الأحد، 15 أغسطس 2021

 

අශුරා උපවාසය.

අනාගතවක්තෘතුමනි, දෙවියන් වහන්සේගේ යාච් andා සහ සාමය ඔහුට වේවා: (අෂුරා දිනයේ උපවාසය ගැන ඔහුගෙන් විමසුවාද? ඔහු කීවේ: එයට පෙර වසර දෙවියන් වහන්සේ විසින් සමනය කරනු ඇතැයි මම බලාපොරොත්තු වෙමි) (මුස්ලිම් විසින් විස්තර කරන ලද (1162) අධිකාරිය මත අබු කටාඩා හි, දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා).

එවිට නවවෙනි එක පැමිණේ:

ඔහුගේ කීම සඳහා, ඔහුට සාමය: (මම යමෙකු හමුවීමට ජීවත් වන්නේ නම්, මම නවවෙනි උපවාසය කරමි) (අබු අබ්බාස්ගේ බලය මත මුස්ලිම් 2/819 විසින් විස්තර කරන ලද්දේ දෙවියන් වහන්සේ ඔහු කෙරෙහි සතුටු වේවා).

x සමඟ අදහස් කෙරේ.

ප්‍රශ්නය: ඔහු දහවෙනි එක කැපීමට වෛර කරනවාද?

එය පවසා තිබුනේ: හදීස් වලට එය අකමැතියි (අශුරා දිනයේ උපවාස කිරීම සහ ඒ මත යුදෙව්වන් සමඟ වෙනස් වීම. ඊට දිනකට පෙර හෝ ඊට දිනකට පසු දින නිරාහාරව සිටීම) (අබි අල්-යාවම් 24/1 සහ අල්-මුස්නාඩ්කි විසින් විස්තර කරන ලදි) සහීහ්).

තවද එය කීවේ: එයට අකමැත්තක් නැත. (ෂෙයික් අල් ඉස්ලාම් ද චොයිස් (110) හි පවසා ඇත (අෂුරාගේ උපවාසය සුන්නාවරුන්ගේ ප්‍රාතිහාර්යයක් වන අතර එය එකවර නිරාහාරව සිටීම ගැන අකමැත්තක් නොදක්වයි)

නමුත් ඔහු එය තනි කර පෙන්වන්නේ නම් ඔහුට සම්පූර්ණ වැටුප ලැබෙන්නේ නැත.

Q/ දස වෙනි උපවාසය නවවැන්නට වඩා දැඩි පීඩනයක් හෝ සෙසු දිනවලට වඩා දැඩි වේ. එයට හේතුව කුමක්ද?

මක්නිසාද දෙවියන් වහන්සේ මෝසෙස් සහ ඔහුගේ ජනතාව ගළවා පාරාවෝ සහ ඔහුගේ සෙනඟ විනාශ කළ දිනය මෙයයි.

සම්මුඛ සාකච්ඡාව: (.Kdm නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තුමා නගරයෙහි සිටි අතර යුදෙව්වන් අශූරා දිනයේ නිරාහාරව සිටිනු දැක ඔහු මෙසේ පැවසීය: මෙය කුමක්ද? ඔවුන් කිව්වා: මෙය හොඳ දවසක්, අද අල්ලාහ් ඊශ්‍රායෙල් දරුවන් ඔවුන්ගේ සතුරාගෙන් බේරා ගත්තා, වසම් මූසා, ඔහු පැවසුවේ මම මෝසෙස්ට වඩා වටින්නේය, නිරාහාරව සිටිමට සහ උපවාස කිරීමට අණ කළ බවයි. ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-උදයිමින් 6/471 විසිනි)

බොහෝ විද්වතුන්ගේ අදහස නම් ඔහුගේ උපවාසය අනිවාර්යය වූ අතර රාමසාන් උපවාසය මඟින් එය අහෝසි කරන ලද බවයි




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق