الأحد، 9 أكتوبر 2016


(ස්වේච්ඡා වේගයෙන්)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

ඔහුගේ වහලූන් දෙසට යන ඉස්ලාම් ආගමේ දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව කිහිප දෙනකුගේ හොඳ ස්වේච්ඡාවෙන් වේගයෙන්.

ප්රශ්නය / මොන ස්වේච්ඡා වේගයෙන් ප්රතිලාභ මොනවාද?

1) උපවාසයේ ස්වේච්ඡා උපවාසයේ පැනවීම එහි අසමතුලිතතාවය සම්පූර්ණ නිසා.

2) ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි අල්ලාහ් සමග මානව සහ විපාකය එහි විශ්වාසය වැඩි. (.)

· දින ස්වේච්ඡා උපවාසයේ නීතිගත විට:

1 / සියම් සුදු ජාතිකයින් දින.

සියම් Beed සාක්ෂි Mustahabb උපවාසයේ නීතිගත:

නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් දහතුන් දවසක්, XIV, පෙළ උපවාස කිරීම

, මාසයේ නිහඬ තුන් වරක් නම් "දහතුන සහ දාහතර බිඳ, පහළොවක්) අහමද්, 5/152, තිර්මිදි (761) විසින් දන්වා වර්ග - අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: අබූ Dhar ගැන කතා - - අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි තිර්මිදි)

මෙන්න එය Mustahabb.

ප්රශ්නය / කුමක්ද දින බිත්තර කැඳවීමට හේතුව?

සඳ ආලෝකය සමග රාත්රී විරංජන සහ මේ ඔවුන් සඳ ද ආලෝකය මෙන් සුදු බවට පත් විය නිසා, දින රාත්රී බිත්තර රාත්රී වන විස්තරය beed සඳහන් වේ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/463 Zaad මත Mumti)

මාස එකහමාරක තෝරාගැනීමට ප්රශ්නය / හේතුව කුමක්ද?

නිසා මෙම කාලය සවිබල ගැන්වීමට ලේ වෛද්ය පොලී නිසා හා වර්ධනය, ලේ, ඒ කියන්නේ එය මතු වඩා, සඳ සහ ඒ Bnqassanh අඩු නිසා, මේ දින උපවාසයේ Mdharth අඩු කරයි. (ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)

ප්රශ්නය / දින තුනක් සඳහා එක් එක් මාසය උපවාසයේ ඔහුගේ ද්විත්ව ඔවුන්ට මතක් පැත්ත?

1 / සියලුම දින තුනක් නිරාහාරව වෙත නිර්දේශ කිරීම.

පළමු වන මාසයේ දී, හෝ මැද හෝ අවසානයේ, සහ අනුක්රමික නැද්ද යන්න කඩින් කඩ යන්න

කතා කිරීම සඳහා ·: නබි (අල්ලාහ් ඔවුන් ඔහු සෑම මසකම වේගයෙන් දින තුනක් ආශීර්වාද, අයිෂා ඔබ මැද හෝ අවසානයේ, පළමු වන මාසයේ Samha කරන්න කමක් නෑ පවසයි) (මුස්ලිම්, 2/818 හා ආන්තික අයිෂා විසින් දන්වා ඇය පැවසුවේ, "අපි ඕනෑම නබි පිළිබඳව තැකීමක් නැත ඕනෑම උපවාසයේ මාසයේ සිට සලාම්)

2 / දින තුනක් (131,415) (පැහැදිලි නිරාහාරයේ Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට පොත්) උපවාස වෙත නිර්දේශ කිරීම

 හා මුල දී හා අවස්ථාවේ Beed Ktaan යාච්ඤා Taaneha, මම අදහස් කලේ දින තුනක් හොඳම කාලය බිත්තර දවසක්.

එහෙත්, සුදු ජාතික නොවන දින දින තුනක් නම් නිරාහාරව සිට ඔහුගේ වැටුප වී (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/464 Zaad මත Mumti) ඔහුගේ උපවාසයේ සදහටම උපයා.

ද මෙන්: හොඳම රාත්රී ආහාරයෙන් පසුව යාච්ඤා වසරකට දිරිය නමුත් ඊයේ රාත්රී.

ප්රශ්නය / කුමක්ද, සෑම මසකම දින තුනක් නිරාහාරව ජීවිත කාලයටම වේගයෙන්?

සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් ලැබීම: අමර් බින් අල්-Aas අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, මෙසේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (දින තුනක් ජීවිත කාලයටම උපවාසයේ එක් එක් මාසය උපවාසයේ) (බුහාරි 4/224, 2/817, මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය)

හොඳ හා ගුණයකින් නිසා, තිස් මාසයේ හොඳ දින තුනකට, මෙන්ම දෙවන හා තුන්වන මාසයේ දී, මුළු අවුරුද්ද නිරාහාර ව නම් පරිදි. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/463 Zaad මත Mumti)

2) සඳුදා හා බ්රහස්පතින්දා දිනවල උපවාසයෙහි.

UCD සඳුදා හා බ්රහස්පතින්දා සෑම සතියකම මත උපවාස සඳහා පුද්ගලයකු සුන්නහ්ව වෙනි බ්රහස්පතින්දා, සිට සඳුදා උපවාසයේ

· නබි පිළිබඳ ව්යාධීන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (ඔවුන් දින දෙකක් සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ මත ක්රියා දෙකක් සිදු විය, ඔහු පැවසුවේ, මම මගේ වැඩ කටයුතු මතු කරයි මම උපවාසයේ මම කැමතියි) (අහමද්, 5/200 විසින් කළ විස්තරය, තිර්මිදි 2/55 හා තිර්මිදි වර්ග, සහ perfusion 4/103 දී Mundhiri වර්ග)

(2 / 819. මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය) (මා උපන් ඒ දවස මට යවා හෝ එය වෙත පහළ දවස): · ඔහු සඳුදා උපවාසයේ ගැන විමසූ අතර, ඔහු සඳහන් කරයි

වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් අතර, සාමය සඳුදා උපවාසයේ අවශ්ය වසල්ලම්.

සුන්නහ්ව සෑම සතියකම දින දෙකක උපවාසයේ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/464 Zaad මත Mumti)

ප්රශ්නය / සඳුදා හා සුදු ජාතිකයින් හා vigils දවස් නිරාහාරව Etwatn කරන සිතන්නේ කුමක්ද?

ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පිළිතුරු දෙමින්:

මෙම මිථ්යා මිතුරන් කරන්නෙ, මේ ජීවත් නොවේ සිටි මානව කිරි පමණක් ස්වේච්ඡා කණ්ඩායමක් හෝ සමාගම සමඟ ව්යාපාර නැත පමණක් මානව Kalrdaa නිසා Etwatn ස්වේච්ඡා උපවාසයේ දෙවියන් වහන්සේ ඒ පිහිටයි. (අල්ලාහ්ගේ දයාව උපවාසයේ Sahih මුස්ලිම් පොත පැහැදිලි.)

අඟහරුවාදා සහ බදාදා පිළිබඳ ප්රශ්න / දැඩි වූ උපවාසයේ?

පත්වීම පිළිබඳ වර්ෂයක් නොවන, අවසර Saamanma වන වන. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/465 Zaad මත Mumti)

සිකුරාදා දිනවල ප්රශ්නය / දැඩි වූ උපවාසයේ?

නෑ සුන්නහ්ව එදින උපවාස, සහ තම උපවාසය තෝරා තනි කිරීමට වෛර කරන.

මාර්ගෝපදේශය:

1) නබි, සාමය පමණක් දින ඊට පෙර හෝ පසු, සිකුරාදා ඔබට එක් Asomn නැහැ වසල්ලම් :() බුහාරි, නිරාහාරයේ පොත, සිකුරාදා උපවාසයේ දොර, පමණක් සිකුරාදා උපවාසයේ දොර distaste වචන ගණනාවක් (1884), සහ නිරාහාරයේ මුස්ලිම්, පොත, අංකය (1144).

2) ෆාතිමා සඳහා, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව සිකුරාදා ඇය නිරාහාරව විට ෆාතිමා වෙත පැමිණ, ඔහු ඇයට කීවේ, "? වේගයෙන් ඊයේ" ඇය පවසයි: මම දන්නේ නැහැ. ඔහු පැවසුවේ, "Otsomin හෙට?" ඇය පවසයි: මම දන්නේ නැහැ. ඔහු පැවසුවේ, "Voaftra) (බුහාරි විසින් කළ විස්තරය)

මෙම සිකුරාදා දින, ක්ෂණික බව සිසුන්ට නැති බවයි.

3) පරිශීලක සාකච්ඡාව: අබූ Huraira අල්ලාහ් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔහුට සතුටු විය හැකි බවයි: (නො Takhtsoa සිකුරාදා රෑ, රාත්රී එක් දින අතර උපවාසයේ සිකුරාදා බව සිසුන්ට නැහැ, පමණක් ඔබ එක් උපවාසයේ භාවිතයේ කිරීමට බව) මුස්ලිම් (1144 විසින් කළ විස්තරය) .

නිරාහාරයේ දින වෙනි සිකුරාදා, මුහුණ හා වෙනත් දවසේ එවැනි වේගයෙන් පුරුදු නම් ප්රශ්නය / දැඩි වූ?

මෙය නම්, (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) ටිකක් විතර ය.

ප්රශ්නය / දැඩි වූ තවත් දිනකට පසුව නිරාහාරව සිට සිකුරාදා නිරාහාර ව නම්?

එය රුචි නොවන නිසා එහි distaste. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)

ඔවුන් දෙදෙනාම තෝරා තනි නම් සෙනසුරාදා සහ ඉරිදා පිළිබඳ ප්රශ්න / දැඩි වූ උපවාසයේ?

වෙනසක් වන අතර, එය නීතිමය අයිතියක් ඇත.

· මෙසේ පැවසීය ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen:

පාරාවළල්ලක් උළෙල සෙනසුරාදා උපවාසයේ, නමුත් අපි උම්මු සලාමා සෞඛ්ය කතා නම් එහි ජනතාව වෛර) සෙනසුරාදා, සහ ඉරිදා තව කුමක් උපවාසයේ දින වූ අතර, ඔහු කියන්න අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව) ඔවුන්, මම Okhalvhm කිරීමට අවශ්ය) වෛර නොව (කාන්තාවන් විසින් අධ්යක්ෂණය , සහ Khuzaymah පුත් වර්ග, සහ මෙම වචනය.)

· අප ප්රතික්ෂේප කතා නම්, සෙනසුරාදා හා එහි සාමාජිකයන් ඔහුට හෝ ඔහුට පසු (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් වලින් නිරාහාරව පොතේ පැහැදිලි කිරීමක්.) අමුණා තිබිය හැකිය

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق