السبت، 30 ديسمبر 2017

අලුත් අවුරුදු දිනය සැමරීම හා ඔවුන්ගේ මංගල උත්සවවලදී අචූඥඥයින්ට සුබ පැතුම්.
දයාවන්ත දෙවියන්ගේ නාමයෙන්

ඔහුගේ අති උත්තමිය ෂීක් අබ්දුල් අසීස් බින් බසන් - දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට අනුකම්පා කළ හැකිය -
Q / සමහර මුස්ලිම්වරු ඔවුන්ගේ උත්සවවලට කිතුනුවන් සහභාගී වන අතර, ඔබට මග පෙන්වන දේ
 සී / එය නොවේ ක්රිස්තියානීන් මුස්ලිම් හා මුස්ලිම් සහභාගීත්වය සඳහා අවසර, යුදෙව්වන් හෝ ඔවුන්ගේ උත්සව අනෙකුත් infidels, නමුත් යමෙක් මිනිසුන් අනුකරණය ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක් ය සහ මුහම්මද් (තුමාණන්) ඔවුන් ඕනෑම බව උදව් කිරීම සඳහා එය විසින් පරෙස්සම් විය ඇදහිලිවන්තයා හා ඇදහිලිවන්තයන් අවසර නැත ඔවුන් හා embryogenesis සදාචාර අනුගමනය අපට අනතුරු අඟවා නිසා ඉතිරි කළ යුතුය ඔවුන් ඉස්ලාම් පටහැනි මංගල්යය භෝජනවල නිසා යමක් සහභාගී හා ජනතාව සමඟ සහයෝගයෙන් වැඩ කිරීම හා එවැනි Corning ඇඳුම් සහ වෙනත් අය ලෙස තේ හෝ කෝපි දෙයක් නොවන හෝ වෙනත් ඔවුන්ට උදව් කිරීමට අවසර නැත දෙවියන් වහන්සේ පවසන හා ධර්මිෂ්ඨකම හා ධර්මිෂ්ඨභාවය එකිනෙකාට උදව් හා පාපය හා ආක්රමනික සහයෝගයෙන් නැහැ අල්ලාහ්ට බිය නිසා, අල්ලාහ් ඔවුන්ගේ උත්සව දී infidels සමග දැඩි දඬුවම් Vamcharkh වේ. වර්ගය m පාපය හා වරද සහයෝගීතාව. [මුළු අදහස් සහ ලිපි වර්ග 6/405]




මොහමඩ් බින් සලේ අල්-ඔතීමීන් - දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට අනුකම්පා කළ හැකිය -
ප්රශ්නය: ක්රිමාස්මස්ගේ දවසේදී කූෆාර්ට සුබ පතමු ද? අපි ඔහුට සුභ පතනවා නම් අපි ඔවුන්ට ප්රතිචාර දක්වන්නේ කෙසේද? මෙම අවස්ථාවට ඔවුන් පවත්වන ප්රසංග ස්ථානවලට යාමට අවසර තිබේද? පුද්ගලයෙකු නොදැනුවත්වම පවසන විට යම් පුද්ගලයෙකු පව් කරනවාද? එහෙත්, එය අනුග්රහයෙන්, නිහතමානිකමය, අපහසුතාවයට හෝ වෙනත් හේතු නිසාද? එය අනුකරණය කිරීමට එය අනුමත කළ හැකිද?
 පිළිතුර: නත්තල් හෝ වෙනත් ආගමික උත්සව infidels සුභ පැතූ ගිවිසුමට තහනම් කර ඇත. දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව - - ද ඔහු වටිනාකම් පුත් බව දැනුම් ඔහුගේ පොත ඔහු පැවසීය කොහේද "ඒඑල්එම් විධිවිධාන" තුළ: එවැනි ඔවුන්ගේ උත්සව සහ උපවාස මත සුබ පැතීම සඳහා පරිදි, "සැකසහිත අදාළ චාරිත්ර සුභාශිංසන පළ කළ ගිවිසුමක් මගින් තහනම් කළ බව ඔහු කියයි: ඔබට Eid මුබාරක්, හෝ මංගල්ය හා ඒ හා සමාන ලෙස සුභපතමින්, මේ සාමය යනු අනාචාරයේ රචකයෙකු වන තහංචියක්. එය එසේ මත Bsjodh කුරුස සුබ පැතීම සඳහා වගේ, නමුත් එය දෙවියන් වහන්සේ වෙත පාපය වඩාත් බරපතල වන අතර, congratulation වඩාත් නින්දිත මත්පැන් පානය කිරීමට හා දුරු වීම යනු, ඝාතනය සහ යෝනි මාර්ගය හරාම් සිදු හා ආගම පිහිටා ඇති අතර, ඔහු කළ දේ දැමූ අසුන්දරත්වයේ දන්නේ නැහැ තරම් නැහැ ලැබූ බොහෝ අය. , එය පාපය හෝ මිථ්යා වහල් සුබ පතමින්, හෝ කෆ්ර් "අල්ලාහ් දයාව ඔහුගේ වචනය මත දෙවි හා ඔහුගේ උදහස පිළිකුල් කර ඇත.






الجمعة، 29 ديسمبر 2017

හමිද්) දෙවියන්ගේ නම් වලින්
(හමීඩ්)
1 / නමේ අර්ථය:...
· භාෂාමය අර්ථය:
හම්ඩොත් අහ්මද් හම්ඩා සහ හම්දා යන අය මෙසේ කියනු ඇත
ටහීමිඩ් ප්රශංසාව ගැන දැනුම් දුන්නේය.
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ: බොහෝ ගුණාංග ප්රශංසාවට ලක් වූහ. (සාහිහ් 2/466 බලන්න)
අල්-කරි මහතා මෙසේ පැවසීය.
සර්වබලධාරි යහපත් නීතිඥයින් දෙවියන් වහන්සේට ප්රශංසා කිරීම (තින්ග් 2/988)
· දෙවියන් වහන්සේගේ අයිතියේ අර්ථය:
ග්ලාස් මෙසේ පැවසීය
හයිඩී බලපෑමෙන් යුක්තව ඵලදායී වේ:
අල්ලාහ් (සියලු දේ ප්රශංසා නොකරන දෙවියන්ට ප්රශංසා කිරීම) (ටෆ්සර් අල්-අම්මා, 55 පි.
ඉබන් කැතීර් මෙසේ පැවසීය.
ඔහුගේ සියලු ක්රියාවන්හි දී හා ඔහුගේ කථනයන්හිදීත්, ඔහුගේ නීතිය හා ඔහුගේ හැකියාව ගැනත් ඉතා ශ්රේෂ්ඨයෙකි. උන් වහන්සේ හැර අන් දෙවි කෙනෙක්

නැත. (තෆ්සේර් ඉබ්න් කතීර් 1/321)





ප්රශංසාව හොදම පුරුෂයාගේ දෙවියන් වහන්සේට ප්රශංසා කරන්න.
හොඳම පුරුෂයාගේ කථාව (අල්ලාහ්ට ප්රශංසා කිරීම), ආහාඩීත් (බොහෝ අය) ඇතුලත්ව තිබේ:
1 / නවීන (විශ්වාසය අඩක් බොල්ෂෙවිකයන් ප්රශංසා, ඉතිරි, දෙවියන් වහන්සේගේ මහිමය පුරවනවා දෙවියන් Tmlan ස්තුති හෝ අහස් හා පොළොව අතර දක්වා පිරවීම සඳහා විය.) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය (223)
2 / සාකච්ඡාව (ආභාශය සිට, සිය වරක් ප්රශංසා ඔහුගේ පව් ගොඩ නමුත් මුහුදු පෙන වගේ කියලා) (මුස්ලිම් පිරිමි විසින් දන්වා දොර යාච්ඤා හා tahmeed දිව කැමති.)
ඉහත මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි ද දෙවියන් වහන්සේ කතා කිරීමට ආදරය මට කිව්වා එයා කිව්වා, "මම දෙවියන් වහන්සේ, ආභාශය හා ප්රශංසාව කතා කිරීමට කැමති නම්) ( අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්)ඔබ දෙවිට වචන ආදරය කියන්න මම කිව්වා 3 / අබු Dhar මට කිව්වා හොඳම හලෙලූජා සහ ප්රශංසා කරන්න)



ස්ථානවලදී ප්රශංසාව සහතික කරන්න.
1 / ඇඳුම්
අබු Sa'eed පවසයි: යාවත්කාලීන එක්කෝ ටී-ෂර්ට් හෝ ජටා ඔහුගේ ඇඳුම නමින් නම්, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, එවිට පවසයි:
(අනේ දෙවියනේ, ස්තුතියි, ඔබ Ksotineh, මම හොඳම එය ගැනීම සම්බන්ධයෙන් හොඳම දේ ඉල්ලන, මම ඔහුට නපුරු කරමින් නපුරු සිට ඔබ සරණ සොයා) (අබු ඩාවුඩ් (4020) සහ Saheeh Sunan අබි ඩාවුඩ් දී, 2/501 විසින් කළ විස්තරය)

...
2 / ආහාර සහ බීම.
මගේ පියා ඔහුට: නබි, ඔහු තම මේසය ඉවත් නම් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසූ බව:
" 'හොඳ හා ආශීර්වාද ඉතා දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති අයදුම්කරු හෝ සැම දෙනම විනාශ වත් අපගේ ස්වාමීන් වන unrequired ඇත." (අල්-Bukhaari (5458) විසින් විස්තර කතන්දරයක්

3 / නින්දෙන් අවදි විට
හා Hudhayfah පවසයි: ඔහු නින්දෙන් අවදි නම් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු පැවසීය:
"ප්රශංසා සමහර Omatna සහ මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවීම පසු කරන, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා" (අල්-Bukhaari (6314 විසින් කළ විස්තරය)

4 / තුවාල ලැබූවන් දැකීම
අබු හුරෙයිරා සඳහන් කරයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්:
((Sunan තිර්මිදි) 3/414 අල්-තිර්මිදි (3432) විසින් කළ විස්තරය හා අශ්වයන්): "සියලූ ප්රශංසා වූ මනාප නිර්මාණය කරන අය බොහෝ දෙනෙක් Aptlak වඩා එය සොයාගෙන තිබේ අල්ලාහ්, සහ Vdilna විය, කවදාවත් බව වසංගතය එහෙම වුණේ නැහැ ... Saw පීඩා ඔහු පැවසීය"

5 / දණගැසීමේදී.
අබු Sa'eed පවසයි: නම් හිස නමාගෙන තම හිස ඔසවමින් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි ( සමිඳුනි ඔබ අහස පුරවා මුළු පොළොව පුරාම ඔබ ප්රශංසාව හා ගෞරවය ජනතාව බරපතල ලෙස ඔබ කුමක් වළක්වා බරපතල උදව් කරන්නේ නැත තෑග්ග දෙන නොවේ ලබා දේ කමක් නෑ පසු යමක් කැමති ඕනෑම දෙයක් පිරවීම ප්රශංසා කළේය) ( මුස්ලිම් (477)

6 / මැජික්.
අබු හුරෙයිරා සිට ඔහු ගමන් බිමන් සහ ආකර්ෂණය ගැන නම් ඔහු කෙරෙහි නබි සාමයක් බව: පවසයි:
((මම දෙවියන් වහන්සේගෙන් ලැබෙන ගෞරවයට සවන් අසා, හොඳ Blaih අප, අපගේ ස්වාමීන් වන, අපේ මිත්රයා, සහ ගිනි හොඳම අපි Aaima දෙවියන් වහන්සේ)) (මුස්ලිම් විසින් 601 ගැටළුකාරී තත්වයන් ()

7 / නියමිත යාච්ඤාව තුළ.
අබු හුරෙයිරා සඳහන් කරයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්:
ඔහුගේ පව් සමාව, එහි සියලු දේ කෙරෙහි ප්රශංසාව හා ඔහු උන් වහන්සේ වෙත කිසිදු සහකරු සමඟ කිසිදු දෙවියෙකු අල්ලාහ් පමණක් වේ: "සෑම යාච්ඤා තිස් තුනකට පසු ප්රශංසා දෙවියන් වහන්සේගේ«, සහ හමාඩ් දෙවියන් වහන්සේ හා තිස් තුනක්, දෙවියන් වහන්සේගේ විශාලත්වය සහ තිස් තුනක්, එසේ නම් අනූනවයක්, Tamam සියයට පවසයි නමුත් (මුස්ලිම් (2718) විසින් විස්තර කතන්දරයක්) මුහුදු පෙන "වැනි (ලස්සනම නම් පොතෙන් මුස්ලිම් (597) විසින් කළ විස්තරය හා ගුණාංග අලි අබ්දුල් හාඩි Wahbi පි. 95 106).


මෙම නමේ ආගමික ඇඟවුම්.
මෙම බලපෑම්වලින් වඩාත් වැදගත් වන්නේ:
1 / සර්වබලධාරි දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රේමයයි.
මෙම ප්රේමය ආදරයෙන්, නිහතමානිකමය, සාහිත්යය හා සාහිත්යය යන දෙපිරිසම ආඩම්බර වන අතර, ඔහුගේ අණපණත් ඉටු කිරීමටත්, ඔහුගේ අභිප්රායයන්ගෙන් වැළකී සිටීමත්, කීකරුකම වෙතට පිවිසීමටත් දිව සහ උඞඟූකමින් යුතුව කටයුතු කරයි.

...
2 / සර්ව බලධාරිගේ මහා ප්රකාශය ගැන ඔහුට ස්තුති කළේය.
විශේෂයෙන් ප්රශංසාව හා ප්රශංසාව ඇතුළත් ඇඩ්කාකර්හි.

3 / නිශ්චිතව
සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේම තමා ගැනම ප්රශංසා කිරීම වටී.
37. (අල්-කුර්ආන් 37: 373) අල්ලාහ්ට ආරාධනා කර ඇත.







السبت، 2 ديسمبر 2017

පොහොසත්:
1 / භාෂාමය අර්ථය:
ඉබ්නු කියා සිටියේ,
...
පොහොසතුන්: ඕනෑම කෙනෙකුට කිසිවෙකු අවශ්ය නොවන ඕනෑම කෙනෙකුට ඔහු අවශ්යය වන අතර මේක අතිරික්ත ධනය ....
දෙවියන්ගේ අයිතියේ අර්ථය:
අල්-කට්ටාබි පැවසුවේ:
ධනවතුන්: මැවිල්ල අත්හැර දමා, ඔහුගේ රාජ්යයේ සහයෝගය හා සහයෝගය, ඔහු ඒවා අවශ්ය නැත, ඔවුන් දුප්පත් අසරණ අයව විස්තර කර ඇත
(وَاللَّهُ الْغَنِيُّ وَأَنتُمُ الْفُقَرَاءُ) محمد:38)(
අබ්දුලසිස් ජලීල් යනුවෙන් හැඳින්වෙන අලංකාර නාම නම් පොතේ 675

* මෙම ශ්රේණිගත කිරීම සඳහා හේතු වන්නේ ශ්රේණිය (පොහොසත්) ය.
එයට හේතු
1) පූර්ණකාලීන නමස්කාරය.
අල්ලාහ් සාමය දූතයාණෝ වසල්ලම් ( ඔබේ සමිඳාණන් වහන්සේ මෙසේ වදාරන සේක: සියලු බලැති: බලකොටුවක් ඉබ්නු Yasar පවසයි ආදම්ගේ සාමාන්ය පුත්රය, මාගේ නමස්කාරය ඔබේ සිත ගායනා පිරවීම, සහ ඔබේ අත් පිරවීම හිස් ... ඔබේ සිත ධනය ද ඔබේ අත් දරුවා පිරවීම, ආදම්ගේ පුත්රයා මට ඔබේ සිත දුප්පත්ම පුරවා ඔබේ අත් පිරවීම පරතරය නැති ඕනෑම වැඩ) (අල්-හකීම් (4/326 විසින් කළ විස්තරය) සහ ගෝල්ඩන් Aovgah වර්ග)
(2) ඔවුන් පරලොව යනු.
සෙයිද් ඉබ්නු සාබිත් පවසයි: අල්ලාහ් සාමය දූතයාණෝ ( ඔහුගේ අණ මත අවම ප්රධාන උත්සුකය කණ්ඩායම් සිට ඔහු පිට විය යුතු අතර ඔහුගේ ඇස් සහ ලෝකයේ ආයතන නැත අතර ඔහුගේ දුප්පත්කම කරන්න, නමුත් කුමක් ඔහුට ලියා ඔහු රැස් කිරීමට දෙවියන් වහන්සේගේ මරණින් පසු අරමුණ වුණේ කර ඇත, ඔහුගේ හදවත තුළ තම වස්තුව බවට පත් කිරීමට නියෝග කළේය, ඔහු ලෝකයේ අවුත්, එය Ragmp ".) සහ saheeh Sunan ඉබ්නු මාජා (3313) හි (ඉබ්නු Maja (4105 විසින් කළ විස්තරය)
3) දෙවිගේ බෙදීම් පිළිබඳව සෑහීමකට පත්වේ
: කතා ව්යාභිචාර අල්-තිර්මිදි (2305) විසින් කළ විස්තරය නමස්කාර නොකළ මිනිසුන්, ඔබ පොහොසත් මිනිසුන් දේ දෙවියන් වහන්සේ සමග ඉඩම්) සහ දකුණු Sunan අල්-තිර්මිදි (1867) දී මිනිසා බිය විය
4) පූජාව.
ඉබ්නු මසූඩ්, නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අපොයි දෙවියනේ, මම ඔබ මග පෙන්වීම ඉල්ලා හමු ) පවසමින් අතර, පතිවත, හා සැප) (මුස්ලිම් (2721 විසින් කළ විස්තරය)
5) එසේ කිරීමට උත්සාහ කිරීම
නූතන (දෙවියන් වහන්සේගේ Astgn Agnh) (අල්-Bukhaari (1427) විසින් විස්තර කතන්දරයක්
සැපයුමේ බහුලතාවෙන් පොහොසත් නොවේ. එහෙත් සැබවින්ම පොහොසත් හදවතේ පොහොසත් වූ,
දෙවියන් වහන්සේ පොහොසත් අය සැබැවින්ම ධනවත් ය
කතා ( දෙවියන් දැහැමි වහල් පොහොසත් සැඟවුන) (අල්-තිර්මිදි (2305 විසින් කළ විස්තරය) සහ Saheeh Sunan අල්-තිර්මිදි (1867) දී මිනිසා ආදරය
* ඉබ්නු මෂූඩ් (අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් ඔහු පිට Maghanna විය ඉල්ලා කතා කොට, 'ඔහු පැවසුවේ,? ජනතාව අතට වඩා බලාපොරොත්තු සුන්) (5776
නැගෙනහිර අල් (මඟින් වාර්තා කරන) හා ඔහුගේ Saheeh (1914) දී මිනිසා

Q / මිනිසා පොහොසත් වන්නේ කවුද?
ධනවතුන් ඔහු වෙත පැමිණෙන ධනවත්ම මුදල් නැත, කිසිම අධිකාරයක්, ක්ලැන්ක්, දෘඩාංගයක් නැත. (සංක්රමණ දෙකෙහි ඉබ්නු කයිම් අල්-ජාවීසා (59)
ඔහු දෙවියන් වහන්සේට පහත් කොට ඔවුන්ගෙන් ඈත් කර, දෙවියන් වහන්සේට නින්දා කර, උඩඟු බවට පත් කළේය. දෙවියන් වහන්සේට නිහතමානීව ඔවුන් අතරේ ඔහුව උත්ථාන කළේය, සහ Astgni දෙවියන් වෝග්ම් ඔවුන්ව උත්පාදනය

කළේය. (ඉබ්නු අල්-කයිම්ගේ පිහාටු පිරවීම, 981 982)
හදවතෙහි පොහොසත්කම:
ඔහුගේ (ධනවත්ව) නමින්ම හදවතෙහි පොහොසත් වූ ඇදහිලිවන්තයාගේ හදවත තුළ ඵලදායී වේ
හදීසයෙහි මෙසේ සඳහන් කර ඇත:
අල්-Bukhaari (6446 විසින් කළ විස්තරය) ( 'කරන්නේ පොහොසත් ඉදිරිපත් විශාල සංඛ්යාවක් ගැන දෙයක් නොව ජීවිතය කෙතරම් පොහොසත්ද යන්න මුදල්වලින්) (
මෙම අස්වැන්න ජනතාව අත ඇතුළු ජනතාව හා ආත්ම අභිමානය, සහ ස්වයං-පාලනය සහ asceticism සඳහා සියලු බලැති පමණක් දෙවියන් වහන්සේ සමග ඉක්මවයි නොව, ඔවුන් වෙනුවෙන් සමාව ගැනීමට හා Boattyatem එල්ලා හා ඔවුන්ට උදව් නැහැ.
ඔහු දෙවියන් වහන්සේගේ හමීඩ් සම්පතේ තම ජීවන ඉල්ලා, දිරාපත් වන පත්වේය නොවන
(ෂික් විසින් සිදු කරන ලද වඩාත්ම සුන්දර නම් ඔහු අබ්දුල් අසීස් ජලීල් S681,682 ආරාධනා කිරීම, දෙවියන් වහන්සේගේ පොතේ සිට) ජනතාව වැළකී සිටීම වඩාත්ම සතුටු වූ ඔහුගේ සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ සේවයෙන් පහ කුමක්ද.
) Astaf Aafh අල්ලාහ්ගේ සාකච්ඡාව, අල්ලාහ් ඉවසීම Atsber කරයි., සහ Astgn Agnh දෙවියන් වහන්සේ ය, ඉවසීම වඩා හොඳ ටෙන්ඩර් දෙන්නේ නැහැ ") (අල්-
Bukhaari විසින් කළ විස්තරය (647




السبت، 16 سبتمبر 2017

17 තයම්මම් කරන්නේ කෙසේද How to perform tayammum ?


18 කෙසේද ස්නානය කරන්නේ How to take a bath?


15 වුළු කරන්නේ කෙසේද How to perform wudu ?


How to pray salah in sinhala සලාතය කළ යුත්තේ කෙසේද ? (සිංහල භාෂාවෙන්)


الأربعاء، 16 أغسطس 2017

දස-Hijjah ක ගුණදම්
ප්රශංසා අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය දෙවියන්ගේ පණිවිඩකරු වසල්ලම් සහ ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය
අප අවස්ථා සකස් කිරීමට හා ශ්රේණි දී කන්න ඉහල දැමීම සහ යහපත් ක්රියා කරන දෙගුණ, සහ පව් හා ඒ සඳහා ඇතුළත් වීමේ පාරාදීස හේතු පිරිසත් දෙවියන් වහන්සේගේ දයාව.
වැඩසටහන අපි අහසේ සමිඳාණන් වහන්සේගේ නියෝගය හා පොළොව ප්රතිචාර වශයෙන්, යහපත් ක්රියා කිරීමට ඉක්මන්
...
සියලු බලැති :
( فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ) البقرة :148
වල් හොඳම අණ ඊට අනුකූලව,
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි ﷺ: අඳුරු රාත්රියේ මිනිසා මෙන් බොරු විශ්වාස කරන්නෙකු හෝ හැටිය සවස බවට පත් ආරම්භ එන හා ඇදහිලිවන්තයා සවස බිම සිට හැටිය ආගම හඳුන්වා අලෙවි එන) මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය
සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රඥාව සතළිසක් සහ රාත්රි කරන ලද මුදල ෙකොපමණද, මාස හා පැය අතර වෙනස බව
සිකුරාදා සුඛෝපභෝගී පැය, දයාව පහළ වන රාත්රී වඩා හොඳ රාත්රිය අවසන් තෙවන අනෙකුත් මහ දවල් පැය පැය වඩා හොඳ සහ ප්රශ්නයට පිළිතුරු
වසරේ හොඳම දින Dhu අල්-Hijjah වන දින දහය, මම ඔහුගේ පොත, සහ ගුණ අතර දෙවියන් වහන්සේ විසින් දිවුරා හා ඇදහිලිවන්තයා සඳහා සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ තම දෙවියන් වෙත ආපසු යාමට අවස්ථාවක් කරගන්න කට ආසන්න ඔහුගේ මැවුම්කරු හා FBM ලැබෙන වැටුප් දෙගුණ ආශීර්වාද දින?
Q / Maspb දස අනෙක් තර්කය කැමැත්ත?
1. දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන් විසින් දිවුරා, සහ එකම ශ්රේෂ්ඨත්වය ඔවුන් විසින් දිවුරා
ඔහු මෙසේ පවසයි
((وَالْفَجْرِ * وَلَيَالٍ عَشْرٍ) سورة الفجر(1ـ2)
එය පෙර සිටි එක් වේ:
එය තර්කය දස බොහෝ පුත් විසින් තෝරා පංකා සහ විචාරකයන් යන දැක්ම වේ.
2. මේ ලෝකයේ හොඳම දින තියෙන්නේ
එය ජාබිර් අල්ලාහ් නබි සිට ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බව දන්වා විය, සාමය ඔහු පැවසීය වසල්ලම්: දින දහය මේ ලෝකයේ හොඳම දින තර්කය දහයක් අදහස්: දෙවියන් වහන්සේ උදෙසා ඔවුන් කැමති නැහැ? ඔහු පැවසුවේ, දූවිලි [අල්-Bazzar සහ ඉබ්නු අශ්වයන් විසින් කළ විස්තරය] [සැබෑ / සැබෑ කුඩා මුස්ලිම් පල්ලිය, (1133)] තම මුහුණ afer එකම මිනිසා අල්ලාහ්ගේ මාර්ගයේ ඔවුන් කැමති නැහැ.
වෙනත් දින වඩා මම දෙවියන් වහන්සේ ප්රේම එහිදී 3. හොඳ වැඩ
ඉබ්නු අබ්බාස්, අල්ලාහ් ඔවුන් සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: «මේ දින දෙවියන් වහන්සේ වැඩ හොඳයි දින ප්රේමයේ කිනම් - අදහස් දින දහය - පවසයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සහ අල්ලාහ් වෙනුවෙන් ජිහාඩ්? ඔහු පැවසුවේ, දෙවියන් වහන්සේ වෙනුවෙන් ජිහාඩ් පවා, නමුත් මිනිසා තමා හා තම මුදල් පිටතට පැමිණ යමක් »[බුහාරි] සමඟ නැවත ආවේ නැහැ.
ඉබ්නු Hajar පවසයි:
කුමන බව මව්වරුන් දී නමස්කාර කරන රැස්වීම ස්ථානයක් සඳහා දස තර්කය වරප්රසාදය හේතුව, යාච්ඤා, නිරාහාරයේ, පුණ්යාධාර හා වන්දනා පෙන්නුම් කරන්නේ, හා අනෙකුත් එන්න එපා
* විද්යාඥයන් එකඟ: රාමසාන් තර්කය හෝ පසුගිය දින දහය දහය වඩා හොඳ වේ ද?
එය වඩාත් නිවැරදි පුත් ද වටිනාකම් සඳහන්:
රාමසාන් පසුගිය දස රාත්රී (අරෆා, පරිත්යාගය දිනය ලෙස) රාමසාන් දින දහයකට වඩා හොඳ තර්කය දින දහයක් තර්කය (රාත්රී බොහෝ ලෙස) දස රාත්රී හා වඩා යහපත් වන්නේ
4. ඇති බව සඳහන්
((وَيَذْكُرُوا اسْمَ اللَّهِ فِي أَيَّامٍ مَعْلُومَاتٍ)الحج:28
සම්මුඛ පරීක්ෂණය:
එය, අල්ලාහ් නබි සතුටු විය හැකි ඉබ්නු උමර් බව දන්වා විය, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: [අහමඩ් විසින් වාර්තා කර] «දෙවියන් මේ දවස් දහයක් ඔවුන් වැඩ කිරීමට කැමති නැහැ විට ලොකුම දින මොන එකක් Voktheroa එහි zooming සහ tahmeed ගසන».
අල්-Bukhaari පවසයි:
"එය ඉබ්නු උමර් හා අබු හුරෙයිරා විය, මිනිසුන් Petkberhma වර්ධනය Ekpran දින දහය තුළ වෙළෙඳපොළට ගොස් අල්ලාහ් ඔවුන් සමඟ සතුටු විය හැක." ඔහු පැවසුවේ, "ඕමාර් රන් කාසිය! Visamah ජනතාව Vekpron මුස්ලිම් පල්ලිය ශිඛරයේ හැදී වැඩෙන, හා ජනතාව Tartej මොනා ප්රසාරනය වන තුරු වෙළඳ වර්ධනය කරන ලදී.
ඔහු ඕමාර් පුත් රන් කාසිය! එම දින පිටුපස සහ ඔහුගේ ඇඳ මත යාච්ඤා, සහ Vstath සහ ඔහුගේ සභාව හා Mmhah එම දින සෑම ස්ථානයකම විය. "
5. අරෆා දවස ඒ
මුහුනදීමට ගින්නෙන් විමුක්තිය වන අතර, අර්ෆත් දිනය හොඳම දින දහයකට එක්, නමුත් වසරේ හොඳම දින එකකි.
ඔහු කියනවා :
( ( وَالسَّمَاءِ ذَاتِ الْبُرُوجِ *َوالْيَوْمِ الْمَوْعُودِ *وَشَاهِدٍ وَمَشْهُودٍ)
දිනය සහ අරෆා දවස දැන විනිශ්චය දවස දින පොරොන්දු) අල්-තිර්මිදි විසින් කළ විස්තරය
දෙවියන් වහන්සේ ලෙස අපි, එය අධික ලෙස ලැබෙන බව සියලු බලැති Sahih මුස්ලිම් ඔහු නිදහස් පැමිණි
ඔහු පැවසීය: (අයිෂා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ගේ දේව දූතයෝ පාරට්ටු පසුව අරෆා කළ දින සිට ගිනි සිට වහලුන් නිදහස් කරයි එය කරා වෙනවා හා දිනකට වඩා ඔවුන්ට අවශ්ය දේ පවසයි බව බව). මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය
කතා මම අල්ලාහ් පෙර වසරේ හා ඉන් පසුව වසර expiate වනු ඇතැයි අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා) Sahih මුස්ලිම්
වඩා හොඳ යාච්ඤා යාච්ඤා අරෆා දවස (තිබෙනවා ..... කිසිදු සහකරු සමඟ අල්ලාහ්ට පමණක් නොව දෙවියන් නැත)
6. පූජාව දින ඒ
එය ඔහු නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව එම දස වන දින වන
අබු ඩාවුඩ් විසින් කළ විස්තරය "දෙවියන් වහන්සේ පූජා දිනය, එසේ නම් ණය මත. විට ලොකුම දින". "
ණය මත:
අද අල් පළමු අදේවවාදියෙක් දින දහයකට රන් කාසිය! වන්දනාකරුවන්ට එය පිලිගත නිසා ය.
ප්රශ්නය: මේ ප්රිය දස මොනවද ව්යාපාර?
නමස්කාර:
දෙවියන් වහන්සේ ප්රේම කරන හා බාහිර හා අභ න්තර කළ කී දේවල් ගැන සතුටු වන බව සියලු සඳහා එකතු නම වේ.
Valmovq දෙවියන් Mand වහාම සිට මේ දින දහයක්, වේගවත් ඇය ගොස් ගණන් කර තිබෙනවා
ඉමාම් අහමද් කී පරිදි:...
(අවම පැය Vajolha කීකරුකම)
නමස්කාර මෙම ක්රියා සහ විශ්වාසය වැඩි විශ්වාසයක් කීකරුකම වැඩි සහ පාපය අඩු
ඔබ වැඩි නම්, ඔබේ ඇදහිල්ල දෙවියන් වහන්සේ සමීප ඉහළ ගොස් ඇත.
ව්යාපාර:
1 / විශ්වසනීයත්වය
මිනිසා නමස්කාර සියළු ක්රියා ගැන විශ්වාසය කෙලෙස යුතු අතර, ඔහුට නමස්කාර කිරීමට අදහස් කරන්නේ නැහැ, නමුත් සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ හා මරණින් මතු ජීවිතය හමුවේ
මෙම දෙවියන් වහන්සේ කියා දී කරන්නේ කුමක්ද
((وَمَا أُمِرُوا إِلَّا لِيَعْبُدُوا اللَّهَ مُخْلِصِينَ لَهُ الدِّينَ)البينة :5
වැඩ ඔහුට හිතවත් එනම්
මෙම ඔවුන්ට ඔවුන්ගේ යහපත් ක්රියා දෙවියන් වෙත බැගෑපත් වූ ලෙන් හිමියන්ගේ කතාව සහ භක්තිය ෆරාජ් අල්ලාහ්ගේ ඔවුන් සිටින්නේ කුමක්
ඒ නිසා ඔහු සිහිපත් කිරීම සඳහා උනන්දුවක් හා අපේ ඇදහිල්ල අලුත් කිරීමට ආශීර්වාද මේ කන්න ගමන් කර ඇති අතර Nkhalsa වල්, සමිඳාණන් වහන්සේ සියලු බලැති වැඩ පිළිගන්නේ නැහැ, නමුත් ඔහුගේ අවංක මොකක්ද .lonh සහ ඔහුගේ මුහුණ සියලු බලැති කරයි
නමුත් කුහකත්වය පරෙස්සම්
සම්මුඛ පරීක්ෂණය:
(සලාමා පවසයි: මම Jndba කියන්න අසා: නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, මම කාටවත් කියන්නේ ඇහුනේ නැහැ කොට, මෙසේ ඇති, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වෙනත් Phinot ඔහුව කියන්න අසා: නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: දෙවියන් වහන්සේ ඔහු Araia ඔහු සහ Araia දෙවියන් අසා ඇසූ) පවසයි [බුහාරි , මුස්ලිම්, ඉබ්නු මාජා, අහමඩ්)
පමණක් නොව ඔබේ ව්යාපාරය පක්ෂපාතිත්වය Aserair ලෙස වර්ගීකරණය Fbalakhalas පිළිගත යුතු
ඔබ පමණක් සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ දන්නා සැඟවුණු වැඩ කළ යුතුයි
2 / පිරිමි
සියලු බලැති දෙවි ක් බව නිතර නිතර සඳහන්
(තවද ගව මෘගයා පුරා දින තුළ දෙවියන් වහන්සේගේ නම සඳහන්) හජ්: 28
ඉමාම් බුහාරි පවසයි:
((وَيَذْكُرُوا اسْمَ اللَّهِ فِي أَيَّامٍ مَّعْلُومَاتٍ عَلَى مَا رَزَقَهُم مِّن بَهِيمَةِ الأَنْعَامِ)الحج:28...
Valtkber පරම:
එය මිනිසා ඕනෑම අවස්ථාවක සහ ඕනෑම අවස්ථාවක වර්ධනය වී සහ ඕනෑම තැනක දස දින තුළ හා අල් දින බව ය
සීමා විශාලනය:
එය අල්-යුගයේ අවසාන දින අරෆා දවස අලුයම සිට දිනපතා යාච්ඤා හා ආරම්භ පහක් Bodbar සීමා කර නැති
ඉබ්නු Taymiyah පවසයි:
අත්තිකාරම් බහුතරයක් විශාලනයක් දී සෞඛ්ය සම්පන්න වචන
සෑම යාච්ඤා කිරීමෙන් පසුව අල් අවසන් දින අරෆා දවස අලුයම සිට දක්වා වර්ධනය වීමට
නවීන
(ඔබගේ සතුරන් ගෙල Vtdharbwa ලැබී ඔබේ ගෙල පහර ඇති බව යමුද මම යහපත් ක්රියා කියන්න, සහ Ozkaha විට Mlikkm, සහ Drjatkm සහ ඔබ වෙනුවෙන් යහපත් රන් සහ කඩදාසි වියදම් එය ඉවත්, සහ ඔබ වෙනුවෙන් යහපත් ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ:?. ඔව් ඔහු පැවසුවේ, සර්ව බලධාරි අල්ලාහ්): යමක් Ingy කුමක්ද Maaz බින් Jabal පවසයි අල්ලාහ් දෙවි දඬුවම්
සංවාද සටහනයි: අබු Darda යාවත්කාලීන කිරීම: ඇල්බේනියානු - මූලාශ්රය: සැබෑ තිර්මිදි - පිටුව හෝ අංකය: 3377
යාවත්කාලීන කරන සාරාංශයක් විනිශ්චය: සැබෑ)


කුර්ආනය නිතර නිතර පාරායනය සඳහා 3 / සැලකිල්ල සහ එය Taahidh සුරකින්න.
දෙවියන් වහන්සේ තම පොතේ කැමති පාරායනය අතර සිටි අතර
:
(( إِنَّ الَّذِينَ يَتْلُونَ كِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِيَةً يَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ)فاطر: (29)
• කොරියානු මළවුන්ගෙන් නැගිටවනු ලබන දිනය ඔහුගේ මිතුරන් මැදහත් වන්නෙත් එන...
• (පසුගිය පදය ඔබගේ තත්වය කියවන විට, කුර්ආනය හිමිකරු හා පෙළ දක්වා කියවා ඔබ ලෝකයේ පාරායනය ලෙස කටපාඩමින් පවසයි)
• මේ දිනවල කුර්ආනය ඉල්ලා එය හා Taahidh බේරා ගැනීමට අවස්ථාව.
බුහාරි හා මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය: ඔහු, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තිබෙන බවයි "කුර්ආනය ඇගේ මනසේ සිට ඔටුවන් ගොඩක් විනෝද Tfelta තමන් Volve මොහොමඩ් එම අත සිදු."
එය ඔබ කියවා බව කොටස් තුනකින් සෑම දිනකට එක් වරක් පවා මෙම දස නිගමනය කිරීමට ඔබ ගේ විචිරය


4 / උපවාසයේ
ඔවුන් සියලු නවයක් උපවාස හෝ ඔහු Matesr එම පුද්ගලයාට සඳහා නිර්දේශ කර ඇත.

ඇදහිලිවන්තයන් මව සිට ප්රතිපත්ති Saheeh මුස්ලිම් ඇතුළත්: (මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් දස කවදාවත් නිරාහාරව දුටු දේ)
මෙම යහපත් ක්රියා තුළ ඇය තුළ වේගවත්, සහ සියළුම වැඩ හොඳයි ඕනෑකමින් ඉල්ලා ඔහු පිට නබි සාමය විය යුතු අතර, මුහම්මද් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කළ බව කවුරුත් හොඳින් දන්නා කාරණයකි හේතු හා මහා පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් නිරාහාරව හා ස්වෙච්ඡාවෙන් පාලනයට වැඩ අත්හැර හැකි බව තම...
උපවාසය Mustahabb, සාක්ෂි බාධාවක් නොවේ
සම්මුඛ පරීක්ෂණය:
«කිසිදු වහල් ඇත එදින දෙවියන් වෙනුවෙන් එක් දින නිරාහාරව, නමුත් දෙවියන් වහන්සේ හා අවුරුදු හැත්තෑවක් ගිනි සිට ඔහු දුරස්» මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය
• තම උපවාසය සඳහා ඔහු පිට නබි සාමයක් ඇති Dhu අල්-Hijjah නව වන දින වන Arafah, දවසේ ඉල්ලා ඇත නිරාහාරව, ඔහු පැවසුවේ,
කතා ( මම අල්ලාහ් පෙර වසරේ හා ඉන් පසුව වසර expiate වනු ඇතැයි අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා) Sahih මුස්ලිම්

එය වන්දනා වේගයෙන් ඔහුට නියම කර නැත එය අරෆා දවසේ දී උපවාස කිරීමට mustahabb බව දැන ගත යුතු නමුත්, එය නොවන හජ් වන අතර, මුහම්මද්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අරෆා උපවාස නෑ, නමුත් එය අබු හුරෙයිරා සිට ගැටළුකාරී තත්වයන් විය තහනම්, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි ( අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් තහනම් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අරෆා අර්ෆත් දවසේ උපවාසයේ) (Sahih තත්වය අල්-බුහාරි)

 / පූජාව.
දෙවියන් වහන්සේ
( (فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ) الكوثر:2
අනස් සිට නිවැරදි ( සහ වෙනත් අය සමග පැවති සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, පවසයි: «නබි පූජා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් Bkpshin Omlhin විය යුතු අතර, මම ඔහු Cefahama මත, කැඳවා වර්ධනය, ඔහුගේ අඩි දමා ඔහුගේ අත මස් පිණිස මරාදැමීම දුටු»
පූජාව සඳහා කොන්දේසි:...

ආරක්ෂාව අඩුපාඩු.
(සිව් පූජා සතුන් ගණන් නැත: caecum ප්රකාශ Aouraa, සහ රෝගියාගේ ප්රකාශ අසනීප, සහ කොර නොව එක් එක් පැත්තේ Alxeirp පිරිසිදු)
මෙම Eid යාච්ඤා පසු • ඝාතනය කාලය ආරම්භයේ

කතා
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: "ඔහු ඝාතනය සඳහා යාච්ඤා පෙර මරා, මෙම යාච්ඤාව asceticism වී පසුව ඇති අතර, මුස්ලිම් ජනතාව පහර) බුහාරි විසින් කළ විස්තරය ඝාතනය: 911,2 - බාබ්: ජනතාව .5227 අතර පූජා සතුන් ඉමාම් බෙදීම -
• එය සියදිවි පූජාව අනුභව කිරීමට හා ඥාතීන් හා අසල්වැසියන් අතර බොහොමයක් දුප්පත්, අසරණ කිරීමට පුණ්ය දෙන්න සඳහා සුන්නහ්ව වේ
• සියලු බලැති පවසයි:
((فَكُلُوا مِنْهَا وَأَطْعِمُوا الْبَائِسَ الْفَقِيرَ)الحج: (28

ඔහු ඔවුන්ට ඕනෑම ගත වන්නේ නැත වූ තර්කය අඩ සඳ භූතයින් පවා පූජාව ඝාතනය විට, ඔහුගේ හිසකෙස් හා නිය හා සම සඳහා Vllemsk කැප කිරීම පිණිස අවශ්ය
උම්මු සලාමා ගැන කතා: (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය) "ඔබ දස ඇතුළු වී, ඔබ එකිනෙකා තම තමාගේ කෙස් ස්පර්ශ, හෝ ravenously යමක් නොවේ පරිත්යාග කිරීමට කැමති නම්.": රළියල්ලාහු, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසීය
රහ් පෙන්නුම්:
එය හිසකෙස් හා නිය හා සම පවා පූජාව ඝාතනය මේ දේවල් තුනක් හඳුන්වා පරිත්යාග කිරීමට අවශ්ය වූ අයට අවසර නැත.
ඔහු ඉමාම් අහමද් මේ දේවල් කිරීමෙන් වැළකී සිටිය යුතු ය
හා මහජන ගොස්: එකම වෛර
පළමු කියන්න: එය බොහෝ විට නබි එය තහනම් හා මුලින් තහනම් තහනම් කරුණක් ඇත
• පරිත්යාග කිරීමට කැමති වූ මිනිසා ඔවුන් වැළකී අවශ්ය නොවේ ඔහු සමඟ ඔහුගේ පවුලේ සම්බන්ධ නම් වැළකිය යුතුයි වේ.
• එමෙන්ම අන් ඔහු පරිත්යාග කිරීමට නම්, ඔහු එය නියෝජිතයා නිසා Valukal මේ දේවල් නොගැනීම නැත, සහ වැළකිය යුතුයි තැනැත්තා වන සියලු මිනිසා.
• Amicht සහ යහපත් ස්පර්ශ, නමුත් මේ දේවල් තුනක් වලක්වන පරිත්යාග කිරීමට අවශ්ය අයට.
• පුලුල් වැරදි මිය ගිය අයට යම් පූජාව බව හා ඔවුන් පමණක් ඔවුන් නම් මළ වඩා ජීවත් වැඩි අයිතිය සහතික බව දැනගෙන, ජීවන පිටත් වේ.



මෙම හජ් ඉටු කිරීමට.
නිසා විශාල පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් ක හජ් කාර්ය සාධන
හොඳම ව්යාපාර 1 හජ්.
නබි කෙරෙහි ශාන්තිය අත් වනු ඔහුට හොඳම වැඩ ගැන ප්රශ්න බව
ඔහු පැවසුවේ, "අල්ලාහ් විශ්වාසය හා ඔහුගේ දූතයාණන්," බවයි: එතකොට? ඔහු පැවසුවේ, අල්ලාහ් වෙනුවෙන් ජිහාඩ් පවසයි: එතකොට? ඔහු පැවසුවේ, පිළිගත් හජ්....

2 දරිද්රතාව හා පාපය ප්රතික්ෂේප කරයි
මේ හජ් හා Umrah අතර අනුගමනය සම්මුඛ ඔවුන් දුප්පත්කම හා පාප මයිනහම් යකඩ, රන් හා රිදී අතිමානුෂීය තුරන් ලෙස නොවේ තර්කය Almbrorh තුරන්, "බවයි අබු ෙකේප්: හජ් අධිරාජයා, පැරඩයිස් ඵලවිපාක තොරව) හසන් isnaad
3 පිළිගත් හජ් Twabh පාරාදීසය.
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: අබු හුරෙයිරා - අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක - රළියල්ලාහු - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - පවසයි: «Umrah ඔවුන් සඳහා ආශිර්වාදිත පූපය ඔසවා, සහ හජ් පිළිගත් කිසි විපාකයක් ඇති නමුත් පැරඩයිස්» [වසල්ලම්)
පාප හා තම ජීවිතය පුරා මිනිසා විසින් සිදු කරන ලද පාප 4 සකල ලෝකවාසීන්ට
(දෙවියන් වන්දනා දුරාචාර ක්රියාවක් ඔහුගේ මව බිහි කළාය දවසේ නැවත හෙළි කළේ නැත) බුහාරි විසින් කළ විස්තරය
අපගේ නබි මුහම්මද් සහ ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත දෙවියන් හා සාමය

යාච්ඤා


















الخميس، 6 يوليو 2017

මුස්ලිම් කාන්තා ඇඳුම Women dress code


සලාතය කළ යුත්තේ කෙසේද ? (සිංහල භාෂාවෙන් - HD) how to pray salah sinhala



හය Shawwal නිරාහාරව.

නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා (ඔහු සදහටම නිරාහාර ව නම් කවුරු නම් Ramadaan නිරාහාරව Shawwal හය දෙනෙකු සමග එය පහත සඳහන්) (අබු Ayyub අල්-අන්සාරි මුස්ලිම් (1164) විසින් කළ විස්තරය.)

· Shawwal දින හයක නිරාහාරව විසින් නීතියේ පාලනය පිළිබඳ:

සුන්නහ්ව Shawwal දින හයක නිරාහාරව

Q / ඔබ දින හයක් සහය දිවීමේ යුතු ද?

කුමන කඩින් කඩ විය හැකි නමුත් එය බොහෝ විට පහසු නිසා උපවාසයේ අනුක්රමික විය වඩා හොඳ වේ. සද්ධර්මය දකින්නෙ විය හැක (ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen ළඟා සිට උපවාසයේ පොත පැහැදිලි, ෂීක් Mohammed'Uthaymeen 6/467 ඉහළ Mustaqni මත Mumti.)

විද්වතුන් පවසයි:

හොඳ දේ කිරීමට හේතු නිසා, Eid දවසේ පසු විය වඩා හොඳ. (ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen 6/467 ඉහළ Mustaqni මත Mumti)

Q / රාමසාන් උපවාසයේ පසු හයක් උපවාසයේ බව මුළු මුහුණ වයසට ඒ කුමක්ද?

නිසා හොඳ හා ගුණයකින් සහ Shawwal Kchehrin හයක් 6 × 10 = 60 රාමසාන් දස මාස, 30 × 10 = 300 ක් උපවාසයේ එය ජීවිත කාලය සඳහා ද නිරාහාර ව බවට පත් විය. (ෂික් Mohammed'Uthaymeen ළඟා සිට නිරාහාරව පොතේ පැහැදිලි.)

Q / වයස අවුරුදු මත එසේ කි්රයා ද?

වැටුප් ඒ සමාන දෙයක් වැනි කුලිය Mnabh කටයුතු නො නිසා වේ: Oukraha කිරීමට Qur'aan කියවීමේ අල් භක්තිවන්තකම තෙවන තම යාච්ඤාව තුන් වතාවක් යාච්ඤා එය ආලෝකය සඳහා හිමිකම් පාන ද?

ගණන් නැත.

· Shawwal දින හයක ප්ලාස්මා ත්යාග නැත එය සම්පූර්ණ රමලාන් නිරාහාරව නම්. මේ හය උපවාසයේ (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen සිට නිරාහාරව පොතේ පැහැදිලි.) මේ අනිවාර්ය පසු අවශ්ය පනතක් විය Alratbp වගේ.

Q / කවුද ඒක තවත් තීව්ර වනු රාමසාන් වියදම් ද?

ඔබ රාමසාන් මුදලක් වැය කළ යුතු නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා එය විපාකය ලබා නැත රාමසාන් අවසන් වීමෙන් පසුව, එය වැය කිරීමට සිදු කරන්නේ හැකි බව හා පසුව ඉවත් පෙර හය නිරාහාර ව වසර පවසයි නිසා :( කවුරු රාමසාන් නිරාහාරව), ඔහුගේ ලියාපදිංචිය මෙම ස්වේච්ඡා නබි නිසා, සාමය ඔහුට හා ඇතුලත් කිරීම මත විය රාමදාන් පසු විය. (ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen 6/468 ඉහළ Mustaqni මත Mumti)


الأربعاء، 3 مايو 2017

Shaaban කැමැති උපවාසයේ මාසික
Shaaban නබි විය, සාමය එය නිරාහාරව ගොඩක් වසල්ලම්, ඒ අයිෂා සිට නිවැරදි පැමිණි - අල්ලාහ් සතුටු විය හැක - "මම නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් දුටු කුමක් උපවාසයේ මාසික අවසන් නමුත් කවදාවත් රාමසාන් සහ මම Shaaban වඩා වැඩි Syama මාසය තුළ දුටු එය වේගයෙන් එය ටිකක් "(බුහාරි හා මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය පමණක් විය.



අයිෂා, අල්ලාහ් ඇය සමඟ සතුටු විය හැකිය: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් දුටු දේ (- සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - කෙසේ වෙතත්, නැහැ, නිරාහාරය මාසික අවසන්
රාමසාන් සහ මම Shaaban නිරාහාරව වඩා මාසය තුළ දුටු) බුහාරි හා මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය.



ඇතැම් විද්වතුන් බොහෝ මිනිසුන් Shaaban නිරාහාරව නොසලකා හරින්න බව ලෙස බව ප්රඥාව ඔහු වෙතට පැමිණ එය බොහෝ නිරාහාරව ආශිර්වාදය හා සාමය ඔසාමා සමග පැවති සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී පැහැදිලි කිරීමක් මම කිව්වා බව ද වාර්තා විය: දෙවියන් වහන්සේ දූතයාණනි ඔබ Shaaban වලින් නිරාහාරව මාසය නිරාහාරව දැක්කේ නෑ පවසයි: (මෙම මාසය ජනතාව, Rajab සහ රාමසාන් අතර මම ලෝකයන්හි දෙවියන් වෙත ඇති ව්යාපාර මගේ වැඩ කටයුතු මතු කිරීමට කැමති සහ මම නිරාහාරව මා මසකට නොසලකා හරින්න.) අබු ඩාවුඩ් සහ කාන්තාවන් විසින් දන්වා Khuzaymah පුත් නිවැරදි කරගත්තා.


එය Shaaban උපවාසයේ අඩක් ක් වෙන් කිරීම නිවැරදි හෝ කරන්නේ?
සියම් අර්ධ ද, වෙනත් දින තොරව දවසේ Shaaban නිරාහාරයේ අර්ධ කැප නොකළ යුතුය, සහ: කැමති රාත්රී භාගය
ඇතුළු: Shaaban රාත්රියේ අඩක්, නබි සිට ගැටළුකාරී තත්වයන් නැත - අල්ලාහ් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ ඔහු ආශීර්වාද - නියත හෝ සීමා අංකය බව මුදල් ප්රතිපාදන වෙන්කිරීම එය මත රඳා නවීන හරි, සහ කොහේද
නමස්කාරය ගෞරවණීයම හා උනන්දුවෙන් සමහර


අනුගාමිකයන් ආපු දේ රිසිකරණය පැමිණි ඉතා දේ


 

الثلاثاء، 25 أبريل 2017

Srilankan- ගලවන්නේ


ශ්රී ලාංකිකයන් ඇමතුම Balbdaia කාර්යාලයේ Shahaadatayn හෙළි


Srilankan- දේශනය අසා ගලවන්නේ


පූර්වගාමියා වූ ප්රකාශන:
එය හසන් Basri පැවසූ:
පුද්ගලයා Igtabk "ඔහු මෙසේ පැවසීය:: හෙලෝ මවුලය කළේ නැහැ, හා වෙහෙසට පත්වූවන් ලබා නැත, එය පුදුමයක් හා කුහකත්වය ඇතුළු නො
..

ඕමාර් බින් Abdazizaheik
කෙසේ: එය, ඔබ නිහඬව ලෙස වෙනුවෙන් කතා දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා? ඔහු පැවසුවේ, Bokhalaqkm "


එය අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, ඉබ්නු අබ්බාස් මෙසේ විය:
දෙවියන් වහන්සේ එක පැයකින් මළවුන්ගෙන් නැගිටවනු ලබන දිනය සියලු ජනතාව කතා කරන්නේ කොහොමද? ඔහු පැවසුවේ, ඔවුන් සියලු ද එක පැයකින් ඔවුන්ට ආශීර්වාද!



ලි බින් අබී තාලිබ්)
සමාව ඉල්ලා දෙවියන් වහන්සේගේ වහල් දේ දේවානුභාවයෙන්,
නමුත් ඔහුට සමාව දීමට කැමති ..


ප්රඥාව සමහර පොත් සඳහා සහ ඉබ්නු Qutaiba:
"ගොඩ බසින බව ශක්තිය සමග, Vnevsh පමණක් වැඩි වැඩියෙන්, එය ඉලක්ක කරමින් ගිනි අයිතිකරු පන්දමක් ප්රතික්ෂේප, සහ එකම ඉහල ප්රතික්ෂේප"

ආශිර්වාද තුනක්: ඉමාම් ඉබ්නු වටිනාකම් පවසයි:
(1) වහල් මහත් කරුණාව දන්නා පවත්වයි.
(2) වන සහ Arjoha බලා ආශීර්වාදයක්.
(3) කරුණාව එහිදී දැනුණේ නැත.



ඉබ්නු අල්-Qayyim පවසයි:
දෙවියන් වහන්සේගේ මඩ ගැසීමේ රැකියා නොමැතිව විද්යාව සඳහා Onf පවා යහපත තොරව, පොතේ ජනතාව තීන්ත දෙවිට විශ්වාසවන්තව
කුහකයන් "හෙලා දේ

වටිනාකම් පුතා.
Aserair; හොඳ අවසන් කිරීම සඳහා හොඳම ක්රමය නම් වේ ..



Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyah දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව
අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා ධ්රැවය සතුට කීකරු එය භ්රමණය වන
බව, සහ එය විකෘති කරනවා ජීවත් නොවන බව ස්ථාවර))

ඉබ්නු අබ්බාස් පවසයි
නිධානයක් අයිතිකරු ගත නොකරන මෙන් එහි හිමිකරු විසින් විද්යාව වැනි පෙන්වා ඇත නැත ..


ඉබ්නු Taymiyah දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව Shafie .. කුර්ආනය පදය පීඩිත හදවත මත අසාධාරණ .. බාම් හදවත තුළ කොටස් බවයි සඳහන් කරයි. !!
කුමක් පැවසුවේ ද?!
ඔහු පදය පවසයි:
(ومَا كانَ رَبُّكَ نَسِيّاً).













 

الثلاثاء، 11 أبريل 2017

මුතුන් මිත්තන් විසින් පවසන සිට\

ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි
}واحفظوا أيمانكم)

 අර්ථ 3 සැබෑ කර විශ්වාසය බේරා ගැනීමට දිවුරුම් තබා ගන්න
දෙවියන් වහන්සේ 2 / Atktheroa සන්ධානය
/ ඔබ Thnthoa 3 Hfattm නැති නම්
/ නම් Hfattm Vhnttm, සමඟි කිරීමේ ඉඩ දෙන්න එපා [ඉබ්නු ']


හසන් අල්-Basri පවසයි:
  "ජනතාව, දුප්පතුන් ජීවත්වන ජීවිතය කාලකණ්ණි Bmalh miser වේ ලෝකයේ Ishqy එකතු කිරීම, සහ මරණින් පසු ඔහු වැළැක්වීම සඳහා වගවීමට, හා පොහොසත් ගිණුමක් වගවීමට"


ඉබ්නු Rajab පවසයි:
සමෘද්ධිය මෙම අවස්ථාවට දෙවියන් සාධකය දැහැමි බව සහ කීකරුකම ... හා ප්රචණ්ඩත්වය මෙම අවස්ථාවට දෙවියන් කරුණාව ආධාර සමඟ උන් වහන්සේ.


බින් බස් පවසයි:

 (ක්රිස්තියානීන් මුස්ලිම් හා මුස්ලිම් සහභාගීත්වය සඳහා අවසර නැත, යුදෙව්වන් හෝ ඔවුන්ගේ උත්සව අනෙකුත් infidels, නමුත් යමෙක් මිනිසුන් අනුකරණය ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක් නිසා ඉතිරි කළ යුතුය)

Hassan පවසයි - දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව -
"යාච්ඤා හා කුර්ආනය සහ ඉහත දී පැණි රසත්, අහිමි වන Cdetmoha Vobcroa හා බලාපොරොත්තු, නමුත් ඔවුන් දොර වසා දමා ඇත බව දැන සොයා ගත්තේ නැහැ"


ඉබ්නු අල්-Qayyim පවසයි:
(හාර්ට් Shaath, දෙවියන් වහන්සේගේ Ilmh ප්රකාශ කිරීමේ ප්රතිශතය පමණක් නොව, වන කොටස් දෙවියන් වහන්සේ මිනිස් වර්ගයා ඉවත් කළ හැකි අතර, දුක, දෙවියන් වහන්සේට පමණයි සතුට යාන්තමින් කළ නොහැකි වනු ඇත එය පමණක් නොව)


උපයෝගීතා
කුර්ආනය දේශනා උත්සවය විසින් යකඩ, සහ Vhom සෑම මොහොතක් නව තරවටු, සහ දීප්තිමත් සෑම දිනකම හදවත් උණු, නමුත් dopey අනුගමනය ප්රතිලාභ නැත.

උපයෝගීතා
"කොම්පඤ්ඤ රහස් වැඩ වැඩ, ප්රචාරය සාතන් පවා Igelbh Victb, එවිට යක්ෂයා තවමත් එසේ කරන්නේ ඔහු කුහකත්වයේ abideth ප්රශංසා කිරීමට ආදරය තවමත්."


ඉබ්නු අල්-Qayyim පවසයි:
"හැම දෙයක්ම ඒ වහල් සිට අල්-කුර්ආනයේ ප්රශංසා විය විද්යාවේ පළතුරු වන අතර, ඔහු එය, අපවාදයට එය බව සියලු අවිද්යාව පල වන"


යායා බින් තහනම් .qal
"එය දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රේමය ප්රකාශ කරන හෘදයාංගම නොවන අතර එහි දේශ සීමාවන් ආරක්ෂා කළේ නැත"