الخميس، 17 نوفمبر 2016


සාකච්ඡාව XLII: (දෙවියන් ධාරිතාවය කමාව)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

කතාවක්.

Anas අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක ඔහු පැවසීය: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: {අල්ලාහ් පවසයි: ආදම් සාමාන්ය පුතා, ඔබ මට කතා මොනවාද සහ Rjotine ඔබේ පව් අහස කරා නම්, ඔබ ගැන, පුතා ආදම්ගේ සාමාන්ය රැකබලා දේ නැහැ, පසුව Astgvrtne සමාව ඔබට සමාව නිසි හොඳ සාකච්ඡාව: පුතා ආදම්ගේ දෙවියනි, ඔබ, ඔබ Otitni Baqrab පොළොවේ පව් පසුව Qitni මට Otik යමක් අඩංගු නො මට තිර්මිදි විසින් දන්වා සමාව} මුහුණ නම්, ඔහු සඳහන් කළේය. මිනිසෙකු 127 මාලාවක් හා සැබෑ මුළු 4214.

· නූතන වාග් මාලාව.

             "Madeotine": ඔබේ පව් හා කීකරුකම Tabdna ක්රියා ඔබ මගෙන් ඇසිය තාක් කල් සමාව.

            "ඇත්තෙන්ම කන්නලව්": තම දෙවියන් අමතා ඔහුට ආධාර Astmadadh

            පරියේෂණාත්මක, ඔබේ යාච්ඤාව කාලය ඕනෑම ලෞකික කාල සීමාව "යනු කුමක්ද".

            "Rjotine" මගේ දඬුවම හා Rjotine Mghafrta බිය විය.

            ඔබගේ දුර්වලතා ආරම්භ කිරීමට සහ ඔබේ පව් මකා දමනු "මම ඔබට සමාව".

             "මට වැඩක් නැහැ" නෑ බහුලව දක්නට අලි නොසලකා.

              විශාල ප්රමාණයක් සිට පැමිණ "ප්රමාණය".

             "අනන්" වලාකුළු වේ

            "Astgvrtne" සමාව ඉල්ලා සිටියා.

            සම්පූර්ණ කරන ලද "Baqrab බිම" හෝ ආසන්න Bomllagha.

            "පාපය" විශාල හා කුඩා පව්.

            මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය Qitni කිරීමට "Qitni කිරීම".

           "සමාව දීම" දඬුවම ඉවත් කිරීම වන අතර, බෙදාහැරීමේ විපාක. (න්යෂ්ටික හතළිස් S372 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක් / 373)

· මෙම සාකච්ඡාව කිරීමේ ගැටළු.

1 / පුතා ආදම්

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් පවසයි: {අල්ලාහ් පවසයි: ආදම් පුත්රය)

ප්රශ්නය / ආදම් ආබාධයකට ලක්වීම පුත්රයාණන් කුමක්ද?

අපෝස්තුලු ලිපිය අනුගමනය උන් වහන්සේ වෙත යැවූ වූ මුස්ලිම්.

සමාව සඳහා 2 / හේතු.

වහලුන් දෙවිගෙන් සමාව හේතු නූතන ප්රකාශය පහත සඳහන් පරිදි වේ:

A) යාච්ඤා කරන්න.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {ඔබ මට කතා දේ)

ප්රශ්නය / Murad කුමක්ද (ඔබ Madeotine ...) කියා?

ඔයාට මට සහ Trjohnny කතා තාක් කල්, ඔබේ යාච්ඤාව සඳහා අදහස් හා සම්පූර්ණ ... මට නම් කමක් නොකළ යුතු ය ඔබට කමා බලාපොරොත්තු වෙනවා.

ප්රශ්නය / කුරානයේ යාච්ඤා කිරීමට එහි වචනය ද?

: ඔව් ස්වාමීනි, ඇතුළු අර්ථ සඳහා කුරානයේ යාච්ඤා

1 / ප්රශ්නය

මෙම පද

 (ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ )غافر :60

2 / නමස්කාරය හා බ්ලැඩර්.

  දෙවියන් වහන්සේ උන් වහන්සේට නොහැකි කරන අයට බලාපොරොත්තු සමග, අබු Huraira ගැන කතා අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි තරහ බව, දෙවියන්ගේ පණිවිඩකරු අතර ඔහු පැවසුවේ, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: "එය ඔහු සමඟ කෝප දෙවියන් කිව්වේ නැහැ." අල්-තිර්මිදි, 3295 සහ 9324, අහමඩ් හා අශ්වයන් විසින් කළ විස්තරය.

B) බලාපොරොත්තුව සහ බිය.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {හා Rjotine)

· හාෆිස් අල්-Fath පවසයි:

එය ඔහුට කෙටි කිරීමට අත්සන් Fleihsn දෙවි සිතන, ඔහුගේ පව්, මෙන්ම පිළිගැනීම ඉල්ලා ඔහුට කීකරු බලපෑම මකා කිරීමට බලාපොරොත්තු වේ.

* අබු හුරෙයිරා සිට සම්මුඛ පරීක්ෂණ පවසයි: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: ". දෙවියන් වහන්සේ දයාව දින සියයක් දයාව නිර්මාණය වසර නමය හා අනූ දයාව ඔහු අල්ලා සහ ඔහුගේ නිර්මාණ, එක් සියලු දයාවෙන් යවා නිර්මාණය" [බුහාරි 8/123 (6469 විසින් කළ විස්තරය )]

       ඔහු පවසන පරිදි මුස්ලිම්, බලාපොරොත්තුව හා බියෙන් පියාපත් දෙක අතර විය

(وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ كَانَ مَحْذُورًا) (الإسراء:5

        C) සමාව දීම හා බරපතළ පාප ඉල්ලනවා.

         සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් (එවකට Astgvrtne ඔබට කමා)

         සමාව ප්රශ්නය / Mamni?

        ඔහු දෙවියන් වහන්සේගේ සමාව, බැඳීම හා හැර පව් ඉල්ලා හා නපුර වැළැක්වීම. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S364 ප්රතිලාභ)

· පව් සමාව සඳහා කැමති.

1 / සමිඳාණන් වහන්සේට ප්රශංසා, සමාව සහ යාච්ඤා කිරීමට ආශීර්වාද කළ සේක.

ඔහු මෙසේ පවසයි:

 :{ وَالْمُسْتَغْفِرِينَ بِالْأَسْحَارِ } ال عمران :17

2 / දෙවියන් සමාව යාච්ඤා දඬුවම් නොදෙන බව.

ඔහු මෙසේ පවසයි

(وَمَا كَانَ اللَّهُ مُعَذِّبَهُمْ وَهُمْ يَسْتَغْفِرُونَ )الانفال(33

     3 වැසි ඇතිවීමට /.

     4 / හා ශක්තිය සහ පිරිමි ළමුන් විශාල සංඛ්යාවක් වැඩි වේ.

      5 / සහ හොඳ දේවල් සහ ජීවනෝපාය වැටීමක්.

ඔහු මෙසේ පවසයි

(فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا. يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا. وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا.)نوح:10ـ12

D) තහවුරු.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {සාමාන්ය ආදම්ගේ පුත්රය, මට Otik යමක් සම්බන්ධ පොළොවේ ඔබ Otitni Baqrab පව් නම් පසුව Qitni කිරීමට නොවේ)

Valtouhad n තම සේවකයා සඳහා දෙවියන් සමාව ශ්රේෂ්ඨතම හේතු

· බහු දේවවාදයට බියගැන්වීම්.

ශ්රේෂ්ඨතම අසාධාරණයක

({إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِيمٌ}(لقمان :13

(Luqman 1 / බහු දේවවාදයට

2 / කැම්පස් එක මත සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ පාරාදීසයක් ඔහුට නමස්කාර කිරීමට නිරත විය.

ඔහු මෙසේ පවසයි

(إِنَّهُ مَن يُشْرِكْ بِاللَّهِ فَقَدْ حَرَّمَ اللَّهُ عَلَيْهِ الْجَنَّةَ وَمَأْوَاهُ النَّارُ ۖ وَمَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنصَارٍا) المائدة: (72

       3 /, දෙවියන් එහි නිරත අයට සමාව නැත.

{‏إِنَّ اللَّهَ لاَ يَغْفِرُ أَن يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَن يَشَاء)النساء :116

      මෙම විග්රනහ පියවර 4 / බහු දේවවාදයට හේතුව.

(لَئِنْ أَشْرَكْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ) الزمر:  (65

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق