සාකච්ඡාව III: (න්)
ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා
· ගැටළු සංවාදය: (III: 'සකාත්).
'සකාත් අර්ථය:
සංවර්ධන හා සංශුද්ධ කිරීම සහ පොකුණ: 'සකාත් ලබා ගෙන ඇත
එය, ගණපූරණය රජු වූ (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 21) යම් මුදල් කොටසක් ලබා දීමට වන අතර, අනිවාර්ය කොන්දේසි සහ දුප්පතුන් හා සුදුසු කාර්ය සාධනය ඉටු.
· මාර්ගෝපදේශය:
((وَالَّذِينَ هُمْ لِلزَّكَاةِ فَاعِلُونَ) المؤمنون (4)
(وَالَّذِينَ فِي أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ مَعْلُوم * لِلسَّائِلِ وَالْمَحْرُومِ) المعارج (24)
කිරීම / අනිවාර්ය 'සකාත් ක Q?
මුදල් සභාවක ගණපූරණය සෑම මුස්ලිම් රජු තම කොන්දේසි මත. (න්යෂ්ටික හතළිස් S59 රීති සහ ප්රතිලාභ)
ප්රශ්නය / කුමක්ද 'සකාත් කැඳවීමට හේතුව?
ඒ නිසා (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S59 ප්රතිලාභ) නිසා එහිදී මුදල් පොකුණේ ලෙස නම් කළ අතර stinginess හා ලෝභ්කම කෙලෙස් මලින් හා ආත්මයේ සංශුද්ධතාවය.
· එහි කාර්ය සාධනය අතයට:
දෙවියන් වහන්සේ බොහෝ තැන්වල 'සකාත් කාර්ය සාධනය දී තේජස පොහොසත් වහලුන් ගැසීමේ කැමති:
දාසයන්ගේ දයානුකම්පාවේ සම්භවයක් මත 'සකාත් ඉටු කිරීම සඳහා හේතු 1
:( وَيُقِيمُونَ الصَّلاةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَيُطِيعُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ أُولَئِكَ سَيَرْحَمُهُمُ اللَّهُ)( التوبة (71
'සකාත් 2 කාර්ය සාධන ආත්මය බොල්ෂෙවිකයන්
සහ දුර්වල මත avarice හා කෑදරකම හා කෲරත්වය සංකල්පනාව සනාථ
සියලු බලැති :
( :( خُذْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ صَدَقَةً تُطَهِّرُهُمْ وَتُزَكِّيهِم بِهَا)( التوبة (103
බිම 3 හේතු සවිබල ගැන්වීම.
ඔහු මෙසේ පවසයි
:( الَّذِينَ إِن مَّكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ)( الحج (41
පැරඩයිස් ඇතුල් හේතු 4
අබු Ayyub අල්ලාහ් මිනිසා මුහම්මද් කී බව ඔහුට සතුටු විය හැක, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: මට කවදා හරි දවසක පාරාදීසයක් වැඩ කියන්න, ඔහු පැවසුවේ, "දෙවියන් වහන්සේ නමස්කාරය උන් වහන්සේ සමග ඕනෑම දෙයක් ඇසුරු කරන්නේ නැහැ, යාච්ඤාව ස්ථාපිත, සහ 'සකාත් ගෙවීම, සහ ගර්භාෂය කරා") (බුහාරි 2/109 හා මුස්ලිම්, 1/146)
· 'සකාත් බියවැද්දීම් වලක්වන්න:
ලජ්ජාව හා කනස්සල්ලක් මත රන් හා රිදී දෙවියන් ඉරණම සේම 'සකාත් අතර 1
අල්ලාහ්ගේ වහලූන් ඔවුන්ට කරුණාව බව මෙම මුදල, නිරයෙහි ඔවුන් ආරක්ෂා කරනු ඇත පසුව නළල හා ඔහුගේ සිරුරේ ඉතිරි කොටස් sear,
((وَالَّذِينَ يَكْنِزُونَ الذَّهَبَ وَالْفِضَّةَ وَلَا يُنفِقُونَهَا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِيمٍ *يَوْمَ يُحْمَىٰ عَلَيْهَا فِي نَارِ جَهَنَّمَ فَتُكْوَىٰ بِهَا جِبَاهُهُمْ وَجُنُوبُهُمْ وَظُهُورُهُمْ * هَٰذَا مَا كَنَزْتُمْ لِأَنفُسِكُمْ فَذُوقُوا مَا كُنتُمْ تَكْنِزُونَ) التوبة (34
2 'සකාත් ප්රතිචක්රීකරණය මත වට කරන බව සියලු බලැති මනස ලෙස
3 වැසි ආරම්භයත් වැළැක්වීම සඳහා 'සකාත් හේතුව වැළැක්වීම
ඉබ්නු උමර් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසූ බව:
(සකාත් මුදල් පමණක් අහස තහනම් වැළැක්වීමට හා මෘගයන් knee- නැත) (මෙම 106 මාලාවේ අහමඩ් හා අශ්වයන් මඟින් වාර්තා කරන)
· 'සකාත් ප්රතිලාභ:
එය ඇතුළු ප්රතිලාභ ඇති සම්පත් දෙමුහුම් නමස්කාරය වේ:
1 සමාජ සාධාරණත්වය විසින් අවබෝධ විය.
2 දරිද්රතාව සහ අසරණකම වැය.
3 මුස්ලිම් ජනතාව අතර ආදරය හා කරුණාව හා ගෞරවය (න්යෂ්ටික හතළිස් 22 පි. අවශ්ය දෑ ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) දක්නට ලැබේ.
හතරවන: වන්දනාවක්.
හජ් අර්ථ දැක්වීම:
එය හජ් යන මාස වල ග්රෑන්ඩ් මුස්ලිම් පල්ලිය අදහස්
· තම කල්පිතය සනාථ:
පදය :
:( وَلِلَّهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ البَيْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَيْهِ سَبِيلاً)( سورة آل عمران :97)
මෙම හජ් ප්රශ්නය / කොපමණ වරක් කළ යුතු?
කළ යුත්තේ ජීවිත කාලය තුළ එක් වරක්
අබු Huraira අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: (... අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මෙසේ කීවේය. ජනයෙනි, දෙවියන් වහන්සේ වෙතින් හජ් ඔබ මත ලියූ බව ... ජනයෙනි, අල්ලාහ් එසේ හජ් වන්දනා කරන්න ඔබ මත පටවා තිබේ, මිනිසා: අනුභව පොදු බවත්, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් වචන තුන පවා Vskt, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් කොට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: මම 'ඔව්' නම් ", ඔබ Ojpt කළේ) (මුස්ලිම්, 3/481 විසින් කළ විස්තරය)
· හජ් එම ස්ථානයේදීම අනිවාර්ය වේ.
ප්රශ්නය / එය හජ් ප්රමාද කිරීමට සහ පසුපසට වන්දනාවක් සඳහා ප්රමාණවත් තරම් මුදල් ඇති මුස්ලිම් Almsttia නිසි ශරීරය සඳහා අයුතු ද?
අදහස් දෙකක්: පළමු දැක්ම
රාජ්ය
ඔහු වෙනුවෙන් නමුත් ඔහු එහි කාර්ය සාධනය ඉක්මන් කළ යුතු අතර, පහත දැක්වෙන සාක්ෂි සඳහා අවසර නොමැති:
1 සම්මුඛ පරීක්ෂණය: "යන්න, අනිවාර්ය මාර්ගයෙන් ඔබ කිසිවක් ඔහුට සිදු වන්නේ කුමක්ද කියා දන්නේ හජ් කරන්න ඉක්මන්" (සැබෑ කුඩා සංඛ්යාවක් / 2954 ඇතුළුව බලන්න)
සාක්ෂි:
ඒ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වේගවත් කිරීමයි.
2-හසන්, මම එම ප්රදේශ වලට මේ මිනිසුන් යවා, ඒ සියල්ල සිය මිත්තණිය වූ දැක, හජ් ඉටු කර නැත, ඔවුන් කප්පම්, Mahm Bmuslimn Mahm Bmuslimn) (ඔහුගේ Sunan බයිහකි දී Sa'eed ඉබ්නු මන්සූර් විසින් කළ විස්තරය) ඔවුන්ට වෙඩි වී රාගික "ඕමාර් බින් කත්තාබ් පැවසීය"
දෙවන මතය:
එම ස්ථානයේදීම නොවිය යුතුය
· විරෝධය:
වන්දනාවක් වහාම Aok අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද හා දහවන වසරේ භාර නොකළේ නම් · අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් වන හයවන වසරේ පැනවීමට වන්දනා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඒ හජ්, දස වන වසරේ පමණක් ඉටු කළේ නැහැ.
ඔවුන් ප්රතිචාර:
1 දෙවියන් වහන්සේගේ Shawkaani ලකුණ දයාව පවසයි.
(ඔවුන් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වසර වන්දනා දස හැකි බවට විරෝධය, සහ වන්දනා පැනවීම හයක් හෝ පස් වසර වූ අතර, මම ඔහු කාලයක් වන්දනා පැනවීම විට දී එකඟ නොවූ බව පිළිතුරු,
ඔබ විසින් X එම පැනවීම උපකල්පනය නම්, Fterackheh සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නමුත් බහු දේවවාදයට හජ් ජනතාව මිශ්ර වූ distaste, ඔවුන් වන්දනා වූ අතර පියවි නිවසේ වැසියෙකු, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන් පූජා මන්දිරය පවිත්ර විට, Ag සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා, Fterackheh නිදහසට කරුණක් විය ....) (නීල් අල්-Awtaar 4/318
ඔවුන් ද 2 පූර්ණ ඇති
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව පවසමින්, "හජ් කරන්න ඉක්මන්"
(රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 6364) කරන්න ඉදිරිපත් කරයි, හා පෙළ උන් වහන්සේට විරුද්ධ විට මේ මූලධර්මවාදී පදනම හරියන.
· දිරිමත් වන්දනා.
දෙවියන් වහන්සේ හජ් ඉටු කිරීමට ඔහුට සහ ඔහුගේ ජාතිය ආශීර්වාද කිරීම සඳහා අවශ්ය, සහ මෙහි ඔහුගේ නිවස ග්රෑන්ඩ් සියලු බලැති දෙවි වූ Ag විසින් සකස් කරන ලද වැටුප් තීරණය කිරීම හා ප්රතිලාභ අතර වාර්තා කිහිපයකි
· සංවාද:
හොඳම 1 වන්දනා ඔහුගේ සියලු බලැති සමිඳාණන් වහන්සේ වෙත කීකරුකම ක්රියා කරයි.
සම්මුඛ පරීක්ෂණ :( නිවැරදි දී අබු Huraira සිට රළියල්ලාහු - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - ලදි ඉල්ලා?: ඕනෑම වඩා හොඳ ඔහු පැවසුවේ, ((අල්ලාහ්වද, ඔහුගේ දූතයාවද විශ්වාස)) එසේ නම්, ඉල්ලා සිටි දේ ඔහු පැවසුවේ, ((අල්ලාහ්ගේ මාර්ගයේ ජිහාඩ්)), සඳහන් කරන ලදී? ඔහු කී දේ: ((පිළිගත් හජ්)) (බුහාරි හා මුස්ලිම් 1/12
ප්රශ්නය / කුමක්ද හජ් පිළිගත් යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
හජ් ප්රතිඵලයක් ලෙස මෙය ඔහු පැවසීය, සාමය (((ඔබේ චාරිත්ර කිරීමට මට ගන්න) (මුළු සැබෑ කුඩා 4937 බලන්න) වසල්ලම්
සහ එම පවිත්රත්වය පිළිබඳ වන්දනා බව එසේ බලපෑම, තමා මත මහන්සි හා මරණින් මතු ජීවිතය ගැන උනන්දුවක්, ලෝකයේ ප්රීති විය. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 65
2 සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (හජ් මෙම නිවසේ හෙළි කළේ නැත ඔහුගේ මව ඔහුව බිහි කළාය ලෙස දුරාචාර ක්රියාවක් ආපසු)
ඉබ්නු Hajar පැවසුවේ
අසභ්ය: සංසර්ගය රිසි, සහ එය කැඳවා කැත කිරීම රිසි වන අතර, මිනිසා කතාව නිරුවත සම්බන්ධයෙන් කාන්තාවන් කිරීමට අදහස් ඉල්ලා
විද්යාඥයන් හා දෙවියන් වහන්සේ දන්නා පිරිසක් සිට, මේ තුන්දෙනාගෙන් එක් එක් නූතන අර්ථය මාරු) (කැරට් අලයේ හා කෙවිටේ 2/163)
3 නූතන "ඔවුන් සඳහා ආශිර්වාදිත පූපය කිරීමට umrah, සහ පිළිගත් හජ් කිසි විපාකයක් නමුත් පැරඩයිස් ඇති) (අල්-බුහාරි හා මලික් පොත Umrah 2/198 හා මුස්ලිම් වන්දනා පොත 3/496 විසින් කළ විස්තරය
· හජ් දුර්වල සහ කාන්තාවන් ජිහාඩ්.
අයිෂා කිව්වා: 'දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයාණනි, අපි ජිහාඩ් හොඳම ක්රියා දැක ඔබ සටන් කරන්නේ නැද්ද? ඔහු මෙසේ පැවසීය: «නෑ, නමුත් හොඳම ජිහාඩ් හජ්») (බුහාරි පොත වන්දනා 2/141)
ප්රශ්නය / කුමක්ද උපවාස වන්දනාවේ කිරීමට හේතුව ?.
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ
ස්ත්රී පුරුෂ භාවය ලිපියේ අරමුණ අනුව බව උපවාසයේ යෙදී යාච්ඤා කිරීම, යාච්ඤා අයිතිය ශරීරය පවිත්ර නමස්කාරය, මුදල් හා හුදු සැලකිලිමත් 'සකාත් නමස්කාරය, සහ මුදල් වන්දනා ස්ථාපනය වන අතර, ස්වාධීන මණ්ඩලයක් බවට පත් විය තුන්වන කොටස
නිරාහාරය ෂෙයික් සාලේ න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි (එවැනි යාච්ඤා ලෙස මෙම සලකා රිපීටර් අනුව මෙම බිල්ට් බුහාරි Saheeh යාච්ඤාව සත්කාරකත්වය දරනු ලබන අතර, මුදල් හා හල් නැවත ස්ථාන මෙම ගිණුම් කුලය වන අතර, හෝ දැනටමත් ඔහු මෙන් නිරාහාරයේ වන්දනා ලබ්ධියක වාහනයක් සඳහා නිරාහාරව පොතක් පොත වන්දනා ඉදිරිපත් කිරිම) මත වන අල්-ෂීක්.)
5) රාමසාන් උපවාසයේ.
නිරාහාරයේ අර්ථ දැක්වීම:
මලබද්ධය හිරු බැස දෙවන අලුයම ඉතිරි සඳහා වේගයෙන් බිඳ ඇත.
රාමසාන් සංක්රමණය දෙවන වසරේ දී පනවා නිරාහාරයේ
මිනිස් වර්ගයා හා මඟ පෙන්වීම සහ ඔබ ඒ දුටු නිර්ණායක පැහැදිලි සාධකයන් සඳහා කොරියානු මග පෙන්වීම හෙළිදරව් කරන ලද පදය
:( شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ)( سورة البقرة :185)
උම්මාහ් උපවාසයේ ඉස්ලාම් කුළුණු තුනෙන් එකක් වන බවට එකඟ වේ.
· රාමසාන් උපවාසයේ ධෛර්යමත්:
A) දෙවියන් වහන්සේ උපවාසයේ සඳහා සකස් කර ඇත දේ දෙවියන් වහන්සේ රාමසාන් Mptgaa විශ්වාසවන්ත නිරාහාරව යමෙක්, ඔහුගේ පව් අල්ලාහ් කමා කරන සේක.
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (යමෙක් විපාකය ඇදහිල්ල සහ බලාපොරොත්තුව පිටතට රාමසාන් නිරාහාරව ඔහුගේ පව් කමා කරනු ලැබේ) (ඇල්බනි S15 ක අල්-බුහාරි බලන්න සාරාංශය විසින් කළ විස්තරය)
ඇල්බේනියානු පැවසුවේ
මනුෂ්ය වරද සඳහා නොවේ නම්, ඔහුගේ ශ්රේණි ඉහළ නැංවීමට උපවාසයේ සඳහා හේතුවක් විය) (සැබෑ කැරට් සිට ඇල්බනි 1/451
B) කාන්තාවන් ඇල්බනි 1 හා අල් සැබෑ කැරට් විසින් දන්වා කතා (රාමසාන්, දෙවියන් වහන්සේගේ ශුද්ධ මස Otakm මාසික ස්වර්ගයේ දොරටු විවෘත කිරීම, එසේ කිරීමට ඔහු පිට පනවන හා අපායේ දොරටු වසා දමා, සහ කැරලිකාර යකුන් අසාත්මික, දෙවියන් වහන්සේ රාත්රියේ එහි යහපත්කම අහිමි දහසක් මාසය නියත වශයෙන්ම අහිමි වේ වඩා හොඳයි.) ( / 989 සහ සියලූ දෙනා ඇතුළත් කර සැබෑ කුඩා / 55 බලන්න)
ප්රශ්නය / කුමක්ද (කැරලිකාර යකුන්) මෙසේ අදහස් වන්නේ කුමක්ද?
අර්ථය:
Mundhiri පවසයි
ආශාවන් මර්දනය කරන මුස්ලිම් නිරාහාරයේ ක්රියාකාරිත්වය සඳහා, ඔවුන් අනෙක් ඔහුට පක්ෂපාත දේ දූෂිත ජනතාවට බේරා කර නොමැති බවත් කුරානයේ කියවීමට, හා නමස්කාරය වෙනත් පනත් භූතයන්) (සැබෑ කැරට් සිට ඇල්බනි 1/418
ප්රධානීන් ඉතිරි (නිරාහාරයේ 'සකාත්, හජ්) Thllona, Kassala පිටත් වඩා ප්රශ්නය / දැඩි වූ අතර දත්ත කිසිම දෙවියෙකු දුටු නමුත් අල්ලාහ් සහ මුහම්මද් දෙවියන්ගේ දූතයා බව ඉස්ලාමයේ නාමයෙන් හෝ නැති ලෙස හඳුන්වන්නේ ඇයි?
විද්යාඥයන් එකඟ:
ඉස්ලාමයේ නාමයෙන් ඔහුගෙන් ගත වන්නේ නැත, නොසැලකිල්ල ස්ථම්භ තුන ඉතිරි Kassala එනම්, ( 'සකාත් නිරාහාරයේ වන්දනා) සහ මෙම රාජ්ය දේ
ඔවුන් නොසැලකිලිමත් විසින් ඉතිරි කාර්ය මණ්ඩලයේ ඉතිරි Kassala පවිත්ර කළ නොහැකි බව දකින්න. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි කරන්න.
අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවිගේ
ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق