الأربعاء، 5 أكتوبر 2016


සකාත් (සකාත් contraindications)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

ප්රශ්නය / කුමක්ද contraindications 'සකාත් අදහස් වන්නේ කුමක්ද?

එනම්: 'සකාත් ජනතාවගේ contraindications පරිණත' සකාත් ඔහු ක්රියා කර නැත.

එනම්: කුමක්ද පහත සඳහන් පරිදි වේ කරන අය දෙන ඔහු වලක්වන:

1) Hashemi ගෙවීමට එපා.

හෂීම් ඕනෑම උරුමකරුවන්, ඔවුන් මුහම්මද් තුමාගේ පවුලේ නිසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, හා ජනතාව මුහම්මද් අෂ්රෆ් පරිමානයේ, නමුත් 'සකාත් ගෞරවය අපහාස නොවන දෙන්න එපා, නමුත් ඔවුන් ගෞරව කිරීමට.

සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (පුණ්ය මොහොමඩ් පවුලේ නමුත් කුණු ජනතාව විසඳා නැත) (සකාත් 7/178 මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය)

මුහම්මද් තුමාගේ පවුලේ අය සහ ඒ සඳහා හේතුව ප්රශ්නය / දැඩි වූ 'සකාත්?

මුහම්මද් තුමාගේ පවුලේ 'සකාත්

නිගමනය: එය ඔවුන් විසඳන්නේ නැහැ.

හේතුව: පූර්ණ කුණු ජනතාවට ඉඩ ලබා අධීක්ෂණය කරන ඔවුන් කුණු ජනතාව.

හේතු කවර හෝ, එය පන්ති කුණු නිසා 'සකාත් කර පිරිසිදු විය

(පසුතැවිල්ල: 103 (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/254255 Zaad පොත 'සකාත් මත Mumti)

උදාහරණයක් ලෙස:

ජල Vgselth ජලය සමග ඔබේ අත් අපිරිසිදු බඳුනක මෙම කුණු ප්රදර්ශනය බවට පත් වී තිබේ නම්

ඒ නිසා මුහම්මද් සාමය, ඔහු පිට විය :( 'මේ පුණ්ය නමුත් අපිරිසිදු ජනතාව හා මුහම්මද් සහ මොහොමඩ් පවුලේ විසඳන්නේ නැහැ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) Sunan කාන්තා

2) ද ඔවුන් Banu හෂීම් වෙනුවෙන් වන්දියක් අය තම ස්වාමියා (වහලුන්) වේ

ඔවුන්ට 'සකාත් ගෙවිය යුතු නැත.

නබි කා, තුමනි ජන :( සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) (තිර්මිදි (652) සහ (හසන් සත්යය) පැවසීය සහ පාලක 1/404, පාලක හා Hrthma මත නිවැරදි.)

ප්රශ්නය / දෝ බානි හෂීම් පවතී?

ඔව් නොපවතියි, ඉක්මනින් ඔවුන් තමන්ගේ publics ක විප්ලවය අවසන් වූ යේමන බානි හෂීම් රජවරු අනුපාතය බව පෙන්නුම් කළ බව ද බානී හෂීම් අයත් ප්රකාශ කර ඇත, හා තවත් බොහෝ අය ඉන්නවා.

ඔහු මෙසේ පැවසීය: මම බානි Hashem සිට වෙමි! අපි මෙසේ: ඔබ නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් එක් එක් වන නිසා ඔබ, 'සකාත් විසඳීමට නැහැ. (ෂික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen Zaad පොත 'සකාත් මත Mumti 6/260261 265 266 271)

3) හෝ පොහොසත් වියදම දරන යටතේ දුර්වල විය.

දුප්පත් කාන්තාවක් 'සකාත් ගෙවීම වලක්වා නමුත් කළ

පොහොසත් යටතේ.

Mnfaqa දේ සඳහා ඔවුන් යොමු නොකරන වියදමින් සඳහා ගෙවීමට කැමති විය?

එය වැය කරන ඇයගේ ස්වාමිපුරුෂයා ඒ සමග ලබාදී ඇති බැවින් එය නියම, දුප්පත් නිසා.

ප්රශ්නය / Magm දුප්පත් යටතේ දුප්පත් ඇයට 'සකාත් දීම යුතු ද අයුතු ද යන්න එතුමා ෙමම සභාවට දන්වන්ෙනහිද?

ඒ වෙනුවට සහ ඇගේ සැමියා කිරීමට තීරණය කළා.

ප්රශ්නය / Magm පොහොසත් යටතේ ද යන්න නොව, කළාටත් ජනතාව ඔබ 'සකාත් දෙන්න?

'සකාත් ලබා දී ඇත එය දුප්පත් නිසා.

ප්රශ්නය / ඇයි ඉල්ලා යුගල හා අධිකරණ ඇය ඔසවා නැත?

එය ප්රතිඵලයක් ලෙස ප්රශ්න, ඇගේ දික්කසාද කිරීමට බව ඔවුන්ට හානි විය හැකි නිසා, ඇය බව කියන්නේ නැහැ. (ෂික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen Zaad පොත 'සකාත් මත Mumti 6/260261 265 266 271)

4) අබ්දුල් යුවළට නැත.

වහල් කිරීමට 'සකාත් ගෙවිය යුතු නැත

ප්රශ්නය / ඇයි දාසයාට 'සකාත් ගෙවිය යුතු නැත?

ඔහු තම ස්වාමියාට තම දේපල නැති නිසා අපි වහල් 'සකාත්' සකාත් රජු තම ස්වාමියා වහාම මාරු ඔහුට දුන්නේ නම්, එම මුදල් වහල් ස්වාමියා අයත් නිසා නොව වහල් දෙන්න අවසර ඇත.

හැර විද්යාඥයන්:

1) කාර්යාලය

එය ලිඛිතව ආගම අවශ්ය පරිදි කාර්යාලය ලබා කියමින් කාර්යාල (හා ගෙල) තුල දැනටමත් ඇත.

2) සාධකය

Koger සහ වහල් ප්රධාන බඳවා ගැනීමට කැමති විය හැකිය නිසා.

සැමියා කිරීමට 'සකාත් ක Q / දැඩි වූ ගෙවීම්?

අයිතිය / විදේශ ගමන් බලපත්රය 'සකාත් ජනතාව නම් කලත්රයා' සකාත් ගෙවිය.

උදාහරණය:

කාන්තාවක් සේවක හා පසුව මුදල් හා ඇගේ සැමියා, දුප්පත් අසරණ. ඔහු ණයගැතියි ලෙස, හෝ තම දරුවන් වෙනුවෙන් වැය, හෝ වැනි, Vllzojh ඔහුට zakaah හිමිවේ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/260261 265 266 271 Zaad පොත 'සකාත් මත Mumti)

ප්රශ්නය / අප ඔහුට 'සකාත් දුන් නම්, ඔබ එම පුද්ගලයා කියන්න ද?

බිඳ වැටීම:

· 'සකාත් ජනතාව බව, ඔහු' සකාත් ඔහු කියන්නේ ඇය 'සකාත් එය පිළිගත නොහැකි සොයා පැවසීම නිසා තොරව ඔහුට දුන්නේ පිළිගන්නා බව අප දන්නේ නම්.

· නමුත් අපි දන්නේ නැහැ නම්, එය ගැටලුව වැටෙන්න ඉඩහරිමින්, එය අපි එයාට කියන්න යන 'සකාත් ජනතාව නොවන බව හැකි ය

සමහර අය ඔහුට අවශ්ය වුවත් පතිවත 'සකාත් පිළිගන්නේ නැහැ නිසා මෙන්ම නම් එය,' සකාත් පිළිගන්නේ නැහැ.

මෙහි දී, අපි ඔහුට කියන්න:

මෙම 'සකාත්, ඔහු පිළිගන්නේ නැහැ දුප්පත්, ඒත්, අපි' සකාත් පිටතට දෙන්න එපා වුවත්

ඔහු 'සකාත් පිළිගන්නේ නැහැ නම් නිසා අත්පත් කර ගැනීම් පිළිගැනීමක් තත්ත්වය, එනම් තම දේපල සඳහා ඇතුළත් නොවන අතර, මෙම නොපිළිගන්නා හෙයිනි.

අපි ඔහුට ස්වේච්ඡා පුණ්ය දෙන්න, සහ මෙම අවංකභාවය කියන්නේ නැහැ ඔබ Majoor එක්කෝ තම මුදල් මැදිහත් මෙම දරිද්ර Afif avails කැමති අය කියන්නේ ඔහු කැමති, මෙම සත්යය නොවේ අවසර නැත. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/260261 265 266 271 Zaad පොත 'සකාත් මත Mumti)

· යපස් ප්රශ්නය.

ප්රශ්නය / කුමක්ද ලෝපස් යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

ලෝපස් ඵලදායී

ඉස්ලාම් ලෝපස් අර්ථය:

එය ඔහු තැන්පත් අවිද්යාව නිසා එය ලකුණ infidels කළ සොයා මෙයයි.

නිදසුන්:

· මිනිසෙක් මුතු ඇටය infidels Kasalban මෙම ලෝපස් කියන්න අත්සන් වළලා බිම තැන්පත් සොයා

· එමෙන්ම මිනිසා dirhams සොයා ලෙස පමණක් රටේ දේවාපහාසය භාවිතා වේ මෙය ද ලෝපස්

· මෙන් ම පමණක් වයින් භාවිතා උපකරණ, ද ලෝපස්. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.)

ප්රශ්නය / Magm ඔබ infidels අත්සන් නැහැ නම්, ඒ මන්ද?

ඔබ infidels අත්සන් නොවේ නම්, එය වෙඩි තබා ඇත. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.)

ප්රශ්නය / එය කතා කිරීමට පැමිණි (පහ ලෝපස් දී) (බුහාරි (1499) සහ මුස්ලිම් (1710) විසින් විස්තර කතන්දරයක් පහ 'සකාත් හෝ ප්රවර්ගයක් හෝ සිටිනවාද?

විද්යාඥයන් පස් එකඟ 'සකාත් හෝ ප්රවර්ගයක් හෝ ද?

මම කියන්නේ:

එය 'සකාත්.

දෙවන මතය:

එය වර්ග වේ

නිවැරදි / නොමග කාණ්ඩ බැංකුව

, ඒ නිසා "ද" යන පහක කාලය තුළ, එම මුදල මානසික නොව ප්රකාශයක් යුගය, සුපුරුදු පහ ඉස්ලාම්, මුස්ලිම් ජනතාව අවශ්යතා Viia වන පස්වන පහක් බූටි දී සමුදායයි. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/295296 Zaad පොත 'සකාත් මත Mumti)

ප්රශ්නය / ලෝ වූ මෙම ලෝපස් ලබා, ඔබේ නිවසේ හෝ වෙනත් ළිං හාරා මිනිසුන් කුලියට?

බිඳ වැටීම:

ඉඩමේ අයිතිකරු මෙම ලෝපස් ප්රතිදානය මෙම සාධකය කුලියට නම් එය නිවසේ හිමිකරු වේ.

එකම හිල් සඳහා කුලියට වුවද, Vogda සාධකය සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවැසීමට සාධකය :( නමුත් ව්යාපාර අදහස්, නමුත්, එක් එක් මිනිසා න්යෂ්ටි) (බුහාරි හා මුස්ලිම්). (ෂික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/297 Zaad පොත 'සකාත් මත Mumti)

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق