الخميس، 13 أكتوبر 2016


Ihram වන තහනම් සිට.

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය දෙවියන් වහන්සේ හා සහයකයන් දූතයාණන් වසල්ලම්, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

* Ihram වන තහනම් සිට. (විවාහ)

ප්රශ්නය / එය නීත්යානුකූල විවාහ හෝ විවාහ හෝ දේශනා කිරීම තහනම් කිරීම සඳහා ද?

Othman බින් Affan කතා කරන්න, සලකුණු නො අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔහුට සතුටු විය හැකි බවයි: (මුහාරම්හි විවාහ කරන්න එපා, හෝ විවාහ වත්, දේශනා) (විවාහ පොතේ (1409) 1030 1031 මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය)

ප්රශ්නය / Mamni මෙම සාකච්ඡාව?

මිනිසෙකු කාන්තාවන් හා කාන්තාවන් මත පැවැත්වීමට කරන්නේ මිනිසාට ඇයව නැහැ නැහැ: ඕනෑම තහංචියක් විවාහ නොවිය යුතු ය අවසන් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මේ හදීස් පෙන්වයි.

ඔහු එම කාන්තාව දේශනා කිරීමට සඳහා වෙනත් අවසර නොමැති ඕනෑම විවාහ නොවිය යුතු ය විවාහ නැත.

රහ්:

 (විවාහය, Alankah, ධර්ම දේශණය): මේ දේවල් තුනක් තහනම් කිරීම පෙන්නුම්

එය Ihram පාපය තුළ වඩා බරපතල වන ලිංගික සංසර්ගය, කිරීමට ක්රමයක් නිසා Ihram අවස්ථාවක දී. (ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට පොත වන්දනා සිට.)

ප්රශ්නය / Alankah විවාහ කැපවීම මෙම කරුණු තුන හරාම් ද?

මුලින් තහනම් වචනයකි තහනම් හා එය තහනම්. මිනිසෙකු හෝ ස්ත්රියක කොන්ත්රාත්තුව දූෂිත විවාහ නම්.

එකම දෙයක් නැවත තහනම් නිසා නරක්. (ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට පොත වන්දනා සිට.)

ප්රශ්නය / Magm කතා මිනිසෙකු කාන්තාවක් තහනම් තහංචියක් නම්?

එහි කිසි වරදක්, නමුත් පළමු උපයෝජන නොවන කාන්තාවන් (ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට පොත වන්දනා සිට.) ඔවුන් මේ දේ ගැන ඇගේ සිතේ ගරු කරනු ඇත නිසා ය.

ප්රශ්නය / දෝ Alankah යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාව එහිදී විවාහ ධර්ම දේශනය?

කප්පම් නොවේ, නමුත් මේ තහංචියක් සහ මුල් ඉවත් කිරීමේ වන මේ දේවල් ප්රසිද්ධ ධර්මය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට පොත වන්දනා සිට.)

ප්රශ්නය / පැමිණි මිනිසෙක් තහනම් වන අතර, අබු බිරිඳ තහනම් වන අතර, දැරිය තහනම් බලයලත් අධිකරණ වෛද්ය මුහාරම්හි එක්කෝ හරි විවාහය තහනම් වචනයකි බලයලත් පැවැත්වීමට එය ද?

එය (ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට පොත වන්දනා සිට.) එය වෛරය සැබෑ සාක්ෂි නොවන බව සැබෑ ය.

ප්රශ්නය / එය (මුහාරම්හි විවාහ වෙන්නේ නැහැ, හෝ විවාහ වත්, දේශනා) Balmahram මෙම සංවාදය විය කතා කරන්න ආවා?

භාරකරු, හෝ සහකරු හෝ සහකාරිය, හා රාජ්ය පාලනය, මේ තුන්දෙනාගෙන් සම්බන්ධයෙන් ද යන්න පිහිටි මුහාරම්හි.

ප්රශ්නය / සාක්ෂිකරුවන් දෙදෙනෙකු බලය ඇතුළු වන කරනවද?

සාක්ෂිකරුවන් Ahramanma බලපාන්නේ කෙසේද නොව, සහමුලින් ම විනාශ නම්, ඔහුගේ කොන්ත්රාත් සහභාගි වීම සඳහා වෛර කරනවා. (Mumti ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/173 වන quagmire වැඩි විය)

ප්රශ්නය / නූතන (මුහාරම්හි විවාහ නොවන හෝ විවාහ වත්, දේශනා) සහ Mathbt නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සැසඳීමට කෙසේද කුලිය මාඵ ඇල්ලීම (1837) සහ මුස්ලිම් (1410) දී බුහාරි විසින් කළ විස්තරය (සුබ වූ මුහාරම්හි විවාහ)?

ක්රම දෙකක් පිළිතුර:

1 / සඳහා පුද්ගලිකත්ව සඳහා බර 2 /.

පළමු: ඒ වෙඩි හුවමාරුවකින්

නබි, සාමය හලාල් Ihram ඔහු පිට විවාහ සුබ විය වීමට ඉඩ එය

මුහම්මද් (අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද හා හලාල් විවාහ) (මුස්ලිම් (1411) විසින් විස්තර කතන්දරයක්) බවට සාක්ෂි

ඔහුගේ කතාව අනෙක් වඩා, වඩා දැනුවත් නිසා ඇති විය හැක.

ඉබ්නු අබ්බාස් යන හදිස් කියන්න:

ඉබ්නු අබ්බාස් ඔහු දන්නා බව වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් නැති බව, සාමය ඔහු පමණක් අහිමි පිරිසිදු අපොස්තුළු පසු විවාහ කරගත්තා නබි සාමය ඔහු පිරිමි සාපේක්ෂ විවාහ කරගත්තා, ඔහු පිට වෙන්න කියලා, ඔහු පිට විය.

* Shaykh අල්-ඉස්ලාම් නගරාධිපති 2/194 පැහැදිලි කිරීමට.

(ඉබ්නු අබ්බාස් අවුරුදු දහයක් පමණ ඔහුගේ දරුවා, ඔහුගේ කාලය තුළ සිදු වූ දේවල් පිළිබඳ විස්තර මෙම වසරේ රහස් ඇති බව පැවසීය ඒක)

2) පෞද්ගලිකත්ව.

පිරිමි සාපේක්ෂ විවාහ සාමය නබි, ලක්ෂණ.

ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි.

වෙන් හා බර පළමු යන දෙකෙන් විරුද්ධ නම්, ඒ මන්ද?

පළමු වෙඩි හුවමාරුවකින්. එය නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් විවාහ සුබ හලාල් විය බව ය. (Mumti ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/176 වන quagmire වැඩි විය)

ප්රශ්නය / දැඩි වූ මිනිසා umrah හෝ හජ් සඳහා ihram ඇතුල්, ඔහු නාහිර විසඳීමට අවශ්ය නිසා ඔහුගේ බිරිඳ revocable දික්කසාද දික්කසාද කර එය එසේ ද?

ඔව්, එය ඔහු වෙනුවෙන් අවසර නැවත ගනිමින් irreversibility කොන්ත්රාත්තුවක් ලෙස ඉල්ලා නැති නිසා වලංගු වන අතර, නමුත් ආපසු වේ.

විවාහ ආරම්භයේ සහ විවාහ තිරසාර අතර වෙනස. ආරම්භයේ සිට තිරසාර ශක්තිමත්. (Mumti ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/178 වන quagmire වැඩි විය)

ප්රශ්නය / හරාම් වන විවාහ ගිවිසුම නම්, දැඩි වූ එය යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාව ද?

දකුණ: නැත යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාව ගැන, නමුත් පාපය හා නැති මගුලක්ද සෞඛ්ය අ (Mumti ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/177 වන quagmire වැඩි).

* Ihram වන තහනම් සිට (කෙස් මුඩු)

පවසයි:

:(ولا تحلقوا رؤوسكم حتى يبلغ الهدي محله)( سورة البقرة :196

ප්රශ්නය / Magm මුහාරම්හි වන තුවාල හෝ රෝගාබාධ ඔහු ඔහුගේ හිස බූගා හැකි නම්?

ඔහුගේ හිස බූගා තහනම් අවසර නොමැති, නමුත් තුවාල හෝ රෝගාබාධ.

හානියක්:

Ka'b ඉබ්නු සිදු ලෙස, ඔහුගේ මුහුණ මත බිඳ දැමූ Kaalgheml උගුර නම් හැර යන්න nub.

රෝග.

ඔහුගේ හිස වේදනාව හා හිසරදය Velhgah නම්, ඒත් ඒ වන්දිය වන්නේ ඇයි?

බිඳ වැටීම:

1 මුළු හිස හෝ ඊට වඩා වැඩි ඔහු කප්පම් රැවුල.

2, එය යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාව ටිකක් නැති වුවත් එය නබි ඔප්පු කර ඇති, සාමය (අ මුහාරම්හි කපිං සලාම්) සහ කපිං ස්ථානයට පවිත්ර කරනු ලැබිය යුතු වන අතර කප්පම් බව තමා පිට සාමයක් ප්රකාශ කළේ නැහැ.

ප්රශ්නය / කුමක්ද යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාව ද?

උපවාසයේ හෝ තමාම හෝ පුද පූජා ජීවිත

ඔහු පවසන පරිදි

 (فَفِدْيَةٌ مِّن صِيَامٍ أَوْ صَدَقَةٍ أَوْ نُسُكٍ ۚ )البقرة :196

* දින තුනක් නිරාහාරව සිටීම.

* පුණ්ය මේ අනුව, දුප්පත්, එය එස්.ඒ.ඒ. එක් එක් එක් හයේ අර්ධ පෝෂණය කිරීම සඳහා

* චාරිත්රයක් ඝාතනය බැටළුවන් (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen Sahih මුස්ලිම් ග්රන්ථය අදහස්)

ප්රශ්නය / Magm ඔබ යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාව මේ වර්ග තුනක් සොයා ගත නොහැක නම්, ඒ මන්ද?

ඔවුන් ඒ සඳහා වැටේ.

යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාව මුඩු කේශ විය යුතුය දී කළය තුළ විද්යාඥයන් සමග කිව් / එකඟ?

ළඟම ඇති වචන විද්වතුන් අතර මතභේදයක්, සහ:

Maph මුඩු නම් එය දෙයක් හානිකර ලේ ඉවත් වේ.

මාර්ගෝපදේශය:

:(فمن كان منكم مريضا أو به أذى من راسه )البقرة : 196

 එය ඔහුගේ හිසේ සිට තිබේ නම් එය හානියක් නැත, නමුත් ඔහු තම Maimat ලේ හානියක්. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/135 Zaad මත Mumti)

ඔබ හිසකෙස් තොරව හිස ඉතිරි අල්ලා කළේ ඇයි?

විද්වතුන් අතර මතභේදයක්:

විද්වතුන් පවසයි: එය අප විසින් සිදු කර නැත දෙවියන් වහන්සේ හා Sule මූලික සිද්ධාන්තයක් වළක්වයි නම් වැළැක්විය නොහැකි: විසඳුම මිනිසෙකු බාධාවක් නොවේ සාක්ෂි තිබේ නම් මිස අර්ථයෙන් ටිකක් ගනී.

මෙම මතය මත පදනම්ව තම උඩු රැවුල සිඳලීම මිනිසෙකු ඔහු පව් කරන්නේ නැහැ කිසිම දෙයක් හෝ ආශිර්වාදිත පූපය ඔසවා, වලංගු මිනුම් නොවේ නම් නිසා (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen Sahih මුස්ලිම් ග්රන්ථය අදහස්) දැනෙන්නේ වඩා වෙනත් චාරිත්ර ඉතිරි සම්බන්ධයෙන් හිසේ කෙස්

Ohz සමීපතම වේ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/132 Zaad මත Mumti)

ප්රශ්නය / එය යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාවෙන් අනුභව කිරීමට අවසර ද?

ඔවුන් අනුභව කළ හැක, නමුත් කිසිවක් දුප්පතුන්ට මුළු වෙනසක්. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen Sahih මුස්ලිම් ග්රන්ථය අදහස්)

ප්රශ්නය / සියලු ප්රීති ගණන් ද?

(ෂික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen Sahih මුස්ලිම් ග්රන්ථය අදහස්.) කතා කරන්න එපා (Alamnoh නමුත් Tbeefoa පූජා එපා ඔබ Vtzbhawwa බැටළු විමතියට පත්) සහ මෙම එළුවන් රූප වන්දනාව හෝ වෙන්වීමේ බැටළු පැටවෙකු හා බැටළු පැටවෙකු නැෙඟෙනහිර පළාතේ ක විමතියට පත් කළ යුතු ය.

* Ihram (නිය ටිම්) යන තහනම් සිට

ඕනෑම සැපයුම අත්හිටුවන කළාව

ප්රශ්නය / එහි මුහාරම්හි යන නිය සිඳලීම වළක්වා ගැනීම සඳහා කිසිදු සාක්ෂියක් ද?

කිසිදු සාක්ෂියක් මුස්ලිම් පල්ලිය විනෝද ඊට ප්රතිචාරය දැක්වූයේ නොව Qasuh කෙස් මුඩු. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/135 Zaad මත Mumti)

ප්රශ්නය / ඔබ Ihram වන තහනම් ඇණ කළාව නැද්ද?

විද්වතුන් වචන:

එය කෙස් ඉතිරි තහංචියක් නැති බව මෙසේ ඉදි කිරීමට තහංචියක් නොවිය යුතු

අනෙක් කියනවා: සමහර විද්යාඥයන් සම්මුතියක් චලනය:

එය තහංචියක්, එය වුවත් උල්ලංඝනය සමාවට කරුණක් ද අදහසක් පවතී බව සැබෑ ය

අපි කෙස් ඉතිරි උගුර සාකච්ඡා ලෙස සත්යය නොවේ, එය, නියපොතු සිඳීම සඳහා බලා ඇත. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/132 Zaad මත Mumti)

ප්රශ්නය / IS මානව සුවපහසු අසීමිත හා සභා සහ රාත්රී රෙදි සෝදන ඇඳ සිට Ihram විනෝද වළක්වයි, ඔබ වැළැක්වීම ඇයි?

එය අනුමත කැර නැත. (පොත අදහස් ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සත්යයකි.)

ප්රශ්නය / ලෝ බිඳ නිය සහ ඔහු තුවාල ඔබ ඔහුට හානියක් නම්, ඔබ කවි වැනි විය හැකි ද?

ඔව් එය Mazad නැති එකම කරදරයක් ඇති විය කරන refractor, කපා ඇත. (පොත අදහස් ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සත්යයකි.)

ප්රශ්නය / ඔබ Ihram තහංචියක් වූ තහනම් කිසිම දෙයක් නැද්ද හා කිසිදු කප්පම් තිබේද?

ඔව්, විවාහ පැවැත්විණි සහ හරාම් පිළිබඳව ධර්ම දේශනය තහනම්, දෙන්නෙක් නෙමෙයි වන්දිය.

* සමහර විශාරදයන් මතය.

මානව උකුණන් කප්පම් තහනම් කර නැත තමා ඉවත් බව එය තහනම් කර ඇත. (Hedaya 1/92, නගරාධිපති 2/119 විස්තර කෙරේ)

Mahsr දී බුහාරි (1817) විසින් විස්තර කතන්දරයක් (1818 (ඒ මුහම්මද් වැඩිහිටියන්ගේ JI-හමුවූ ධනවත් සමිති පුතා, සාමය ඔහුට හා ඔහුගේ හිසේ සිට විසිරී උකුණන් වසල්ලම්, ඔහුගේ මුහුණ මත අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු විය පැවසුවේ: (ඔව්, මගේ නිපදවීමේ දෙවි Oaavek ආන්තිකයන් ඔබේ හිස ඔහු මෙසේ?) ) සහ මුස්ලිම් හජ් (1201)

Vsmaha Huam

දකුණ: හිස සිටින උකුණන් ඉවත් කිරීම තහනම්, නමුත් එය උණුවීමට කිරීම සඳහා රැවුල, ඉන් අදහස් වන්නේ මුහාරම්හි, අයිතිකර තහනම් කර නැත.

 Mnskh S29 දී Shaykh අල්-ඉස්ලාම්:

දේශීය මැක්කන් හා උකුණන් වහන්සේ ඔහු අසමත්, ඔහුගේ ඔහුට කිසිවක් ඝාතනය, හා ඝාතනය කිරීමට වඩා පහසු, මැසිමදුරු) නම්)

ප්රශ්නය / Magm හිස සියල්ල හෝ කොටසක් මුඩු නම්. ඔහු කප්පම් තිබේද?

සියලු මුහාරම්හි හිස සහ කප්පම් මුඩු නම්.

හා මුහාරම්හි සමහර කිසිදු කප්පම් එය දරන්න. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/137 Zaad මත Mumti)

ප්රශ්නය / එය මුහාරම්හි කපිං අවසර ද?

ඒ මිනිසා ඔහු මුහාරම්හි Ihtjm අවශ්ය නම් ඔහුට මුහාරම්හි Ihtjm සඳහා වැරදි දෙයක් නැති බව

කපිං අතර නබි ආශිර්වාදිත පූපය ගෙවීමට නැති නිසා කිසිදු ආශිර්වාදිත පූපය ඔසවා එය. (පොත අදහස් ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සත්යයකි.)

නබි (අ මුහාරම්හි කපිං): ඉබ්නු අබ්බාස්

 මෙම ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පවසයි:

මුහාරම්හි (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen සාක්ෂාත් සිට වන්දනා පැහැදිලි කිරීමට පොතක්.) අනවශ්ය අවශ්යතාව ඇතත්, එය ඔහුගේ හිස වේ කපිං ප්රතිකාර හැකිය, නමුත් අවශ්ය නම් ඔහුගේ හිස තුළ, පමණක් Ihtjm නැත.

 

දෙවියන් වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත ඔහු හා සාමය ආශීර්වාද


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق