Nullifiers ඉස්ලාම්
(න්)
ප්රශංසා
අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය විය දූතයාණන් සහ ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම්.
• පළමු
හෙලා: ආ) සුළු ෂිර්ක්.
සුළු ෂිර්ක්: ඔහු දෙවිගේ කැමැත්ත ලැබුණු බව හිමිකරු
දෙවියන් වහන්සේට කැමති බව කියන්න අයිතිය යටතේ වන අතර, ඔහු සමාව ලබාදී පාරාදීසයක් ඇතුලත් කරන්න, සහ නියම කරන, නමුත් සුළු ෂිර්ක් ගින්නෙන් එහි හිමිකරු immortalize නිසා නොවේ ස්වර්ගය වීමට නියමිතයි, නමුත් සාධාරණ බිය ගැන්වීම් ඔහු අවවාදය යුතු
සුළු
ෂිර්ක් වර්ග:
දෙවියන් වහන්සේ නොමැති 1-සන්ධානය,
(අහමඩ්, අබු ඩාවුඩ් හා තිර්මිදි විසින් කළ විස්තරය හා
පාලක නිවැරදි සහ ඒ දෙක sheikhs තත්ත්වය බවයි.) (නේටෝ දෙවියන් වහන්සේ නොමැති අවිශ්වාස
හෝ නොපිරිහෙලා ඇත); එහි Mahlov පුළුල් කිරීමට අදහස් පමණක් ඔහු නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි ප්රධාන ෂිර්ක් බවට පත් විය නො
1. ඇවිදීමේ
කුහකත්වය,
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ය; (. මෙම දෙයක්, ඔබට සඳහා සුළු ෂිර්ක් බිය වනුයේ ඔබ "ඔහු
ප්රශ්න කර ඔහු පැවසුවේ," "පෙන්වීම.) (අහමඩ් සහ අනෙකුත් නවීන මහමුද් බින්
හසන්, කෙසේ වෙතත්, සහ සින්ද් විසින් කළ විස්තරය.)
Q / ඇයි නබි සාමය
බිය ඔහු පිට සුළු ෂිර්ක් ජාතිය විය ද?
ජනතාව වෙනුවෙන් යක්ෂයා හා වචනයෙන් සහ ක්රියාවෙන්
කුහකත්වය උගුලට Alosgrmen අවස්ථාවක ඇතුළු කිරීමට Tawheed ඔවුන් ජනතාවට ඔහුගේ කැපවීම ගැන නොදනී.
Q / කුහකත්වය වීම
යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
එය අනාගත
දැක්ම, ව්යුත්පන්න වේ.
කොටස් ලකුණු
පෙන්වමින්:
කුහකත්වය, කොටස් දෙකකට බෙදා ඇත:
නමස්කාරයේ
ආරම්භය දෙස 1
-විය
කුමක්ද මෙම කාර්යයේ කුහකත්වය හැර නමස්කාර හෝ කිසියම්
බොරු ප්රතිලාභ වේ
2 නමස්කාරය
හදිසි පෙන්වීම කිරීමට
දෙවියන් ගැන කිසිම නමස්කාර අතරින්, නමුත් එය කොටස් දෙකකට බෙදා ඇත කුහකත්වය ඇති විය:
එය
ඔහුට හානි නැහැ, බවට 0 Adafh.
බී 0 හා බව පෙන්වීම පැන නගින සෑම පියවරක් අසත්ය ඔහු
සමඟ ගියේය
උදාහරණය: මිනිසෙක් පසුව දෙවන rak'ah දී rak සෙනඟ මත පැමිණ එය ඔහුගේ හදවත තුළ හට ගනී, දණින් වැටී හෝ වැහැරී ඔහු ජිහාඩ් ගොස් පෙන්වීම
පැන නගින ඔහුගේ සෑම පියවරක් බොරු බව නිසා එය ඔහුට හානි නොකරන චේතනාවෙන් දිගු කාලයක්
තිස්සේ දෙයක්.
දෙක රෝගීන් මේ
දෙවැනි කොටස නිදහස් නොවේ.
-1 පළමු
මත පදනම් නමස්කාර පසුගිය විය එසේ බව ඔවුන් සියලු දූෂිත පසුගිය වන දූෂණ පළමු සැබෑ නොවේ.
උදාහරණයක් වශයෙන්; යාච්ඤාව
2 වන
විටත් සැබෑ වන අතර, අසත්ය
දේ ඔහුට පසුව පසුගිය වන ලකුණු පෙන්නුම් කළ දේ වෙන් නමස්කාර පළමු කිරීමට
අසරණ සරණ උදාහරණයක්, එක් මිනිසෙක් ඔබ හිටපු පිළිගත නොහැකි අතර, දෙවන පෙන්වීම අරමුණ වඩාත් ම මෑත නිසා, ෙවන් ෙවන් වශෙයන් පිළිගත හැකි නොවේ විශ්වාස දෙවියන්
පනහක් පනස් ඇදහිය නොහැකි සියයක් රියාල් ඇ
අපේ
වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق