الخميس، 10 نوفمبر 2016


විසි දෙවන සාකච්ඡාව (මාර්ග පැරඩයිස් දක්වා)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

කතාවක්.

අබු අබ්දුල්ලා ජාබිර් බින් අබ්දුල්ලාහ් අන්සාරි, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආශීර්වාද මිනිසෙකු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඇසූ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව පැවසීය :( මම Almktobat යාච්ඤා නම්, ඔබ සිතන්නේ කුමක්ද, සහ රාමසාන් නිශ්ශබ්දතාවයි, සහ Ohllt මුස්ලිම්, හා අහිමි ඉඩම්, යමක් මත අසාද් කළේ, පැරඩයිස් පවසයි ඇතුලත් කරන්න: . {ඔව්} මුස්ලිම් .oumany විසින් දන්වා පූජනීය ප්රතික්ෂේප: Ajtnepth Ohllt මුස්ලිම් හා අරුතක්. මම කල්පනා ඩෙප් කළා) විශ්වාසය 1/150 මුස්ලිම් පොත විසින් කළ විස්තරය                                                       

නූතන වාග් මාලාව.

"මිනිසා" Nu'man බින් නිලයට Alkhozai වේ

"ඔබ සිතන්නේ කුමක්ද," හම්සා ප්රශ්නයක් විය: මා සහ Ovtna කියන්න.

"Almktobat": Mufarzat: දිනපතා යාච්ඤා පහක්.

"රමලාන්" රාමසාන්. "

"Ahllt මුස්ලිම්" මම විසඳිය කල්පනා සහ මම ඒක කළේ, නමුත් දේ කරන්න නොවේ කිසි වරදක්, හා මුස්ලිම් පවතී අනිවාර්ය නොවේ: නීත්යානුකූලව කිරීමට බලය ඇත.

"පූජා අහිමිවූ" Ajtnepth අනුල්ලංඝනීය කියලා.

හා පූජනීය: අල්-Shara වැළැක්වීම සඳහා සෑම දෙයක්ම Alanm සඳහා සිදු වඩා පවසයි.

"ස්වර්ගයේ වෙත යන්න?" හිටපු සමඟ, එය මේ වන විටත් වධ වේදනා වේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් S160 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්).

මෙම සාකච්ඡාව ගැටලු.

යාච්ඤා 1) පිහිටුවීම.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කරමින්, :( මම Almktobat යාච්ඤා නම්, ඔබ සිතන්නේ කුමක්ද) පැවසීය

ප්රශ්නය / මෙතන Murad Balhmzh කුමක්ද (ඔබ සිතන්නේ කුමක් ද?)

හම්සා සහ ප්රශ්නය අර්ථය මට Ovtna පැවසීය.

ප්රශ්නය / Murad කුමක්ද අල්ලාහ් ඔහුට හා යාච්ඤා Almktobat :( ආශීර්වාද) ද?

දිනපතා යාච්ඤා පහක් අපි දිවා රෑ ඇති අතර අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් මාර්ගය මත සිදු කළ යුතුය සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ විසින් පනවා ඇති අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, "ඔබ යාච්ඤා මා දුටු ලෙස යාච්ඤා කරන්න." (බුහාරි පොත් ජංගම 1/155)

යාච්ඤා කිරීමේ වැදගත්කම.

· ඔහු මෙසේ පවසයි

(إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاء وَالْمُنكَرِ) العنكبوت:45

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අබූ හුරෙයිරා සිට මෙසේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසුවේ ", ඔවුන් ඉතා පීඩාකාරී සභාවේ ඔවුන් තුළ මොකක්ද කියලා පවා නම් පවා Habboo කොඩ් අණදෙන නිලධාරී යාච්ඤාවලට උනන්දුවක් කුහකයන් බර ඉෂා හා Fajr යාච්ඤා සඳහා යාච්ඤා කිරීම, පැවැත්වෙන අතර ඉන්පසුව ජනතාව මිනිසුන් මා සමඟ එන්න ඇති මිනිසෙකු යාච්ඤා නියෝග සාක්ෂි මාගේ යාච්ඤාව සාමාන්ය ගින්නෙන් තම නිවාස (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය, න්යෂ්ටික පොත 2/297 සඳහා මුස්ලිම් පල්ලි විවරනයක් බලන්න) දැරීමට නැහැ "සහ බිය හා සම්මුඛ සතුරන් අවස්ථාවට අල්ලාහ් යාච්ඤා කණ්ඩායමේ අණ ඇති අය සඳහා දර මිටි රැගෙන

ප්රශ්නය / මේ මොකක්ද කතා කරන්නේ කොහොමද?

මෙම ප්රිය දුම් නොකරන එක ද අනිවාර්ය යාච්ඤා ස්වයං සංවරය එබුම් කෙරෙහි විශාල බලපෑමක් ඇති බවට කිසිදු සැකයක් ඔවුන් කෙලෙසා ඉවත්, සහ හොඳ දේවල් හා නරක ඔහු වැළැක්වීම සඳහා අයිතිකරු ගෙවීමට කරමින් සිටින නිසා එය, අනිවාර්ය බවට පැහැදිලි සාක්ෂි වේ.

3) රමලාන් උපවාසයේ.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්, ඔහු :( වේගයෙන් රාමසාන් දී) පැවසීය

රාමසාන් උපවාසයේ මාසික, ආගම කුළුණු තුනෙන් එකක් ම නො තොරතුරු

ඔහු මෙසේ පවසයි

: :( يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ)البقرة : 183

: මෙම උම්මත්වරු උපවාසයේ ඉස්ලාම් කුළුණු තුනෙන් එකක් වන අපගේ ස්වාමීන් වන වන අතර, එහි අරමුණ සහ අන්තර්ගතය හිස් පවා, එම නමස්කාර මත බලපෑමක් ඇති තම ජීවිතය පවිත්ර ඇය සහ Torth භක්තිය මත සුවඳ විලවුන් දමා, ලොව සියලු බලැති පවසයි

(لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ)البقرة : 183

 එළෙදන පරලොව පුණ්ය හේතුව වන ලෙස නමස්කාර මෙම පනත ඉටු කිරීමෙන් .olabd බවට එකඟ වේ

4) අල්ලාහ් අවසර දේ.

මෙසේ (හා Ohllt මුස්ලිම්)

ප්රශ්නය / Murad Bahllt මුස්ලිම් කුමක්ද?

කුමන මම එය විසුරුවා හරින ලද සිතා එය කරන්න නොවේ නම් බව ප්රමාණවත් තරම් වේ.

ප්රශ්නය / දැඩි වූ සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ අවසර හෝ දෙවියන් වහන්සේ විශ්වාස විශ්වාසය තහනම් කර තිබෙන දේවල් විශ්ලේෂණය ඇති දේ තහනම්? සාක්ෂි සමග?

මෙම අවිශ්වාසය කිරීමට යොමු කරයි ඔහු මෙසේ පවසයි

 (اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللَّهِ)التوبة :33

(නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S191 ප්රතිලාභ)

ප්රශ්නය / කියමින් (හා Ohllt මුස්ලිම්) විද්යාඥයන් එහි අර්ථය දෙකක් අදහස් වේ එකඟ?

· පළමු දැක්ම

අර්ථය Ohllt මුස්ලිම්: මම විද්වතුන් හමුවේ කියා සිතමින් කළේ ඔහු හිතපු.

· දෙවන මතය:

මම ඔහු කරන්න එපා, එකෙන් කියන්නේ (හා Ohllt මුස්ලිම්) යනුවෙන් අදහස් වන්නේ, ඇයි හිතන්නේ මම .. අල්ලාහ් අවසර ඇති දේ කිරීම ගැන විෙරෝධතාවය සියලු වළලුකර දෙවියන් වහන්සේ හා නොකරන තාක්කල් විසඳීමට කල්පනා (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි).

5) දෙවි තහනම් කර දේ.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් (හා පූජනීය අහිමි).

ප්රශ්නය / පූජනීය කිරීමේ තහනම ඇතුළත් කළ යුත්තේ මොනවාද?

පූජා තහනම් දෙවරක් ඇතුළත් වේ:

එහි සමස්ථය විශ්වාස කරන බව ද: 1 විශ්වාසය ඇතුළත් වේ.

2 ටර්ක් ඇතුලත් වේ: කරන්න ගියා.

මම අනුල්ලංඝනීය හිතන්න සහ නිවාඩු නැති අතර, මෙම බිය ගැන්වීමේ ජනතාව බවට පත් කර ඇති නමුත්, එහි සමස්ථය නම් සහ හැටිය බවට පත් විය විශ්වාස කළේ නැහැ. (න්යෂ්ටික හතළිස් රීති සහ ප්රතිලාභ)

ප්රශ්නය / කුමක්ද අර්ථය පූජා ද?

මූලධර්මවාදීන් විසින් අර්ථ දක්වන පූජා:

Alanm හමුවේ ඇවිත් බන්ධන වන නළු නිළියන්, අනුකූල තිළිණ සහ දඬුවම් දේ පමනක් ඉතිරි.

ප්රශ්නය / කුමක්ද ඇදහිල්ල සම්භවය වන්නේ ඇයි?

විශ්වාසය අවුට්: මුස්ලිම් කිරිවල විසඳා අදහන්නේ දෙවියන් වහන්සේගේ ශුද්ධවන්තකම ක්රියාවක් තහනම් වේවා, තහනම් හෝ ප්රහේළිකාව නිවාඩු කර ඇති බවට ය.

ප්රශ්නය / දැඩි වූ මම ඒ දෙවියන් වහන්සේ නියම කර ඇත, ඔහුගේ දූතයාවද, කුමක් පටහැනි ඉදිරියට හිතන්නෙ වඩා?

ඉස්ලාම් ගැන පිටතට පැමිණ දෙවියන් වහන්සේ, සියලු බලැති සහ ඔහුගේ දූතයාණන් ඔහුට නිදොස් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලيَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تُحَرِّمُوا طَيِّبَاتِ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَكُمْ وَلا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ)المائدة: (87ම්.

සම්මුඛ පරීක්ෂණය: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි

 වසල්ලම්: බුහාරි හා මුස්ලිම් "මම යාච්ඤා නින්ද සහ වේගවත් හා වේගයෙන් ඊයේ සහ කාන්තාවන් බිඳ, එය වර්ෂ සඳහා අවශ්ය වන, මට නැත යනු".

) ස්වර්ගයට ඇතුළු.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්, (පැරඩයිස් පවසයි ඇතුල් කරන්න: {} ඔව්.

ස්වර්ගයේ medley ඇතුලත් කරන්න, ඍජූ වැඩ සමහර ස්වර්ගයේ සංවිධානය කරන ලදී මුහුණේ හරි

එය ප්රමිතිකරණ පැමිණ ඕනෑම ව්යාපාරයක හොඳ වැඩ කරන්න, ඔවුන් පාරාදීසයක් බවට පොරොන්දු

අකුරු පෙළ ප්රශ්නය / සඳහන් පැරඩයිස් ඇතුල් කුමන ආකාර?

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පවසයි /

හා වචන ස්වර්ගයට ඇතුල් කරන්න: සමහර විට ආරම්භක ප්රවේශය රිසි අතර, සමහරවිට, මූල්ය ඇතුළු කිරීම රිසි, සහ සාක්ෂි, මම අදහස් කලේ: ඔබ ස්වර්ගයට ඇතුළු කිව්වා පළමු ඇතුල් කරන පෙළ අදහස් කරන ලදී නම් - මා අදහස්: ඇතුල් එය බව ඔහුට සමාව දෙනු ඇත පෙර අයි කාරයෙක් වෙන්න සමඟ දෙවියන් වහන්සේ ජනතාව බිය ගැන්වීම්, හෝ එසේ පිටතට ඔහුගේ පව් expiate -gel සහ ඔහු සමඟ සියලු පිරී ... සහ.

හෝ එය මාලි, එනම් ඇතුළු කිරීමට "ස්වර්ගයට ඇතුළු" කිරීමට අදහස්: :( කවුද පවසයි දෙවියෙක්ද නැත එහෙත් අල්ලාහ් ස්වර්ගය ඇතුළු): සෝල් යාච්ඤා හා සලාම් කියා වැනි -alih ස්වර්ගයේ ඇතුළු කිරීමට බව

(පසුගිය වචන සිට දෙවි කෙනෙක් නැත එහෙත් අල්ලාහ් ස්වර්ගය ඇතුළු) පැහැදිලි න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක්).

ප්රශ්නය / ඔබ ඔහුගේ වැඩ කිරීමට පාරාදීසයක් ඇතුළු කරනවාද?

ඉබ්නු අල්-Qayyim / පිල ස්ප්රීතු

මෙහි පාරාදීසයක් ඔහුට සංඥාවක් නමුත් සර්ව පරාක්රම දෙවියන් වහන්සේගේ දයාව හා අල්-ස්වාධීන ප්රවේශය වැඩ ඇතුල් යුතු දෙයක් වන අතර, ඒ හේතුව

:( කළ දේ කියමින් ව්යාපාර ඇතුළු කිරීමට සම්මතයන් සියලු බලැති

:( بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ)الاعراف:43

ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් :(, ව්යාපාරයට ඇතුල් කළේය සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නොදුටු බවයි: (ඔබ එක් පාරාදීසයක් වැඩ ඇතුළු නොවන්නේ ඔවුන් පවසා සිටියේ වත්, ඔබ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි ඔහු මෙසේ කීවේය.? මම දන්නේ නෑ, එහෙත් දෙවියන් වහන්සේ Itagmdna ඔහු සහ කැමති දයාව)

ඒ දෙක අතර පටහැනි නොවන:

එය කුමක් සුෆියාන් සහ අන් අය දෙවියන් වහන්සේගේ ගිනි සමාව පැන ස්වර්ගයේ ඔහුගේ දයාව ඇතුළු කිරීමට කියමින් හා නිවාස හා ශ්රේණිගත ක්රියා බෙදාගැනීමේ හා බවයි ගෙන තිබේ සඳහන් විය (අබු Huraira පැවසුවේ ඔවුන් වැඩ කිරීමට එහිදී කඳවුරු බැඳගෙන ස්තුති තිබේ නම් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් මට කියන්න, සාමය පැරඩයිස් ජනතාව බව අලෙයිහි වසල්ලම්) තිර්මිදි විසින් කළ විස්තරය

පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق