الجمعة، 19 أغسطس 2016


 

පාඩම් විශ්වාසය.

පාඩම් හය (අවසාන දිනය ගැන විශ්වාස කිරීම)

ප්රශංසා අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය

· මෙම සුන්නිවරුන්ගේ හා අනෙක් දවස තුළ ඇති ඇදහිල්ල ප්රජාවගේ ධර්මය: -

අවසාන දිනය ගැන විශ්වාස කිරීම හා විශ්වාසය කුලුනු හයෙන් එකක් වන අනිවාර්ය යුතුකමක්, 0

ඇයි අවසාන දිනය මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය නම එය අමතන්න 0

දවස පසු දින නැති නිසා, අනෙක් දවස කැඳවා, එය තවත් එක් අවස්ථාවක් 0

· මිනිසා අදියර පහක් ඇති: -

      1. කාපිරි අදියර

      2. ගර්භනී

     3 - අවම අදියර

     4 - isthmus අදියර

     5 - පරලොව අදියර (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පි අඩුවෙතැයි පැහැදිලි 472 කිසි දු -. 473).

· ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් මෙහෙම කියනවා:

       විශ්වාසය දිනය සහ එය ක්රියාත්මක කිරීමට වගකීමක් ඔහුට මරණය සහ වියදමෙන් හා කොමිස් හා ගිණි 0 පසු නැවත නැඟිටීමක් තිබෙන බව විශ්වාස කිරීමට සැබෑ ඉස්ලාමය යනු තාක් දුරට, එය සැබෑ ඉස්ලාම් යනු විශ්වාස කළේ නැහැ

සාක්ෂි ඉගැන්විය යුතුයි අයට අවසාන දිනය විස්තර ශ්රද්ධාවකින් ඇත, ඔහු ඇය විශ්වාස කළ යුතුයි ඒවා වන විශ්වාස (ෂික් අල්-ෂීක් මාධ්යමික මතවාදය පැහැදිලි)                      

මරණ:

ඔහු අනෙක් දවස ඇතුල් වන විට මිනිසා මිය ගියා, නමුත් මේ පැවැත්ම පැවසුවේ

      මතෙ / නැවත නැඟිටීම, ඔබ සියලු මරණයෙන් පසු, එය අනෙක් දවස (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පි මාධ්යමික දෘෂ්ටිවාදයේ පැහැදිලි 474.) වන

ඔහු මෙසේ පවසයි:

 (قُلْ يَتَوَفَّاكُمْ مَلَكُ الْمَوْتِ الَّذِي وُكِّلَ بِكُمْ) (سورة السجدة:11 )

       මරණ දූතයා, ජීවිත අල්ලා ආපසු අල්-කුර්ආනයෙහි තනි පැමිණ, තමන් දූතයන්

 (توفته رسلنا)

 නිසා අල්-කුර්ආනය මුළු සඳහන් කළ මෙම දූතයන් කුමාරයා 0 කීකරු වන මරණ 0 සහ සෙබළුන් දූතයා නියෝජිතයන් ලෙස

ප්රශ්නය / ඔබ කොපමණ කල් නියෝගයක් මගින් ජීවිතය පැහැරගැනීමට නැහැ දෙවියන් වහන්සේ වෙතින් ප්රතිනිර්මාණය සඳහාද, හෝ කාලීන කාලය ඩෝ දී අවසන් කිරීම සඳහා ඒ නිසා එසේ පුවත්පත් ඇතුළු ඔවුන් සමඟ අවසන් නම්?

 විද්යාඥයන් අතර මතභේදයක්: -

   ඒ ගනුදෙනුකරුවන් තේරුම්, පෙනී යයි හා සර්වබලධාරී දෙවි ආත්මයක් සඳහා ගෙවන ලදී. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි)

· මෙම සොහොන් ඔවුන්ම හා වධ වේදනා.

මිනී:

ප්රශ්නය / කුමක්ද බරපතල විශ්වාසයන් යම් කාරණයක් සම්බන්ධයෙන් කැමති හේතුව ?;

      විවිධ Mu'tazilite හා Jahamiyyah වෙනුවෙන්, දාර්ශනිකයන් සහ ජනතාව බරපතල දඬුවම ප්රතික්ෂේප කතා රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම 0 ඉල්ලා

 ඒ නිසා මේ ප්රශ්නය අංශයන්හි dogmas වාර්තාවක් යි: -

(1) සොහොන් හෝ සොහොන් හමුදාපති පාරභෞතික, දේවල් පාරභෞතික විශ්වාසය ඉඩ නඩු විභාගය දඬුවම ඔවුන් සමස්ථානික හා සිත් 0 තේරුම් නැති නිසා

(2) සොහොන් 0 ලෙස වධ වේදනාවෙන් හා දිව්ය සැපත සඳහා අල්-කුර්ආනය සහ සුන්නහ්ව සිට සාක්ෂි පෙන්නුම් කරන්නේ

(3) ඔවුන් 0 බව මතක පාලනය නිසා වරදකරුවන් ප්රතිචාර

දේවල් පාරභෞතික දුටු දේවල් මැන (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි).

 මෙම සොහොන් වධ ප්රශ්නය / පැවසේ කුමක්ද?

   මෙම සොහොන් Nglaba වධ වේදනා, හෝ සොහොන් තුළ වධ හිංසා විය හැක සොහොන් දඬුවම් කළ හැකි බවයි 0

 Vsmi සොහොන් - බොහෝ මිනිසුන් මිහිදන් නිසා වන අතර Acypron Vsmi සොහොන් හා එකම තමන් කරන්නේ කුමක්ද: -

වධ හෝ බුදුවරයන් isthmus isthmus (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි)

ප්රශ්නය / මිනී දඬුවම හෝ ආශීර්වාදයක් ශරීරය මත පිහිටා ඇත කරනවද ප්රාණය හා ආත්මය ආත්මය නැති ශරීරය Am ?;

    මේ ප්රශ්නය, තුන Kawal දී: -

 (1) ප්රාණය හා ශරීරය 0 වධ වේදනාවෙන් හා දිව්ය සැපත

(2) Capi පැකට් 0 මාංසය දැක්ම නැති එකම ආත්මය

(3) තාක් කල් මෙම වේදනාව හා මරණයෙන් නායකයගෙ ශරීරය ලෙස චිරස්ථායි, නමුත් විසංයෝජනය ආත්මය නායකයගෙ ලතෝනිය නම් 0 පමණක්

   Zahir සාක්ෂි ද වරද තීරණය - වඩාත් නිවැරදි / පළමුකොට

ප්රාණය හා ශරීරය මත වධ වේදනාවෙන් හා ආශිර්වාද කළහ. (විස්තර මූලධර්මය ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් Tahhaawiyyah)

එකී වයස අවුරුදු යටතේ වූ දේවල් කුඩා සොහොන් පිළිබඳ වධ වේදනා ප්රශ්නය / කරන්නේ ?;

     ඔවුන් පතිපාදන නිසා නැති කර සහජ බුද්ධියක් පාරාදීස ජනතාවගේ අවබෝධය මිය මුස්ලිම් දරුවන්, ඔවුන් දෙවියන් වහන්සේ හා කරුණාව කැමති නිසා Valsgar ඔහුගේ යහපත් ක්රියා මෙසේ ලියයි, හෝ අයහපත් ක්රියා ලියන්න. ඔහු පත් කරනු නොකරන නිසා. ඔවුන් සහජ බුද්ධියක් උපත නිසා ඔවුන් දිවි ගළවා හරි දේ පතිපාදන පෙර දරුවන් infidels පවා (සෑම ළමා ස්වාභාවික ඥානය මත උපන්) ඔහුගේ හෝ සමූහ දෙයක් ඔහුට අහන්න එපා (Shaykh ඉබ්නු Baaz උපදේශක මතය මත දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිතුරු)

ඔබ මිය ගිය, කුඩා කිරීමට ඔහු පිට නබි සාමයක් යාච්ඤාව ඔහුට කතා කොට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (දෙවියන් වහන්සේ සොහොන් වධ වේදනා දීර්ඝ) විය පැහැදිලි කරන්නේ කෙසේද සොහොන් ගෙය තුළ කුඩා දඬුවම් නොදෙන බව කිව් / නම් ඉමාම්වරු ශුද්ධ ගිවිසුම?

පිළිතුර:

    මෙහි වධ තැන්පත් රැඳි වේදනාව වේ, ඔවුන්ගේ වැඩ කටයුතු පානයේ ආදීනව සඳහා විනිමය ඔබ දෙවියන් වහන්සේගේ සොහොන් ගෙය ළඟට ලබා ඒ වේදනාව වර්ග විය හැක නැහැ භූමිය ඒකාබද්ධ හා අනෙකුත් ඒවා දන්නවා (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් විශ්වාසය Tahhaawiyyah පැහැදිලි)

 

* මෙම බරපතළ සහ ආශිර්වාදය පොත අතර, වසරේ නියත වධ වේදනා:

ප්රශ්නය / කරන්න සොහොන් සහ ආශීර්වාද ස්ථාවර පොත අතර, වසරේ වධ වේදනා ?!

   සොහොන් හා ආශිර්වාදය ස්ථාවර පොතේ ඔව් වධ වේදනා සහ සුන්නහ්ව සහ සුන්නිවරුන්ගේ එකඟතාවයෙන් එළඹෙන.

* පොත සිට:

(فَأَمَّا إِن كَانَ مِنَ الْمُقَرَّبِينَ (88) فَرَوْحٌ وَرَيْحَانٌ وَجَنَّتُ نَعِيمٍ)( الواقعة آية : (89 )

* දෙවියන් වහන්සේ පාරාවෝ සඳහා ඔත්තුකරුවෙකු බවයි:

       (النَّارُ يُعْرَضُونَ عَلَيْهَا غُدُوًّا وَعَشِيًّا وَيَوْمَ تَقُومُ السَّاعَةُ أَدْخِلُوا آلَ فِرْعَوْنَ أَشَدَّ الْعَذَابِ) ( سورة غافر : (46) 

* වසර:

    නබි, සාමය සොහොන් පිළිබඳ වධ වේදනා සිට රැකවරණය සොයන සහ ඒ සඳහා ඔහුගේ ජාතිය නියෝග වසල්ලම්.

   (අල්ලාහ් දෙවියනි, මම සරණ ඔබ අපායේ දඬුවම් සිට, සොහොන් දඬුවම සිට උත්සාහ) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය)

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق