නවීන අදේවවාදියෙක්
විස්සයි (ඉස්ලාම් අවංකකමින්)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
කතාවක්.
අබු අම්ර් පැවසුවේ අබු
Amra
Sufian බින් අබ්දුල්ලා, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ
සතුටු විය හැක මා වෙන කිසිවෙකු ඉල්ලා නොවන ඉස්ලාම් ගැන යමක් කියන්න, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි
පවසයි :( ඔහු මෙසේ කීවේය. {මෙසේ පවසනු: පසුව අවංක
දෙවියන් විශ්වාස}) විශ්වාසය පොත මුස්ලිම්
විසින් කළ විස්තරය. 38 පි.)
· නූතන වාග්
මාලාව.
"ඉස්ලාම් දී," ඔහුගේ ඇදහිල්ල
ඔහුගේ ව්යවස්ථාව ඕනෑම.
ආගමේ අර්ථ "වචන"
ඇතුළත්, සහ පැහැදිලි පැහැදිලි
කිරීමක් අවශ්ය වන්නේ නැත.
ඔබේ සිත සමඟ දෙවියන් වහන්සේ
අලුත් ඇදහිල්ල විශ්වාසය කුළුණු සියලුම විස්තර කෙලෙස දිව මෙසේ සිහිපත් "ඔබ දෙවියන්
විශ්වාස ඔබ මෙසේ පවසනු:".
"එවිට අවංක," කවර හෝ කාලය හා
යහපත් ක්රියා වැඩ ඔප්පු, සහ ඔබ සියලු අක්රමිකතා, වෙනත් ආකාරයකින්
Stqamh ෂි Alrugan හා warp සමඟ එන්න එපා කියලා.
(න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 156)
· මෙම සාකච්ඡාව
කිරීමේ ගැටළු.
1) ආඥාව.
මෙසේ (මට වෙන කිසිවෙකු
ඉල්ලා නොවන ඉස්ලාම් ගැන යමක් කියන්න)
මෙම සංවාදයේ
/ ආඥාව අතර කිව්?
මේ මිනිසා මුහම්මද් ඉල්ලා, සාමය ආඥාව මෙසේ
වසල්ලම් (මට කියන්න) යනුවෙන් අදහස් වන්නේ, මට ඉස්ලාම් පිළිබඳ
ආඥාව කියන්න, වෙන දෙයක් ගැන කවුරු හරි
අහන්න ඔහු Ihuginy
නැහැ.
(එවකට අවංක දෙවියන්
විශ්වාස) නවකථාව තුළ (දෙවියන් Fastqm විශ්වාස): ඔහු
(මුස්ලිම් දේවස්ථාන එක් තැරැව්කරුවකු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි
මෙම) යනු :
﴿إِنَّ
الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ
أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ
) فصلت:(30
මෙම ආඥාව
යටතේ,:
1 විශ්වාස
කරනවා.
කරුණු 2 හටගැනීමට හා ඇතුළතින්.
ගොදුරු සිත් 3 ක්රියා සහ ක්රියා.
(න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
2) දෙවියන්
වහන්සේ කෙරෙහි විශ්වාසය.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {මෙසේ පවසනු: මම
දෙවියන් ගැන විශ්වාස)
ප්රශ්නය
/ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් ලෙස ඇතුළු කිරීමට කුමක්ද (දෙවියන් විශ්වාස)?
අඥෙයවාදය දේවත්වය පිළිබඳ
ප්රමිතිකරණය සහ ඒකාබද්ධ කිරීම ඇතුළත් වේ නම් සහ ඒවායේ හා ගුණාංග ඒකාබද්ධ කිරීමේ හා
ඇදහිල්ල හා විශ්වාසය හා ක්රියාකාරී වචන ඇතුළත්, සහ සියලු ආගම්
ඇතුළත් Ohz
කොන් ඇතුළත් වේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ
අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
3) අඛණ්ඩතාව:
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
මෙසේ කීවේය (හා අවංක).
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද අඛණ්ඩතාව යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
මැදහත් Unbend සහ (සැන් අරාබිවරුන්
12/498 සිට) ඉදවීමට
අර්ථය: ඉබ්නු අබ්බාස් මෙසේ
පඥප්ති රෝග Astqamoa.
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ
Astakimwa අදහස් කරන්නේ ඉල්ලුම දෙයක්
නමුත් අර්ථය: ඔහු වෙනස් කර නැති බව ඒ නිසා මෙම අධිතක්සේරුවක් ආගම ඉන්න.
විද්වතුන්
විසින් අර්ථ අඛණ්ඩතාව වචනය:
එය ආගම Althba ටී පවසා (තහනම්
වචනයකි ඛණ්ඩරා හොඳ දේවල් කරමින්)
ජිහාඩ් වර්ග පිළිපැදිය
දෙවියන් වහන්සේ හා ආගම
යථාර්ථයට අනවශ්ය වර්ෂය සහ භක්තිය. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
B) අඛණ්ඩතාව
වැදගත්කම.
කුමන නබි, සාමය සියලු බලැති
විසින් නියෝග වසල්ලම්
(
فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ)هود:112
පැවසූ බව වැදගත්කම පෙන්නුම්)
·
ඉබ්නු අබ්බාස් මෙසේ
අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් වෙත පහළ කරන ලදී කුමක්ද, සාමය
සියලු කුරානයේ පදයේ වසල්ලම් මෙම පදය ඉතා ප්රබල වුණේ නැත්තේ ඇයි?
"(Heptna හුඩ් සහ ඇගේ සහෝදරියන්"):
ඔබ වේගවත්ම graying පැවසීය ඇති: · අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහුගේ මිතුරන් සඳහා ඔවුන් ඔහුට කතා කොට, 'විට විය.
·
එක් එක් ගැන Qushayri අනුව:
ඔහු නබි සිහිනයකින් ඔහු
පිට සාමයක් දැක ඔහුට මෙසේ කීවේය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි පවසයි
"Heptna හුඩ් සහ ඇගේ සහෝදරියන්"
මොකක්ද Hepk
ඔවුන්? ඔහු කියා හුඩ්
(නියෝග ලෙස Fastqm): 112) (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත්
පැහැදිලි කිරීමක් 158).
3) ධර්මිෂ්ඨ
කැමති.
·
මේ ලෝකයේ හා මරණින් මතු ජීවිතය ගුණදම්.
A) ලෝකයේ:
මේ ලෝකයේ ජීවනෝපාය වන numerator හා පුළුල් හේතුව
ඔහු
: وَأَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِيقَةِ
لأَسْقَيْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًا)الجن :16
Cordovan පවසයි.
යම් කෙනෙක් මේ ලෝකයේ ඔවුන්
වෙනුවෙන් අපට කළ හැකි නම් මේ infidels සුරක්ෂිත, සහ ජීවනෝපාය බවට
තුළ පිලිප් නම්. (මෙම 19/17 ආයතයේ අර්ථ නිරූපණය)
B) පරලොව දී.
:(
إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ
الْمَلائِكَةُ أَلاَّ تَخَافُوا وَلا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي
كُنتُمْ تُوعَدُونَ نَحْنُ أَوْلِيَاؤُكُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَفِي الآخِرَةِ
وَلَكُمْ فِيهَا مَا تَشْتَهِي أَنفُسُكُمْ وَلَكُمْ فِيهَا مَا تَدَّعُونَ نُزُلا مِّنْ غَفُورٍ رَّحِيمٍ )فصلت :30ـ 32
එම පදයෙහි බව ඔවුන්ගේ අනුප්රාප්තිකයන්
මිය යන විට හා මිනී ප්රතිපත්තිගරුක මත දේවදූතයන් සම්භවයක් පෙන්නුම් කරන්නේ, කරන විට ඒ හා බිය
Baath
Tomenhm මිය යන විට, සහ පිරිමි ළමුන්
ඉවත්ව සිය ශෝකය ඉවත් කිරීම, දෙවියන් වහන්සේ
(රීති හා න්යෂ්ටික
හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 187) පාප සහ ව්යාපාර පිළිගැනීම
සමාව දේශනා,
මුදල් ඇසකින් දැක එහිදී මානව පාරාදීසයක් කිසිඳු
කණකින් අසා හෝ මනුෂ්යයාගේ සිත ඇත
4) සිතේ
අවංකකමින්:
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද අඛණ්ඩතාව සම්භවය වන්නේ ඇයි?
අඛණ්ඩතාව
අතරින් ඒකාබද්ධ කිරීමට සිතේ ද නැත් ද.
කරන විට ඒ හා unbend හදවත දෙවියන් හා
බිය සහ ගෞරවය හා කීර්තිය හා ඔහුගේ ප්රේමය ගෙවා, ඔහුගේ බලාපොරොත්තුව
හා ඔහුගේ කන්නලව්, හා උන් වහන්සේ කෙරෙහි විශ්වාසය
සහ ගොදුරු මුළු ලෝක සම්මතය කීකරු වෙන කුමක් රෝග ලක්ෂණ දැන ගැනීමට.
හදවත මන්ත්රී සොල්දාදුවන්ගේ
ලෝක සම්මතය නම් රජ රජ නිසා ඔහුගේ සොල්දාදුවන් හා ඔහුගේ යටත් unbend.
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (බුලත්
කිරීමට මාංසය මුළු සිරුර නම් සාමය ප්රතික්ෂේප කර නැති නමුත්, එය මුළු සිරුර, එනම් සිත දූෂිත
නම්). නිවැරදි [බුහාරි විසින් කළ විස්තරය.
5) දිව
අඛණ්ඩතාව.
ගොදුරු දිව හදවත පසු ගිණුමට
අඛණ්ඩතාව ගත වන බව ශ්රේෂ්ඨතම දෙයක්, එය Turgeman හෘදය සහ පළ, මෙම නවකතාවේ තිර්මිදි
සඳහන් දේ තහවුරු කරයි
(මම මෙසේ? අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, කුමක් මාව බය බව
දෙයක් ඔහු පැවසුවේ, "ඔහු එම හොරනෑව
වූ) අල්-තිර්මිදි විසින් කළ විස්තරය (: හොඳ සාකච්ඡාව නිසි.
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම් දෙවි ආශිර්වාදය හා සාමය යාච්ඤා
කරන්න
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق