الثلاثاء، 24 نوفمبر 2015


විශ්වාසය ටියුශන් පන්ති ගැන

පාඩම් IV වන (දෙවියන් වහන්සේගේ ක්රියාවක්)

· මෙම සුන්නිවරුන්ගේ හා ඉරණම හා ඉරණම දී ප්රජාව ධර්මය.

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය

· ඉරණම හා ඉරණම පිළිබඳ අර්ථ නිරූපනය.

, ඉරණම.

      භාෂාව: - අගය පිළිබඳ හැඟීම - සියලු බලැති කී පරිදි:
(إِنَّا كُلَّ شَيْءٍ خَلَقْنَاهُ بِقَدَرٍ) سورة القمر (   49

     ඇස්තමේන්තු: ඔහුගේ නිර්මාණය තුළ සදාකාල Maicon දෙවියන් ඇති හැකියාව, එයයි.

අධිකරණය මගින්.

       භාෂා - මෙම තීරක.

     සහ බසයට: දේ වෙනස් ඔහුගේ නිර්මාණයක් හෝ ඝාතනය කිරීමට සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ විසින් වැය වූ හෝ ඇත (ධර්මිෂ්ඨකම / ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් මාර්ගය කිරීමට spangle විශ්වාසය පැසිෆික් පැහැදිළි කිරීම)..

 

 

* ඉරණම හා ඉරණම අතර ඇති වෙනස.

      විද්යාඥයන් දෙකක් අදහස් වේ ඉරණම හා ඉරණම අතර ඇති වෙනස ද එකඟ: -

පළමු දැක්ම ඉරණම හා ඉරණම අතර වෙනසක් නැහැ

දෙවන දැක්ම ඔවුන් අතර වෙනසක් ඇත.

එය අධිකරණය කැඳවා අත්සන් නම් ඇස්තමේන්තුගත සිදුවීම් පෙර බව උරුමයක් වේ. (පැහැදිලි spangle විශ්වාසය පැසිෆික් ධර්මිෂ්ඨකම / ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් මාර්ගය වෙත).

* දකුණ: කණ්ඩායම් දෙක අතර දේවල් කිරීම සඳහා:

1. වඩා සාමාන්ය සහ විශේෂයෙන්ම අධිකරණය.

2. හිටපු ඉරණම සහ පසුව ඉවත්.

3. දෙවියන් වහන්සේ වන කිහිපයක් ආහාර වට්ටෝරු (විද්යාව - ලිවීම, කැමැත්ත නිර්මාණය) ප්රමාණය (. සහ ඔහුගේ නිර්මාණ කැමැත්ත) අහෝසි කිරීම සංදර්ශන (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් මූලධර්ම Tahhaawiyyah විස්තර).

 

 
 
 

බොහෝ විට සුන්නිවරුන්ගේ.

       දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන් සිදු පෙර හිටපු දේවල් දැන හා ගැලවීම හා නිර්මාණය කරන ලද මණ්ඩලය විසින් සහ ඔහුගේ කැමැත්ත කවුළුව සියල්ල සඳහා ඔහුගේ නිර්මාණයක් සියලු බලැති සොයා එය ලිඛිතව. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් Tahhaawiyyah මූලධර්ම විස්තර)

 





* විශ්වාසය ප්රමාණය.

     විශ්වාසය හා බදු ප්රමාණය විශ්වාසය හය කණු එකකි.

(දෙවියන් වහන්සේ හා උන් වහන්සේගේ දූතයන් හා උන් වහන්සේගේ දූතයන් හා අවසාන දිනය විශ්වාස කරන බව ද ඇදහිල්ල හා බොහෝ හොඳ සහ නරක) (විශ්වාසය මුස්ලිම් / පොත් විසින් කළ විස්තරය): නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා

Q / කෙසේද (QNA මම වැය දේ නපුරු) සහ යාච්ඤා (ඔබගේ අතේ සහ සියලු හොඳ සහ නරක ඔබ නොවේ) යාච්ඤා qunoot පැමිණි දේ ඒකාබද්ධ?

ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි.

     සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ හොඳින් සේවය හා හොඳ සමග නපුරු තුරන් අධිකරනය හා විභේදන judicata දී හුදු වැය වඩා හොඳ වේ.

උදාහරණයක් ලෙස:

    දෙවියන් වහන්සේ ආදිය ............ පුළුල් පෝෂණය, ආරක්ෂාව, සාමය හා මග පෙන්වීම හා ජයග්රහණය කිරීමට ජනතාව අවශ්ය බව මෙය අධිකරණය හා විභේදන judicata වඩා හොඳ වේ.

* නපුරු විභේදන judicata නපුරු තුරන් වැය වඩා හොඳ වේ.

උදාහරණයක් ලෙස: නියඟය, වැසි අසාර්ථක හොඳ සියලු බලැති පවසයි කරන්න දෙවියන් වියදම් නමුත් මේ කිසිම දෙයක්: 
 { ظهر الفساد في البر والبحر بما كسبت أيدي الناس ليذيقهم بعض الذي عملوا لعلهم يرجعون } سورة الروم   
මෙම ඉවත් කිරීම ඉතා විෂ වේ සඳහා එය, පාපයෙන් දෙවිට සඳහනක් ඔහුට කීකරු විභේදන judicata බවට පත් වූ අතර යහපතින් නපුර තුරන්. (එවිට එය අබ්දුල් සඳහා, හොඳ සහ නරක, නමුත් දෙවියන් දුක් ඔහුට හේතු නොවේ) (Waasitiyyah ෂෙයික් මුහම්මද් Saalih S452 මූලධර්ම පැහැදිලි)

 




විශ්වාසය * තාක් දුරට ප්රතිලාභ.

1. එය හරියටම විශ්වාසය වේ.

2. හරියටම Balraboubih විශ්වාසය, දෙවියන් වහන්සේ නිසා ඔහුගේ ක්රියා, තහනම්.

ඔහු සියල්ල වටිනා එය වියදම් බව දැන සිටි නිසා 3. මානව කටයුතු සමිඳාණන් වහන්සේ වෙත ප්රතිචාර දැක්වීය.

4. වහල් මත ගරු විපත්, ඔහු පවසන පරිදි යම් පුද්ගලයෙක්, ඔවුන් දෙවියන් වහන්සේ, හන්ට් ව්යසනයට සිට ඇත දන්නවා නම් නිසා:
(وَمَنْ يُؤْمِنْ بِاللَّهِ يَهْدِ قَلْبَهُ) سورة التغابن : 11

* Alqamah දෙවියන් වහන්සේ ඔහු අනුකම්පා හැක, මෙසේ

        (මෙම ව්යසනය විසින් පහර මිනිසා, ඇය දෙවියන් වහන්සේ වෙතින් උගන්වනවා, ඒ නිසා ඔහු පිළිගන්නා හා ගලවන්නේ ද).

ඔබ විශ්වය දෙස සහ දේ වෙනස් එය සිදු නම්, ඔහු එය මේ පොලී වාසිය ලබා ගැනීමට නැත දෙවියන් වහන්සේගේ අමතක පනත මෙන් නොව, සියලු බලැති දෙවිගේ මේ ප්රඥාව දැන සිටි නිසා 5. මානව ඔහු, සියලු බලැති දෙවිගේ ප්රඥාව දන්නවා. (- 542 ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Waasitiyyah'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව S541 මූලධර්ම විස්තර)



 

· ප්රශ්නය අනුදැනුමකින් තොරව බඳුනක් බවට යනවා.

, ඉරණම පමණක් එක් අතකින් පොත් බලා ගත යුතු ය.

සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (ඔබ නිහඬව පවසයි නම්)

එයින් අදහස් කරන්නේ මෙයයි දෙවියන් වහන්සේ හා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් වචන වචනය මගින් පෙන්නුම් කරන මිස දියත් නිහඬව සිටිය නම්.

අපි කළය තුළ හෝ එක් ඔහුගේ මනස සමඟ සටන් හෝ නොමඟ තේරුම් ඇති කතා නම්, ග්රන්ථ මගින් පෙන්නුම් කරන දේ නොඉක්මවිය යුතුය, නිසා පෙළ දක්වනු ලැබේ ඉක්මවූ ඔහු නිසා නොමඟ ජනතාව (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් Tahhaawiyyah ධර්මය පැහැදිලි දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ආරක්ෂා විය හැක)






බඳුනක් තුළ දෝෂය * හේතු: -

1. ක්රියාවලට:

       ධනවත්ම ලෙස? දුප්පත්ම ලෙස? එය ආරම්භ කරන විට? කුමක් නිසාද? කුමක්ද මේ සිදු? මෙන්ම මෙම ඉරණම කරමින්? මෙන්ම පාරාදීසයක් බවට? මෙන්ම පොළොව කරමින්? එය නොමග දෙවියන් බොහෝ අභිරහස නිසා වහල් දොර සටන් නම් මේ සියල්ල.

එය ද අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි:

                      , ඉරණම දෙවියන් වහන්සේගේ අභිරහස හෙළි කරන්නේ නැත.

2. සත්වයන් ක්රියාවන් දෙවියන් වහන්සේගේ ක්රියා මිනුම්: -

මුල්:

     දෙවියන් වහන්සේ නොවේ ඔහුගේ ගුණාංග, හෝ ඔහුගේ ක්රියා ඔහුගේ කිසිඳු සමාන නොවන බව.

((لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيْءٌ وَهُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ)(سورة الشورى 64 ).

අයදුම්කරුවන් හෝ එයට බැඳීමට ගැටළු සිට අත්තිකාරම් විද්යාඥයින් එම මුදල කතා කළ 3. විද්යාඥයින්.

     මගේ සිතේ ඇතුල් නම්, අපි, එය ත්යාග තියෙන්නේ ලෝකයේ වචන බලා ගත යුතුය එය වසර සාමාජිකයෙකු නොවන නිසා මුස්ලිම් ලෙස බඳුනක් ගැටළු විද්යාඥයින් විසින් ධෛර්යවත් වචන ගෙන දෙවියන් වහන්සේගේ වචනය සිට කිසිවෙකුත් ඔහු වන අතර ජනතාවගේ පරාසයක් නැති නිසා ඔහුගේ දූතයාණන් වචන පිළිගන්නේ නැහැ .

    එහෙත්, Bajthadh, මනසේ ඇති එම ස්ථානයේ සිට කරුණු කිහිපයක් සටන් එසේ වැරදි Vibah ඔහු වසර ගුණාංග.

දෙවියන් වහන්සේ හා ඒ තුළට යන්නේ ප්රඥාව 4. නොදැනුවත්කම.


දෙවියන් වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق