السبت، 30 ديسمبر 2017

අලුත් අවුරුදු දිනය සැමරීම හා ඔවුන්ගේ මංගල උත්සවවලදී අචූඥඥයින්ට සුබ පැතුම්.
දයාවන්ත දෙවියන්ගේ නාමයෙන්

ඔහුගේ අති උත්තමිය ෂීක් අබ්දුල් අසීස් බින් බසන් - දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට අනුකම්පා කළ හැකිය -
Q / සමහර මුස්ලිම්වරු ඔවුන්ගේ උත්සවවලට කිතුනුවන් සහභාගී වන අතර, ඔබට මග පෙන්වන දේ
 සී / එය නොවේ ක්රිස්තියානීන් මුස්ලිම් හා මුස්ලිම් සහභාගීත්වය සඳහා අවසර, යුදෙව්වන් හෝ ඔවුන්ගේ උත්සව අනෙකුත් infidels, නමුත් යමෙක් මිනිසුන් අනුකරණය ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක් ය සහ මුහම්මද් (තුමාණන්) ඔවුන් ඕනෑම බව උදව් කිරීම සඳහා එය විසින් පරෙස්සම් විය ඇදහිලිවන්තයා හා ඇදහිලිවන්තයන් අවසර නැත ඔවුන් හා embryogenesis සදාචාර අනුගමනය අපට අනතුරු අඟවා නිසා ඉතිරි කළ යුතුය ඔවුන් ඉස්ලාම් පටහැනි මංගල්යය භෝජනවල නිසා යමක් සහභාගී හා ජනතාව සමඟ සහයෝගයෙන් වැඩ කිරීම හා එවැනි Corning ඇඳුම් සහ වෙනත් අය ලෙස තේ හෝ කෝපි දෙයක් නොවන හෝ වෙනත් ඔවුන්ට උදව් කිරීමට අවසර නැත දෙවියන් වහන්සේ පවසන හා ධර්මිෂ්ඨකම හා ධර්මිෂ්ඨභාවය එකිනෙකාට උදව් හා පාපය හා ආක්රමනික සහයෝගයෙන් නැහැ අල්ලාහ්ට බිය නිසා, අල්ලාහ් ඔවුන්ගේ උත්සව දී infidels සමග දැඩි දඬුවම් Vamcharkh වේ. වර්ගය m පාපය හා වරද සහයෝගීතාව. [මුළු අදහස් සහ ලිපි වර්ග 6/405]




මොහමඩ් බින් සලේ අල්-ඔතීමීන් - දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට අනුකම්පා කළ හැකිය -
ප්රශ්නය: ක්රිමාස්මස්ගේ දවසේදී කූෆාර්ට සුබ පතමු ද? අපි ඔහුට සුභ පතනවා නම් අපි ඔවුන්ට ප්රතිචාර දක්වන්නේ කෙසේද? මෙම අවස්ථාවට ඔවුන් පවත්වන ප්රසංග ස්ථානවලට යාමට අවසර තිබේද? පුද්ගලයෙකු නොදැනුවත්වම පවසන විට යම් පුද්ගලයෙකු පව් කරනවාද? එහෙත්, එය අනුග්රහයෙන්, නිහතමානිකමය, අපහසුතාවයට හෝ වෙනත් හේතු නිසාද? එය අනුකරණය කිරීමට එය අනුමත කළ හැකිද?
 පිළිතුර: නත්තල් හෝ වෙනත් ආගමික උත්සව infidels සුභ පැතූ ගිවිසුමට තහනම් කර ඇත. දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව - - ද ඔහු වටිනාකම් පුත් බව දැනුම් ඔහුගේ පොත ඔහු පැවසීය කොහේද "ඒඑල්එම් විධිවිධාන" තුළ: එවැනි ඔවුන්ගේ උත්සව සහ උපවාස මත සුබ පැතීම සඳහා පරිදි, "සැකසහිත අදාළ චාරිත්ර සුභාශිංසන පළ කළ ගිවිසුමක් මගින් තහනම් කළ බව ඔහු කියයි: ඔබට Eid මුබාරක්, හෝ මංගල්ය හා ඒ හා සමාන ලෙස සුභපතමින්, මේ සාමය යනු අනාචාරයේ රචකයෙකු වන තහංචියක්. එය එසේ මත Bsjodh කුරුස සුබ පැතීම සඳහා වගේ, නමුත් එය දෙවියන් වහන්සේ වෙත පාපය වඩාත් බරපතල වන අතර, congratulation වඩාත් නින්දිත මත්පැන් පානය කිරීමට හා දුරු වීම යනු, ඝාතනය සහ යෝනි මාර්ගය හරාම් සිදු හා ආගම පිහිටා ඇති අතර, ඔහු කළ දේ දැමූ අසුන්දරත්වයේ දන්නේ නැහැ තරම් නැහැ ලැබූ බොහෝ අය. , එය පාපය හෝ මිථ්යා වහල් සුබ පතමින්, හෝ කෆ්ර් "අල්ලාහ් දයාව ඔහුගේ වචනය මත දෙවි හා ඔහුගේ උදහස පිළිකුල් කර ඇත.






الجمعة، 29 ديسمبر 2017

හමිද්) දෙවියන්ගේ නම් වලින්
(හමීඩ්)
1 / නමේ අර්ථය:...
· භාෂාමය අර්ථය:
හම්ඩොත් අහ්මද් හම්ඩා සහ හම්දා යන අය මෙසේ කියනු ඇත
ටහීමිඩ් ප්රශංසාව ගැන දැනුම් දුන්නේය.
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ: බොහෝ ගුණාංග ප්රශංසාවට ලක් වූහ. (සාහිහ් 2/466 බලන්න)
අල්-කරි මහතා මෙසේ පැවසීය.
සර්වබලධාරි යහපත් නීතිඥයින් දෙවියන් වහන්සේට ප්රශංසා කිරීම (තින්ග් 2/988)
· දෙවියන් වහන්සේගේ අයිතියේ අර්ථය:
ග්ලාස් මෙසේ පැවසීය
හයිඩී බලපෑමෙන් යුක්තව ඵලදායී වේ:
අල්ලාහ් (සියලු දේ ප්රශංසා නොකරන දෙවියන්ට ප්රශංසා කිරීම) (ටෆ්සර් අල්-අම්මා, 55 පි.
ඉබන් කැතීර් මෙසේ පැවසීය.
ඔහුගේ සියලු ක්රියාවන්හි දී හා ඔහුගේ කථනයන්හිදීත්, ඔහුගේ නීතිය හා ඔහුගේ හැකියාව ගැනත් ඉතා ශ්රේෂ්ඨයෙකි. උන් වහන්සේ හැර අන් දෙවි කෙනෙක්

නැත. (තෆ්සේර් ඉබ්න් කතීර් 1/321)





ප්රශංසාව හොදම පුරුෂයාගේ දෙවියන් වහන්සේට ප්රශංසා කරන්න.
හොඳම පුරුෂයාගේ කථාව (අල්ලාහ්ට ප්රශංසා කිරීම), ආහාඩීත් (බොහෝ අය) ඇතුලත්ව තිබේ:
1 / නවීන (විශ්වාසය අඩක් බොල්ෂෙවිකයන් ප්රශංසා, ඉතිරි, දෙවියන් වහන්සේගේ මහිමය පුරවනවා දෙවියන් Tmlan ස්තුති හෝ අහස් හා පොළොව අතර දක්වා පිරවීම සඳහා විය.) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය (223)
2 / සාකච්ඡාව (ආභාශය සිට, සිය වරක් ප්රශංසා ඔහුගේ පව් ගොඩ නමුත් මුහුදු පෙන වගේ කියලා) (මුස්ලිම් පිරිමි විසින් දන්වා දොර යාච්ඤා හා tahmeed දිව කැමති.)
ඉහත මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි ද දෙවියන් වහන්සේ කතා කිරීමට ආදරය මට කිව්වා එයා කිව්වා, "මම දෙවියන් වහන්සේ, ආභාශය හා ප්රශංසාව කතා කිරීමට කැමති නම්) ( අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්)ඔබ දෙවිට වචන ආදරය කියන්න මම කිව්වා 3 / අබු Dhar මට කිව්වා හොඳම හලෙලූජා සහ ප්රශංසා කරන්න)



ස්ථානවලදී ප්රශංසාව සහතික කරන්න.
1 / ඇඳුම්
අබු Sa'eed පවසයි: යාවත්කාලීන එක්කෝ ටී-ෂර්ට් හෝ ජටා ඔහුගේ ඇඳුම නමින් නම්, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, එවිට පවසයි:
(අනේ දෙවියනේ, ස්තුතියි, ඔබ Ksotineh, මම හොඳම එය ගැනීම සම්බන්ධයෙන් හොඳම දේ ඉල්ලන, මම ඔහුට නපුරු කරමින් නපුරු සිට ඔබ සරණ සොයා) (අබු ඩාවුඩ් (4020) සහ Saheeh Sunan අබි ඩාවුඩ් දී, 2/501 විසින් කළ විස්තරය)

...
2 / ආහාර සහ බීම.
මගේ පියා ඔහුට: නබි, ඔහු තම මේසය ඉවත් නම් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසූ බව:
" 'හොඳ හා ආශීර්වාද ඉතා දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති අයදුම්කරු හෝ සැම දෙනම විනාශ වත් අපගේ ස්වාමීන් වන unrequired ඇත." (අල්-Bukhaari (5458) විසින් විස්තර කතන්දරයක්

3 / නින්දෙන් අවදි විට
හා Hudhayfah පවසයි: ඔහු නින්දෙන් අවදි නම් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු පැවසීය:
"ප්රශංසා සමහර Omatna සහ මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවීම පසු කරන, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා" (අල්-Bukhaari (6314 විසින් කළ විස්තරය)

4 / තුවාල ලැබූවන් දැකීම
අබු හුරෙයිරා සඳහන් කරයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්:
((Sunan තිර්මිදි) 3/414 අල්-තිර්මිදි (3432) විසින් කළ විස්තරය හා අශ්වයන්): "සියලූ ප්රශංසා වූ මනාප නිර්මාණය කරන අය බොහෝ දෙනෙක් Aptlak වඩා එය සොයාගෙන තිබේ අල්ලාහ්, සහ Vdilna විය, කවදාවත් බව වසංගතය එහෙම වුණේ නැහැ ... Saw පීඩා ඔහු පැවසීය"

5 / දණගැසීමේදී.
අබු Sa'eed පවසයි: නම් හිස නමාගෙන තම හිස ඔසවමින් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි ( සමිඳුනි ඔබ අහස පුරවා මුළු පොළොව පුරාම ඔබ ප්රශංසාව හා ගෞරවය ජනතාව බරපතල ලෙස ඔබ කුමක් වළක්වා බරපතල උදව් කරන්නේ නැත තෑග්ග දෙන නොවේ ලබා දේ කමක් නෑ පසු යමක් කැමති ඕනෑම දෙයක් පිරවීම ප්රශංසා කළේය) ( මුස්ලිම් (477)

6 / මැජික්.
අබු හුරෙයිරා සිට ඔහු ගමන් බිමන් සහ ආකර්ෂණය ගැන නම් ඔහු කෙරෙහි නබි සාමයක් බව: පවසයි:
((මම දෙවියන් වහන්සේගෙන් ලැබෙන ගෞරවයට සවන් අසා, හොඳ Blaih අප, අපගේ ස්වාමීන් වන, අපේ මිත්රයා, සහ ගිනි හොඳම අපි Aaima දෙවියන් වහන්සේ)) (මුස්ලිම් විසින් 601 ගැටළුකාරී තත්වයන් ()

7 / නියමිත යාච්ඤාව තුළ.
අබු හුරෙයිරා සඳහන් කරයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්:
ඔහුගේ පව් සමාව, එහි සියලු දේ කෙරෙහි ප්රශංසාව හා ඔහු උන් වහන්සේ වෙත කිසිදු සහකරු සමඟ කිසිදු දෙවියෙකු අල්ලාහ් පමණක් වේ: "සෑම යාච්ඤා තිස් තුනකට පසු ප්රශංසා දෙවියන් වහන්සේගේ«, සහ හමාඩ් දෙවියන් වහන්සේ හා තිස් තුනක්, දෙවියන් වහන්සේගේ විශාලත්වය සහ තිස් තුනක්, එසේ නම් අනූනවයක්, Tamam සියයට පවසයි නමුත් (මුස්ලිම් (2718) විසින් විස්තර කතන්දරයක්) මුහුදු පෙන "වැනි (ලස්සනම නම් පොතෙන් මුස්ලිම් (597) විසින් කළ විස්තරය හා ගුණාංග අලි අබ්දුල් හාඩි Wahbi පි. 95 106).


මෙම නමේ ආගමික ඇඟවුම්.
මෙම බලපෑම්වලින් වඩාත් වැදගත් වන්නේ:
1 / සර්වබලධාරි දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රේමයයි.
මෙම ප්රේමය ආදරයෙන්, නිහතමානිකමය, සාහිත්යය හා සාහිත්යය යන දෙපිරිසම ආඩම්බර වන අතර, ඔහුගේ අණපණත් ඉටු කිරීමටත්, ඔහුගේ අභිප්රායයන්ගෙන් වැළකී සිටීමත්, කීකරුකම වෙතට පිවිසීමටත් දිව සහ උඞඟූකමින් යුතුව කටයුතු කරයි.

...
2 / සර්ව බලධාරිගේ මහා ප්රකාශය ගැන ඔහුට ස්තුති කළේය.
විශේෂයෙන් ප්රශංසාව හා ප්රශංසාව ඇතුළත් ඇඩ්කාකර්හි.

3 / නිශ්චිතව
සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේම තමා ගැනම ප්රශංසා කිරීම වටී.
37. (අල්-කුර්ආන් 37: 373) අල්ලාහ්ට ආරාධනා කර ඇත.







السبت، 2 ديسمبر 2017

පොහොසත්:
1 / භාෂාමය අර්ථය:
ඉබ්නු කියා සිටියේ,
...
පොහොසතුන්: ඕනෑම කෙනෙකුට කිසිවෙකු අවශ්ය නොවන ඕනෑම කෙනෙකුට ඔහු අවශ්යය වන අතර මේක අතිරික්ත ධනය ....
දෙවියන්ගේ අයිතියේ අර්ථය:
අල්-කට්ටාබි පැවසුවේ:
ධනවතුන්: මැවිල්ල අත්හැර දමා, ඔහුගේ රාජ්යයේ සහයෝගය හා සහයෝගය, ඔහු ඒවා අවශ්ය නැත, ඔවුන් දුප්පත් අසරණ අයව විස්තර කර ඇත
(وَاللَّهُ الْغَنِيُّ وَأَنتُمُ الْفُقَرَاءُ) محمد:38)(
අබ්දුලසිස් ජලීල් යනුවෙන් හැඳින්වෙන අලංකාර නාම නම් පොතේ 675

* මෙම ශ්රේණිගත කිරීම සඳහා හේතු වන්නේ ශ්රේණිය (පොහොසත්) ය.
එයට හේතු
1) පූර්ණකාලීන නමස්කාරය.
අල්ලාහ් සාමය දූතයාණෝ වසල්ලම් ( ඔබේ සමිඳාණන් වහන්සේ මෙසේ වදාරන සේක: සියලු බලැති: බලකොටුවක් ඉබ්නු Yasar පවසයි ආදම්ගේ සාමාන්ය පුත්රය, මාගේ නමස්කාරය ඔබේ සිත ගායනා පිරවීම, සහ ඔබේ අත් පිරවීම හිස් ... ඔබේ සිත ධනය ද ඔබේ අත් දරුවා පිරවීම, ආදම්ගේ පුත්රයා මට ඔබේ සිත දුප්පත්ම පුරවා ඔබේ අත් පිරවීම පරතරය නැති ඕනෑම වැඩ) (අල්-හකීම් (4/326 විසින් කළ විස්තරය) සහ ගෝල්ඩන් Aovgah වර්ග)
(2) ඔවුන් පරලොව යනු.
සෙයිද් ඉබ්නු සාබිත් පවසයි: අල්ලාහ් සාමය දූතයාණෝ ( ඔහුගේ අණ මත අවම ප්රධාන උත්සුකය කණ්ඩායම් සිට ඔහු පිට විය යුතු අතර ඔහුගේ ඇස් සහ ලෝකයේ ආයතන නැත අතර ඔහුගේ දුප්පත්කම කරන්න, නමුත් කුමක් ඔහුට ලියා ඔහු රැස් කිරීමට දෙවියන් වහන්සේගේ මරණින් පසු අරමුණ වුණේ කර ඇත, ඔහුගේ හදවත තුළ තම වස්තුව බවට පත් කිරීමට නියෝග කළේය, ඔහු ලෝකයේ අවුත්, එය Ragmp ".) සහ saheeh Sunan ඉබ්නු මාජා (3313) හි (ඉබ්නු Maja (4105 විසින් කළ විස්තරය)
3) දෙවිගේ බෙදීම් පිළිබඳව සෑහීමකට පත්වේ
: කතා ව්යාභිචාර අල්-තිර්මිදි (2305) විසින් කළ විස්තරය නමස්කාර නොකළ මිනිසුන්, ඔබ පොහොසත් මිනිසුන් දේ දෙවියන් වහන්සේ සමග ඉඩම්) සහ දකුණු Sunan අල්-තිර්මිදි (1867) දී මිනිසා බිය විය
4) පූජාව.
ඉබ්නු මසූඩ්, නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අපොයි දෙවියනේ, මම ඔබ මග පෙන්වීම ඉල්ලා හමු ) පවසමින් අතර, පතිවත, හා සැප) (මුස්ලිම් (2721 විසින් කළ විස්තරය)
5) එසේ කිරීමට උත්සාහ කිරීම
නූතන (දෙවියන් වහන්සේගේ Astgn Agnh) (අල්-Bukhaari (1427) විසින් විස්තර කතන්දරයක්
සැපයුමේ බහුලතාවෙන් පොහොසත් නොවේ. එහෙත් සැබවින්ම පොහොසත් හදවතේ පොහොසත් වූ,
දෙවියන් වහන්සේ පොහොසත් අය සැබැවින්ම ධනවත් ය
කතා ( දෙවියන් දැහැමි වහල් පොහොසත් සැඟවුන) (අල්-තිර්මිදි (2305 විසින් කළ විස්තරය) සහ Saheeh Sunan අල්-තිර්මිදි (1867) දී මිනිසා ආදරය
* ඉබ්නු මෂූඩ් (අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් ඔහු පිට Maghanna විය ඉල්ලා කතා කොට, 'ඔහු පැවසුවේ,? ජනතාව අතට වඩා බලාපොරොත්තු සුන්) (5776
නැගෙනහිර අල් (මඟින් වාර්තා කරන) හා ඔහුගේ Saheeh (1914) දී මිනිසා

Q / මිනිසා පොහොසත් වන්නේ කවුද?
ධනවතුන් ඔහු වෙත පැමිණෙන ධනවත්ම මුදල් නැත, කිසිම අධිකාරයක්, ක්ලැන්ක්, දෘඩාංගයක් නැත. (සංක්රමණ දෙකෙහි ඉබ්නු කයිම් අල්-ජාවීසා (59)
ඔහු දෙවියන් වහන්සේට පහත් කොට ඔවුන්ගෙන් ඈත් කර, දෙවියන් වහන්සේට නින්දා කර, උඩඟු බවට පත් කළේය. දෙවියන් වහන්සේට නිහතමානීව ඔවුන් අතරේ ඔහුව උත්ථාන කළේය, සහ Astgni දෙවියන් වෝග්ම් ඔවුන්ව උත්පාදනය

කළේය. (ඉබ්නු අල්-කයිම්ගේ පිහාටු පිරවීම, 981 982)
හදවතෙහි පොහොසත්කම:
ඔහුගේ (ධනවත්ව) නමින්ම හදවතෙහි පොහොසත් වූ ඇදහිලිවන්තයාගේ හදවත තුළ ඵලදායී වේ
හදීසයෙහි මෙසේ සඳහන් කර ඇත:
අල්-Bukhaari (6446 විසින් කළ විස්තරය) ( 'කරන්නේ පොහොසත් ඉදිරිපත් විශාල සංඛ්යාවක් ගැන දෙයක් නොව ජීවිතය කෙතරම් පොහොසත්ද යන්න මුදල්වලින්) (
මෙම අස්වැන්න ජනතාව අත ඇතුළු ජනතාව හා ආත්ම අභිමානය, සහ ස්වයං-පාලනය සහ asceticism සඳහා සියලු බලැති පමණක් දෙවියන් වහන්සේ සමග ඉක්මවයි නොව, ඔවුන් වෙනුවෙන් සමාව ගැනීමට හා Boattyatem එල්ලා හා ඔවුන්ට උදව් නැහැ.
ඔහු දෙවියන් වහන්සේගේ හමීඩ් සම්පතේ තම ජීවන ඉල්ලා, දිරාපත් වන පත්වේය නොවන
(ෂික් විසින් සිදු කරන ලද වඩාත්ම සුන්දර නම් ඔහු අබ්දුල් අසීස් ජලීල් S681,682 ආරාධනා කිරීම, දෙවියන් වහන්සේගේ පොතේ සිට) ජනතාව වැළකී සිටීම වඩාත්ම සතුටු වූ ඔහුගේ සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ සේවයෙන් පහ කුමක්ද.
) Astaf Aafh අල්ලාහ්ගේ සාකච්ඡාව, අල්ලාහ් ඉවසීම Atsber කරයි., සහ Astgn Agnh දෙවියන් වහන්සේ ය, ඉවසීම වඩා හොඳ ටෙන්ඩර් දෙන්නේ නැහැ ") (අල්-
Bukhaari විසින් කළ විස්තරය (647