الأحد، 2 أكتوبر 2016


යාච්ඤාව (සිකුරාදා යාඥාව)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

· කැමති සිකුරාදා යාඥාව.

මෙම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි - ඔහු පිට සාමයක්: - (සිකුරාදා ඉර තලාත් මත හොඳම දවසේ ආදම් නිර්මාණය කරන සහ ස්වර්ගයට යෑමට, එය ඔවුන් මානයට වත්, කාලය, නමුත් සිකුරාදා) (මුස්ලිම් (854), අබු ඩාවුඩ් (1046) හා තිර්මිදි (491).

අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: - (දෙවියන් ඈත්ව සිකුරාදා පිළිගන්නා ලදී, සෙනසුරාදා යුදෙව්වන්ට වූ අතර, ඉරිදා එය ක්රිස්තියානීන් වූ අතර, අප සමඟ දෙවියන් වහන්සේ පැමිණ, Fahadana වෙනි සිකුරාදා, සිකුරාදා, සෙනසුරාදා සහ ඉරිදා කිරීම, මෙන්ම ඔවුන් අපට විනිශ්චය දිනය කිරීමට අනුගමනය, අපි ලෝක ජනතාවට අන් අය අතර, මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන මූලිකයන් දවසක්, සත්වයන් පෙර judicata ඔවුන් විභේදන)) (අල්-බුහාරි (896) සහ මුස්ලිම් (856), සහ වචන ඔහුගේ වන අතර, කාන්තාවන් (3/87), සහ ඉබ්නු මාජා (1083).

සිකුරාදා යාඥාව ධෛර්යමත්:

﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِيَ لِلصَّلَاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ ﴾ [الجمعة: 9].

අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: - (යමෙක් දෝවනය හොඳින් wudoo කරන්නේ, පසුව සිකුරාදා පැමිණ, අස ඔහුට කමා, ඔහු සහ අනෙක් සිකුරාදා දින තුනක් ක වර්ධනයක් අතර, සහ බොරළු ට්විටර් ඇත ස්පර්ශ) සහ මුස්ලිම් (857), අබු ඩාවුඩ් (1050) හා තිර්මිදි (498), ඉබ්නු මාජා (1090). ,

 (රාමසාන් කිරීමට සිකුරාදා දක්වා දිනපතා යාච්ඤා පහක්, සහ සිකුරාදා, සහ රාමසාන් - ඔබ ප්රධාන පව් වැළකී කාටද චින්තකයා), මුස්ලිම් (233), සහ අල්-තිර්මිදි (214), ඉබ්නු මාජා (1086): - අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්

නිදහසට කරුණක් සඳහා සිකුරාදා හැර යාමට බිය ගැන්වීම්:

නබි - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - පවසයි: (මා පසුව ජනතාව සමග යාච්ඤා මනුෂ්ය හමුදාපති, සහ මිනිසුන් සිකුරාදා ඔවුන්ගේ නිවෙස්වලින් පිටතට අතහැර පුළුස්සා රාගික) [මුස්ලිම් (652), අහමඩ් (1/402).

[මුස්ලිම් (865) (Anthan සඳහා ජනතාවට දැනෙන හා පසුව නොසැලකිලිමත්ව අතර වනු ඇත, ඔවුන්ගේ හදවත් මත Jomaat, හෝ Lichtman දෙවියන් ඉඩ සඳහා) (3/88), සහ කාන්තාවන්: - ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි.

· සිකුරාදා යාඥාව දඬුවම.

ඉබ්නු අල්-Arabi දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව: සිකුරාදා ජාතියේ සම්මුතියක් පැනවීම පවසයි.

ඉබ්නු අල්-Mundhir විස්තර කතන්දරයක්: ඇස් පැනවීම ලෙස සම්මුතියක්. [ඉබ්නු අල්-Mundhir (S8) වෙත සම්මුතිය ".

ප්රශ්නය / පිළිතුර සිකුරාදා මත?

ඇගේ අපොහොසත් වීම සඳහා පිළිගත හැකි හේතු නිදහස් ලුහුබැඳ කළ හැකි ප්රඥාවන්ත මනුෂ්ය මුස්ලිම් පදිංචි තාක් ඔහු ඇමතුමක් අසා ලෙස, හා ඒ සඳහා ඇතුළත් වීමේ කාලය ධජය සිකුරාදා නිදහස් කිරීමට පිළිතුර සිකුරාදා.

ප්රශ්නය / කුමක්ද සිකුරාදා සිදු වන සංඛ්යාව ද?

සිකුරාදා බොහෝ වචන විසින් පවත්වනු ලබන බව සංඛ්යාව පත් විද්යාඥයින් විවිධ අදහස්,

එසේ ඔවුන් සමහර හතළිස් වන අතර, ඔවුන්ගෙන් සමහරක් සැසිය සලකනු, වන අතර ඔවුන් සමහරෙකු තිදෙනෙකු විසින් බන්ධනගත ... සහ, ඒ වචන පහළොවක් කි.

Shaykh ඉබ්නු Baaz, අල්ලාහ් ඔහු කෙරෙහි දයාව ඉඩ තිබේ, මෙසේ

ඇතුළු මේ කාරණය සම්බන්ධයෙන් මෙම healthiest වචන සඳහන් කළේය දැක්ම මුහුණු තුනක් පැවැත්වෙන අතර,: ගම්මාන හා ප්රදේශ ජනතාවට සිකුරාදා මව් ඉන්න යුතු බව, ඔවුන් තිදෙනා අරාබි භාෂාවේ අඩු ඒකාබද්ධ වන අතර දියත් ඒකාබද්ධ බව ඇතුළු, එම සංඛ්යාව ළඟා කරන අයට ඉතිරි පමණක් මුවාවෙන් හෝ තර්කය ඉතිරි විය හැක නැහැ කළ යන වචන ඉතිරි පැහැදිලි හඳුන්වා දුන් අතර, විශ්වාස කටයුතු කිරීමට සිදු, Fujb ප්රතිවර්ත සමාවෙන්න නැති බව: සඳුදා වෙනත් ආකාරයකින් බොහෝ දුරට ඔහු ඇතුළු බොහෝ විට ණය, වඩා යහපත් හා වඩා ආරක්ෂිත වන්නේ කුමක්දැයි අධිකරණ වෛද්ය සාක්ෂි කරන ලද භාෂාවෙන් හැඳින්වේ. Fatwas ෂෙයික් අබ්දුල් අසීස් බින් බස්)

· සිකුරාදා යාඥාව පිළිබඳව කාල:

සිකුරාදා දහවල් (දහවල් කාලය ආරම්භයේ අදහස්) පසු කාලය වන අතර, අතුරුදහන් වන යාච්ඤා කළ හැකි අතර, පසුගිය කාලය, ඔහු මෙන් සෑම දෙයක්ම නම් යටතේ පැමිණි මෙම දහවල් යාච්ඤාව, තවත් අවස්ථාව මෙය වේ.

අංකය Rkaaadtha:

 සිකුරාදා යාඥාව Rkaatan කණ්ඩායම, හා අල්-කුර්ආන් Fatiha පසුව පළමු rak'ah කියවා ප්රිය "සිකුරාදා," දෙවන සූර "කෛරාටිකයන්" දී, හෝ පළමු සූර "top" කියවා, හා දෙවන, "Gash" තුළ.

· සිකුරාදා දී:

පෙර හෝ පසුව වසරකට ප්රශ්නය / දෝ සිකුරාදා යාඥාව?

විද්වත් අදහස් දෙකක් කලින් Juma නිත්ය සුන්නහ්ව සඳහා නොව, මුස්ලිම් පල්ලිය සඳහා නියමිත නම් දෙවියන් වහන්සේ සෑම Tntin වන පාරායනය තම අත සතුටු වෙනවා කියා යාච්ඤා කිරීමට පැමිණ,

 නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (මුලින් දවස හරි, සඳහන් නොකලත් තුළ, ඉමාම් අහ්මද් සහ Sunan ආරෝපණය හසන් විසින් කළ විස්තරය) "දෙදෙනෙකු විසින් දිවා රෑ දෙක යාච්ඤා".

 ඔහු නබි සිට ගැටළුකාරී වී ඇති නිසා, සාමය සංවාද සාක්ෂි බොහෝ මුස්ලිම් පල්ලිය දෙවියන් වහන්සේ ඔහු පිටවීමේ ඉමාම් පෙර තහනම් කියා යාච්ඤා කිරීමට සිකුරාදා පැමිණි නම් මුස්ලිම් ව්යාපෘතිය, නබි නියම කළේ නැත, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් එය නිශ්චිත rakahs, යම් පුද්ගලයෙක් Tntin යාච්ඤා කරන හෝ හතරක් නම් කළ බව ඔහු පිට විය හෝ ඊට වඩා වැඩි Vklh හොඳ, අඩු නිසා Rkaatan මුස්ලිම් පල්ලිය සුබ පතති.

නමුත්, පසුව, එය විය නිත්ය සුන්නහ්ව අවම වශයෙන් Rkaatan බොහෝ හතර

 

«සිකුරාදා යාච්ඤා ඔබ එක් හතරකට පසු යාච්ඤා කළ හැකියි නම්» මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය: නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්

ඔහුගේ නිවසේ දී සිකුරාදා පසු දෙකක් යාච්ඤා ඔහු පිට සාමය විය. දෙවියන් වහන්සේ ඔහුව සතුටු කිරීමට අප සියලු උදව් විය හැක. (Fatwas ෂෙයික් අබ්දුල් අසීස් බින් බස්)

(පසුව සිකුරාදා නමස්කාර කවුද, හතර යාච්ඤා කළ හැකියි) [බුහාරි (937) සහ මුස්ලිම් (881), අබු ඩාවුඩ් (1131), සහ අල්-තිර්මිදි (523) සහ කාන්තාවන් (3 /: - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - පැවසීය එය නබි බව හදීසයේ ඔප්පු කර ඇත 113), ඉබ්නු මාජා (1133).

 සහ ඉබ්නු උමර් පැවසුවේ "අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - ඔහු සිකුරාදා යාච්ඤා නම්: Begone ඔහුගේ ම ගෙදර උතුම්ද දෙකක් නමස්කාර" - (මම ගෙදර දෙකක් යාච්ඤා අදහස්) [මුස්ලිම් (882), අබු ඩාවුඩ් (1128), සහ කාන්තා විසින් කළ විස්තරය (3/113), සහ අල්-තිර්මිදි (521).

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق