الخميس، 29 سبتمبر 2016


 

යාච්ඤාව සඳහා කොන්දේසි (න්)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

3) (අපිරිසිදු නොවීමට)

ඔහුගේ සිරුර හෝ ඇඳුම් අතර දෙව් මැදුරු තුළ ඔවුන් ඉවත්වන බව අපිරිසිදු වැළකී යාච්ඤා කිරීමට අවශ්ය කුමන වන අතර, ඔවුන් පව් දිරවල අවසන් අතර එය යාච්ඤා කිරීමට සිටින්නේ Bakath මත

ප්රශ්නය / කුමක්ද අර්ථය අපිරිසිදු?

තාවකාලික දැන්වීම බෙදා ගන්න අපිරිසිදු අපිරිසිදු යාච්ඤා Kalmitp ලිංගික, ලේ, මධ්යසාර, මුත්රා, හා මූත්ර (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S75) වළක්වයි

යාච්ඤා කරමින් අපිරිසිදු සිට අතුරුදන් වූ නඩු.

1 / සිවියක්

සංශුද්ධතාවය අවශ්යතාවය මත සාක්ෂි:

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (ඉබ්නු අබ්බාස් සිට, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි ය: "නබි, සාමය ඔහු පැවසීය Bcypran වසල්ලම්: (ඇති අතර එක් අයෙකු මුත්රා සිට වසා නැත ඔවුන් වද තිබූ අතර අති විශාල වධ වේදනා, අනෙක් ඕපාදූප ඇවිදින), එම පුවත්පතේ තෙත් Vhgaha තිබේය ගෙන එක් එක් බරපතල එක් Vgrz ඔවුන්, '' ඔබ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි මේ කළේ ඔහු මෙසේ කීවේය.? (සමහර විට Yibsa මිස අතිසාර්ථක) එකඟ (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 1/104116 මත Mumti)

මෙන්ම ට්රනොවන හෝ මුත්රා පසු දුරු වීම යනු, පිරිසිදු සංවාද. (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 1/107 මත Mumti)

සියලුම වාර්තා ශරීරය තුළ අපිරිසිදු සිට සිටිද්දී යුතුය. . (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/219 මත Mumti)

2 / ඇඳුම

සංශුද්ධතාවය අවශ්යතාවය මත සාක්ෂි:

මෙම පද

 (وَثِيَابَكَ فَطَهِّرْ)(المدثر:4)

නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වූ ඔප් කාන්තාවක් ඔසප් රුධිරය ඉන්පසු Ngzle එහි යාච්ඤා බව පෙළෙන ඇත. (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 1/22 මත Mumti)

ශල්යකර්ම කරලත් පෙනීම නබි, සාමය දෙක හානිය ඔහු පිට ඔහුගේ සපත්තු ජිබ්රිල් සාමයක් ඔහුට කියන්න ඔහු පිට වෙන්න. (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 1/88 මත Mumti)

මෙය යාච්ඤාව මෙම අවස්ථාවට අපිරිසිදු rooming පත් විය හැක බව පෙන්නුම් කරයි. (Zaad මත Mumti ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/220)

3 / ස්ථානය

 සංශුද්ධතාවය අවශ්යතාවය මත සාක්ෂි:

මෙම පද

(أَنْ طَهِّرَا بَيْتِيَ لِلطَّائِفِينَ وَالْعَاكِفِينَ وَالرُّكَّعِ السُّجُودِ)البقرة: (125

ද නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු මුස්ලිම් පල්ලි සඳහන් බව:

(ලොස්ට් බුහාරි, අබු හුරෙයිරා සිට ගැටළුකාරී, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු පැවසුවේ, මුස්ලිම් පල්ලිය තුල "Pal චරිතයයි, ජනතාව එය පහත වැටෙනු ඔහුට නැඟිට, නබි කොට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (ජලය හෝ ජලය පව් ඔහුගේ මුත්රා වාර්තා අමතන්න හා Hricoa), සහ නබි විධානය, සාමය වසල්ලම් සහ ඔහුගේ මිතුරන් ඔහුගේ මුත්රා අවසන් වන තුරු ඔහු මෙම චරිතයයි යන්න, ඔහු, ජලය ඔහුගේ මුත්රා වාර්තා ඉවත ගිය බව අවසන් කරන විට Fzalt දූෂිත, එවිට වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් කැඳවා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් චරිතයයි විය යුතු අතර,

ඔහු මෙසේ පැවසීය: (හානිය හෝ අපිරිසුදු සමහර ගැලපෙන තැන නැත, ඒ වෙනුවට, කුරානයේ යාච්ඤා කිරීමට හා කියවීමට මෙම මුස්ලිම් පල්ලිය) Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 21/352 මත Mumti) (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/220 මත Mumti).

එම ස්ථානය ප්රශ්නය / දැඩි වූ පවිත්රත්වය කරනවද යාච්ඤා වලංගු සඳහා කොන්දේසියක් වන්නේ ඇයි?

විද්වතුන් බහුතරයක් එය වඩා නිවැරදි කියන්න:

සෞඛ්ය කොන්දේසියක් ලෙස, ඔහු ඒ ගමන් කළේ නැතිනම් තම යාච්ඤාව වලංගු නැත. (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/220 මත Mumti)

ප්රශ්නය / Magm එය යාච්ඤා Kkhala යටි පතුල්වලට සහ ජටා තුළ අපිරිසිදු ඉවත් කළ නොහැකි නම්?

එය තම යාච්ඤාව ඉවත් කළ නොහැකි නම් වලංගු නොවේ. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S76)

ප්රශ්නය / සුසාන භූමියට යාච්ඤා කිරීමට පිළිගත හැකි ද?

යාච්ඤාව සුසාන භූමියට වලංගු නොවේ අවමගුල් යාච්ඤාව

(සියලු සුසාන භූමියක් සහ මුස්ලිම් පල්ලියක්, නාන කාමරය බිම් හැර) කතා කිරීමට කාන්තා පහක් පමණක් විසින් දන්වා තිර්මිදි නිවැරදි

ඒ අනුව රෝග අශුද්ධ බිය, ඒ වෙනුවට බිය සඵලදායිත්වය ගන්නා රූප සඳහා තහනම් නොවේ. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S76)

ප්රශ්නය / Alhchoc යාච්ඤා කිරීමට පිළිගත හැකි (වැසිකිලි බඩ අවශ්යතාවය තුරන් කිරීම සඳහා)?

එය අපිරිසිදු පිහිටුවා නිසා වන අතර, පළමු වැළැක්වීම යාච්ඤා දෙවියන් වහන්සේගේ සඳහන් වැළැක්වීම සඳහා වීදි නිසා, සහ Alhchoc භූතයන් සහභාගී නිසා යාච්ඤා වලංගු නොවේ. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S77)

ප්රශ්නය / Oatan ඔටුවන් යාච්ඤා පිළිගත හැකි ද?

Oatan ඔටුවන් පදිංචි පුරවැසියෙකු වන අතර ඔවුන් රැුකවරණය.

මෙම යාච්ඤාව වලංගු නොවේ

Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyyah:

ඔවුන් නිවාස අහිමි භූතයන් නිසා ඔහු Oattanha යාච්ඤාව තහනම් කළා.

කතා කරන්න (ඔවුන් බැටළුවන් පෑන් පැමිණි Oatan ඔටුවන් යාච්ඤා කරන්නේ නැහැ) මුස්ලිම් බාබ් ඔටුවා මස් (360) ජාබිර් බින් Samra විසින් දන්වා දෙවියන් ඔහුට ආශීර්වාද හැක.

ප්රශ්නය / නාන කාමරය තුළ යාච්ඤා කිරීමට පිළිගත හැකි ද?

නාන කාමරය: මෙම වෙළෙඳ සැල් රෙදි සෝදන සඳහා සූදානම් වේ

සාප්පුව ඇති ප්රජනක සහ නිවාස භූතයන් බව අනාවරණය නිසා යාච්ඤාව වලංගු නොවේ. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S77)

නූතන (මුළු පොළොව මුස්ලිම් පල්ලිය, නමුත් සුසාන භූමියක් සහ නාන කාමරය) අහමද් 3/83 විසින් අධ්යක්ෂණය, සහ Khuzaymah පුත් (791) සහ වඳවීමේ පුත් Khuzaymah හා ආණ්ඩුකාර එකඟ, රන්, Shaykh අල්-ඉස්ලාම් සුදුසු දී (332) (isnaads හොඳ ..) ඔහු සාරාංශයක් තුළ විස්තර කතාව බලන්න (443)

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق