ජුස් අම්මා
(අල්-නාබා) ගේ අර්ථ නිරූපණය (2)
මෙම පද.
සර්වබලධාරි තුළ
(إِنَّ
يَوْمَ الْفَصْلِ كَانَ مِيقَتاً * يَوْمَ يُنفَخُ فِى الصُّورِ فَتَأْتُونَ أَفْوَاجاً
* وَفُتِحَتِ السَّمَآءُ فَكَانَتْ أَبْوَباً * وَسُيِّرَتِ الْجِبَالُ فَكَانَتْ سَرَاباً
) النبأ (17ـ20
1 පවසයි
{إِنَّ يَوْمَ الْفَصْلِ كَانَ مِيقَتاً)
ඉබ්නු කතීර් මෙසේ පැවසීය.
සර්වබලධාරිතුමා පවසන්නේ
වෙන්වීමේ දිනය, එනම් නැවත නැඟිටීමේ දිනය, එය කාලයාගේ ඇවෑමෙන්
තාවකාලික බවත්, වැඩි වී හෝ අඩුවී නැති
බවත්, දෙවියන් වහන්සේ
පමණක් පත් කිරීමට ගතවන කාලය නොදන්නා බවත්ය - සර්වබලධාරී (ඉබ්නු කැතීර්ගේ අර්ථ නිරූපණය
4/463)
ෂෙයික් මුහම්මද්
අල්-උතයිමීන් මහතා මෙසේ පැවසීය.
එය නැවත නැඟිටීමේ දිනය
වන අතර එය වෙන්වීමේ දිනය ලෙස හඳුන්වනු ලබන්නේ දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන් අතර ඇති ගස්වල නමස්කාරකයින්
වෙන් කරන අතර ඔවුන් එයට එකඟ නොවන අතරම සත්යයේ ජනතාව සහ අසත්ය ජනතාවද, අවිශ්වාසයේ මිනිසුන්
සහ ඇදහිලිවන්තයන්ද, ආක්රමණශීලී පුද්ගලයින්
සහ මධ්යස්ථ මිනිසුන්ද, පාරාදීසයේ සහ නිරයේ කණ්ඩායම්ද
වෙන් කරයි. සහ කණ්ඩායම මිල.
කියමනක්
{كان ميقاتاً}
එයින් අදහස් කරන්නේ අංකයක්
සඳහා කාලානුරූපී කොටස සඳහා ටයිමරයක් බවයි. යම් දෙයක් ගැන ඔබ සිතන දේ කාලානුරූපී වන
අතර මිනිසාගේ අවසානය දක්වා අවසාන අදියර දක්වා දිනෙන් දින වේගයෙන් යා යුතු ආකාරය මෙන්ම
මුළු ලෝකයම දිනෙන් දින එය අවසන් අදියර දක්වා අවසන් වන තෙක් සියල්ල අවසන් වන බව ගණන්
බලා ඇත. (වටිනා අර්ථ නිරූපණය ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-ඔතයිමීන් 10/408 )
2 සහ
සර්වබලධාරි
( يَوْمَ
يُنفَخُ فِى الصُّورِ فَتَأْتُونَ أَفْوَاجاً))
එයට පවරා ඇති ගිනි අවුලුවන
පහර දෙකකින් පහර දෙයි:
පළමුව, මිනිසුන් තැතිගෙන
පසුව කම්පනයට පත් වී මිය යයි
දෙවනුව, ඔවුන් ඔවුන්ගේ
සොහොන් වලින් යවනු ලබන අතර ඔවුන්ගේ ආත්මයන් ඔවුන් වෙත නැවත පැමිණේ
පදයෙහි, කෙටියෙන්, ඕනෑම ෆාතියන් අතහරින්න, ඔබ සමකාලීනයන්
වනු ඇත; රෙජිමේන්තුව සමඟ
රෙජිමේන්තුව හෝ රෙජිමේන්තුව පාරායනය කරන්න. වංක හෝ ජාතියක් ඇත. (ෂෙයික් මුහම්මද් අල්
- ඔතාමීන් ගේ වටිනා අර්ථ නිරූපණය.
අබු හුරෙයිරාහි සිට ඔහු
මෙසේ පැවසීය: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මෙසේ පැවසූහ.
බෝම්බ හතළිහ අතරේ, “හේරා, දවස් හතළිහක් ද? ඔහු කිව්වා: මම
හිටියා, ඔවුන් කිව්වා:
මාස හතළිහක්? ඔහු කිව්වා: මම හිටියා, ඔවුන් කිව්වා:
අවුරුදු හතළිහක්? (දෙදෙනා හොරණෑව-කුටි තුළින්
5387 අතර Sahih මුස්ලිම් දොර)
මිනිස් දෙයක් පමණක් ඇඳීමට නොවේ, නමුත් අස්ථි එක් වරද ආශ්චර්යය, සහ එය මළවුන් කෙරෙන්
නැගිටුවන නිර්මාණ දිනය උසුලාගෙන "(බොහෝ පුත්රයා අර්ථ: ඔහු ඉල්ලා දෙවියන් වහන්සේ
පැළෑටි වර්ධනය ලෙස ඔවුන්, දක්වා සම්මාදිට්ඨියයි යුතු
අහසින් ජලය බැස, පැවසීය. 4/463)
3 සහ
සර්වබලධාරි
(وَفُتِحَتِ
السَّمَآءُ فَكَانَتْ أَبْوَباً)
එදින එය සුරක්ෂිත වහලක්
වූ පසු මිනිසුන්ට දැකගත හැකි වන පරිදි එය විවෘත කර විවෘත කරන ලද අතර, සර්වබලධාරි දෙවියන්ගේ
බලයේ පරිපූර්ණත්වයට මෙය සාක්ෂියකි. (ෂෙයික් මුහම්මද් අල් - ඔතාමීන් ගේ වටිනා අර්ථ නිරූපණය.
ඉබ්නු කතීර්
මෙසේ පැවසීය.
දේවදූතයන්ගේ සම්භවය සඳහා
මාර්ග හා මාර්ග නොමැත. (ඉබ්නු කැතීර්ගේ අර්ථ නිරූපණය 4/463)
4 සහ
සර්වබලධාරි
(وَسُيِّرَتِ
الْجِبَالُ فَكَانَتْ سَرَاباً)
- එනම්, බිහිරි මහා කඳු
Tdk Vklon
වැලි සහ පසුව මිරිඟුවක් මෙන් වන්න. (ෂෙයික් මුහම්මද්
අල් - ඔතාමීන් ගේ වටිනා අර්ථ නිරූපණය.
-
නරඹන්නාට සිතන්න, එය යමක් මිස යමක්
නොවේ, මෙම විද්යාලයට
ගිය පසු ඇසක් හෝ හෝඩුවාවක් නොමැත (තෆ්සීර් ඉබ්න් කැතීර් 4/464)
2) ගිනි
මිනිසුන්ගේ විස්තරය.
සර්වබලධාරි තුළ
(إِنَّ جَهَنَّمَ كَانَتْ مِرْصَاداً * لِّلطَّغِينَ مَاباً * لَّبِثِينَ
فِيهَآ أَحْقَاباً * لاَّ يَذُوقُونَ فِيهَا بَرْداً وَلاَ شَرَاباً * إِلاَّ حَمِيماً
وَغَسَّاقاً * جَزَآءً وِفَقاً * إِنَّهُمْ كَانُواْ لاَ يَرْجُونَ حِسَاباً * وَكَذَّبُواْ
بِايَتِنَا كِذَّاباً * وَكُلَّ شَىْءٍ أَحْصَيْنَهُ كِتَباً * فَذُوقُواْ فَلَن نَّزِيدَكُمْ
إِلاَّ عَذَاباً}النبأ (21ـ 30
1 පවසයි
((إِنَّ جَهَنَّمَ كَانَتْ مِرْصَاداً)
කටාඩා පැවසීය
එයින් අදහස් කරන්නේ ඔහු
ගින්න මැදින් යන තෙක් කිසිවෙකු පාරාදීසයට ඇතුළු නොවන බවයි, ඔහුට විදේශ ගමන්
බලපත්රයක් තිබේ නම්, ඔහු දිවි ගලවා ගනු ඇත, එසේ නොමැති නම්
ඔහු රඳවා ගනු ඇත. (ඉබ්නු කැතීර්ගේ අර්ථ නිරූපණය 4/464)
ඕනෑම නිරීක්ෂණාගාරයක් සහ
බොහෝ නම්වල කුරිරු හා නිරයේ නම සඳහා සූදානම් කර ඇත
නිරය එම
නම ලෙස හැඳින්වූයේ ඇයි?
අන්ධකාරය, අන්ධකාරය, අන්ධකාරය සහ පතුල
ඇති බැවින් දෙවියන් වහන්සේ ඔබටත් ඔවුන්ටත් තහනම් කර ඇත.
සර්වබලධාරි දෙවියන් විසින්
මෙතැන් සිට ඔවුන් විසින් සකස් කරන ලද ක y ර පාලකයන්ගේ නිරීක්ෂණාගාරය
එයයි. (ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-ඔතයිමීන් 10/409 හි වටිනා අර්ථ
නිරූපණය
*
සූර්යග්රහණ යාච් .ාව ඉදිරිපත් කිරීමට ඉදිරිපත්
වන විට එය පවතී.
නබිතුමාගේ ස්වාමිපුරුෂයා
වන ආයිෂා ගැන හදීස් මෙසේ පැවසීය.
(Khsvet අල්ලාහ් ﷺ දූතයාණන් ජීවිතයේ
ඉර, මුස්ලිම් පල්ලියට
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
ﷺ පිටතට ගොස්, එම නිසා ඔහු වැඩුනේ, මිනිසුන් ඔහුට
පිටුපසින් විස්තර, Vaguetro අල්ලාහ් ﷺ දිගු කියවා දූතයාණන්, පසුව විශාල Frcka දණ-දිග, පසුව ඔහුගේ හිස
ඔසවා, ඔහු පැවසුවේ, «දෙවියන් වහන්සේ
අපේ සමිඳාණන් වහන්සේට ප්රශංසා කරන්න අය අසා ඔබ ප්රශංසා », පසුව ඔහු, Vaguetro දිගු කියවීම පළමු
කියවීම වඩා අඩු නම් විශාල වන අතර, Frcka දිගු අඩුම දණ පළමු
දණ වන අතර,
මෙසේ කීවේය« දෙවියන් වහන්සේට
ප්රශංසා කරන අය අසා එවිට Sadjad- ඔහු ඒ වගේ වෙනත්
rakah දී පවා rak'ahs හතරක් සහ උතුම්ද
හතරක්, හා හා හිරු එළියට
යනවා පෙර චලිත, පසුව Fajtab ජනතාව, දෙවියන් වහන්සේ
දේ අගය කළේ,
Laka'l », පසුව අබු තහීර් මිශ්ර-අප්
-එසේම සඳහන් නමස්කාර එවිට ඔහු, “සූර්යයා සහ චන්ද්රයා දෙවියන්
වහන්සේගේ සං two ා දෙකක් වන අතර, කිසිම මිනිසෙකුගේ
මරණයට හෝ ඔහු ජීවත්ව සිටියහොත් ඔවුන් බිය නොවනු ඇත. දෙවියන් වහන්සේ නිදහස් ඔබ අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් පවසයි
ﷺ
»: මම මේ මොහොතේ දුටු«, ඔබ පොරොන්දු වූ
සෑම දෙයක්ම,
මම මට දැකලා මම ඔබට මා දුටු විට Ktefa පාරාදීසයක් ලබා
ගැනීමට ඔබට අවශ්ය පැරණිතම කළ - Moradi පවසයි: - මම නිරය, මා දුටු දුටු ඔබ
මට අග දැක ඇති වන විට, අනෙකුත් විනාශ මම එහි රැවුලක
පුතෙකි, ඔහු දේවල් පැහැර
ගත්තේය. අබු අල්-තාහීර්ගේ හදීස් අවසන් වූයේ “යාච් prayers ාවලට බිය වන්න” කියා පැවසූ විටය.
ඔහුගෙන් පසුව පැමිණි දේ ඔහු සඳහන් කළේ නැත. අල්-බුහාරි විසින් විස්තර කරන ලදි, අංක (431) යාච් yer ා පොත.
* බළලෙකු
විසින් වධ හිංසාවට ලක් කරන ලද කාන්තාවකගේ මතය පොළොවෙන් ආහාරයට හෝ යවා නැත.
හදීත් “නබි (සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මෙසේ පැවසූහ.
"කාන්තාවක් පූස්
පැටියෙකු තුළ ගින්නට ඇතුළු වූවාය. ඇය එය බැඳ තැබුවාය. ඇය ඇයව පෝෂණය කළේ නැත. ස්වාමිපුරුෂයාගේ
ලීයෙන් කෑමට ඇයව යැව්වේ නැත."
*
අම්ර් ඉබ්න් අල්-කුසායි අසල්වැසියාගේ දර්ශනය
ඔහුගේ වේවැල ගින්නට ඇදගෙන යාමෙන් අදහස් වන්නේ ඔහුගේ බඩවැල් යනු අරාබිවරුන් මත බහු දේවවාදයට
ප්රථම වරට ඇතුළු වූ නිසාය.
මෙම හදීත් විස්තර කර ඇත්තේ
අබු හුරෙයිරා (රළියල්ලාහු අන්හු) තුමා (රළියල්ලාහු අන්හු) තුමා මෙසේ පැවසීය: අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද කර ඔහුට ගැලවීම ලබා දෙනු ඇත. අල්-බුහාරි, අංක (2623) අර්ථ නිරූපණ පොත
සහ මුස්ලිම් අංක (2856) පාරාදීස පොත මගින්
විස්තර කර ඇත. (ෂෙයික් මුහම්මද් අල් - ඔතාමීන් ගේ වටිනා අර්ථ නිරූපණය.
2 සහ
සර්වබලධාරි
((لِّلطَّغِينَ مَاباً)
ඔවුන් ප්රේරිතයන්ට අකීකරු
වූ වැරදිකරුවන්
- සර්වබලධාරි
((مآبا)
ඕනෑම සඳහනක් සහ වාෂ්පශීලී, ඉරණම සහ තානායම.
(ඉබ්නු කැතීර්ගේ අර්ථ නිරූපණය 4/464)
3 සහ
සර්වබලධාරි
(لَّبِثِينَ
فِيهَآ أَحْقَاباً)
ඒවායේ ඉතිරිව ඇති ඕනෑම
දෙයක්,
{أَحْقَاباً}
ඕනෑම දිගු කාලයක්
අල්ලාහ්ගේ ග්රන්ථයේ පද
තුනක සඳහන් පරිදි මෙම කාල පරිච්ඡේදයන් නිමක් නැති බවත් ඒවා සදාකාලික කාල පරිච්ඡේදයන්
බවත් අල් කුර්ආනය පෙන්වා දී ඇත.
*
පදයෙහි: (අවිශ්වාස කරන හා පීඩිත වූවෝ, දෙවියන් වහන්සේ
ඔවුන්ට සමාව දීම හෝ ඔවුන්ට මාර්ගයක් ලබා දීම නොව, ඔවුන්ගේම මාර්ගය
මිස ඔවුන්ගේම මාර්ගය නොවේ.
* ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-උතයිමීන්
). {إِنَّ
الَّذِينَ كَفَرُوا وَظَلَمُوا لَمْ يَكُنِ اللَّهُ لِيَغْفِرَ لَهُمْ وَلا لِيَهْدِيَهُمْ
طَرِيقًا إِلا طَرِيقَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ
فِيهَا أَبَدًا وَكَانَ ذَلِكَ عَلَى اللَّهِ يَسِيرًا } [النساء: 168 - 169] .
අප කරුණු
දෙකක් විශ්වාස කළ යුතුය:
පළමු දෙය: දැන් පාරාදීසයේ
හා ගින්නෙහි පැවැත්ම සහ කුරානයේ සහ සුන්නාවේ බොහෝ සාක්ෂි
ඒවායින්:
සර්වබලධාරි
පවසයි:
සර්වබලධාරී අල්ලාහ් අපායේ
මෙසේ පැවසීය.
(وَسَارِعُوا إِلَىٰ مَغْفِرَةٍ مِّن رَّبِّكُمْ وَجَنَّةٍ عَرْضُهَا
السَّمَاوَاتُ وَالْأَرْضُ أُعِدَّتْ لِلْمُتَّقِينَ} [آل عمران: 133] .
දෙවන කාරණය: ඔවුන් තම ආදායමේ
සදාකාලික නිවාස බවත් එය ඔවුන්ගේ දෙමව්පියන් බවත් විශ්වාස කිරීම, එය කිසි විටෙකත්
ඔවුන් තුළ නැත,
පාරාදීසය සම්බන්ධයෙන්
ගත් කල, සර්වබලධාරි පැවසූ
පරිදි එහි ආදායම එයින් පිටතට පැමිණෙන්නේ නැත.
(].وَاتَّقُوا
النَّارَ الَّتِي أُعِدَّتْ لِلْكَافِرِينَ} [آل عمران: 131]
ගින්න සම්බන්ධයෙන්
ගත් කල, ඇදහිලිවන්තයන්ගේ
අකීකරු අය එයට ඇතුල් වේ, දෙවියන් වහන්සේ කැමැත්තෙන්, එහි නැවතී සිටීමට
කැමැත්තක් දක්වයි, එවිට ඔවුන්ගේ ඉරණම පාරාදීසයක්
වනු ඇත
විටෙකත් ඔවුන් තුළ නැත,
පාරාදීසය සම්බන්ධයෙන්
ගත් කල, සර්වබලධාරි පැවසූ
පරිදි එහි ආදායම එයින් පිටතට පැමිණෙන්නේ නැත.
({وَمَا
هُمْ مِنْهَا بِمُخْرَجِينَ} [الحجر: 48].
ගින්න සම්බන්ධයෙන්
ගත් කල, ඇදහිලිවන්තයන්ගේ
අකීකරු අය එයට ඇතුල් වේ, දෙවියන් වහන්සේ කැමැත්තෙන්, එහි නැවතී සිටීමට
කැමැත්තක් දක්වයි, එවිට ඔවුන්ගේ ඉරණම පාරාදීසයක්
වනු ඇත.

4 සහ
සර්වබලධාරි
(لاَّ يَذُوقُونَ فِيهَا بَرْداً وَلاَ شَرَاباً * إِلاَّ حَمِيماً
وَغَسَّاقاً *جَزَآءً وِفَقاً))
එනම්, නිරයට ඔවුන්ගේ
හදවතට සීතලක් හෝ පෝෂණය කිරීමට හොඳ පානයක් සොයා ගත නොහැක. (ඉබ්නු කැතීර්ගේ අර්ථ නිරූපණය
4/464)
- සර්වබලධාරි
(إلا حَمِيماً وَغَسَّاقاً ))
අල්-රබියා ඉබ්න් අනස් පැවසීය.
හද උණුසුම් කිරීම සම්බන්ධයෙන් ගත් කල: එහි උණුසුම හා ආරක්ෂාව අවසන් කර ඇත්තේ උණුසුම්
වේ.
සහ සවස් යාමය: ගින්දර ජනයාගේ
සැරව සහ ඔවුන්ගේ දහඩිය, කඳුළු සහ තුවාල, සීතල සීතල විය
නොහැකි අතර දුර්ගන්ධයට මුහුණ නොදේ. (ඉබ්නු කැතීර්ගේ අර්ථ නිරූපණය 4/464)
විචාරකයින්
පැවසුවේ:
උදය යනු ඉතා සීතල, ගන්ධ රහිත පානයකි.
ඒවා ඒකාබද්ධ කිරීම - සහ දෙවියන් වහන්සේ තහනම් - උණුසුම්, ඉතා උණුසුම් ජලය
සහ සීතල, ඉතා සීතල ජලය අතර.
දෙයාකාරයෙන්ම
වේදනාව රස බැලීමට:
තාපය හා සීතල සම්බන්ධයෙන්
ගත් කල, පදයෙන් ඇඟවෙන්නේ
ඔවුන්ගේ බඩවැල් රස්නයෙන් කපා සීතල අක්මාව බිඳ දැමූ මෙම පානය පමණක් ඔවුන් රස නොගන්නා
බවයි. (ෂෙයික් මුහම්මද් අල් - ඔතයිමීන් 10/411 ගේ වටිනා අර්ථ
නිරූපණය
- සර්වබලධාරි
((جَزَآءً وِفَقاً))
ඔවුන් මේ ලෝකයේ කළ දූෂිත
ක්රියාවන්ට අනුව ඔවුන් මෙම ද punishment ුවම බවට පත්ව
ඇත්තේ මෙයයි. (ඉබ්න් කැතීර්ගේ අර්ථ නිරූපණය 4/465)
5 සහ
සර්වබලධාරී
((إِنَّهُمْ كَانُواْ لاَ يَرْجُونَ حِسَاباً * وَكَذَّبُواْ بِايَتِنَا
كِذَّاباً))
එනම්, එවිට ඩාරාට විපාක
ලැබෙනු ඇතැයි ඔවුන් සිතුවේ නැත. (ඉබ්න් කැතීර්ගේ අර්ථ නිරූපණය 4/465)
-
සර්වබලධාරි
((وَكَذَّبُواْ بِايَتِنَا كِذَّاباً)
I.e. (ෂෙයික් මුහම්මද් අල් -
ඔතයිමීන් 10/412 ගේ වටිනා අර්ථ
නිරූපණය)
6 සහ
සර්වබලධාරි
(وَكُلَّ شَىْءٍ أَحْصَيْنَهُ كِتَباً * فَذُوقُواْ فَلَن نَّزِيدَكُمْ
إِلاَّ عَذَاباً})
විශ්වයේ මැවීම සහ කළමනාකරණයෙන්
සර්වබලධාරී අල්ලාහ් කරන දේ එයට ඇතුළත් වන අතර, නමස්කාරකයන්ගේ
වචන සහ ක්රියාවන් ඇතුළත් වන අතර සෑම කුඩා හා විශාල ප්රමාණයක්ම ඇතුළත් වේ
- සර්වබලධාරි
{أحصيناه}
එනම්, අපි එය වෙනස් නොකරන්නේ
හරියටම ගණනය කිරීමෙනි.
- සර්වබලධාරි
{كتاباً}
නිවැරදි පොත් වලින් නිවැරදි
පොත් වලින් ඔප්පු වී ඇත
(සර්වබලධාරි දෙවියන්
පැයක් වන තෙක් සෑම දෙයක්ම ලියා ඇත) මුස්ලිම් විසින් විස්තර කරන ලද ඉරණම පොත, බැතිමතුන්ගේ දොර
ආදම් සහ මෝසෙස්ගේ සාමය ඔවුන් කෙරෙහි වේවා (2653).
නොසැලකිලිමත් ලෙස ලියා
ඇති සෑම දෙයක්ම ඔබට හෝ ඔබට ලියයි, නරක අය එය ලියන්නේ
අසරණව නොවේ,
ඔවුන් දෙවියන් වහන්සේට ඉතිරි වුවහොත් ඔවුන් ඔහුට
ලියයි
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: තම දෙවියන්ගේ
ගැටළුකාරී තත්වයන් ලෙස ඉබ්නු අබ්බාස්, අල්ලාහ් නබි සතුටු
විය හැක, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, සියලු බලැති පවසයි:
(දෙවියන් වහන්සේ වාසි සහ අවාසි ලියා එය අතර, එය ඔවුන්ගේ මවුලයක
ඔවුන් දෙවියන් වහන්සේ විසින් ඇගේ කෘති විසින් වුවත්, දෙවියන් වහන්සේ
විසින් එය අඳින පළඳින නැහැ සම්පුර්ණ හොඳ ඇති කළේ ය දෙවියන් වහන්සේගේ ශුද්ධ ලියවිල්ල
ඔහු වෙනුවෙන් කර ඇති ආකාරයට ඔහුට යහපත් ක්රියා දහයක් හත්සියයක් සිට බොහෝ වාර ගණනක්
ඇත. ඒවා ඔහු නොකළ තරම් නරක නම්. එය එක් නරක දෙයකින් විස්තර කර ඇත (අල්-බුහාරි, කිටාබ් අල්-රිගාක්, හොඳ හෝ නරක අයගේ
දොර (6491),
සහ මුස්ලිම්, ඇදහිල්ල පොත, ඔවුන් හොඳ ලිඛිත
වහලෙකු නම් දොරක් සහ නරක නම් ලියා නොමැති නම් (203) (128). අල්-ඔතයිමීන් 10/412)
- සර්වබලධාරි
((فَذُوقُواْ فَلَن نَّزِيدَكُمْ إِلاَّ عَذَاباً)
එනම්, නිරයේ ජනයාට මෙසේ
කියනු ලැබේ: ඔබ සිටින දේ රස බලන්න, අපි ඔහුගේ ජාතියේ
ද punishment ුවම පමණක් වැඩි
නොකරමු
කටාඩා මෙසේ පැවසීය: අබු
අයුබ් අල්-අස්ඩි වෙතින්, අබ්දුල්ලාහ් බින් අම්ර්
මෙසේ පැවසීය: මෙයට වඩා ශක්තිමත් පදයක් ගිනි ජනතාව මතට නොපැමිණියේය:
අල්ලාහ්
අපගේ මුහම්මද් නබිතුමාට සහ ඔහුගේ පවුලේ අයට සහ සගයන්ට ආශිර්වාද කරයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق