරණ පැතිය) මෙම සංවාදයේ පැරණි Bsultank යන්නෙන්
අදහස් කරන්නේ කුමක්ද ?!
හෝ
රාජ්යය නිර්මාණය, හෝ එයට සම්බන්ධ
නාම විශේෂණය - සුල්තාන් කතා කිරීම රිසි.
පැරණි
ඕනෑම Vsultanh: -
වට්ටෝරුව
අධ්යාපන සියලු බලැති, මෙම
පැරණි නාමය හැඟවුම්කාරකය රඳා නිසා ම නො වේ.
දන්නා නම්
ස්වයං පෙන්නුම් හා නම් එවැනි පෙන්නුම් හොඳින් ඉන්නවා. (පොත Tahhaawiyyah මූලධර්ම
සිට දෙවියන් වහන්සේ ඔහුව ආරක්ෂා විය හැක ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් විස්තර කෙරේ).
2 / අසල්වැසි
ගයුම්: ශ්රේෂ්ඨතම නාමය ලෙස ඩෙල් සමිඳාණන් වහන්සේ විසින් ආරාධනා නම් පිළිතුරු දෙමින්, දෙවියන්
වහන්සේ දුන් නම් ඔහුට ඉල්ලා බව ද කතා කිරීමට ය.
Q / දෙවියන්
Aloazman නම්
කවරේද බව (අසල්වැසි, ගයුම්)
නාමයෙන් හේතුව කුමක්ද?
එය
දේවත්වයේ සාමාජිකයන් සිටින සියලු නම් සහ ගුණාංග අවශ්ය, හා
පිළිතුරු ප්රශ්න, සහ දෙවියන්
වහන්සේගේ වංශාධිත්වය සම්බන්ධ මෙම, ඔහු
ඉල්ලූ දේ ඉල්ලා දෙන්න නිසා කියා ඉල්ලා සිටියා අදහස් දියර දෙන්න නිසා. දේවත්වය පිළිබඳ
වරදට පුද්ගලයා හා අනුමැතිය ඒකාබද්ධ කිරීම නම්. (එහි දෙවියන් නැත ඔහු අසල්වැසි ගයුම්)
එම දේවත්වයේ එක්සත් කිරීමට ඇතුළත්, සහ
දේවත්වය ද ඒකාබද්ධ කිරීම, සහ
නම් සහ ගුණාංග ප්රමිතිකරණය ඇත. (ග්රන්ථය spangle විශ්වාසය
පැසිෆික් ධර්මිෂ්ඨ මාර්ගය පැහැදිලි කිරීම සඳහා, ෂික්
මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen S21- 22) එය
බවට පත් විය
3 / වයස:
වයස:
දින සතළිසක් සහ රාත්රි ඒ.
සදාකාලික:
Q / දෙවියන්
වහන්සේගේ නාමයෙන් නම් ද?
එය
ඉතා හසන් අර්ථය ඇතුළත් නැති නිසා එය දෙවිගේ සදාකාලික නම නම් නොවේ.
Q / වයස
අවුරුදු දෙවියන් නම් එක් කෙනෙක් නොවේ නම්, ඔබ
මෙම හදිස් ගැන පවසා ඇත්තේ කුමක්ද: (දෙවියන් වහන්සේ සදාකාලික වන්නේ, කාලය
එරෙහිව inveigh එපා) සාහිත්ය
වචන මුස්ලිම් පොත විසින් කළ විස්තරය: (2246)?
අර්ථය:
සැප්තැම්බර් සදාකාලික යාම තහනම් කිරීම, දෙවියන්
එහි සියලු බලැති අත බැහැර කර ඇති වයස අවුරුදු හිමිකරු නිසා එය දිවා රෑ හැරී දෙවියන්
වහන්සේගේ නාමයෙන් බව සදාකාලික වෙන්න එපා වන දින සිටය
Q / පාලක
සැප්තැම්බර් සදාකාලික කුමක්ද ?!
මුහාරම්හි:
(ආදම් Aazna පුත් මෙතෙක්
අපහාස සහ මම සදහටම මම): එය දෙවියන් Qudsi කතා
හානියක් නිසා.
බිඳවැටීම:
1. සැප්තැම්බර්
නම් විචේචනය හෝ ඒ අරභයා කැත ක්රියා නිසා ඔහු පාහේ තහනම් බව අර්ථයෙන් සදාකාලික. දෙවියන්
වහන්සේ දිවා රෑ පැහැයට නිසා.
2. විස්තර
නිර්ලජ්ජිත Kcol දැක්ම
පිහිටා ඇති වයස අවුරුදු විස්තර, ලෙස
සැප්තැම්බර් වයස අවුරුදු නම් - මෙම jinx, මේ
කළු දින, මෙම මේ ලෝකයේ
දේ පිළිබඳ මෙම විස්තරය (ධර්මිෂ්ඨකම ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි මාර්ගය සඳහා පොත්
spangle විශ්වාසය
පැසිෆික්) නිසා සදාකාලික අපහාස කර නැත .
((صَرْصَرًا فِي يَوْمِ نَحْسٍ مُّسْتَمِرٍّ ) القمر:19
(صَرْصَرًا فِي أَيَّامٍ نَحِسَاتٍ لِنُذِيقَهُمْ عَذَابَ الْخِزْيِ) فصلت:19
දෙවියන්
වහන්සේ දින Nhsat මෙම
infidels විසින්
වධ දවස් ගැන ඔහු විස්තර. (ඔහු ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් කිරීමට ධර්මිෂ්ඨ මාර්ගය සඳහා මාර්ගෝපදේශය
විශ්වාස කිරීමට සඳහා පොතේ)
(4) සියලු
බලැති 0
අල්ලාහ්
(සියලු බලැති) නාමයෙන් සුන්නිවරුන්ගේ 0 මූලධර්ම
සියල්ල සම්බන්ධ හැකියාව, දෙවියන්
වහන්සේ සතු හැකියාව තමන් කැමති නම් දෙවියන් වහන්සේගේ හැකියාව කැමති 'සීමා
නො වේ
මෙම
අල්-කුර්ආනය පැමිණි:
( إنك على كل شيء قدير ) سورة التحريم :8
( إنك على كل شيء قدير ) سورة التحريم :8
Q / දෙවි
නමින් නව නිපැයුම් ජනතාව (සියලු බලැති) විශ්වාස කරනවද?
නව නිපැයුම්
ජනතාව (විශ්රාම ජනතාව)
අල්ලාහ්
සහ උසස් සතුටු කරන දේවල් අනිනවා හැකියාව, අල්
කුර්ආනය (සියල්ල ගැන දෙවියන් වහන්සේගේ) පැමිණි දේ ඔවුන්ගේ අවබෝධය වෙනස්
කියමින්:
(ඔහු කැමති දේ Kadeer සඳහා
දෙවියන් වහන්සේ) 0
මෙම ප්රකාශය
අල්-කුර්ආනයෙහි බොරු Bdlilin ය:
(1) අර්ථ
දැක්වීම බොහෝ පද සඳහන් සියලු දේ තුළ අල්-කුර්ආනය හැකියාව
( إن الله على كل شئ قدير )
( إن الله على كل شئ قدير )
: (2) දෙවියන්
වහන්සේ අල් ගව
قل هو القادر على أن يبعث عليكم عذابا من فوقكم أو من تحت أرجلكم أو يلبسكم شيعا ) سورة الإنعام أيه :65
සඳහන
قل هو القادر على أن يبعث عليكم عذابا من فوقكم أو من تحت أرجلكم أو يلبسكم شيعا ) سورة الإنعام أيه :65
සඳහන
අපේ
වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද හා සාමය
.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق