السبت، 12 نوفمبر 2016


නවීන විසි හයවන (හොඳ ක්රම විශාල සංඛ්යාවක්)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

සාකච්ඡාව

අබු Huraira අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මහතා පවසයි: {ජනතාව සෑම phalanx ඉර පායන සෑම දිනකම පුණ්ය පැවැත්විය යුතු ය; පුණ්ය දෙක අතර මූර්ඡනය, ඔහුගේ කන්ද Vthmlh ඔවුන් තුළ මිනිසෙකුට උදව්, හෝ ඔහුගේ ගමන් මලු පුණ්ය, හොඳ වචනය පුණ්ය මත ඔහු මතු , ඔබ යාච්ඤා ගන්න හැම පියවරක් පුණ්ය වන අතර මාර්ගයේ සිට හානිකර දෙයක් ඉවත් පුණ්ය වේ}. (පොතේ බුහාරි හා මහේස්ත්රාත් ගැටළුකාරී මුස්ලිම් විසින් 'සකාත් පොතේ)

· නූතන වාග් මාලාව.

"සලාමි" සලාමි: පාම් හා ඇඟිලි ඇටකටු සහ කකුල්, තුන්සිය හැට සාමාජිකයන් වන මිනිස් සිරුර හා එහි සන්ධි, සියලූ සාමාජිකයන්, මුස්ලිම්, විසින් කළ විස්තරය ලදී මෙම නවීන විය යුතු) ඔහු තුන් සියයක් හැට හා සවිස්තරාත්මක) මත ආදම් පුත්රයන්ගෙන් සෑම මිනිසෙකු නිර්මාණය

මහා කුළුණු තුනක් අතර සාධාරණව පාලනය "දෙක අතර මූර්ඡනය".

"ඔහුගේ කන්ද දී කිසිවෙකු" සත්ව නෞකාව අර්ථය හා කාර් ඉතිරි දී හා එම නිසා ඔහුගේ අතින් උවයිස්ගේ ධෛර්යය හෝ ඔහුගේ පිටේ ඔහුට උදව් එය .oumany පවත්වයි දේ.

ඕනෑම "විසින් Vthmlh" දැරිය, හෝ මගී, හෝ වලංගුභාවයක් හෝ විසින් පත් කරන ලදී.

"සෑම පියවරක්" පියවර: ඇවිදීම කාලය හා අඩි පසු ආඩම්බරයි.

"තවද හානිකර දෙයක් ඉවත්" Mcdermatt ඉවත් එවිට සේවය: තවමත්.

"තරහා: ගල් හෝ හැඳි හෝ අපිරිසුදු සියලු Maaave එතැනින් යන එන්නන් (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක් 196.).

නූතන ගැටළු.

1) (එක් එක් සලාමි)

ප්රශ්නය / (සලාමි) යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද සංවාදය සඳහන්?

සලාමි: මිනිස් ඇට සන්ධි බොහෝ Fzam අතර, පිං ආදම් පුත්රයන්ගේ සන්ධි සෑම තොරතුරක්ම පුණ්ය සෑම තොරතුරක්ම පුණ්ය දිය යුතු මෙම සහන හමු ස්තුති ඔවුන්.

ප්රශ්නය / මොන අනිවාර්ය පුණ්ය ද?

එක දෙවි අකීකරු මෙම සන්ධි භාවිතා නොකරන බවට ශරීරය මහත් කරුණාව ස්තුති කිරීමට නොව, පාපයෙන් අවසන් විසින් හේතුවෙන් පුණ්ය. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)

2) ජනතාව අතර ප්රතිසංස්කරණ.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {පුණ්ය දෙක අතර මූර්ඡනය)

         ජනතාව අතර කිව් / ප්රතිසංස්කරණ ඇයි පිං එකක්?

        යහපත්කම හා ප්රයෝජනවත් infringer අන් අයට, සහ ප්රජාව එක ශරීරයක් නිසි ලෙස සමාජය තෙක් සැත්කම් සුව නිසා.

ඔහු මෙසේ පවසයි :

( لاَّ خَيْرَ فِي كَثِيرٍ مِّن نَّجْوَاهُمْ إِلاَّ مَنْ أَمَرَ بِصَدَقَةٍ أَوْ مَعْرُوفٍ أَوْ إِصْلاَحٍ بَيْنَ النَّاسِ وَمَن يَفْعَلْ ذَلِكَ ابْتَغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْراً عَظِيماً)النساء: {114}

· සමාදාන වර්ග.

ප්රශ්නය / කුමක්ද සමාදාන වර්ග ද?

එම ගැටුම ජරාජීර්ණ සියලු බලැති පවසයි කොහෙද කාරණා ජනතාව අතර 1 සමථ (ඒ නිසා අල්ලාහ්ට බිය සහ ඔබ අතර ඇති වරද නිවැරදි කර) අන්ෆල්: 1

සහකාරිය සියලු බලැති කාන්තා

(وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَيْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ كَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيراً) النساء: {128}

· මෙම පදය පෙන්නුම්:

වෙන් බොහෝ අවාසි කිරීමට යොමු කරයි නිසා කෙසේ වෙතත්, ත්ම අතර සාමය, වෙන්වීම වඩා හොඳයි.

ප්රශ්නය / අවසර දිය බිරිඳ ජීවත් වෙන්න නම්, සිය අයිතීන් වැටුනේ සඳහා ද?

ඇය ඔවුන්ට තම සැමියාගේ භාවිතයට මැලිකමක් දක්වන කෙරෙහි භය ඇති, රෝග ලක්ෂණ වාර්තා නම් බිරිඳ අනෙක් වියදමින් සිට දකුණට හෝ එය සමහර වැටීමට සඳහා ඒ නිසා අවසර. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් ප්රතිලාභ)

      3) මුස්ලිම් විට ගැටුම් හා සටන් අතර ප්රතිසංස්කරණ.

සියලු බලැති)

وَإِنْ طَائِفَتَانِ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ اقْتَتَلُوا فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا فَإِنْ بَغَتْ إِحْدَاهُمَا عَلَى الأُخْرَى فَقَاتِلُوا الَّتِي تَبْغِي حَتَّى تَفِيءَ إِلَى أَمْرِ اللَّهِ فَإِنْ فَاءَتْ فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا بِالْعَدْلِ)الحجرات :10

 C) මහේස්ත්රාත් බොරු.

ප්රශ්නය / එය මහේස්ත්රාත් බොරු අවසර ද?

ඔව් ((නැති ජනතාව අතර reconciles හා හොඳ දෙයක් ලියැවෙයි හෝ හොඳ දෙයක් පවසන්නේ බොරු කාරයෙක් ඒ කතා ඇති.) බුහාරි පොත මහේස්ත්රාත් 3/166 හා මුස්ලිම් ඉඩම් පොත 5/446

Cordovan ඔහුගේ Sahih දොර යටත් විජිත 6/228 .qal බුහාරි දුෂ්ට වන නමුත් එය පොලී හානිකර හෝ නොවන ලෙස කතා කොට, 'නොදැනුවත්ව ප්රතිසංස්කරණ බොරු පරාසය විදේශ ගමන් බලපත්රය වෙත ගොස් තිගැස්සී) / මිනිසුන් අතර reconciles කරන බොරුකාරයෙක් නොවේ.

3) සහයෝගය.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {හා ඔහුගේ කන්ද Vthmlh ඔවුන් තුළ මිනිසෙකුට උදව්, හෝ පුණ්ය ඔහුගේ ගමන් මලු මතු)

ඔහුගේ කන්ද පදින්න මුස්ලිම් Vaaanh, ඔහු පුණ්ය පිටතට ගමන් මලු ගෙන යාමට උපකාර ද, එසේ මුස්ලිම් චතුරස්රය සහනාධාරය මුස්ලිම් සහෝදර එක් එක් මායි සඳහා ත්යාග පිරිනමනු

සහයෝගයෙන් කටයුතු කිරීමට දෙවියන් වහන්සේ අප නියෝග නිසා:)

﴿وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى)المائدة :2

හවුල්කරුවන් දුෂ්කරතා සහ දුෂ්කරතා ඉවත්, හා සහයෝගය දෙවි ඔවුන්ට අණ කළ මුස්ලිම් හා ප්රේමය අතර ප්රේමය පැතිරීම කිරීමට යොමු කරයි.

4) හොඳ වචනය.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {හා හොඳ වචන පුණ්ය)

ප්රශ්නය / කුමක්ද (කාරුණික වචනය) මගින් අදහස් වන්නේ කුමක්ද?

එහිදී ඇතුල්: නැවත සාමය හා අල්ලාහ්ගේ සිහි, හා දකුණු වචනය කියන්නේ, හා උප පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් හා රෝග නිවාරණය පිළිබඳ ප්රවර්ධන හා හිමිකරුවන් අවශ්යතා මැදහත්වීම.

ප්රතිචාර දියර හොඳ වචන තුළ

ඔහු මෙසේ පවසයි

 قَوْلٌ مَّعْرُوفٌ وَمَغْفِرَةٌ خَيْرٌ مِّن صَدَقَةٍ يَتْبَعُهَا أَذًى) البقرة : 263

දෙවියන් වහන්සේගේ සඳහන් දී

{إِلَيْهِ يَصْعَدُ الْكَلِمُ الطَّيِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُهُ}فاطر : 10

හා ජනතාවගේ අවශ්යතා වියදම් මිනුම්

ඔහු මෙසේ පවසයි

 (يَشْفَعْ شَفَاعَةً حَسَنَةً يَكُنْ لَهُ نَصِيبٌ مِنْهَا ۖ)النساء : 85

 දෙවියන් වහන්සේ ජනතාව ආරාධනා

 එම පදයෙහි

(وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلًا مِّمَّن دَعَا إِلَى اللَّهِ وَعَمِلَ صَالِحًا وَقَالَ إِنَّنِي مِنَ الْمُسْلِمِينَ )فصلت :(33)

හා හොඳ කතාවක් අමතන්න බව. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S235 ප්රතිලාභ) වෙනත් භාෂා පාඨ

5) යාච්ඤාව ගමන් කිරීමට කැමති.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {ඔබට යාච්ඤා ගන්න හැම පියවරක් පුණ්ය මිල)

නවීන අභ්යහනය හා විද්යාව හා දේශනා කිරීම හා i'tikaaf කණ්ඩායම් සහ පන්ති ගෙන ඒමට දෙවියන් වහන්සේගේ නිවාස සහභාගි වීම සඳහා කරන අතයට දී.

· සාකච්ඡාව (හෙට සිට මුස්ලිම් පල්ලිය හා ඔහු ගොස් එන »සෑම අවස්ථාවකදීම දෙවියන් ස්වර්ගයේ ගෞරවනීය ස්ථානයක් ඔහුට සඳහා සූදානම් බවයි. බුහාරි පොත් කන් 1/161 හා මුස්ලිම් පල්ලි පොත 2/314 පැහැදිලි

හා Aldo: මුල් දවසේ දී යන්න.

හා Alruah: තවත් දින යන්න.

හා ලකුණු ගන්න: ආගන්තුක කුමක්ද.

ජාබිර් බින් අබ්දුල්ලාහ් ඔහු පැවසුවේ, මුස්ලිම් පල්ලිය අවට හිස් ලප, ඔහු සලාමා දරුවන් අවශ්ය, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ළඟා බව මුස්ලිම් පල්ලිය අසල යන්න, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, උන් වහන්සේ ඔවුන්ට කතා කොට-: ඔබ පාවිච්චි මත මුස්ලිම් පල්ලිය අසල ගැවසෙන කිරීමට අවශ්ය බව ය !? ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ: ඔව්, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, අපි එය අවශ්ය විය හැක, ඔහු පැවසුවේ, සලාමා දරුවන් දෙවියනි, "ඔබේ නිවාස Atharkm මෙසේ ලියයි, ඔබගේ නිවෙස්වල Atharkm ලිවිම" මුස්ලිම් ඇදහිල්ල 1/209 210 පැහැදිලි පොතක්

ඔවුන් එය අප කවරකු බව සතුටු) තවත් නවකතාව වැඩි බවයි.

වැඩි වැඩියෙන් දුෂ්කරතා විපාකයක් ඉහළ ගොස් ඇත.

6) මාර්ගයේ සිට හානිකර දෙයක් ඉවත් කිරීම.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {සහ අසරණ සරණ පාර සිට හානිකර දෙයක් ඉවත් කිරීම.

හැම දෙයක්ම ගෑරුප්පු සහ අපවිත්ර හා පුණ්ය හරහා අනෙකුත් මුස්ලිම් සිට රිදෙනවා ඉවත් කරන්න, සහ සාක්ෂි ඔව් දෙවියන් වහන්සේ සිය ස්තුතිය පුද කළේය. ඇදහිල්ල මේ මිනිස්සු

සඳහන් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: අබූ Huraira අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි. "- හෝ කිහිපයක් හා ගල් - විශ්වාසය හැත්තෑ කිහිපයක් අංශය, වැඩිම:. කියන්න: කිසිම දෙවියෙකු එහෙත් අල්ලාහ් ඇත එවිට අඩුම: පාර හානිකර දෙයක් ඉවත් ඇදහිල්ල ඇති නිහතමානී අංශය, 'මුස්ලිම් පැහැදිලි කිරීමට විශ්වාසය 1/209 210 ක් පොත

 

ආරක්ෂාව සාමාජිකයන් ස්තුති 7) Duha යාච්ඤා විසංයෝජනය.

නබි සිට ගැටළුකාරී, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු පැවසුවේ, "ඔබ එක් සියලු phalanx පුණ්ය වේ බවට පත් වෙයි සෑම පුණ්ය ප්රශංසා සෑම Thamidh පුණ්ය සෑම Thlilh පුණ්ය සෑම Tkberp පුණ්යාධාර හා යහපත් පුණ්ය දේ වාරණ හා නපුර තහනම් පුණ්යාධාර හා පිළිගත හැකි අතර, එම නිසා, Rkaatan....... උදෑන ක Arkaahma. " මුස්ලිම්, අහමද්, අබු Dhar විසින් කළ විස්තරය.

ප්රශ්නය / කුමක්ද අඩු Duha යාච්ඤාවෙන් හා වඩාත් වන්නේ ඇයි?

අවම වශයෙන්: Rkaatan සහ වඩාත්ම: අට.

ප්රශ්නය / කුමක්ද Duha යාච්ඤා කාලය කුමක්ද?

එවිට හිරු අතුරුදහන් අතර තවකෙක් වන හා අවසාන වශයෙන් ඉහල යාමට ආරම්භ වනු ඇත.

Uthaymeen පවසයි.

සන්රයිස් පසු පැය ½ Duha යාච්ඤා තුනෙන් එකක් ආරම්භ වන අතර පැය දහවල් යාච්ඤා කාර්තුව පෙර අවසන් වේ.

ප්රශ්නය / ඇයි මේ ණය සාරාංශ?

එය අනෙක් වැටුප් මෙන් නොව Jabra නොමැතිකම නිසා ඉදිරියට කළේ නැත, නමුත් එම සුවිශේෂී කරුණාට ස්තුති වේ) (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක් නිසා. 201)

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق