සාකච්ඡාව
XXXIX: (ත්රස්තවාදීන්
යටතට පත් කරන වැරදි හා අමතක)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
කතාවක්.
ඉබ්නු අබ්බාස්, අල්ලාහ් සතුටු
විය හැක ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් බවයි: {මගේ ජාතිය ගැන අල්ලාහ්
මට ඉක්මවා: වරදක්, අමතක, සහ Acetkrhoa} .hadit හසන් ඉබ්නු මාජා
සහ බයිහකි සහ වෙනත් අය විසින් දන්වා.
· නූතන වාග්
මාලාව
බයිපාස්: යල් පැන ගිය අර්ථය:
මතු හෝ ඉවත් කිරීමට.
මට, මා හා Emre උපරිම කිරීමට.
මගේ ජාතියේ: ජාතියක් පිළිතුරු.
දෝෂය: හරි එරෙහිව එරෙහිව
උපවාසය අතහැර නැහැ
අන්ධකාරයෙන්: සිහිපත් පුරුෂ
අර්ථයෙන් එරෙහිව නමුත් සකීර් දෙයක් Vensah විට පනත (න්යෂ්ටික
හතළිස් Sa
344 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්).
* මෙම සාකච්ඡාව
කිරීමේ ගැටළු.
1) දෝෂයක්.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {මගේ ජාතිය ගැන
අල්ලාහ් මට ඉක්මවා: දෝෂය)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද අර්ථය වරද කුමක්ද?
මෙම මුලාදෑනීන් එරෙහිව
දෝෂ
Valmkhti ඔහු අදහස් වන්නේ Faisadf දෙයක් අදහස් බව
ය.
ප්රශ්නය
/ දෙවි වරදක් පාපය හා අපහසුතාවට පත් මතු සාක්ෂි?
සාක්ෂි:
එම පදයෙහි
(وَلَيْسَ
عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ فِيمَا أَخْطَأْتُمْ بِهِ وَلَكِنْ مَا تَعَمَّدَتْ قُلُوبُكُمْ)(الاحزاب :5)
وقوله تعالى (ربنا لا تؤاخذنا إن نسينا أو أخطانا )(البقرة :286))
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (පාලක
Vajtahed පාලනය පසුව ද්විත්ව
ප්රතිලාභ පහර, සහ පාලනය පසුව Vajtahed නම් විපාකය අහිමි
නම්) (බුහාරි 8/157 පොත වාඩි පැහැදිලි මුස්ලිම්
පොත දිස්ත්රික්ක 4/310)
ප්රශ්නය /
Magm නම්
අමතක තීන්දු වැරදුණු?
තීන්දු අමතක හෝ වැරදුණු
නම් එය මත අනවසරයෙන් ඇතුළු නැහැ.
ප්රශ්නය
/ Magm ඔහු අමතක
වූ හෝ ධනාත්මක විනිශ්චය ගැනීමත්, නම්?
එය අදහස් කරන දේ ආරක්ෂාවක්
ප්රඥවන්තයන්
hel ඇදහිලිවන්තයා ඝාතනය නම්, ඔහුට ප්රඥවන්තයන්, ඔහු කප්පම් පාප
එය එසේ නොවේ.
·
එමෙන්ම, hel සහ ඔහුගේ මුදල්
තම ශරීරය තුළ පහර හෝ එය තුළ පාපයක් හෝ ධනාත්මක විනිශ්චය ඔවුන් Maakhdhun විෂයයන්වලට ඇති
අයිතිය නැති දෙවියන් වහන්සේට විරුද්ධ ව ය. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
නම්
2) Nassi.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {හා අමතක)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද අමතක යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
පිරිමි හා සංරක්ෂණය එරෙහිව
අන්ධකාරයෙන්.
පනත සහ දෙවියන් වහන්සේගේ
අමතක ඔහුට පව් අපහසුතාවට පත් හා සාපරාධී ක්රියාව ඉවත් කරන විට ඒ සකීර් Vensah ඇති එක දෙයක්.
ප්රශ්නය /
ප්රශ්නය
/ මාගේ සෙනඟ පාපය හා අපහසුතාවට පත් රැස් කරන්න අන්ධකාරයෙන් විනිශ්චය පටහැනි වන්නේ ඇයි?
මාගේ සෙනඟ පාපය හා අපහසුතාවට
පත් හදා වඩා ගැනීම බව අන්ධකාරයෙන් පාලනය පහත පරස්පර විරෝධී නොවේ.
උදාහරණයක්
ලෙස:
යමෙක් ආලෝකය නොමැතිව යාච්ඤා
ලකුණු විය යුතුය
කාලය දක්වා වැරැද්දක් විසින්
ලියන යාච්ඤා අවසරය නම්, ඔහු සඳහන් කරන යාච්ඤා කළ
යුතුය
ඒ සඳහා කිසිදු ආශිර්වාදිත
පූපය ඔසවා තිබේ නම්, :( නූතන යාච්ඤා අමතක යාච්ඤා
විය හැකි නමුත්, එම
(وَأَقِمْ الصَّلَاةَ لِذِكْرِي(
යාච්ඤාව ලෙවල් 1/147 ක බුහාරි පොත මුස්ලිම්
න්යෂ්ටික 2/326
සඳහා පැහැදිලි කිරීමක් බලන්න)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද වැරදි හා අමතක අතර වෙනසක්?
දෝෂ අමතක නැත
දෝෂය: සියල්ලන්ගේ කැමැත්ත
සහ නොසිතාම අනෙකුත් කරන්න.
හා අමතක: ද සියල්ලන්ගේ
awesomeness
(න්යෂ්ටික හතළිස් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි).
3) impeller
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {හා} Acetkrhoa.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද වෛරය යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
දුෂ්කරතා, වෛරය, පීඩනයට රිදෙනවා
ඔහු මෙසේ පවසයි
:(
مَنْ كَفَرَ بِاللَّهِ مِنْ بَعْدِ إِيمَانِهِ إِلا مَنْ أُكْرِهَ وَقَلْبُهُ مُطْمَئِنٌّ
بِالإيمَانِ )(النحل 106)
මෙම වාක්යයේ
සඳහන් කරන අනාවරණය විය:
Ammar බින් Yasir දී ඔහු යන වචනය, සන්ත්රාසයට පත්
කිරීම යටතේ ඇති නිසා, ඔහු දෙවියන් වහන්සේ ඔහු
අපහසුතාවට පත් හා එම සාපරාධී හා පාපකාරී ආශීර්වාද ප්රතික්ෂේප කළේය.
Cordovan පවසයි.*
විද්යාඥයන් එකතු: වෛරය
අනාචාරයේ බව පවා ඔහු සමාකරගන්න සහ විශ්වාසය ඔහුගේ හදවත ඉතිරි සමාගමක් ඔහුට පව් කළේ
නැත එම ඝාතනය සම්බන්ධයෙන් බිය (මෙම 10/182 ආයතයේ අර්ථ නිරූපණය).
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق