දෙවන සාකච්ඡාව (න්)
ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා
සාකච්ඡාව ප්රශ්න (පුණ්ය)
4) පුණ්ය.
සාමය (එවිට පුණ්ය ගැන මට කියන්න? .... සලාම්) මෙසේ
පුණ්ය.
ප්රශ්නය / කුමක්ද අසරණ සරණ යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
වන අයථා එරෙහිව පුණ්ය:
(116 ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පි වත්කම් තුනක් පැහැදිලි.) නතර ඇතිකරන Phippzl ඔහුගේ ධනය, කුසලතා, හා ඔහුගේ දැනුම, ඔහුගේ සිරුර තුළ අල්ලාහ් නමස්කාර කියා දෙන්න දන්නා කෙනෙක්.
· පුණ්ය මාණ්ඩලික.
කෝනර් එකක්, එනම්:
ඔබ සිතන තිබුණේ නැහැ එය ඔබ දකින බලන්න නම් අල්ලාහ් නමස්කාර කිරීම.
පැහැදිලි කිරීම මෙසේය:
නමස්කාරය තුළ මෙම Ihsan Abed දෙවියන් වහන්සේට නමස්කාරය, පිරී ගුවන් කාලය තුළ තම දෙවියන්ට ඔත්තු අධීක්ෂණ වහල් ස්ථානයක්, එහෙත් ඔබ සමිඳාණන් වහන්සේ බලා නම්, කොන්දේසි පිළිබඳ සියලු දෙවි අල්ලාහ් වගේ ආරම්භයේ දකින අතර, පුස්කොළ මෙම පුණ්ය කටයුතු ඇමතුම් හා හැකි තරම් ඔහුගේ හොඳම කරයි බව වාර්තා නිසා නිසා.
ඔබ දකින නොවේ නම්, ඔබ සහ ඔබ මුල දන්නවා ඔබේ පිටත Batnk දෙවියන් දකිනවා. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් වත්කම් තුනක් පැහැදිලි.)
· පුණ්ය Mahma වර්ග දෙකක්:
වර්ග දෙකක් පුණ්ය:
හා සංවිධානය දෙක: දෙවියන් වහන්සේගේ පුණ්ය 1:
පළමු ස්ථානය:
නමස්කාරය ඉල්ලීම සහ ආශාවක් (ඔබ දකින මෙන් දෙවිට නමස්කාර කිරීම) සහ ඉල්ලුම හා ආශාව මිනිසාගේ ලබ්ධියක පෙළඹවීම සිටියි, ඔහු ප්රේම කරන බව ඇසූ නිසා, ඔහු දකින මෙන් නමස්කාර, සහ වගකීම් හා සර්වබලධාරී උන් වහන්සේ ළං කර ගැනීමට අදහස් කරනවා.
දෙවන ස්ථානය:
නමස්කාරය පලා බිය, එනම්, (නෑ ඒ සඳහා ඔබට දකින දකින විය) හා පලා හා බියෙන් වන්දනාමාන ඔහු ඔබ දකින, එය Vtabd නමස්කාර බිය හා වධ වේදනාවෙන් හා දඬුවම හා ප්රථම ස්ථානය වඩා අඩු ශ්රේණිගත එම වෙතින් පලා යන එක නම්, ඔබ Vaabdh බලන්න වගේ දෙවිට නමස්කාර නැහැ නම්.
මෙම Salaf දන්නේ කරන අය සමහර පැවසුවේ
ඔහු Aref පරිදි දෙවියන් වහන්සේ දකින්න වැඩ එනම්, ඔහු, ඔහු අවංක වන අතර, හරය සැඳහුම බලන්න දෙවියන් වහන්සේගේ වැඩ කටයුතු:
එක: භක්තිවන්තකම සිද්ධස්ථානයක්:
එයට අවධානය යොමු කිරීමෙන් ඔහු සිය කෘතිය තුල Asthoudarh වළක්වා නිසා පුද්ගලයෙකු දෙවියන් වහන්සේ ඔහු, එය දැනුවත්, සහ එහි සමීප නැරඹීමට එතනින් නතර කිරීමට ක්රියා කිරීමයි. වහල් ඔහුගේ වැඩ මේ නඟන්නට නම්, හා ඒ මත වැඩ, එය Malas සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ දෙවියන් වහන්සේ වන අතර, කැමැත්ත වැඩ කිරීමට.
නැරඹීමේ අතර දෙවන ස්ථානය.
එය පුද්ගලයෙකු ඇදහිල්ල අවධාරණය කිරීමෙන් Wittenauer සිත ඔහුගේ හදවත, දෙවියන් වහන්සේ එය සුදුසු දැක්ම මත වැඩ බව වන අතර එය නොපෙනෙන Kyan පත් වන තුරු,, දූරදර්ශී ගයි කෘතඥතාව ක්රියාත්මක මෙම ජිබ්රිල් සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී සඳහන් පුණ්ය ලෙස සේවය කරන කරුණ නම් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, සහ මෙම සිද්ධස්ථාන ජනතාව වෙනස් වේ කොහෙද, බලපෑම විදසුන් බලය අනුව
මෙවැනි දෙවියන්, එවැනි
:( اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ كَمِشْكَاةٍ فِيهَا مِصْبَاحٌ)( سور النور :35)
හා හදවත තුළ ආලෝකය වගේ වෙන්න මෙන්ම රක්ෂණ සමාගම අබි බින් විලුඹ පවසයි. (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා හාෆිස් ඉබ්නු Rajab S59 ක පාලනය)
5) කාලය.
මට ඒ දේ Murad (එය දියර වඩා හොඳින් දන්නවා සඳහා වගකිව යුතු කුමක්ද): (ඔහු මට සියලු කාලය පවසා ඔහු පැවසුවේ,? සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්?
කාලය
(19 න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්.) ඔහුගේ නිර්මාණ ඕනෑම විසින් දැක නැති, ඔහුගේ දැනුම සමඟ දෙවියන් වහන්සේ විසින් තෝරා තනි වූ උත්ථානය කාලයක් රජ හෝ ප්රේරිත වේ
Sahih දී බුහාරි: ඉබ්නු උමර් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව පැවසුවේ, "නොපෙනෙන පහක් නෑ Aalmhn නමුත් අල්ලාහ්ගේ යතුරු පසුව මෙම පදය කියවන :
( إِنَّ اللَّهَ عِنْدَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَيُنَزِّلُ الْغَيْثَ وَيَعْلَمُ مَا فِي الأَرْحَامِ وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا ... نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ)( سورة لقمان : 34)
හා ඉමාම් අහ්මද් අනුවාදය විසින් කළ විස්තරය නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසූ බව පවසන්නේ "සෑම දෙයක්ම යුතුයග යතුරු පහක් පමණක්" "දෙවියන් වහන්සේ කාලය දැනුමක් ඇති ...) (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය පි 63).
· (එවිට මා එහි සංඥා ඇගේ අනියම් ජාතිය බිහි සහ barefooted, නිරුවත්, අසරණ තේ ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පය අපහාස බලන්න පවසයි ගැන කියන්න ...)
ඔවුන් ජෝඩු බව එහි සංඥා සමහර පිළිතුර හා ආසන්නයේ බවයි
· ඇගේ අනියම් ජාතිය බිහි දෙන්න:
Brepettha විය:
ඇගේ අනියම් හා Maketha ඇතුළු මෙම වචන විද්යාඥයින්:
1: පිරිමි ළමුන් නිතර නිතර දෙවිට අකීකරු, ඔහු, ඔහුගේ මව අපහාස අනුව, ජාතිය මහතා ප්රතිකාර ළමයා ලැබිය යුතුය පහර දෙන අතර, භාවිතා කිරීම සහ අවතක්සේරු හා Haafiz ඉබ්නු Hajar සමාධිගත දේ ඔහු වේ (යටත් විජිත 1/130 බලන්න).
2 ඉබ්නු Rajab පැවසුවේ
රටේ විවෘත කිරීමට මෙම යොමු වහලුන් සහ විශාල පිරිසක් පවා, උප භාර්යාවන් බහුලව Bmenzlth ඇතුළු පළමු මේදය, එසේ සිහින් ජාතිය ස්වාමියාට, සහ තම දරුවන්, වැඩි වැඩියෙන් ගෙන උපත මහතා Faiser මහතා උපත ජාතිය වගේ ස්වාමීන් සහ ස්වාමියා වගේ. (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය පි. 63)
· "යන barefooted, නිරුවත්, අසරණ තේ ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පය අපහාස දකිනු ඇත ඒ."
Alhaf: ඔහුගේ පාද shoehorn නැත.
හා ලජ්ජාව: ඔහුගේ සිරුර සම්මාන ප්රදානය කර නැත.
සත්කාරක: දුර්වල ය.
කුමක්ද අදහස් කරන්නේ අඩුම ඔවුන් ජනතාවගේ හිස බවට පත්ව තිබූ බව, ඔවුන්ගේ මුදල් බහුලව, සහ ඉහළ ගොඩනැගිලි හා ostentation ප්රශංසා හා දෙවියන් වහන්සේගේ දාසයෝ පුරසාරම් වේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් S47 රීති සහ ප්රතිලාභ)
· Cordovan පැවසුවේ
තත්ත්වය දැනුම් දීම සඳහා අපේක්ෂා කරන බව කාන්තාරයේ ජනතාව එය බලහත්කාරකමින් හා හිංසා පීඩා කරන රටේ උරුම, Victher තමන්ගේ උත්සුකතාවන් හා ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පය ඉදිකිරීම් දක්වා සහ එය පුරසාරම් වෙනස් විය. (යටත් විජිත 1/131)
අපහාස පුරසාරම් දොඩන එක ක "ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පය අපහාස" සාක්ෂි පවා විශේෂයෙන් ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පය, සාක්ෂිකරුවන් තර්ජනය කියමින්, නබි සාමය කාලය තුල ප්රකට ඉදිකිරීම් දීර්ඝ කළේ නැහැ ඔහු සහ ඔහුගේ මිතුරන් තම්බා ගත, නමුත් අවශ්ය වන ලෙස කෙටි තරම් මානසික දියුණුව විය. (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය පි. 66)
· විද්යාව පිලිබඳ ප්රශ්නය:
මේ ලෝකයේ හෝ පරලොව දී ඔහුට සෙත සැලසෙනු ඇත දේ මුස්ලිම් නමුත් අසයි, සහ එය කිසිම අවස්ථාවක ඇති දේ ද යන ප්රශ්නය පිටත්වේ.
ඔහු දන්නේ ඔහු හෝ ඇය කිව යුතු නැති දෙයක් ගැන ඇහුවා:
මම (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 19) දන්නේ නැහැ ඒ දැහැමි සහ සැබෑ භක්තිය සහ දැනුම මග.
· අධ්යාපන ක්රම:
අතීත හා වර්තමාන ප්රශ්නය සහ සාර්ථක බෝ ක්රම පිළිතුර,,, නබි සාමය ඉගැන්වීම නැවත නැවතත් කර තිබේ මාර්ගය නිසා සවන් දෙන අයගේ අවධානය යොමු කර නිවැරදි පිළිතුරු ලබා ගැනීමට ඔවුන්ගේ සිත් සූදානම්, බොහෝ හදීස් ඔහුගේ මිතුරන් ඔහුට වසල්ලම්. (19 න්යෂ්ටික හතළිස් පි. අවශ්ය දෑ ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)
මෙම සාකච්ඡාව තුළ:
ජිබ්රීල් ඉගෙන සහ ගුරු පැමිණ
· රුධිර වහනයක්:
එක් අතකින් ඔහු තම කලවා හා නබිතුමාට සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වන සිද්ධස්ථානය ඉදිරිපිට එහි සාහිත්යය ඔහුගේ අත් කළ විට ශරීරය සහ ප්රශ්නය සහ සාහිත්යය, විද්යාව උගුර වාඩි හා ඒ නිසා විද්යාව ශිෂ්ය විය යුතු වූ ආචාර සමාචාර විධි දක්වා ධජය නිවැරදිව, විද්යාඥයන් කටවල් සිට ඔප්පු වෙනවා. (නීති රීති ෂෙයික් නසීම් න්යෂ්ටික හතළිස් ප්රතිලාභ සුල්තාන් 50 පි.)
· සන්ධිස්ථානයක්:
කොහේ සැඟවී සිට ඔහු සහාබාවරුන් වාසිය ලබා ගැනීමට මෙම නියෝගය, සහ ඔවුන්ට පසුව ජාතියේ යහපත සඳහා ඉල්ලා සිටියේය. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)
අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවිගේ ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق