නවීන අදේවවාදියෙක්
තිස් :( මේ ලෝකයේ asceticism)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
කතාවක්.
අබු අබ්බාස් සහ්ල් ඉබ්නු
සාද් Saadi
අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: (මිනිසා
මුහම්මද් වෙත පැමිණ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කතා කොට,
'' දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයාණනි, ඔබ මට දෙවියන්
වහන්සේ ප්රේම කර මා ජනතාව ආදරය කළේ නම් මට රැකියාවක් පෙන්වන්න ඔහු මෙසේ කීවේය. {දෙවියන් ඔයාට ආදරෙයි
ලෝකයේ පිටු පානවා කුමන විට පිටු පෑ ජනතාව ජනතාව ආදරය}. ඉබ්නු මාජා සහ
අනෙකුත් හොඳින් isnaads විසින් දන්වා hasan යුතු බවය.
නූතන
වාග් මාලාව:
"දෙවියන් වහන්සේ
මට ප්රේම කළ නිසා," දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රේමය
ඔහුගේ වහලූන් සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ සුදුසු කාරනය ප්රේම සඳහා
දෙවියන් වහන්සේ කෙරෙහි
ප්රේමය ද අයත් සෙනෙහස නිසා, ස්වභාවික නැඹුරුව නැඹුරු
වූහ: "මහජන මට ආදරය කළා.
asceticism ටච් මෙවලම් "ප්රීති":
ඔහු වෙනුවෙන් දෙයක් අපහාස ඈත් කිරීමට.
Bastsgar කැමැත්ත සහ අපහාස
"මේ ලෝකයේ දී".
"දෙවියන් ඔයාට ආදරෙයි"
අබ්දුල් ඔහු සහ ඔහුට ඔහුගේ කරුණාව සෑහීමකට පත් සඳහා දෙවිගේ ප්රේමය. (න්යෂ්ටික හතළිස්
පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 230)
· මෙම සංවාදයේ
ගැටලු:
1) asceticism.
A) asceticism අර්ථ
දැක්වීම:
භාෂාව: එය හදවත තුළ ඇති
අඩු අගයක් විය නොහැකි මේ ලෝකයේ පුංචි asceticism වේ (න්යෂ්ටික හතළිස්
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි).
Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyyah:
Asceticism ඊට පසුත් මුදල් ප්රතිලාභ
තබන්න.
හා ධර්මිෂ්ඨභාවය: මරණින්
පසු හානියක් බිය වෙමු.
ඔහුගේ පුත් වටිනාකම්: මේවා
"asceticism
හා ධර්මිෂ්ඨභාවය." (ගුවන් පථ 283 පි) කියන ලද දෙය
හොඳම වචන වේ
·
මිනිසා ඉමාම් අහ්මද් මෙසේ කීවේය ඔබ පොහොසත් ප්රීති
තියෙනවද?
ඔව්, ඔබ ලෝකයේ මිය යන
විට බලාපොරොත්තු සුන් නැති නම් ඔහු එවන් පුද්ගලයෙක් ඔහු මුදල් නැති හා එක් පරලොව පිළිබඳ
ගත්කල කර නැති නමුත් මෙය සිදු කරන්නේද නැද්ද යන්න බව පීඩාවට පත් අඩු නම් ඕනෑවට වඩා
මුදල් ඇති වූයේ නැත, නමුත් ඔහු දේ ප්රීතිය වැඩි
විය හැක ඇත තරම් සතුටු වුණේ නැහැ පරලොව දී ඔහු ප්රයෝජන මොනවාද Vistamlh අත. (ෂෙයික් සාලේ
අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි)
·
එය හසන් සහ අනෙකුත් ප්රීති පැවසූ?
Zahid මෙසේ කීවේය. අන් අය දෙවියන්
වහන්සේ සමග එය හොඳම, සහ මේ එය දෙවියන් සම්බන්ධ
බව පැහැදිලි මේ ලෝකයේ උනන්දුවක් නැති බව (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)
දැනුණේ නම් අන් අය එය වඩාත් කැමති අය ඔහු
2) නිවැරදි වහල්
Hamayor හා Mamh වාඩි
බව
ලෝකයේ මෙම asceticism ලකුණු සහ වන ආශාව
සහ පිලිකුල නොමැති
ඉබ්නු මස්ඌද් පැවසුවේ
දෙවියන් වහන්සේ දක්වන්නේ
රාජඋදහසට ලක්වනු කරමින් ජනතාව තෘප්තිමත් නොවන බව නිණව්ව. (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත්
පැහැදිලි කිරීමක්. 231)
2) අවම
සම්බන්ධයක් අඩු කෙරෙනු ඇත.
(ලෝකයේ පිටු පානවා)
ඔහු පිට සාමයක් කියමින්
ප්රශ්නය
/ කොහොමද මේ ලෝකයේ asceticism වන්නේ
ඇයි?
ඔබේ ඇස් අවම තමන්ගේම රස
ඔසවා නොකළ යුතු ය බව, අල්ලාහ්ගේ ධර්ම ග්රන්ථය
පෙළ අඩංගු හා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් (තුමාණන්) මේ ලෝකයේ රටාවට, සහ ප්රකාශයක් Hakartha සහ එහි කල් ඉකුත්
වීමේ වේගය බවට පත් පැනවීමට කරන ලදී.
﴿ وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلَّا مَتَاعُ الْغُرُورِ ﴾(سورة الحديد :20)
මේ ලෝකයේ · ආසාවක් asceticism.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද මේ ලෝකයේ වහල් asceticism ධාවකයෙක්?
කවුද පලකර, ලෞකික
asceticism දී වහල් ගනී:
1 ඊමාන් අල් ශක්තිය එතනින්
නතර හා සර්වබලධාරී දෙවි අතින් සිටගෙන, හා මළවුන් කෙරෙන්
නැගිටුවනු ලබන දිනය භීෂනය එතනින් නතර වෙන්නේ.
2 වහල් ලොව දෙවියන් වහන්සේ
වෙතින් කලිසමකින් හදවත් ක්රියාත්මක වන හැඟීමක්.
3 ලෝකය දාසයාට මහන්සි නිසා
ලබා ගැනීමට හා එකතුව තබා නැත.
4 pejorative කොරියානු අවම සිද්ධියෙන්
සහ නායකයගෙ ඇය නැතැ යි සහ විසිතුරු සහ ක්රීඩා හා විනෝද.
3) දෙවිගේ ප්රේමය
(දෙවියන් ඔයාට ආදරෙයි
ලෝකයේ පිටු පානවා): සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්
ලෞකික asceticism ක්රම එක දෙවි අබ්දුල්
ෂි මහත් ප්රේමය සඳහා, සර්ව පරාක්රම දෙවියන් වහන්සේගේ
දෙවියන් වහන්සේ ප්රේමය ප්රේමය හා ඔහු නීති විද්යාව ප්රේම
· ප්රශ්නය
/ පිරී දෙවියන් Aljalbh ගුවන්
ප්රේමය හේතු මොනවාද?
ඉබ්නු අල්-Qayyim දෙවියන් වහන්සේගේ
කරුණාව කියන්න: ආදරය Aljalbh හා හේතු ඒ සඳහා
වන දස:
ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක්:
කුරානයේ කියවීම ගැන මෙනෙහි සහ එහි අර්ථය හා මට කරන්න ඕන දේ පිළිබඳ අවබෝධය.
දෙවන: ආරක්ෂකයා සමග පැවති
සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී අනිවාර්ය .adechl පසු දෙවියන් වහන්සේ
Balnoavl ළං (තවමත් Abdi මම ආදරේ නම් ඔබ
ඔහු ඇවිදින සමග ඔහු පහර සමග ඔහු සහ ඔහු සැලකිලිමත් වන ඔහුගේ ඇස් පෙනීම, ඔහුගේ අත සහ ඔහුගේ
අඩි සවන් දෙන්නෙකු හා ඔහු Oaivnh කිරීමට අතර Astaazna Oattiynh මගෙන් ඇහුවා බව
ඇසූ ඔහුට ප්රේම තෙක් අසල මා වෙත supererogatory ක්රියා සමග යොමු
කිරීමට) බුහාරි
.
තෙවන: වේලාව පිරිමි සිය
කොටස තරම් කුමක් වූවත්, දිව සහ හදවතට, ක්රියා, නඩුව, ප්රේමය Vnasibh සඳහන් කළේය.
IV වන: Mahabk මත පරාර්ථකාමය
Mahabh විට Glebatt විසිතුරු.
V: මම අනිවාර්යයෙන් ම එය ප්රේම:
මෙම දැනුම ඔහුගේ නම් හා ගුණාංග හෘද හා දැක්ම සහ දැනුම, සහ විචල්ය ස්වභාවය
බාලාංශ හා Mbadea
කියවීම, එය දෙවියන් Bosmaih සහ ඔහුගේ ගුණාංග
හා ඔහුගේ ක්රියාවන් දැන වේ.
හය: ධර්මිෂ්ඨකම හා කරුණාව
සහ කරුණාව හා අභ්යන්තර සංසිද්ධිය පෙන්වන්න.
හත්වැනි: ඇය කැමති වේ:
දෙවියන් වහන්සේ අත, මේ අර්ථයෙන් ප්රකාශනය තුළ
නැත සිතේ වර්තනය නම් සහ වාක්ය වේ.
අට: ඔහුගේ කාලය soliloquy හා පාරායනය දිව්යමය
සම්භවයක් සමග තනිව වීම, සහ ඔහුගේ අත කාරුණිකව වහල්
හෘදය සහ එකපාරට තියන්න සමඟ නැගී සිටින්න, පසුව සමාව දීම
හා පසුතැවීම සඳහා යාච්ඤා සමඟ එය මුද්රා.
නවවන: ආදරණීය හා සත්යවාදී
Babysitting,
හා පලතුරු අසීමිත තෝරා ලෙස ඔවුන්ගේ වචන අසීමිත
ඵල එසවීමට,
ඔබ කතාව පොලී පැද්දෙමින්, නැත්නම් කතා කරන්නේ
නැහැ, එය අන් අය හා Calc යහපත සඳහා තවදුරටත්
බව.
X: හදවත ඇයි සෑම හේතුව අතර
හා සර්වබලධාරී දෙවි අතර පරතරය.
4) මිනිසුන්
ආදරය.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින් (හා විට ජනතාව} ජනතාව කැමති දේවලට පිටු
පෑ.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද ජනතාවගේ ආදරය මාර්ගය වන්නේ?
තම අත ඇතුළු Asceticism (රීති හා න්යෂ්ටික
හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 271) මෙම මාරක ජීවිතයේ සුන්බුන්
ය.
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පවසයි.
ජනතාව ඔවුන් කැමති නැහැ
නිසා Nazaahm
ෂි (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ
271.) එය විශේෂඥතාවක්
.. මත ගෙන ආ නිසා ඔබේ සිත, ජනතාව අත ඇති අතර අදාළ
නොකළ යුතුය
·
හසන් අල්-Basri පවසයි.
තම අත ඇති අතර ඔවුන් ආශා
නොකර මිනිසා තවමත් ජනතාව වෙත නොමසුරුව වේ
බස්රා ජනතාවට ඒ චරිතයයි
කතා කොට,
': ඔබේ ස්වාමියා සිට? ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ:
හසන් පැවසුවේ BAM Sadkm?
ඔවුන් මම ලෞකික පවසයි ඔහුගේ
දැනුම ජනතාවට අවශ්ය සඳහා සේවයෙන් පහ කෙරේ මෙසේ කීවේය. මොන හොඳම (න්යෂ්ටික හතළිස් පි
ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක් 237.)
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق