අෂුරා මත නිරාහාරව සිටීම.
නබිතුමාට දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර සාමය ලබා දෙනු ඇත.
(අෂුරා දිනයේ නිරාහාරව සිටීම ගැන ඔහුගෙන් විමසන ලදි. එවිට ඔහු මෙසේ පැවසීය: ඊට පෙර පැවති සුන්නාව කල් ඉකුත්වීමට මම දෙවියන් වහන්සේව විශ්වාස කරමි.) (මුස්ලිම්වරුන් විසින් එකතු කරන ලදී (1162) අබු කටාඩාගේ අධිකාරිය මත දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා.)
ඉන්පසු නවවන ස්ථානය:
(මම වින්නඹු මාතාවක ජීවත් වූවා නම්, මම නවවැනි වතාවට නිරාහාරව සිටිමි) (අබු අබ්බාස්ගේ අධිකාරිය මත මුස්ලිම් 2/819 විසින් එකතු කරන ලදී, දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා!)
X සමඟ අදහස් වේ.
Q / පුද්ගලයන් දහයට වෛර කරනවාද?
එය කියනු ලැබුවේ: එය හදීත් සඳහා අක්රෝ (අෂුරාගේ දිනයේ නිරාහාරව සිටීම සහ එහි සිටින යුදෙව්වන් සමඟ එකඟ නොවීම, ඊට දිනකට පෙර හෝ පසුව නිරාහාරව සිටීම) (අල්-ජූඩියෝගේ විස්තරය අහමඩ් අබ්බාස් සහ අල්-මුස්නාද් 4/9 වන දිනය).
(110) ඉස්ලාමයේ ෂෙයික් වරණයන් (110) (සහ අෂුරා දිනයේ නිරාහාරව සිටීම වසරක කල් ඉකුත් වීමක් වන අතර එය තනි උපවාසයකට අකමැති වේ)
නමුත් ඔහු තනිකඩව සිටියහොත් ඔහුට සම්පූර්ණ වැටුප නොලැබේ
පි / දහවන උපවාසය නවයට වඩා අමාරුයි, නැත්නම් ඉතිරි දවස් වලට වඩා වැඩියි, ඒකට හේතුව මොකක්ද?
මන්ද, දෙවියන් වහන්සේ මෝසෙස් ද ඔහුගේ සෙනඟ ද ගලවා පාරාවෝ සහ ඔහුගේ සෙනඟ විනාශ කළ දිනය මෙය ය.
නූතන :
(කේ.ඩී.එම්. නබිතුමාට නගරය කෙරෙහි සාමය උදා වේවා. යුදෙව්වන් අෂුරාගේ දවස නිරාහාරව සිටිනු දුටු ඔහු මෙසේ කීවේය: මේ කුමක්ද? එකතු කරන ලද්දේ අල්-බුහාරි (2004) සහ මුස්ලිම් (1130) (128)) (අල්-ෂාර් අල්-මුම්ටි 'සාද් අල්-මුග්රාබි විසින් ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-උතයිමීන් 6/471 විසිනි)
බොහෝ විද්වතුන් ගියේ: නිරාහාරව සිටීම අනිවාර්යය, පසුව රාමසාන් උපවාසය අවලංගු කරන ලදි.
ප්රශ්නය: අෂුරගේ දවස නිරාහාරව සිටීමේ වාසිය කුමක්ද?
ඔහුගේ කුසලතාවය: ෂෙයික් අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු තයිමියා ප්රකාශ කළ පරිදි පසුගිය වසර සඳහා කල් ඉකුත් වීමක්:
.
නූතන :
(දෙවියන් වහන්සේ ඊට පෙර සුන්නාහ්ට සමාව ලබා දෙනු ඇතැයි මම සිතමි)
නබිතුමාට දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර සාමය ලබා දෙනු ඇත.
(අෂුරා දිනයේ නිරාහාරව සිටීම ගැන ඔහුගෙන් විමසන ලදි. එවිට ඔහු මෙසේ පැවසීය: ඊට පෙර පැවති සුන්නාව කල් ඉකුත්වීමට මම දෙවියන් වහන්සේව විශ්වාස කරමි.) (මුස්ලිම්වරුන් විසින් එකතු කරන ලදී (1162) අබු කටාඩාගේ අධිකාරිය මත දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා.)
ඉන්පසු නවවන ස්ථානය:
(මම වින්නඹු මාතාවක ජීවත් වූවා නම්, මම නවවැනි වතාවට නිරාහාරව සිටිමි) (අබු අබ්බාස්ගේ අධිකාරිය මත මුස්ලිම් 2/819 විසින් එකතු කරන ලදී, දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා!)
X සමඟ අදහස් වේ.
Q / පුද්ගලයන් දහයට වෛර කරනවාද?
එය කියනු ලැබුවේ: එය හදීත් සඳහා අක්රෝ (අෂුරාගේ දිනයේ නිරාහාරව සිටීම සහ එහි සිටින යුදෙව්වන් සමඟ එකඟ නොවීම, ඊට දිනකට පෙර හෝ පසුව නිරාහාරව සිටීම) (අල්-ජූඩියෝගේ විස්තරය අහමඩ් අබ්බාස් සහ අල්-මුස්නාද් 4/9 වන දිනය).
(110) ඉස්ලාමයේ ෂෙයික් වරණයන් (110) (සහ අෂුරා දිනයේ නිරාහාරව සිටීම වසරක කල් ඉකුත් වීමක් වන අතර එය තනි උපවාසයකට අකමැති වේ)
නමුත් ඔහු තනිකඩව සිටියහොත් ඔහුට සම්පූර්ණ වැටුප නොලැබේ
පි / දහවන උපවාසය නවයට වඩා අමාරුයි, නැත්නම් ඉතිරි දවස් වලට වඩා වැඩියි, ඒකට හේතුව මොකක්ද?
මන්ද, දෙවියන් වහන්සේ මෝසෙස් ද ඔහුගේ සෙනඟ ද ගලවා පාරාවෝ සහ ඔහුගේ සෙනඟ විනාශ කළ දිනය මෙය ය.
නූතන :
(කේ.ඩී.එම්. නබිතුමාට නගරය කෙරෙහි සාමය උදා වේවා. යුදෙව්වන් අෂුරාගේ දවස නිරාහාරව සිටිනු දුටු ඔහු මෙසේ කීවේය: මේ කුමක්ද? එකතු කරන ලද්දේ අල්-බුහාරි (2004) සහ මුස්ලිම් (1130) (128)) (අල්-ෂාර් අල්-මුම්ටි 'සාද් අල්-මුග්රාබි විසින් ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-උතයිමීන් 6/471 විසිනි)
බොහෝ විද්වතුන් ගියේ: නිරාහාරව සිටීම අනිවාර්යය, පසුව රාමසාන් උපවාසය අවලංගු කරන ලදි.
ප්රශ්නය: අෂුරගේ දවස නිරාහාරව සිටීමේ වාසිය කුමක්ද?
ඔහුගේ කුසලතාවය: ෂෙයික් අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු තයිමියා ප්රකාශ කළ පරිදි පසුගිය වසර සඳහා කල් ඉකුත් වීමක්:
.
නූතන :
(දෙවියන් වහන්සේ ඊට පෙර සුන්නාහ්ට සමාව ලබා දෙනු ඇතැයි මම සිතමි)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق