· ජල දොර.
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
A) ජලය නිර්වචනය:
ජල: ජල එකතුව හා සෞඛ්ය
වෛද්ය නිලධාරී සම්භවය හා එහෙයින් සිත වෙනතකට යොමු වැඩි කිරීමට පෙනී සිටියහ.
·
ජල: ජල එය අවශ්ය ව ඇත්තේ විට පහසුම දේ ආමන්ත්රණය
එක් වඩාත්ම මිල අධික බව, දියර ද්රව්යයක් වේ.
·
ඒවායේ මූලාශ්ර ලෙස එකතු වන ජලය ....
නිසා ජලය: මුහුදු ජලය හෝ
ළිං, හෝ වැසි ජලය හෝ.
එසේ නැත්නම්, මූලික මූලධර්මය:
ජල එක් ලිංගික එකතු නොවන බව.
බී) ජල අංශ:
ජල කොටස්
දෙකකට බෙදා ඇත:
වැනි වගන්තිය: පාලකයා
Tae ඔහු එක දෙයක් කරන්න
කරන දේවල් නමක් විවෘත කරන්න.
Tae ඈඳා ඇති ක්රියා පදයේ ය:
(එම දියර දී තහීර්)
ඔහු Oouhkma නිර්මාණය මත නගී
වේවා,
ඇත්ත මේකයි: ස්වර්ගයෙහි
පිරිසිදු පැමිණෙන ජලය වේ.
විනිශ්චය:. එය රත් නිසා
එය සත්යය නොවේ ජල තාපකයක් (Mumti පොත පාලකයා ෂෙයික්
මුහම්මද් Othaimeen
1/22)
·
පාලනය:
හම් සහ අපවිත්ර අතර මෙම
අවස්ථාවට නිවැරදි භාවිතය ඉවත් කරයි.
ප්රශ්නය
/ Magm Khaltth සංශුද්ධ
එය වැරදි නැත, එය එහි නම
ප්රතික්ෂේප කළේ නැත? නම්
දූවිලි වගේ දෙයක් මික්සර්
ජලය Taher
නම්, ඔහු Thoriuch රැඳී ඇත, වෙන දෙයක් වෙත
හැරුනේ නැත.
එහෙත් ජලය වැනි වෙනත් දෙයක්
දෙසට හැරී නම්: මළ බවට පත් කිරීමට
එය ඔහු ජලය නමුත් සැබෑ
භාවිතය ලෙස ඉල්ලා නැති නිසා ඔහු නිවැරදි පිරිසිදු නොවේ.
දෙවන කොටස: අපවිත්ර.
ජල වර්ණ හෝ රස හෝ කිහිපයක්
හෝ බොහෝ naajis
ක දුර්ගන්ධය වෙනස් වී ඇත ඇත.
·
පාලනය:
මෙම අවස්ථාවට අපිරිසිදු
එහි පවිත්රත්වය නිවැරදි නොවේ, ආහාර හා බීම දී එය භාවිතා
කිරීම ප්රතික්ෂේප, සහ එවැනි අනෙකුත් ඉවත්
කරන්නේ නැත මතු කරන්න එපා.
C) ජල කොටස් තුල
විවිධ විද්යාඥයන්:
විද්වතුන් දෙකක් අදහස්
බෙදා ජලය වෙනස්:
මම කියන්නේ:
ජල පිරිසිදු හා
අපිරිසිදු වන අතර, එකම කොටස් දෙකකට වෙන් කර
ඇත
මෙය දැක්ම හා අථත්ය හා
ෂික් අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyyah හා Shaykh ඉබ්නු Baaz තෝරා හිමිකරු වන
අතර, අල්ලාහ් ඔහු කෙරෙහි
අනුකම්පා කරන අතර ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ
කරුණාව.
Shaykh ඉබ්නු Baaz, අල්ලාහ් ඔහු කෙරෙහි
දයාව ඉඩ තිබේ, මෙසේ
(දකුණු කොටස් අතර
ජල: පිරිසිදු කිරීම සහ අපවිත්ර, සහ තවත් අංශයක් ඉදිරියේ
පිරිසිදු ජලය මෘදු කාරක වේ අනෙක් වැනි ජලය පිරිසිදු කිසිදු පදනමක් ඇති, හෝ වෙනස් අපවිත්ර
naajis නම්.) (පොත Zaad, Shaykh ඉබ්නු Baaz පැහැදිලි අල්ලාහ්
ඔහුට දයාව තිබිය හැක.)
දෙවන මතය:
ඔවුන් ජලයෙන් කොටස් තුනකට
බෙදා ඇති බව සඳහන් කරයි:
තෝර්, සුදෝ, සහ අපවිත්ර.
විද්යාව බහුතරය මෙම දසුන.
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් සිදු විය
.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق