السبت، 2 ديسمبر 2017

පොහොසත්:
1 / භාෂාමය අර්ථය:
ඉබ්නු කියා සිටියේ,
...
පොහොසතුන්: ඕනෑම කෙනෙකුට කිසිවෙකු අවශ්ය නොවන ඕනෑම කෙනෙකුට ඔහු අවශ්යය වන අතර මේක අතිරික්ත ධනය ....
දෙවියන්ගේ අයිතියේ අර්ථය:
අල්-කට්ටාබි පැවසුවේ:
ධනවතුන්: මැවිල්ල අත්හැර දමා, ඔහුගේ රාජ්යයේ සහයෝගය හා සහයෝගය, ඔහු ඒවා අවශ්ය නැත, ඔවුන් දුප්පත් අසරණ අයව විස්තර කර ඇත
(وَاللَّهُ الْغَنِيُّ وَأَنتُمُ الْفُقَرَاءُ) محمد:38)(
අබ්දුලසිස් ජලීල් යනුවෙන් හැඳින්වෙන අලංකාර නාම නම් පොතේ 675

* මෙම ශ්රේණිගත කිරීම සඳහා හේතු වන්නේ ශ්රේණිය (පොහොසත්) ය.
එයට හේතු
1) පූර්ණකාලීන නමස්කාරය.
අල්ලාහ් සාමය දූතයාණෝ වසල්ලම් ( ඔබේ සමිඳාණන් වහන්සේ මෙසේ වදාරන සේක: සියලු බලැති: බලකොටුවක් ඉබ්නු Yasar පවසයි ආදම්ගේ සාමාන්ය පුත්රය, මාගේ නමස්කාරය ඔබේ සිත ගායනා පිරවීම, සහ ඔබේ අත් පිරවීම හිස් ... ඔබේ සිත ධනය ද ඔබේ අත් දරුවා පිරවීම, ආදම්ගේ පුත්රයා මට ඔබේ සිත දුප්පත්ම පුරවා ඔබේ අත් පිරවීම පරතරය නැති ඕනෑම වැඩ) (අල්-හකීම් (4/326 විසින් කළ විස්තරය) සහ ගෝල්ඩන් Aovgah වර්ග)
(2) ඔවුන් පරලොව යනු.
සෙයිද් ඉබ්නු සාබිත් පවසයි: අල්ලාහ් සාමය දූතයාණෝ ( ඔහුගේ අණ මත අවම ප්රධාන උත්සුකය කණ්ඩායම් සිට ඔහු පිට විය යුතු අතර ඔහුගේ ඇස් සහ ලෝකයේ ආයතන නැත අතර ඔහුගේ දුප්පත්කම කරන්න, නමුත් කුමක් ඔහුට ලියා ඔහු රැස් කිරීමට දෙවියන් වහන්සේගේ මරණින් පසු අරමුණ වුණේ කර ඇත, ඔහුගේ හදවත තුළ තම වස්තුව බවට පත් කිරීමට නියෝග කළේය, ඔහු ලෝකයේ අවුත්, එය Ragmp ".) සහ saheeh Sunan ඉබ්නු මාජා (3313) හි (ඉබ්නු Maja (4105 විසින් කළ විස්තරය)
3) දෙවිගේ බෙදීම් පිළිබඳව සෑහීමකට පත්වේ
: කතා ව්යාභිචාර අල්-තිර්මිදි (2305) විසින් කළ විස්තරය නමස්කාර නොකළ මිනිසුන්, ඔබ පොහොසත් මිනිසුන් දේ දෙවියන් වහන්සේ සමග ඉඩම්) සහ දකුණු Sunan අල්-තිර්මිදි (1867) දී මිනිසා බිය විය
4) පූජාව.
ඉබ්නු මසූඩ්, නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අපොයි දෙවියනේ, මම ඔබ මග පෙන්වීම ඉල්ලා හමු ) පවසමින් අතර, පතිවත, හා සැප) (මුස්ලිම් (2721 විසින් කළ විස්තරය)
5) එසේ කිරීමට උත්සාහ කිරීම
නූතන (දෙවියන් වහන්සේගේ Astgn Agnh) (අල්-Bukhaari (1427) විසින් විස්තර කතන්දරයක්
සැපයුමේ බහුලතාවෙන් පොහොසත් නොවේ. එහෙත් සැබවින්ම පොහොසත් හදවතේ පොහොසත් වූ,
දෙවියන් වහන්සේ පොහොසත් අය සැබැවින්ම ධනවත් ය
කතා ( දෙවියන් දැහැමි වහල් පොහොසත් සැඟවුන) (අල්-තිර්මිදි (2305 විසින් කළ විස්තරය) සහ Saheeh Sunan අල්-තිර්මිදි (1867) දී මිනිසා ආදරය
* ඉබ්නු මෂූඩ් (අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් ඔහු පිට Maghanna විය ඉල්ලා කතා කොට, 'ඔහු පැවසුවේ,? ජනතාව අතට වඩා බලාපොරොත්තු සුන්) (5776
නැගෙනහිර අල් (මඟින් වාර්තා කරන) හා ඔහුගේ Saheeh (1914) දී මිනිසා

Q / මිනිසා පොහොසත් වන්නේ කවුද?
ධනවතුන් ඔහු වෙත පැමිණෙන ධනවත්ම මුදල් නැත, කිසිම අධිකාරයක්, ක්ලැන්ක්, දෘඩාංගයක් නැත. (සංක්රමණ දෙකෙහි ඉබ්නු කයිම් අල්-ජාවීසා (59)
ඔහු දෙවියන් වහන්සේට පහත් කොට ඔවුන්ගෙන් ඈත් කර, දෙවියන් වහන්සේට නින්දා කර, උඩඟු බවට පත් කළේය. දෙවියන් වහන්සේට නිහතමානීව ඔවුන් අතරේ ඔහුව උත්ථාන කළේය, සහ Astgni දෙවියන් වෝග්ම් ඔවුන්ව උත්පාදනය

කළේය. (ඉබ්නු අල්-කයිම්ගේ පිහාටු පිරවීම, 981 982)
හදවතෙහි පොහොසත්කම:
ඔහුගේ (ධනවත්ව) නමින්ම හදවතෙහි පොහොසත් වූ ඇදහිලිවන්තයාගේ හදවත තුළ ඵලදායී වේ
හදීසයෙහි මෙසේ සඳහන් කර ඇත:
අල්-Bukhaari (6446 විසින් කළ විස්තරය) ( 'කරන්නේ පොහොසත් ඉදිරිපත් විශාල සංඛ්යාවක් ගැන දෙයක් නොව ජීවිතය කෙතරම් පොහොසත්ද යන්න මුදල්වලින්) (
මෙම අස්වැන්න ජනතාව අත ඇතුළු ජනතාව හා ආත්ම අභිමානය, සහ ස්වයං-පාලනය සහ asceticism සඳහා සියලු බලැති පමණක් දෙවියන් වහන්සේ සමග ඉක්මවයි නොව, ඔවුන් වෙනුවෙන් සමාව ගැනීමට හා Boattyatem එල්ලා හා ඔවුන්ට උදව් නැහැ.
ඔහු දෙවියන් වහන්සේගේ හමීඩ් සම්පතේ තම ජීවන ඉල්ලා, දිරාපත් වන පත්වේය නොවන
(ෂික් විසින් සිදු කරන ලද වඩාත්ම සුන්දර නම් ඔහු අබ්දුල් අසීස් ජලීල් S681,682 ආරාධනා කිරීම, දෙවියන් වහන්සේගේ පොතේ සිට) ජනතාව වැළකී සිටීම වඩාත්ම සතුටු වූ ඔහුගේ සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ සේවයෙන් පහ කුමක්ද.
) Astaf Aafh අල්ලාහ්ගේ සාකච්ඡාව, අල්ලාහ් ඉවසීම Atsber කරයි., සහ Astgn Agnh දෙවියන් වහන්සේ ය, ඉවසීම වඩා හොඳ ටෙන්ඩර් දෙන්නේ නැහැ ") (අල්-
Bukhaari විසින් කළ විස්තරය (647




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق