السبت، 29 سبتمبر 2018

ජනතාව අතර ප්රතිසංස්කරණය.

මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ ය.

ෂීක් සෙල්හ් අල්-ෂීක් මෙසේ පැවසීය:

මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ (සල්ලල්ලාහු අලයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මෙසේ පැවසීය. "හිරු උදා වන විට,

(දින) භාෂාවලින් සහ භාෂාවේ ඇති අතර වැඩි වැඩියෙන් අපේක්ෂා කළ හැකිය.

එය එක් දෙයක් සමඟ ඒකාබද්ධ වී දිනක් වනු ඇත.

මෙහි දී ඔහු (සූර්යයා දෙස බලන්න) අපට ඉගැන්වූයේ දිනපතා රාජකාරි කරන සෑම දෙයකම වරප්රසාදයෙන් දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති කරන බවය

(දෙදෙනෙකු අතර සංශෝධිත), ප්රතිසන්ධානය සහ සමානාත්මතා ආදිය වැනි (හතලිහුදු න්යෂ්ටික ෂෙයික් සෙල්හා අල්-ෂේක්)


Q / ජනතාව අතර ප්රතිසංස්කරණය පුණ්යාතනය සලකන්නේ ඇයි?
එය අන් අයට ප්රයෝජනවත් හා ප්රයෝජනවත් වන නිසා සමාජයේ තුවාල සුවපත් කිරීම සඳහා ප්රජාව එක් එක් ශරීරය ලෙස නිසි ලෙස.
අල්ලාහ් පවසන්නේ
(අර්ථය අර්ථ නිරූපණය)...

" لاَّ خَيْرَ فِي كَثِيرٍ مِّن نَّجْوَاهُمْ إِلاَّ مَنْ أَمَرَ بِصَدَقَةٍ أَوْ مَعْرُوفٍ أَوْ إِصْلاَحٍ بَيْنَ النَّاسِ وَمَن يَفْعَلْ

ذَلِكَ ابْتَغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْراً عَظِيماً)النساء114



• සාමයේ ස්වභාවය.
Q / කුමන ආකාරයේ සමාදානයක්ද?
මෙම ආරවුල හා එම සංගමයේ සියලු බලැති පවසයි කොහෙද කරුණු ජනතාව අතර 1 සමාදාන
((فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَصْلِحُوا ذَاتَ بَيْنِكُمْ) الانفال :

...
කලත්රයා අතර සංහිඳියාව
((وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَيْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ كَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيراً) النساء: {128}
• මෙම පදය පෙන්වන්නේ:
වෙන්වීමෙන් බොහෝ අවාසි සිදුවීම නිසා, කලත්රයා අතර සමාදානයට වඩා වෙන්වීම වඩා හොඳය.
• බිරිඳගේ දිවි ගලවා ගැනීම සඳහා ඇයගේ අයිතීන් අතහැර දැමීමට ඉඩ දිය යුතුද?
ඒ නිසා බිරිඳ, අනෙකාගේ වියදමින් සිට දකුණට හෝ එය සමහර වැටුණත් හා අඳුරු අය ඇගේ සැමියා සහ රෝග ලක්ෂණ ඈත් නම්. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් ප්රතිලාභ)

3) ගැටුම් සහ සටන තුළ මුස්ලිම්වරුන් අතර ප්රතිසංස්කරණය.
සියලු බලැති)
وَإِنْ طَائِفَتَانِ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ اقْتَتَلُوا فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا فَإِنْ بَغَتْ إِحْدَاهُمَا عَلَى الأُخْرَى فَقَاتِلُوا الَّتِي تَبْغِي حَتَّى تَفِيءَ إِلَى أَمْرِ اللَّهِ فَإِنْ فَاءَتْ فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا بِالْعَدْلِ)الحجرات :




C) සාමය සඳහා
ප්රශ්නය: සාමය සඳහා බොරු කිරීමට අවසර තිබේද?

ඔව්, 'හදීස්' නබිවරයාට ශුභවාදීව කියවීමට ඉඩ දිය හැකි ය. "ජනයා අතර යහපතක් ඇති බොරුකාරයා නොවේ. ඔහු යහපත කළ යුතුය. යහපත ප්රකාශ කළ යුතුය." අල්-බුහාරි, අල්-සොල්, 3/166;
අල් කුර්ටිබි පැවසුවේ: ප්රතිසංස්කරණ කටයුත්ත සඳහා ලිංගික ගමන් බලපත්රයක් සඳහා නිකායක් ගමන් කර ඇති අතර, ඔවුන් බොරු කියා ඇති බව වැරදියි, නමුත් එය හානිකර හෝ අවාසනාවන්ත නොවන දෙයකි. "අල්-ෆාත්
6/228. අල්-බුහාආරි සිය
ෂෙහෙයියේ ප්රකාශ කළේය




.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق