· පාඩම් යාච්ඤා
· යාච්ඤාව
(යාච්ඤා අර්ථ දැක්වීම, හා
එහි ගුණ)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
·
යාච්ඤා අර්ථ
දැක්වීම
භාෂාව: කන්නලව්. ඔහු
(وَصَلِّ
عَلَيْهِمْ)(التوبة :103)
පවසයි, එනම්: ඔවුන් ආරාධනා
කරන්න
හා ආගමික, සර්ව පරාක්රම දෙවි
ප්රකාශ සහ ක්රියාමාර්ග තොරතුරු නමස්කාර දී සූම් විවෘත, බෙදාහැරීමේ අවසන්.
(ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen ක Mumti) යනුවෙන් අදහස්
වන්නේ,
ප්රශ්නය
/ ද යාච්ඤා සියලු promos තුළ
නීත්යානුකූල වන්නේ ඇයි?
සියලු promos නීත්යනුකූල යාච්ඤා
﴿يَا مَرْيَمُ اقْنُتِي
لِرَبِّكِ وَاسْجُدِي وَارْكَعِي مَعَ الرَّاكِعِينَ﴾ [آل عمران:
٤٣
Shaykh අල්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyyah:
එය අපට සමහර වෙලාවට සහ
මළ සිරුරු යාච්ඤා අපේ යාච්ඤාවලට සමාන නොවේ තිබුණා විය. (පී 30 jurisprudential තෝරා ගැනීම් Majmoo 22/5
·
උපන්යාසයෙන්
යාච්ඤා.
ප්රශ්නය
/ කොපමණ කල් යාච්ඤා පනවා?
Isra රාත්රියේ මත පනවා
ඇති
'
මාදිලිය තොරව ඔහු පිට සාමයක්
නබි දෙවියන් වහන්සේ විසින් පනවා ඇති
මිනිසුන් දක්වා උසස් ස්ථානයක
පනවා
එය යාච්ඤා පනහක් පනවන හා
මෙම දෙවිගේ ප්රේමය ඉතිරි මොළොක් නමුත් මේ වන විටත් පස් පනස් ඇත බවයි. (ෂෙයික් මොහොමඩ්
අල්-'Uthaymeen 2/6 ක Zaad මත Mumti)
ප්රශ්නය
/ මෙම පනස් පනස් හොඳ ගුණයකින් දහයක ද?
සඳහන් ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen:
මෙම සැසිය ෂෙයික් මොහොමඩ්
අල්-'Uthaymeen ක Zaad මත ඔවුන් නමස්කාර
වෙනත් පනත් ඉහලින් වාසි ඇති නම් කළේ නැත දහයක් ගුණයකින් හොඳ නමස්කාර ලෙස, නමුත්, එය ඔහු යාච්ඤා
පනස් පුද්ගලයෙකු විපාකය මේ ජාතිය උදෙසා දෙවියන් වහන්සේගේ මේ ශ්රේෂ්ඨ පළාෙත් මහනුවර
දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් සඳහා මෙසේ ලියයි බව පෙනෙන බැවිනි පනහක් හොඳ දස
ගුණයකින් වේ. (Mumti 2/6)
ප්රශ්නය
/ සාක්ෂි මොනවාද යාච්ඤා කල්පිතය?
ලේඛකයන්
මෙම පද
(فَإِذَا
اطْمَأْنَنتُمْ فَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ ۚ إِنَّ الصَّلَاةَ كَانَتْ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ
كِتَابًا مَّوْقُوتًا)(النساء:103)
පනවා කිසිදු අර්ථවත් ලිඛිතව
වසර
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් Amaama යවා අල්ලාහ් යේමනයේ ඔහු
සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු පැවසුවේ, (කිසිම දෙවියෙකු
එහෙත් අල්ලාහ් ඇති බව සාක්ෂි ඔවුන්ට ආරාධනා, මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, මේ ඔවුන් සෑම දිවා
රෑ යාච්ඤා පහක් දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන් උපකල්පනය ඇති බව එසේ Voalmanm කීකරු වෙමි
..) ( බුහාරි අංක (1496.1458) 'සකාත් පොත හා ඇදහිල්ල
මුස්ලිම් අංක (293 031) පොත) විසින් විස්තර
කතන්දරයක්
මුස්ලිම් යන තර්කය පිළිබඳ
එකඟත්වයකට එකඟ වෙති
විද්වතුන්
පවසයි:
පුද්ගලයෙකු දෛනික යාච්ඤා
පහක් පැනවීම ප්රතික්ෂේප කරයි නම්, හෝ ඔවුන්ගෙන් එක්
කෙනෙක් පැනවීම ඉස්ලාම් සිට හැටිය ඇදහිල්ල අත්හැර වේ, ඔහුගේ ලේ සහ ඔහුගේ
ධනය අවසර, නමුත් සියලු බලැති දෙවියන්
වහන්සේ පසුතැවී සිත් හරවා ගැනීමට, ඉස්ලාම් නූතන යුගයේ
නම්,
ඉස්ලාම් ආගමික වතාවත් ගැන
දන්නේ නැති දෙයක් වන අතර, එය, මේ අවස්ථාවේ දී
ඔහුගේ නොතැකීම සඳහා ලැබුව ඇත පසුව ප්රස්තුතයක් හැටිය වේ ප්රතික්ෂේප මත අවධාරනය කලේ
ය වීමත් අනිවාර්ය ලෙස හඳුන්වයි.
පඥප්ති යාච්ඤා ඉස්ලාම්
ආගමේ පැනවීමට නම්. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen S133134)
ප්රශ්නය
/ එය සියලු කාලය ප්රමාද කිරීමට අවසර ද?
එය ඔවුන් සමහර අවස්ථාවලදී
පැනවූ කාලය සඳහා ප්රමාද නොකළ යුතුය
කෙසේ වෙතත්, එම ඒකාබද්ධ හා
ඒ අනුව මැතිවරණ සමයයි කිරීමට අවසර දැයි ඔබ්බට එකතුව ප්රමාද සමඟ ඒකාබද්ධ කරනු කැමති
ඕනෑම කෙනෙකුට.
සන්රයිස් ඕනෑම අවස්ථාවක, janaabah හෝ අපිරිසිදු සඳහා
නොවේ අවසර නැත හෝ එය පවා හොඳ කොන්දේසිය මත එම අවස්ථාවේ දී යාච්ඤා පසු කිරීමට හෝ රාත්රී
අලුයම බවට දිනක් හෝ දින යාච්ඤා ප්රමාද කිරීමට රාත්රියේ යාච්ඤා. (අමූර්ත idiosyncratic යාච්ඤා පොත, ෂීක් සාලේ අල්-Fawzan S65)
බියෙන්, තීව්රතාව
සඳහා Q / දැඩි
වූ ප්රමාදය වරක් එහි කාර්ය සාධනය කිරීමට හැකි වනු නොකිරීමට?
ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen ක් ප්රකාශ කළ පරිදි, විද්යාඥයන් සැබෑ
එකඟ:
සාමය කරන්නේ නම් ඔහු නිසා
මරණය ආරක්ෂා නිසා ඔහු කියන දේ ගැනත් ඔහු කරන්නේ දන්නේ නැහැ මේ අවස්ථාවේ දී අවසර බව
මෙම වසං ලාන්ස් සමග පැවති
සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී, දෙවියන් වහන්සේ
ඔවුන්ට විවෘත කරන තුරු ඔවුන් උදෑන කිරීමට කාලය සඳහා විවෘත යාච්ඤා ප්රමාද ලෙස එය, ඔහුගේ මිත්රයන්
සමහර විස්තර කතන්දරයක් විය.
කුමක්ද ගැටළුකාරී අනස්
අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, "විවෘත වසං සන්රයිස්
පසු වන තුරු ලඟා වූයේ නැත පසු යුද්ධය දවස තීව්ර කියා සිටියේ" (දේශීය 2/331) (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද්
Othaimeen
2/23 මත Mumti)
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق