الاثنين، 14 نوفمبر 2016


සාකච්ඡාව XXIX: (යහපත්කම දොරවල්)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

කතාවක්.

Maaz බින් Jabal අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු පැවසුවේ, මම කිව්වා :( අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, මට ගින්නට දවසක පාරාදීසයක් සහ Abaeidna වැඩ කියන්න ඔහු පැවසුවේ, {මම මහත් ඉල්ලා, එය අල්ලාහ් විසින් සතුටු සිට යන්නේ; දෙවියන් වහන්සේ උන් වහන්සේට කිසිවක් ඇසුරු කරන්නේ නැත නමස්කාර හා ඇගයීම්. යාච්ඤාව හා රාමසාන් උපවාසයේ, 'සකාත් ගෙවීම, සහ සභාව වන්දනා} ඔහු මෙසේ කීවේය. පසුව {යහපත්කම දොරටු ඔබට පෙන්වා නොමැති ජල ගිනි දනිමු ලෙස නිරාහාරව, සකාත් පාපය දනිමු, සහ මධ්යම රාත්රියේදී මිනිසාගේ යාච්ඤා} පසුව:. (ඔවුන්ගේ පැති ඔවුන්ගේ ඇඳන් අත් නොහරිමි .. ) යනතුරු තමා:. (කාර්යය), පසුව ඔහු පැවසීය: {කාරණය හිස හා එහි කණුවක් කියන්න හා එහි ඉහළ ද?}.

 මම මෙසේ අල්ලාහ්ගේ ඔව් දූතයාණනි,.

ඔහු මෙසේ පැවසීය: {හිස ඉස්ලාම්, එහි කණුවක් යාච්ඤා වේ හා එහි ඉහළ ජිහාඩ් යනු}. එවිට ඔහු මෙසේ කීවේය {මේ සියල්ල හිමිකරුවන් කියන්න?}.

 මම මෙසේ අල්ලාහ්ගේ ඔව් දූතයාණනි,. ඔහුගේ දිව ගෙන තිබේ: {මෙම} ඔබ පාම්.

මම මෙසේ අල්ලාහ්ගේ නබි, මම Maakhdhun අපි එය කතා කරන?

ඔහු මෙසේ පැවසීය: {ඔබේ මව පෙරළීමෙන් ඕනෑම දෙයක්, ජනතාව ඔවුන්ගේ මුහුණු මත ගින්නට දමනු හෝ සඳහන් වෙයිද, ඔවුන්ගේ භාෂා කතා අස්වැන්න නමුත් නාස් අබෞද්ධයන්ට ඇතිවාවත් ද} තිර්මිදි, මෙසේ නිසි හොඳ සාකච්ඡාව.

 

· නූතන වාග් මාලාව.

ගිනි "පරීක්ෂාවල" පරීක්ෂාවල හා රෝග නිවාරණය.

"පුණ්ය පාප දනිමු": ඕනෑම පුණ්ය කිසිදු බලපෑමක් ඔවුන් වෙත තවමත් පාපය දනිමු.

මැද හෝ අනුගමනය කළ යුතු තුල "රෑ මළ".

"Atjavy" යන්න දක්වා පලා

"ඔවුන්ගේ ඇඳන් සඳහා" බුරුසු හා සිද්ධස්ථාන සඳහා.

සති මැද "එහි ඉහලින්ම": වැඩිම දෙයක්: ඔටුවා පිටුපස, සහ උපරිමයේ සිට ඉහළ ගොස් දේ.

ඉහත සඳහන් ද විදහාපාන අගනා රූපකයකි "කොත වේ"

"ඔබේ මව පෙරළීමෙන් ඕනෑම දෙයක්," මෙම ප්රපංචය වන දින මරණ යාච්ඤා, නමුත් ආදායම විපරමේ දී, එය නො සැලැකිල්ල හා විධානය ක විශ්මයාර්ථ ක සීරුවෙන් වේ.

"Pronate" ගින්නට දමනු.

මම පව්කාර දිවක් පැවසූ "ඔවුන්ගේ භාෂා කතා අස්වනු", Hshehadh එකතුව අර්ථයෙන් අස්වැන්න සාකච්ඡාව පූජා Bhsaid බද්ධ අර්ධ ඉපැයීම් අන්යභාෂාවෙන් කථා, අර්ධ-දිව-in-එසේ ඔබ එහි ජනතාව බද්ධ වපුරන දේම කරන අතර නොසන්සුන් සමග (න්යෂ්ටික හතළිස් S218 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) කතා කරන්නේ.

· මෙම සාකච්ඡාව කිරීමේ ගැටළු.

1) යහපත් ක්රියා.

ව්යාපාර හේතුව ස්වර්ගයට ඇතුළු, සහ කොරියානු සිට මෙම වූයේත් බව මෙම නවීන සාක්ෂි:

﴿وَتِلْكَ الْجَنَّةُ الَّتِي أُورِثْتُمُوهَا بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ)(الزخرف: (72)

· ඉබ්නු කසීර් පැවසුවේ

ඕනෑම යහපත් ක්රියා දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව හා ඔබ ඇතුළත් කිරීම සඳහා එය යමෙකු පාරාදීසයක්, නමුත් දෙවියන් වහන්සේ හා උන් වහන්සේගේ දයාව කරුණාව ඇතුල් කරන්නේ නැත හේතුව විය. (Tafsir ඉබ්නු කසීර් 7/226)

A) ආගමේ කණු.

සාමය (Atabd දෙවියන් වහන්සේ උන් වහන්සේට කිසිවක් ඇසුරු කරන්නේ නැහැ, යාච්ඤාව ස්ථාපිත, සහ 'සකාත් ගෙවීම, රමලාන් උපවාසයේ, සහ සභාව වන්දනා සලාම්) කියා සිටියේය.

ඔහු ස්වර්ගයට ඇතුල් වීමට ආගම හේතුව රාජකාරි ඉටු කිරීමට ඔහු පිට දෙවි සාමයක් පිළිතුරු දෙමින්, පෙර සංවාදවල ඉස්ලාම් කුළුණු මත කතා සම්මත කර ඇත. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S257 ප්රතිලාභ)

4) හොඳ පාරවල්.

{යහපත්කම දොරටු ඔබට පෙන්වා නැත සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්?)

පිළිතුරු විට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ආගම හේතුව රාජකාරි අහස් හා ගිනි වැළැක්වීම ඇතුළු කිරීමට බව, Dallah පසුව ක්රම අතිරික්ත සේවකයන් ඉවත් කිරීම හා mustahabb යහපත්කම විය

ඔහු ඔවුන්ට සිහිපත්:

A) පරීක්ෂාවල:

(පරීක්ෂාවල) ඔහු පිට සාමයක් කියමින්

ප්රශ්නය / මෙතන Murad කුමක්ද රාමසාන් උපවාසයේ උපවාසයේ හෝ නිරාහාරව Shamrock?

එය පරලොව ගිනි එරෙහිව ආරක්ෂාව සපයන නිසා, රාමසාන් උපවාසයේ නැහැ සියම් Shamrock මෙහි සිදු කිරීමට නියමිතය. (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක් 220.)

ප්රශ්නය / ස්වර්ගයෙහි Murad කුමක්ද, සාමය ඔහුට (පරීක්ෂාවල) වසල්ලම් කියමින්?

ඉබ්නු Rajab පැවසුවේ

ස්වර්ගයේ පිතිකරු, එසේ ද උපවාසයේ එහි හිමිකරු මේ ලෝකයේ පාපය වලින් ආරක්ෂා විට සටන් සිට ඔවුන් ආරක්ෂා කරන වහල් Kalmjn කුමක් නිදහස් Astjn වේ.

පාපය කමිටුවක් නම්, එය ගිනි පසු ජීවිතය කමිටුවේ 257. ඔහු වූ අතර, පාපය මේ ලෝකයේ කමිටුවක් නැහැ, කොමිෂන් සභාව විසින්, පරලොව දී තිබුණේ නැහැ.) (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය p)

ප්රශ්නය / මුස්ලිම් උපවාසයේ උපවාස කළ හැකි බව දින මොනවාද?

Ashura දවස උපවාසයේ.

-වන්දනාකරුවන් නොවන Arafah දවස උපවාසයේ.

සඳුදා හා බ්රහස්පතින්දා දිනවල උපවාසයේ.

එක් එක් මාසය දින තුනක් නිරාහාරව. (බිත්තර හෝ වෙනත් දින)

අතර දිනය හා සති අන්තයේ දින උපවාසයේ.

Shawwal හයක් උපවාසයේ.

මුහාරම්හි මාසය උපවාසයේ.

Shaban උපවාසයේ. (වැඩි විස්තර සඳහා ස්වේච්ඡා වේගයෙන් Sherida Moasherji සඳහා කැඳවුම් පණිවිඩය Qraeh කරුණාකර)

 

B) පුණ්ය.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් (හා ජල ගිනි දනිමු ලෙස පුණ්ය පාප දනිමු)

ප්රශ්නය / කුමක්ද මෙම සංවාදයේ පුණ්ය සහ පාප Murad ?

පුණ්ය: ස්වේච්ඡා පුණ්ය වේ.

ප්රශ්නය / කුමක්ද අසරණ සරණ පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් කිරීමට සාක්ෂි ද?

:( පුණ්ය සමිඳාණන් වහන්සේගේ උදහස නිවා, සහ මළ නරක ගෙවන සම්මුඛ පරීක්ෂණ)

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සාමය යන ඇදහිය නොහැකි නොකෙරූ Tamra සිට වසල්ලම් හොඳ හෝ පමණක් ඔහුගේ දකුණු අත විසින් පිළිගෙන හා එවකට එහි හිමිකරු විසින් මතු කරන ලද යහපත් හා දෙවියන් වහන්සේ පිළිගන්නා දෙවියන් උපයා ද පවා ඔබ Vloh එක් කරයි කන්දක් මෙන්) බුහාරි 2/12 හා මුස්ලිම් 3/50 බලන්න වාෂ්ප වචනය පැහැදිලි Targheeb 849)

ගැන බාධාවක් බින් ආමර් පවසයි: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු මෙහෙම කියනවා: «ඔහුගේ පුණ්ය යටතේ සෑම මිනිසෙකු පවා ජනතාව වෙන්».

ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen මේ කතාව සඳහන් කරයි.

   (මම එකම Ostzlna මඳබව තුනක් නැවත නැඟිටීම දුටු හිරු බව ඇඳුම් නම් තීව්රතාව සහ පිපාසයෙන් සිටින දේවදූතයන් හා ජනතාව කරා මෙම ඇඳුම් මම ලෝභ මිනිසෙකු වෙමි parsimonious මගේ බිරිඳ නියෝග වර්ධනය වූ අතර, මම සිහිනයකින් දර්ශනයක් දුටු දෙයක් නම් දිනය පිරවීම වගේ: ඔහු මෙසේ පවසයි තරුණයෙක් මට ආ ලෙස පැරණි මිනිසා කතා මෙම විවෘත)

· මම මගේ බිරිඳ මට ඇය පවසයි පවසා, ඒක හරි නින්ද Mvzuaa නැඟිට, ඔබ පුණ්ය මට ඉඩ නමුත් දුප්පත් මිනිසා මා වෙත පැමිණ මම ඔහු ඇඳුම දුන්නා, මම ඔහුට දින තුන දුන් තවත් කොල්ලෙක් ලැබී.

«ඔහුගේ පුණ්ය යටතේ සෑම මිනිසෙකු පවා ජනතාව වෙන්»: ඒ මිනිසා ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen වෙත පැමිණ එසේ ඔහුට කීවේ, ඔහු ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen මෙම සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් තහවුරු කළේය.

· මෙම විද්වතුන් වෙනස් එය සැබෑ ආලෝකය ද?

අයිතිය: එය නම් ඒවා බව ඉම්රාන් සූරතයේ Baqarah ඔවුන් ප්රකාශන දෙකක් ලෝක විනාශයක් Gmamtan ලෙස සැබෑ ලෙස සිටියේය, හෝ ඔවුන් Gaaatan නම්,. Sahbhma සඳහා Thajan) (පරීක්ෂාවල පොත ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේ ඔහු අනුකම්පා කළ පැහැදිලි)

 

සී) රාත්රියේ යාච්ඤා.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් :( යාච්ඤා හා මධ්යම රාත්රියේදී මිනිසා)

මතා යාච්ඤාවට ප්රශ්නය / මොන රෑ?

විවරණකරුවෝ රන් එකතුව රිසි එම රාත්රියේ යාච්ඤා: රාත්රී, රාත්රී ඔබේ පව් සහ එවැනි පුණ්ය ලෙස පව් නිවා preassigned.

: ඇතුළුව, රාත්රී බොහෝ සංවාද ඇති ගුණ ගැන වචනයක්

සම්මුඛ පරීක්ෂණ (මෙම අනිවාර්ය රාත්රී යාච්ඤා කිරීමෙන් පසුව හොඳම යාච්ඤාව) මුස්ලිම් (1163), 3/230 උපවාසයේ පොතක්) විසින් විස්තර කතන්දරයක්

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (ජනයෙනි, සාමය පැතිර පවතී, හා ආහාර කුසෙහි පැමිණ, ජනතාව නිදා සිටින විට රාත්රියේ යාච්ඤා, ඔවුන් සාමයෙන් ස්වර්ගයට ඇතුළු පෝෂණය) සැබෑ තිර්මිදි සැබෑ කැරට් සිට ඇල්බනි අංක 612 බලන්න.

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (පාරාදීසයක් කාමර, අභ්යන්තර මුහුණ දකින අතර, එය මුහුණ අභ්යන්තරය නම්, දෙවියන් වහන්සේ එම මහ බැංකුව ආහාර සඳහා සූදානම් හා සාමය divulges සහ ජනතාව නිදා සිටින විට රාත්රියේ යාච්ඤා කළා.) සැබෑ ඉබ්නු Haban විසින් කළ විස්තරය සැබෑ කැරට් අංක 614 බලන්න)

D) කාරණය හිස හා එහි කණුවක් හා එහි ඉහළ.

{කාරණය හිස හා එහි කණුවක් හා එහි ඉහළ කියන්න ඔහු පිට සාමයක් කියමින්? මම කිව්වා: ඔව්, දෙවියන් වහන්සේ දූතයාණනි, ඉස්ලාම් සහ භවය අන හිස යාච්ඤාව හා එහි ඉහළ ජිහාඩ්} බවයි.

ප්රශ්නය විසින් Maaz අතර, "එහෙම කියන්න එපා"

මෙය, එය ද්රව්යමය කිරීමට ඉගෙන මනස සිපර් සහ පිළිතුරු දීමට ඔහුට මහත් උනන්දුවක් නිසා වෙන්න අධ්යාපන කාලය තුළ හොඳ ක්රමයකි.

ප්රශ්නය / කුමක්ද එය හිස කිරීම රිසි වන්නේ කෙසේද?

ඉස්ලාම් හිස වන අතර, අපේක්ෂා කරන බව දෙවියන් වහන්සේ ඔහු එවූ වන ඉස්ලාම්, මුහම්මද් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ආගම ප්රශ්නයක්

මෙහි ඇති අවස්ථාවක සහතික සහ නය සහතික තත්ත්වය ශරීරයේ හිස වගේ වේ. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S259 ප්රතිලාභ)

ප්රශ්නය / කුමක්ද Bamudh වන්නේ ඇයි?

එය මහා ණය තත්ත්වය ඇති බැවින් ඔහුගේ තීරු ලිපිය යාච්ඤාව

යාච්ඤාව: ඇදහිල්ල සහ වැඩ කියන්නේ, විශ්වාස කිරීමට ඇදහිල්ලේ අවශ්යතා සමග එහි අනුකූලතාවය ලැබෙන අතර ප්රායෝගික කෙළවරේ.

ඕමාර් බින් කත්තාබ් පවසයි (හා යාච්ඤාව යන අය සඳහා ඉස්ලාමයේ වාසනාව) (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි)

ප්රශ්නය / මොන සති මැද ආගම උච්ච වන්නේ ඇයි?

එහි ඉහළ ජිහාඩ් යනු

ඇයි එය පාහේ ඔටුවා වන්නේ ඇයි?

ඔටුවා: ජංගම දුරකථන හා වාකය ඉහත කොත, ජිහාඩ් යෙදවීම පිළිබඳ කාරණයක් වේ සාමය ඉස්ලාමය Vhbh නබි ඔහු පිට, ආගම Balrahalh ජිහාඩ් එය බලපා revocable Vlasalam ආගම් අතර සුවිශේෂී අංග නිසා, Ktmiz ඔටුවා උපරිම Snamh ජිහාඩ් විය පැතිරීම සඳහා හේතුව

මෙම සති මැද වන ඔටුවා වෙනස් උපරිම

ඉස්ලාම් දෙවියන් වෙනුවෙන් සුවිශේෂී ජිහාඩ් වේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)

ප්රශ්නය / කුමක්ද Hovdil ජිහාඩ් දෙවියන් උදෙසා?

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අබ්දුල්ලාහ් බින් මසූඩ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි '' මම හොඳින් වැඩ, දෙවියන් වහන්සේ දූතයාණනි කතා කොට, '' යන meeqaat සඳහා යාච්ඤා කළේය ඊට පස්සේ මම කිව්වා නැහැ, එසේ නම් කෙනෙකුගේ දෙමව්පියන්ට ගෞරව පවසයි ඊට පස්සේ මම කිව්වා නැහැ, ජිහාඩ් අල්ලාහ්ගේ මාර්ගයේ පවසයි) (අල්-බුහාරි පොත ඒකාබද්ධ කිරීම 8/216

, ඒ පොතේ විශ්වාසය 1/269 පැහැදිලි)

6) දිව සුරකින්න.

පසුව මෙසේ (මෙසේ කීවේය? මේ සියල්ල හිමිකරුවන් කියන්න එපා මම මෙසේ දෙවියන් වහන්සේගේ ඔව්, දූතයාණනි ඔහු තමාගේ දිව ගෙන මෙසේ කීවේය.. ඔබ මේ පාම් මම Yanpi දෙවියන් වහන්සේ හා මම Maakhdhun ඔහුට කතා ඇතුළු පැවසීය ඔහු පැවසුවේ,?. මව Aamaaz පෙරළීමෙන් ඕනෑම දෙයක් ජනතාව ඔවුන්ගේ මුහුණු මත ගින්නට දමනු වෙයිද මෙසේ කීවේය ඔවුන්ගේ කය පමණක් අස්වැන්න නාස් අබෞද්ධයන්ට ඇතිවාවත් ද)

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ

අපරාධයක් දිව ශ්රේෂ්ඨතම සාමාජිකයන් පහසු යෝජනාව නිසා, දිව දමා එක වචනයක් ප්රකාශ කරන්නේ නැහැ ඇය බල ගිනි එහි අවුරුදු හැත්තෑවක් ප්රේම

1 / දිව සතුරන් ලබා

((وَقُلْ لِعِبَادِي يَقُولُوا الَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ الشَّيْطَانَ يَنْزَغُ بَيْنَهُمْ)الاسراء :53

2 / දිව කඩාවැටීම හා අසාධාරණ ලෙස ඇදහිලිවන්තයන් රිදීමක් යයි.

وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَيْرِ مَا اكْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِينًا )(الاحزاب :58)

3 / හා දිව හොඳ පැතිර ලැබෙන, හා දිව නපුරු යෙදවීමෙන් ලැබෙන.

එක් පරිගණකයක් දිව ඔහුව දූතයා තියනවා නම්, නමුත් ඔහුගේ දිව ඇස්වහ ගැන නම් ඔහු තුවාල සහ එම නැත. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق