السبت، 8 أكتوبر 2016


 

· පරීක්ෂාවල (රාමසාන් නැහැ)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

3) රාමසාන් පිළිබඳ ප්රශ්නය.

දෙවියන් වහන්සේ නමස්කාරය ශේෂය පනත පහක් පනහක් දී දිවා රාත්රී යාච්ඤා පහක් යාච්ඤාව ඔවුන් පැනවීමට.

දෙවියන් වහන්සේගේ කැළල මේ නීති සහ ඥතිත්වයේ වැඩි මෙතෙක් කලක් ස්වේච්ඡා යාච්ඤා ඉහළ ගොස් ඇත.

මෙම අතිරික්ත සේවකයන් ඉවත් කිරීම පිළිබඳ:

මෙම අනිවාර්ය යාච්ඤා 1 වැටුප්.

2 රාත්රියේ යාච්ඤා.

· රාත්රියේ පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් කිරීමට සාක්ෂි.

රාත්රී කරන අයට තම පොතේ දෙවිගේ ප්රශංසාව.

1 / ඔහු මෙසේ පවසයි :

:( وَالَّذِينَ يَبِيتُونَ لِرَبِّهِمْ سُجَّداً وَقِيَاماً) الفرقان:46

2 / ඔහු තවදුරටත් සඳහන්

(تَتَجَافَىٰ جُنُوبُهُمْ عَنِ الْمَضَاجِعِ يَدْعُونَ رَبَّهُمْ خَوْفًا وَطَمَعًا وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنفِقُونَ )السجدة :16ـ17

මුස්ලිම් (1163) විසින් විස්තර කතන්දරයක් 3 / සම්මුඛ පරීක්ෂණ (මෙම අනිවාර්ය රාත්රී යාච්ඤා කිරීමෙන් පසුව හොඳම යාච්ඤාව)

4 / සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (කුසෙහි, හා ආහාරපාන ආහාර ජනයෙනි, සාමය පැතිර පවතී, පැමිණ, ජනතාව නිදා සිටින විට රාත්රියේ යාච්ඤා, ඔබ සාමය ස්වර්ගයට ඇතුළු) (අල්-තිර්මිදි විසින් දන්වා ඔහු මෙසේ කීවේය. හසන් සැබෑ සහ පාලක නිවැරදි)

ප්රශ්නය / ඛණ්ඩරා රාත්රී යාච්ඤා එකක් ලෙස සැලකේ කරනවද?

ඔව් රෑ යාච්ඤා බවට පත්කළ බවත්ය.

ප්රශ්නය / කුමක්ද අඩු ඛණ්ඩරා සහ එය බොහෝ ද?

අවම වශයෙන් එක් rak'ah.

එය rak'ahs එකොළොස් බොහෝ.

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: "සෑම මුස්ලිම් දිරිය, එය පහ ඈවිත් ඔහු එසේ කරන්න ඉඩ දෙන්න, මම තුන් යාච්ඤා කිරීමට කැමතියි ආදරය යනු, ඔහු කරන්න ඉඩ දෙන්න, මම ඔහු එක් තැනම කොපි කරන්න ඉඩ දෙන්න කැමතියි) (අබු ඩාවුඩ් සහ කාන්තාවන් විසින් කළ විස්තරය.)

· සාමය ලැයිස්තුගත කර ඇති එක් ආදරෙයි. මෙම ඕමාර් බින් Khattab කරන්න

Eltahawy පැවසුවේ ඔටර් Akn පමනක් rakahs තුනක් කරවයි.

* මෙම පහක් හෝ හතක් හා නවයක් ලැයිස්තුගත නමුත් ඔහු තනිව හෝ කණ්ඩායමක් එසේ කිරීමට තෝරා හිර භාෂාවෙන් යාච්ඤා නම් තියෙනවා.

* ඔවුන් සඳහා මෙම පහසු නිසා, ජනතාව වෙත දුෂ්කරතා ඉඩ නොතබා සෑම rak'ahs දී බාර දෙන රාජ්ය මුස්ලිම් පල්ලි හිටපු ඉදිරියට.

කතා කරන්න :( Voakm හෝ ජනතාව Vlaodz, එය ඔහුට පිටුපස විශාල වන අතර, දුබල, සහ අවශ්යතාව) Sahih මුස්ලිම් 718/467 ((රාමසාන්, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen S28 ක සභා මාසික)

 

ප්රශ්නය / රාමසාන් රාත්රිය යාච්ඤා අන් අය මත වාසියක් ඇති ද?

ඇගේ පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් දී රමලාන් ඔව්, රාත්රියේ යාච්ඤාවෙන් හා අන් අයව සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් වාසියක්.

බුහාරි හා මුස්ලිම් 37 759 (විපාකය ඇදහිල්ල සහ බලාපොරොත්තුව පිටතට රාමසාන් කවුද ඔහුගේ පව් කමා කරනු ලැබේ). (රමලාන් සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen S28)

භාර අයගේ විපාකය විසින් සකස් ලෙස දෙවියන් වහන්සේ හා විශ්වාසය ගැන විශ්වාස.

දෙවියන් වහන්සේ එය කුහක මත සිදු වී නැත විපාකය සඳහා කිසිදු ඉල්ලීමක් අපේක්ෂාවෙන් කීර්තිය හෝ ඉල්ලීමක් මුදලක් හෝ කීර්තිය වේ. (රාමසාන්, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen S28 ක සභා මාසික)

ප්රශ්නය කිරීම / රාමසාන් යාච්ඤාව පළමු රාත්රියේදී etcetera ඇතුළත් වෙනවාද?

        ඔව් රමලාන් (සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen S28 එසේ වන විට රාත්රී ආරම්භයේ සිට යාච්ඤා ඇතුළත් හා.

ප්රශ්නය / රාත්රී Taraweeh ? ඒ ඇයි Sokka නම්?

රාත්රියේ Taraweeh.

Sokka කැඳවා: පැමිණ rak'ahs හතර ටිකක් (රමලාන් සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen S29 විවේක ගන්වා සෑම මොහොතකම, මිනිස්සු හරිම Aitilunha නිසා

මුස්ලිම් පල්ලිය තුළ Tarawih යාච්ඤා / වයස් සීමාව පළමු ප්රශ්නය?

නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මුස්ලිම් පල්ලිය තුළ යාච්ඤා වයස් කාණ්ඩයේ පළමු විය යුතු අතර පසුව ජාතිය මත පටවනු ලබන බියෙන් ඇය ගියා.

ප්රශ්නය / කීයක් rak'ahs Tarawih යාච්ඤා?

මම Taraweeh යාච්ඤා rakahs ඔවුන් දිරිය ගණනාවක අත්තිකාරම් එකඟ නොවේ.

හා කිව්වා: හතලිස් එක් rak.

එය: තිස් නමය rak.

එය: විසි නවයක් rak.

සහ අනෙකුත් වචන.

ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පවසයි:

අයිෂා (දේ රාමසාන්, සහ අනෙක් rak'ahs එකොළොස් විය වඩා වැඩි) අල්-Bukhaari (3569) සහ මුස්ලිම් දුසිමක් හෝ සම්මුඛ තුනක් දුසිම් එකක් වෙන්න මෙම ප්රකාශ නොකලහොත් (738)

(අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි ඔහුට ආශීර්වාද හා රාත්රී දහතුන rak'ahs දී යාච්ඤා) (අල්-Bukhaari (1170)) (සභා රමලාන් මාසයේ, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen S29)

ප්රශ්නය / අවසර දිය මුස්ලිම් පල්ලිය තුළ Tarawih සහභාගි වීම සඳහා කාන්තාවන් සඳහා ද?

කාන්තා ඔබ රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම ඔවුන්ට විශ්වාස නම්, මුස්ලිම් පල්ලියක Tarawih සහභාගී විය හැකි අතර ඔවුන්ට කතා: (අල්ලාහ්ගේ මුස්ලිම් පල්ලි දෙවියන් වහන්සේගේ ස්ත්රී වහලුන් වැළැක්වීම එපා) (අල්-බුහාරි (H 858) සහ මුස්ලිම් (ඌ 442/136)

කාන්තාවන් මුස්ලිම් පල්ලිය සහ අනෙකුත් පිටතට පැමිණි නම් ප්රශ්නය / අවශ්ය වන්නේ?

ආවරණය යටතේ විය යුතු අතර හිජාබ් ඇඳගෙන Mttaibh දොඹකර හඬ හා සැරසිලි ප්රකාශ නොවන නිරාවරණය කර නැත.

මුස්ලිම් පල්ලිය සහභාගි වූ කාන්තාවන් නම් ප්රශ්නය / අවශ්ය වන්නේ?

පිරිමින් සඳහා බව Atokharen කාන්තාවන් සඳහා 1 / වසරකට ඔවුන් Abaden ශ්රේණියේ පස්ස පැත්ත පටන් ගනියි.

සම්මුඛ පරීක්ෂණ :( පළමු මිනිසුන් හොඳම පේළි සහ නරක, ඉතා මෑතක, කාන්තාවන් අතර, හොඳම සහ වඩාත් මෑතක දී නපුරු පළමු) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය)

2 / වහාම භාර Atokharen ඉදිරියට පමණක් පසු පල්ලියේ Anasrven නිදහසට කරුණු ඉදිරිපත් කිරීමට

උම්මු සලාමා කතා කිරීම සඳහා:

(උදර්පණය සේවය හා භාගය පෙර ඔහුගේ තැන රැඳී ඇති අතර කාන්තාවන් භාර නම්) බුහාරි (875)

) ඒ නිසා කාන්තාවන් Adrickhn පෙර පිටතට ගොස් මේ බව පවසන්නේ (බුහාරි (875) රමලාන් සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen S31) - ඇය, අපි දෙවියන් වහන්සේ දන්නා බලන්න, පැවසීය

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق