الأحد، 9 أكتوبر 2016


ස්වේච්ඡා වේගයෙන් (න්)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

3) හය Shawwal උපවාසයේ.

නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (යමෙක් රාමසාන් නිරාහාරව ඔහු සදාකාලික නිරාහාරව සිටි නම් Shawwal හය දෙනෙකු සමග එය පහත සඳහන්) (මුස්ලිම් (1164 විසින් කළ විස්තරය) අබු Ayyub අල්-අන්සාරි බව කිරීමයි.)

· Shawwal දින හයක උපවාසයේ විසින් නීතියේ පාලනය පිළිබඳ:

Shawwal දින හයක උපවාසයේ නීතිගත

ප්රශ්නය / ඔබ දින හයකින් සහය දිවීමේ වෙන්න ඕනෙද?

එය උපවාසයේ කඩින් කඩ විය හැකි නමුත් එය බොහෝ විට පහසු නිසා එය අඛණ්ඩව විය යහපත් වේ. සද්ධර්මය දකින්නෙ විය හැක (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට පරීක්ෂාවල පොත පැහැදිලි ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/467 Zaad මත Mumti.)

විද්වතුන් පවසයි:

වඩා හොඳ හොඳ දේ කිරීමට හේතු වනු ඇත නිසා, Eid දිනකට පසුව විය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/467 Zaad මත Mumti)

ප්රශ්නය / මෙම දින හයක් රාමසාන් සමස්තයක් සදාකාලික බව කුමන මුහුණ උපවාසයේ පස්සේ?

මෙම රාමදාන් උපවාස දස මාස, 30 × 10 = 300 නිසා හොඳ දස ගුණයකින් සහ Shawwal Kchehrin හයක් 6 × 10 = 60 එය ජීවිත කාලය නිරාහාරව සිටි බවට පත් විය. (ෂික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)

ප්රශ්නය / ඔබ සදාකල් වේගයෙන් වැඩ බලන කරනවද?

ඔහුගේ යාච්ඤා කුරානයේ Oukraha නමස්කාර තුනෙන් එකක් අල්-භක්තිවන්තකම සමාන කියවීම තුන් වරක් එය ආලෝකය මත සතුය නිවැරදිව: වැටුප් සමාන දෙයක් වැනි කුලිය Mnabh කටයුතු නොවේ නැති නිසා ද?

ගණන් නැත.

· උපවාස රාමසාන් සම්පූර්ණ නම් අනාවරණය ත්යාග නැති Shawwal දින හයක ප්ලාස්මා. සය දෙනෙකු හා නිරාහාරව Alratbp'll මෙම අනිවාර්ය පසු විය ආඥා පනත සඳහා අවශ්ය වගේ. (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)

එය රමලාන් වියදම් කිරීමට වඩා ප්රශ්නය / දැඩි වූ?

රාමසාන් මුදලක් වැය කළ යුතු රාමසාන් අවසන් වීමෙන් පසුව කළ හැකි බව, මේ වසරේ එය වියදම් කිරීමට තිබූ අතර පසුව අධිකරණය විසින් හය සඳහා නිරාහාරව සිට නිසා, එය නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා විපාකය ලබා නැත :( රාමසාන් නිරාහාරව යමෙක් පවසයි) මෙම ඔහුගේ ලියාපදිංචි නබි ස්වෙච්ඡාවෙන් නිසා, සාමය ඔහු පිට වන සිසුන් බඳවා ගැනීම විය රාමසාන් පසු විය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/468 Zaad මත Mumti)

ප්රශ්නය / පසුගිය දින හය නම් දැඩි වූ, උදාහරණයක් ලෙස, යම් හේතුවක් මත: ඔහු Eid පළමු වන දින සිට ගමන් Shawwal අවසන් ඔබ වියදම් කරන්නේ කෙසේද?

එය වැය පැවසිය හැකියි.

එය ඔවුන් අස්ථානගත වසර රෝල් සඳහා වියදම් නොකරන බව තර්ක විය හැකියි. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)

ප්රශ්නය / අවසර දිය ඔහුට ස්වේච්ඡාවෙන් ඉදිරිපත් වීමට උපවාසයේ මෙම රාමදාන් වැය කිරීමට සඳහා ද?

විද්වතුන් අතර මතභේදයක්:

1) මුල් දැක්ම එවැනි අර්ෆත් දිනය ලෙස, ස්වේච්ඡාවෙන්ම නිරාහාර ව හැක නොහැකි අතර, ඔහු තම උපවාසය අඩුව දක්වා කළ යුතුයි.

2) අධිකරණය වහාම නමුත් අපරික්ෂාකාරී මත යන්තම් අනිවාර්ය අතිරික්ත සේවකයන් ඉවත් කිරීම කළ කාලය නම් කැමති පෙර ඔහුට යාච්ඤා කිරීම සඳහා මානව ලෙස නොවන නිසා දෙවන දැක්ම සැබෑ ය

මෙන්ම උපවාසයේ මෙපමණ කාලයක්, කාලය පරාසය Flabos වේගයෙන් ස්වේච්ඡාවෙන් හා එය වියදම් ලෙස.

මෙය නිවැරදි දැක්ම වේ.

· කවුද තාක් කල් තරම් කාලය ලෙස නිරාහාරව ස්වේච්ඡාවෙන් ඉදිරිපත් කිරීමට එය වියදම් කිරීමට අවසර දී ඇත.

· කිහිපයක් හැර Sha'ban වන Mabaki, එය කාල සීමාවක් සඳහා ස්වේච්ඡාවෙන් ඉදිරිපත් නොවේ නම්.

හොඳම වැඩසටහන තුරන් කිසිදු සැකයක් නැත

1) හොඳ දේවල් අර්ථය :

:( فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ)البقرة :148

2) එය විසර්ජන වේගයෙන්ම නිසා.

3) කෙනෙක් Shawwal දින හයක නිරාහාරව මාසය වඩා අඩු උපවාසයේ නම් බව එසේ. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි).

රාමසාන් උපවාසයේ පසු ප්රශ්නය / Oukad ඒ පුද්ගලයා රෝගය සඳහා වසර රෝල් අස්ථානගත ලෙස Shawwal කැමැත්ත මාසයේ කරන්න හෝ කියන්න පුළුවන් පසු වන තුරු කිරීමට නොහැකි වුණේ ඇයි?

පැහැදිලි:

(10) Shawwal සහ අධිකරණයේ එය රමලාන් පළමු ප්රකාශ කලා නම් වේගවත්, මෙන්ම කාන්තාවන් තම පුරුද්ද විය පසුව ඉවත් විශේෂයෙන් නම්, උපවාස එය Shawwal මාසයේ අවසන් වන තුරු Shawwal දින හයක ඇය නිරාහාරව Atsr ආරම්භ කර නැත

ඔවුන් ද (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) එහි විය පවා නම්, Shawwal මස වේගයෙන් හයක් වේ.

· එය, Shawwal පසු හේතුවක් සඳහා නිරාහාරව නොවේ, ඇගේ විනිශ්චය විපාකයක් ඇති කිරීමට වග බලා ගන්න. (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)

4) මුහාරම්හි වන උපවාසයේ මාසය.

එය රමලාන් රාමසාන් අල්ලාහ් මුහාරම්හි මාසයේ පසු :( නිරාහාරයේ හොඳම කතා කරන්න පසු ඔහු ඕමාර් බින් කත්තාබ් අල්ලාහ් විසින් මේ වසරේ මුල් මාස ඔහු සමඟ සතුටු නිරාහාරයේ හොඳම තම උපවාසය විය හැක සිදු කරන Dhu අල්-Hijjah, මාසය පහත සඳහන් කර ඇත) (මුස්ලිම් (1163 විසින් කළ විස්තරය) අබූ හුරෙයිරා සිට ගැටළුකාරී, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.)

ප්රශ්නය / විද්යාඥයන් මුහාරම්හි වඩා හොඳ උපවාසයේ මාසය වන දෙවියන් වහන්සේගේ දයාව, හෝ Sha'ban මාසයේ උපවාසය එකඟ?

ඔවුන් Shaaban හොඳම මාසික කොට,

නබි සියලුම හෝ වඩාත් උපවාසයේ, ඔහු ඉතිරි කළ නිසා, ඔහු මුහාරම්හි මාසය උපවාසයේ ලදී, නමුත් එසේ කිරීමට ඔහුට බලපෑම් (රාමසාන් පසු උපවාසයේ හොඳම අල්ලාහ් මුහාරම්හි මාසයේ මිල) සහ නිරාහාරය අතර අනිවාර්ය සහ නිරපේක්ෂ Shamrock තත්ත්වය පහළ පිහිටි මුහාරම්හි වේගයෙන් පසු Alratbp තත්ත්වය පහළ Shaaban නිසා,

නිරපේක්ෂ හොඳම Alratbp Shamrock හා තත්ත්වය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/469 Zaad මත Mumti)

· සෙඩ් ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව.

Somanma මාස දෙකක් බලාත්මක කෙරුනි. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/469 Zaad මත Mumti)

සමීපතම දෙවියන් හොඳින් දන්නේය:

මුහාරම්හි මාසයේ උපවාසය කරන හොඳම මාස කිහිපය තුළ, නමුත් මුළු උපවාස හෝ එය බොහෝ නොවේ Khaban

(ෂික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) මේ උපාඛ්යානයක් වසරේ ක්රියාවලිය වසර ගැට සඳහා.

ප්රශ්නය / කොහොමද නූතන ඒකාබද්ධ (නබි, සාමය අගෝස්තු මාසයේ මැද භාගයේ පසු උපවාසයේ අලෙයිහි වසල්ලම්) හා නබිතුමාට පැතිරවීම, සාමය Sha'ban නිරාහාරව වසල්ලම් මෙම Sha'ban හරි අඩකට වඩා වැඩි යමක් අවශ්ය වන)?

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (නබි සාමය මැද භාගයේ Shaaban පසු උපවාසයේ අලෙයිහි වසල්ලම්)

දුබලකම විද්යාඥයින් ඔහු එය නවීන වැටුප් විෂමතා ඉවත් වූ අතර, ඔවුන්ගෙන් සමහරක් වර්ග තිබේ.

නමුත්, එය සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් නිවැරදි නම් දැක ගත හැකි වනු ඇත (නබි, සාමය මැද භාගයේ Shaaban පසු උපවාසයේ අලෙයිහි වසල්ලම්)

සැබෑ නම්, ඒ ආරම්භක අදහස් (Sahih මුස්ලිම් ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) වේගයෙන් එපා, නමුත් කිසිවක් වැරදි දීර්ඝ නැත.

 

5) Ashura දවස ප්ලාස්මා.

(Ashura මත උපවාසයේ ගැන විමසූ ඔහු පැවසුවේ,: මම අල්ලාහ් පෙර වසරේ expiate වනු ඇතැයි අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා) තුමාණන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා (මුස්ලිම් (1162 විසින් කළ විස්තරය) අබූ කතාදා, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බව දන්වා.)

· හැදෑරූ IX:

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් (මම ආපසු ලබා Osomn නවවන ජීවත් අතර) සඳහා (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය, 2/819, අබු අබ්බාස්, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.)

ඒ වගේමයි සමග බවයි.

ප්රශ්නය / දෝ තනි එක්ස් අයුක්තිය?

කී: (මුස්නද් 1/241 දී අහමඩ් විසින් දන්වා බයිහකි නව වන දින උපවාසය අබු අබ්බාස් කාලීන "සිට රැඳවියන් 4/287, දසවන, යුදෙව්වන් වෙනස්) කතා කරන්න වෛර (උපවාස Ashura දවසේ, ඔහු දින හෝ පසු දින උපවාසය යුදෙව්වන් උල්ලංඝනය) සහ සින්ද් සැබෑ)

එය විය: වෛර නැත (Shaykh අල්-ඉස්ලාම් තීරණ (110) දී (Ashura ආශිර්වාදිත පූපය ඔසවා වසර උපවාසයේ හා උපවාසයෙන් සමඟ මෙම පුද්ගලයින් වෛර නැත).

එහෙත්, ඔහු Oferdh නම් සම්පූර්ණ වැටුප් ලැබෙන්නේ නැත.

හෝ නව වන ක Q / UCD Vsom දහයෙන්, සහ කේතය එය කුමන හේතුව දවසේ ඉතිරි සිට?

මෙම දෙවියන් වහන්සේ එහිදී මෝසෙස් සහ ඔහුගේ සෙනඟ දිවි ගලවා, පාරාවෝ හා ඔහුගේ සෙනඟ විනාශ වී ඇති බව දවසේ නිසා.

සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (.kdm නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නගරය විය යුතු අතර යුදෙව්වන් Ashura දවස උපවාසයේ දැක, ඔහු පැවසුවේ,? මේ මොකක්ද ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ: මේක හොද දවසක්, මේ දවස ඔවුන්ගේ සතුරා Vsamh මූසා සිට ඉශ්රායෙල්වරුන්ගේ දෙවි ළමා නොනැසී පවතී, මම ඔබ නිරාහාරව සිටිමින් මෝසෙස් ලැබීමට සුදුසු වෙමි පැවසීය සහ වේගවත් කිරීමට නියෝග කළේය. ) සහ මුස්ලිම් (1130) (128) (බුහාරි (2004 විසින් කළ විස්තරය)) (Mumti) ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/471 වන quagmire වැඩි

ඔහු විද්වතුන් බොහෝ ගියා: ඔහුගේ උපවාස chore පසුව රාමසාන් උපවාසය පිටපත් බවයි.

ප්රශ්නය / කුමක්ද Ashura දවස උපවාසයේ වන පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් වන්නේ ඇයි?

සතුරෝද: Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyyah ලෙස පසුගිය වසර සඳහා expiate:

(Ashura ආශිර්වාදිත පූපය ඔසවා වසර ගණනාවක් ප්ලාස්මා ....) (මෙම ෂික් අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyyah දී S110 තෝරා ගැනීම්)

සම්මුඛ පරීක්ෂණ :( අල්ලාහ් පෙර වසරේ expiate වනු ඇතැයි අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා)

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق