الخميس، 18 أبريل 2019

(දජ්ජාල්ගේ පිටවීම හා මරියාගේ පුත් ජේසුස් වහන්සේගේ සම්භවය වැනි) ඔරලෝසුවේ සලකුනු ඔහු මත ඔහු මරාදමා, ගොග් සහ මැෝගෝගයෙන් පිටවීම, සත්වයාගේ ඉඟටිය සහ බටහිර ඉර පායද)


1) යේසුස් වහන්සේට සමාදානය පැමිණිය යුතුය.
යේසුස් සම්භවයක් මරියාගේ පුතා: යේසුස් සම්භවයක් මරියා පුත් Qur'aan සහ සුන්නහ්ව සහ මුස්ලිම් ජනයා අතර සම්මුතියක් ස්ථාවර.
1 පොතේ.
සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ පවසයි:
وَإِنْ مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ إِلاَّ لَيُؤْمِنَنَّ بِهِ قَبْلَ مَوْتِهِ}[النساء: 159...

එනම්: යේසුස් වහන්සේගේ මරණය සහ මේ අබූ හුරෙයිරා (රළියල්ලාහු අන්හු) විසින් අර්ථ නිරූපණය කරන විටය.
2 වසරේ.
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් "මරියා Anzln විනිශ්චය හා ධර්මිෂ්ඨකම පුත් යේසුස් දෙවියන් වහන්සේ ය." බුහාරි: පොත් විකුණුම්: ඌරු ඝාතනය දොර "2222" දිවැසිවරයන්ගේ මුස්ලිම් පොත විසින් කළ විස්තරය: මර්යම්ගේ පුත් යේසුස් සම්භවයක් දොර, ඔවුන් හට සාමය "3448" වසල්ලම්.
එකඟතාවයෙන් 3 ක්.
සුළඟ ම මුස්ලිම්වරුන් ඒකමතිකව දමස්කයේ නැගෙනහිර සුදු විහිදන්නාවු එලඹෙන බැස මත එකඟ වෙති, දේව දූතයන් පියාපත් මත තම අත් තබා ක හැටිය සඳහා අවසර නැත සම්බ, නමුත් තොරතුරක් අවසන් සමාන අවසන් මිය අන්ත ක්රිස්තුස් අසයි පවා LED, ඔහු දොර මරුට කුරුසියේ බිඳී, කප්පම් තබා, Sajda එකම දෙවි වන ලෝකයන්හි සමිඳාණන් වහන්සේ විය අවබෝධ , සහ හජ් සහ 'Umrah ඉටු කිරීමට, මේ සියල්ල සැබෑ මුස්ලිම් ස්ථාවර සහ දෙකම නිවැරදි. එය සමහර (සීමොන්ගේ බැරෑරුම් සාකච්ඡාව පුත් Nawas විට මුස්ලිම් "2937," "110" "111".)
මේ කියමන: "කුරුසිය බිඳී, කප්පම් තබා අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි දෙවියන් එක් වැඳ වැටීම විය යුතු අතර," අබු හුරෙයිරා විට බුහාරි "3448" සහ මුස්ලිම් "155" "242" යන හදිස් දී.
ඊළඟට: "... යහපත් මිනිසා ලෝකයටත් එහි ඇති දේටත් වඩා හොඳය".
Shaykh අල්-හාෆිස් විසින් සඳහන් කරන අල්ලා ආරෝපනය කර ඇති වැකිය, "492/6" ඉබ්නු Mardawayh.:
වචන සඳහා පරිදි: "හා හජ් සහ 'Umrah ඉටු කිරීමට" අබු හුරෙයිරා වන හදිස් සිට මුස්ලිම්, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි විට, "මට සහ මේරි Pfj Rawha හජ් හෝ Umrah හෝ Atninhma පුත් Ehln මගේ අත" හජ් පොත: "දොර සාමය iHilal නබි ඔහු සහ තෑග්ගක් වසල්ලම් 1252 "216".
ඉමාම් අහමද් සහ අබු ඩාවුඩ් විසින් කළ විස්තරය: "යේසුස් වහන්සේ හතළිස් අවුරුද්දක් පමණ කාලයක් අන්ත ක්රිස්තුස් ඝාතනය පසු තවමත් පසුව මිය හා ඔහු වෙනුවෙන් යාච්ඤා කරමින්," එය saheeh හදිස්: අහමඩ් විසින් කළ විස්තරය "මුස්ලිම් 9259" සහ Abodh දාවිත්, "4324" සහ ඉබ්නු "277/8" පාලකයා "595/2" සහ ගෝල්ඩන් එකඟ නිවැරදි කරගත්තා. . සහ ඉබ්නු අබි Shaybah "158/15" සහ ඉබ්නු ජරීර් "388/9" අබු හුරෙයිරා වන හදිස් සිට, අල්ලාහ් සතුටු විය හැකි Anh.osahh සූදානම ඔහුගේ ප්රකාශය තුල ෂික් අහමඩ් Shakir යෑයි හෙතෙම සඳහන් කළේය.
නබිතුමා සමඟ තැන්පත් කළ බව බුහාරි සිය ඉතිහාසයේ සඳහන් කළේය. මහා ඉතිහාසය ", 263/1" තුළ බුහාරි හා තිර්මිදි "3617" සහ ෂරියා දී Aajurri ඔහුගේ සීයා සිට සිය පියාට සිට මුහම්මද් බින් යුසුෆ් බින් අබ්දුල්ලා බින් සලාම් විසින් "381" r Othman බින් Dahhaak, ඔහු කතා කොට, තැන්පත්, මර්යම්ගේ පුතා තව්රාත් වට්ටෝරුව මුහම්මද් වට්ටෝරුව යේසුස් ලියා ඇත ඔහු සමඟ. බුහාරි පවසයි: මෙම මම ඒ ගැන විපරම් කරන්නේ නැහැ සත්යයක් නො වේ (පොත spangle විශ්වාසය Shaykh මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පි 106 107 යන පැහැදිලි කිරීමක්)




නවෝත්පාදන ජනයා ප්රතික්ෂේප කිරීම, යේසුස් වහන්සේගේ සමාදානය උන් වහන්සේ මත වේ.
ෂේක් අබ්දු අල්ලාහ් ඉබ්නු ජිබ්රීන් (අල්ලාහ් ඔහුට කරුණාව පෙන්වනු ඇත)
මරියාගේ පුත් ජේසුස්ගේ හදීසය, සාමය උන් වහන්සේ මත තබනු ඇත, එය නිතර නිතර හා ගුණ කිරීමකි
මෙම අකීකරු ජනයා බොහොමයක් එය ප්රතික්ෂේප කළහ. (අල් කුර්ආනයෙහි සඳහන් වන්නේ යේසුස් මිය ගියේය
සර්වබලධාරි දෙවියන්
(يَا عِيسَى إِنِّي مُتَوَفِّيكَ وَرَافِعُكَ إِلَيَّ )(آل عمران:55
සර්ව බලධාරිවරයා යේසුස් ගැන කතන්දරයක් පැවසුවා
(فَلَمَّا تَوَفَّيْتَنِي كُنْتَ أَنْتَ الرَّقِيبَ عَلَيْهِمْ )(المائدة:117)
, යේසුස් වහන්සේ සාමය මත ඔහු මිය ගියහොත්, නැවත පැමිණෙන්නේ කෙසේද? ඔහු මැරිලා නැද්ද, මැරුණාද? .
විද්වතුන් පිළිතුරු
මෙහි ටෝෆි නින්ද යනු අර්ථය: ආනාමා, පසුව ඔසවා ඇත: දෙවියන් වහන්සේ පැවසුවේ:
( وَمَا قَتَلُوهُ يَقِينًا بَلْ رَفَعَهُ اللَّهُ إِلَيْهِ )(النساء:157-158) )
කුර්ආනය පැහැදිලිව ම ඔහු, ඔහුව ඔසවා එනම්, එම: යුදෙව්වන් ඔවුන් Vhbh, ඔහුව ඝාතනය කිරීමට පැමිණි විට ස්වර්ගයට ජීවත් රැස්; සමාන ඔහුගේ මිතුරන් සමහර වැටලූහ
පදයෙහි මෙන්
( وَلَكِنْ شُبِّهَ لَهُمْ) (النساء:157
හා නිවසේ ඔහුගේ Taq විවෘත හා ස්වර්ගයට ඔසවා පවා මේ ලෝකයේ අවසාන වශයෙන් අඩුවී අහසේ රැඳී,
අපගේ නබි මුහම්මද් තුමාගේ නීතිය මගින් පාලනය, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, දමස්කයේ පැමිණ උමයියාද් මුස්ලිම් පල්ලිය නැගෙනහිර දී සුදු ප්රදීපාගාරය මත බැස යන සංවාද සඳහන්
දමස්කයේ එහි දොර - - නිතර අයිතිය පොත්වල සඳහන් වන මෙම සංවාද, අපි එය ප්රතික්ෂේප කළ ප්රශ්නයක් හෝ ඒවා බැහැර නොකරන විශ්වාස (WEP spangle විශ්වාසය ෂික් අබ්දුල්ලා පැහැදිලි කර ඇත. එය ඔහු ලුණු ජලය ප්රමණයක් දිය, සහ LED දොර මරා දමන ලෙස අන්ත ක්රිස්තුස්, උණු කොට දැක්කා නම් අන්ත ක්රිස්තුස් මරුට ඉබ්නු ජිබ්රීන්, 72 පි.)


යේසුස් වහන්සේගේ සමාදානය පැවතීමට හේතුව ඔහු මතය.
යුදෙව්වන් 1 ප්රතික්ෂේප කිරීම.
ක්රිස්තියානීන් 2 ප්රතික්ෂේප කිරීම.
3 ඔහුගේ කාලය තුළ.
4 ඌ ඌරන් මරා දමන අතර, කප්පම් කපා කුරුසිය බිඳ දැමිය යුතු ය....

5 දජ්ජාල් ඝාතනය කිරීම




2) ගොග් සහ මාගොග්.
ගොග් සහ මාගොග් යනුවෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
විසින් ඉන්ධන Aseman Oagamaan හෝ Almoj දෙකක් අරාබි Mstqan බාධාවක් හෝ Ogej ගිනි.
එනම්, ආදම් පුත්රයන් ජාතීන් දෙක පොත මගින් සාක්ෂි ඇති අතර වසර පවතින ලෙස.
1 පොතේ.
දෙවියන් වහන්සේ අං දෙකේ කථාවෙහි මෙසේ සඳහන් විය:
{ـ {حَتَّى إِذَا بَلَغَ بَيْنَ السَّدَّيْنِ وَجَدَ مِنْ دُونِهِمَا قَوْمًا لا يَكَادُونَ يَفْقَهُونَ قَوْلاً , قَالُوا يَا ذَا الْقَرْنَيْنِ إِنَّ يَأْجُوجَ وَمَأْجُوجَ مُفْسِدُونَ فِي الأَرْضِ فَهَلْ نَجْعَلُ لَكَ خَرْجًا عَلَى أَنْ تَجْعَلَ بَيْنَنَا وَبَيْنَهُمْ سَدًّا}[الكهف: 93، 94]
පද.
පවසයි:
(حَتَّى إِذَا فُتِحَتْ يَأْجُوجُ وَمَأْجُوجُ وَهُمْ مِنْ كُلِّ حَدَبٍ يَنْسِلُونَ ) (الأنبياء:96)
2 වසරේ.
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් "දෙවි මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය පවසයි: ඔබ එසේ වූ Fabos ඔබේ දරුවන් ගින්නක් එවලා" අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව: නිවැරදි ආශ්රයන් "කරවගන්න, ඔබ එක ගොග් දහසක් මාගොග්". බුහාරි: tortillas පිළිබඳ ග්රන්ථය: සියලු බලැති කියා දොර
{{إِنَّ زَلْزَلَةَ السَّاعَةِ شَيْءٌ عَظِيم} [الحج: 1]
..omslm: විශ්වාසය පොත්: දොර කියමින්: දෙවියන් වහන්සේ ආදම් වෙතට පවසයි ගින්න යවා ... "222", "379" අබු Sa'eed වන හදිස් සිට කුද්රි අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, සහ ඔවුන් සමඟ intonations "කියා ගින්න යවා ..." වාෂ්ප වචනය දී "6529": "ඔබගේ පැවතෙන Jhnhm යවා" මෙම වචනය ෂෙයික් Saleh'Uthaymeen සඳහන් කළ වචනය ආසන්න ය.
"මේ වගේ පාලම ගොග් සහ මාගොග් දින ආරම්භ කිරීම සහ අනුගමනය කරන, තම ඇඟිලි අතේ මාපට ඇඟිල්ල මුඩු": සහ කාලය ආයාවන් සිට වන පිටවීමේ තවමත් පැමිණ නැත නමුත් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් යුගය සොයා පෙර නිමිති පහල කරන, නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු පැවසූ බව, නිවැරදි බව තහවුරු කර තිබේ . (බුහාරි: රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම පොතෙන් ගොග් සහ මාගොග් දොර "7135" සහ මුස්ලිම්: රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම පොත: රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම ප්රවේශය දොර සහ විවෘත පාලම ගොග් සහ මාගොග් "2880", "2" Zainab දැරිය කොටළු සමග පැවති සම්මුඛ සාකච්ඡාවක සිට, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආශීර්වාද..


3) සත්වයා පිටවීම.
* සත්වයාගේ අර්ථය
සත්ව භාෂාවක්: පෘථිවිය මත ඇති සෑම දෙයක්ම.
දෙවියන් වහන්සේ මොන පැය අසල සත්ව ඔවුන් පිටතට ගෙන යයි බව මෙහි අදහස් කරන්නේ,
* පිටවීම යනු අල් කුර්ආනය සහ සුන්නාහ් විසින් නියම කරනු ලැබේ.
1 පොතේ.
සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ පවසයි:
وَإِذَا وَقَعَ الْقَوْلُ عَلَيْهِمْ أَخْرَجْنَا لَهُمْ دَابَّةً مِنَ الأَرْضِ تُكَلِّمُهُمْ أَنَّ النَّاسَ كَانُوا بِآيَاتِنَا لا يُوقِنُونَ}[النمل: 82]
2 වසරේ.
මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය: ඔහු නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මහතා, "පද දහයක් පෙර කාලය දක්වා දැකිය නොහැකි අතර ඔහු සත්ව සඳහන් කරනු ඇත.": රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම පිළිබඳ ග්රන්ථය: දොර අන්ත ක්රිස්තුස් බවත්, (2937) (110) විස්තර කර. (පොත spangle විශ්වාසය ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen S110 පැහැදිලි කිරීමක්)
* පිටවන ස්ථානය සහ සත්ව විස්තරය.
ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි:
(කුර්ආනය දී නැත හා විස්තර, නමුත් දැක්ම සෞඛ්ය අවස්ථාවක දී සංවාද, සහ ඉරණම සහ විනාශ අසල සත්ව අනතුරු ඇඟවීමක් මිනිසුන් ලෙස පෙනී කුර්ආනය, දෙවියන් වහන්සේ හොඳම දන්නවා. ඒ අඩංගු මෙම සත්ව එළියට ස්ථානයක් දක්වන නිවැරදි සුන්නහ්ව) (පොත spangle විශ්වාසය ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen S110 පැහැදිලි)
ෂික් අබ්දුල්ලා ඉබ්නු Jibreen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි:
(මෙම සත්ව ආහාර වට්ටෝරු ප්රතිචාර වන නමුත්, සියලු දෙනාම, සැබෑ නොවන සමග නොව දුෂ්කර ඔවුන් ජීවත් සත්වයන් පොළොව මත පුදුම, ඔවුන්ට මේ සත්ව සාකච්ඡාව බව හා දෙවියන් වහන්සේ කියන්නේ, ඔහු කතා දේ දන්නේ නැහැ) (මග පෙන්වීම spangle විශ්වාසය ෂික් අබ්දුල්ලා ඉබ්නු Jibreen S73 පැහැදිලි කිරීමට)


4) හිරු නැඟී එහි බටහිර සිට නැඟී සිටියි.
මැග්රෙබ්ගේ සූර්යයාගේ නැඟීම පොතෙහි සහ සුන්නාහ තුළ සවි කර ඇත
1 පොතේ.
දෙවියන් පවසයි:
{يَوْمَ يَأْتِي بَعْضُ آيَاتِ رَبِّكَ لا يَنفَعُ نَفْسًا إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْراً}[الأنعام: 158] .]
හොඳ විශ්වාසයක් උපයා නැත සෙත එන.
මෙහි අර්ථය වන්නේ හිරු නැඟෙනහිරින් එය නැඟී සිටීමයි.
2 වසරේ.
බුහාරි "
{හුස්ම ඔවුන්ගේ ඇදහිල්ල පෙර විශ්වාස කර නොමැති හෝ හොඳ ඔවුන්ගේ විශ්වාසය උපයාගත් වැඩ කරන්නේ නැහැ ඔහු නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කීවේය.
{لا يَنفَعُ نَفْسًا إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْراً} [الأنعام: 158]
හුස්ම ඇදහිල්ල වැඩ කරන්නේ නැහැ අබු හුරෙයිරා වන හදිස් සිට කාලය වන විට විශ්වාසය "157", "248" දොර, අල්ලාහ් ඔහු පිළිගන්නේ නැහැ ඒ ගැන සතුටු විය හැක (පැහැදිලි කිරීමක්. ලමාගේ ධර්ම ග්රන්ථය ෂීක් මුහම්මද් අල් - ඔතීමමෙන්.


ෂේක් 'අබ්දු අල්ලාහ් ඉබ්නු ජිබ්රීන් (අල්ලාහ් ඔහුට කරුණාව දක්වනු ඇත)
මෙය හදීසයන්හි සඳහන් කර ඇති දැවැන්තම සාධකයයි.
ඔහු ද ඔවුන් සඳහන් කරයි එහිදී Palmcherq එහි ඉක්මවා යුතු බවත්, හා මොරොක්කෝවේ ඉක්මවා, සහ අරාබි අර්ධද්වීපයේ ඉක්මවා එය රැස්වීම අනුව ඔවුන් සමඟ රාත්රියක් ගත කිරීමට ඒඩ්න් සාප්පු ජනතාවගේ පහල සිට ගිනි පිටත පසුගිය පද විය යුතු අතර දැන් ඔවුන් සමඟ TEKEL සිටින බව සංවාද, සමහර සඳහන්.
ඔහු ද හිජාස් දේශයෙන් පැමිණෙන පැය හෝ ගිනි ලක්ෂණ ආයාවන් ඔවුන්ගේ ඔටුවන්ගේ ගෙල හොයන්නේ ආලෝකවත් සඳහන්.
මෙම වාක්යයේ සඳහන් කරන කී බව li Ashraat සිට ඔවුන් ගැන ලිඛිතව හත්වන සියවසේදී මතු වී ඇති අතර, එය අහසේ රියන් විස්සක් පමණ හෝ රියන් තිහක් ඉහළට පවසයි, ඔවුන් ගල් ඇවිලෙනවා, ඔහු දුර්වල දුම් නැත නම්, නගරයේ නැගෙනහිර දිගු දින බොහෝ හා දීර්ඝ කාලීනව පුත්රයා ලෙස ඉතිහාසඥයන් විසින් උපුටා දක්වන ලද අතර, මුහම්මද් (සල්ලල්ලා.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - මෙම ශාස්තෘවරයා විසින් පැවසූ බව මහා සංඥා එක් -
තවත් ඒවා දෙවියන් සුළං මෘදු හොඳ එවන අතර, ඔවුන් සෑම ඇදහිලිවන්තයෙකු බලය අල්ලාගෙන, ඔහු මේ හොඳ සුළං නමුත් පක්ෂි ආලෝක සිංහ සිහින, අති දුෂ්ඨ ජනතාව පසු, ඔවුන් බූරුවන් වැනි fornicates, ඔවුන් කාලය වේ ඇත රැඳී සිටින්නේ නැහැ දැන බව. (WEP spangle විශ්වාසය ෂික් අබ්දුල්ලා ඉබ්නු Jibreen S73 පැහැදිලි )
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් එතුමාණන්ගේ පවුලේ සාමාජිකයන් සහ මිතුරන් අල්ලාහ්ට ආශීර්වාද කිරීම


ෂේක් 'අබ්දු අල්ලාහ් ඉබ්නු ජිබ්රීන් (අල්ලාහ් ඔහුට කරුණාව දක්වනු ඇත)
මෙය හදීසයන්හි සඳහන් කර ඇති දැවැන්තම සාධකයයි.
ඔහු ද ඔවුන් සඳහන් කරයි එහිදී Palmcherq එහි ඉක්මවා යුතු බවත්, හා මොරොක්කෝවේ ඉක්මවා, සහ අරාබි අර්ධද්වීපයේ ඉක්මවා එය රැස්වීම අනුව ඔවුන් සමඟ රාත්රියක් ගත කිරීමට ඒඩ්න් සාප්පු ජනතාවගේ පහල සිට ගිනි පිටත පසුගිය පද විය යුතු අතර දැන් ඔවුන් සමඟ TEKEL සිටින බව සංවාද, සමහර සඳහන්.
ඔහු ද හිජාස් දේශයෙන් පැමිණෙන පැය හෝ ගිනි ලක්ෂණ ආයාවන් ඔවුන්ගේ ඔටුවන්ගේ ගෙල හොයන්නේ ආලෝකවත් සඳහන්.
මෙම වාක්යයේ සඳහන් කරන කී බව li Ashraat සිට ඔවුන් ගැන ලිඛිතව හත්වන සියවසේදී මතු වී ඇති අතර, එය අහසේ රියන් විස්සක් පමණ හෝ රියන් තිහක් ඉහළට පවසයි, ඔවුන් ගල් ඇවිලෙනවා, ඔහු දුර්වල දුම් නැත නම්, නගරයේ නැගෙනහිර දිගු දින බොහෝ හා දීර්ඝ කාලීනව පුත්රයා ලෙස ඉතිහාසඥයන් විසින් උපුටා දක්වන ලද අතර, මුහම්මද් (සල්ලල්ලා.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - මෙම ශාස්තෘවරයා විසින් පැවසූ බව මහා සංඥා එක් -
තවත් ඒවා දෙවියන් සුළං මෘදු හොඳ එවන අතර, ඔවුන් සෑම ඇදහිලිවන්තයෙකු බලය අල්ලාගෙන, ඔහු මේ හොඳ සුළං නමුත් පක්ෂි ආලෝක සිංහ සිහින, අති දුෂ්ඨ ජනතාව පසු, ඔවුන් බූරුවන් වැනි fornicates, ඔවුන් කාලය වේ ඇත රැඳී සිටින්නේ නැහැ දැන බව. (WEP spangle විශ්වාසය ෂික් අබ්දුල්ලා ඉබ්නු Jibreen S73 පැහැදිලි )
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් එතුමාණන්ගේ පවුලේ සාමාජිකයන් සහ මිතුරන් අල්ලාහ්ට ආශීර්වාද කිරීම


ෂේක් 'අබ්දු අල්ලාහ් ඉබ්නු ජිබ්රීන් (අල්ලාහ් ඔහුට කරුණාව දක්වනු ඇත)
මෙය හදීසයන්හි සඳහන් කර ඇති දැවැන්තම සාධකයයි.
ඔහු ද ඔවුන් සඳහන් කරයි එහිදී Palmcherq එහි ඉක්මවා යුතු බවත්, හා මොරොක්කෝවේ ඉක්මවා, සහ අරාබි අර්ධද්වීපයේ ඉක්මවා එය රැස්වීම අනුව ඔවුන් සමඟ රාත්රියක් ගත කිරීමට ඒඩ්න් සාප්පු ජනතාවගේ පහල සිට ගිනි පිටත පසුගිය පද විය යුතු අතර දැන් ඔවුන් සමඟ TEKEL සිටින බව සංවාද, සමහර සඳහන්.
ඔහු ද හිජාස් දේශයෙන් පැමිණෙන පැය හෝ ගිනි ලක්ෂණ ආයාවන් ඔවුන්ගේ ඔටුවන්ගේ ගෙල හොයන්නේ ආලෝකවත් සඳහන්.
මෙම වාක්යයේ සඳහන් කරන කී බව li Ashraat සිට ඔවුන් ගැන ලිඛිතව හත්වන සියවසේදී මතු වී ඇති අතර, එය අහසේ රියන් විස්සක් පමණ හෝ රියන් තිහක් ඉහළට පවසයි, ඔවුන් ගල් ඇවිලෙනවා, ඔහු දුර්වල දුම් නැත නම්, නගරයේ නැගෙනහිර දිගු දින බොහෝ හා දීර්ඝ කාලීනව පුත්රයා ලෙස ඉතිහාසඥයන් විසින් උපුටා දක්වන ලද අතර, මුහම්මද් (සල්ලල්ලා.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - මෙම ශාස්තෘවරයා විසින් පැවසූ බව මහා සංඥා එක් -
තවත් ඒවා දෙවියන් සුළං මෘදු හොඳ එවන අතර, ඔවුන් සෑම ඇදහිලිවන්තයෙකු බලය අල්ලාගෙන, ඔහු මේ හොඳ සුළං නමුත් පක්ෂි ආලෝක සිංහ සිහින, අති දුෂ්ඨ ජනතාව පසු, ඔවුන් බූරුවන් වැනි fornicates, ඔවුන් කාලය වේ ඇත රැඳී සිටින්නේ නැහැ දැන බව. (WEP spangle විශ්වාසය ෂික් අබ්දුල්ලා ඉබ්නු Jibreen S73 පැහැදිලි )
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් එතුමාණන්ගේ පවුලේ සාමාජිකයන් සහ මිතුරන්
අල්ලාහ්ට ආශීර්වාද කිරීම







ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق