· යාච්ඤාව
(protease හා
Mkrohat යාච්ඤා)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
කරුණු
දෙකක් මත protease යාච්ඤා
දඟ:
පළමුව: අවසරය, එහිදී දේ.
දෙවන: ඔවුන් අහිමි
දේ කරන්න.
පළමුව: අවසරය, එහිදී දේ.
පුද්ගලයෙකු යාච්ඤා, ඕනෑකමින් හෝ දැනුවත්
හෝ ගෙදර වැඩ යුතුකමක් හිතාමතා කොන්දේසි තත්ත්වය කණුවක් පිටත් එවැනි.
උදාහරණය: හිතාමතා
දණ යන්න කෙළවරේ ගියා.
උදාහරණයක්: හිතාමතා මෙම
යාච්ඤාව තුළ දිශාව දෙයින් අපගමනයක් බවට වූ කොන්දේසිය කරමු.
උදාහරණයක්: අවසරය, තම යාච්ඤාව මෙහිදී
සාකච්ඡා යාච්ඤාවේ රාජකාරි යම් කාර්ය ඉතිරි නම්, හිතාමතා වාඩි පළමු
කිරීමට ඉතිරි කළ යුතුය, එය තත්ත්වය, හෝ කණුවක්, හෝ බදු ලෙස කැඳවා
ඇත යන්න, වලංගු නැත.
දෙවන: ඔවුන්
අහිමි දේ කරන්න.
.
වෙළුම XIII - - එය මෙම නඩුවේ අවලංගු
තම යාච්ඤාව (ෂෙයික් මුහම්මද් Saalih සමස්ත අදහස් සහ
පණිවිඩ යාච්ඤා කරන විට තහනම් වී ඇති දේ තම යාච්ඤා තුළ සිදු කරන ලදී, හෝ මිනිසුන්ගේ
වචන, හෝ හිනා, හෝ වගේ හිතාමතාම
ලෝකයේ කරන්න, එවිට පොත Mkrohat යාච්ඤාව) ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පි (නීති විද්යාව නමස්කාරය.
173, 174).
· Mkrohat යාච්ඤා.
යාච්ඤා වෛර
මුහුණට හා පපුවට, අයිෂා අවනත ඇය
පැවසුවේ, මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
ඇසුවා - අල්ලාහ් ඔහුට හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ ඔහුට ආශීර්වාද - යාච්ඤා අවධානය යොමු කිරීමට
සියලු
ඔහු මෙසේ පැවසීය:
"(යක්ෂයා දාසයා වංචනික Echtlsh මිල) බුහාරි යාච්ඤා
(751) සහ වෛරය අවශ්ය
නැත සීමාකම්.
ඒ අනුව මෙම වැටුප් අවධානය
ආරෝපණය නිවැරදිව කරුණාගේ, සුවිශේෂී දකුණු සහ වම්
දැනුම් අවධානය යොමු කිරීමට අවසර ඇත.
"
හේතුවක් සඳහා එය කිරීමට
පමණක්, එහි බිය පිළිබඳ
පැමිණිල්ලේ දී මෙන්, කිසි වරදක් නැත, හෝ අනවශ්ය ලෙස
පිළිකුල් වුවත් නිසි කිරීමේ අරමුණ සඳහා ය. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 94.)
ප්රශ්නය
/ Magm ඔහු තම ශරීරයේ
සියලු හැරී හෝ Astdber Kaaba බිය
රාජ්ය වන්නේ ඇයි? ඒ
තම යාච්ඤාව අවලංගු ඔහු
නිදහසට කරුණු ඉදිරිපත් පිළිගැනීමේ ගියා. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි. 94)
යාච්ඤා වෛර
අහස ඔහුගේ අයැදීම් දෙවියන්
ඉසිලීමේ, නබි ප්රතික්ෂේප
කර ඇති සාම පැතුම ඔහු පිට මත එසේ කිරීමට විය යුතු අතර,
Anas අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු
විය හැක, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහු පැවසුවේ, (ජනතාව සමග වැරැද්ද මොකද්ද, ඔවුන්ගේ යාච්ඤා
අහසට ඔවුන්ගේ ඇස් ඔසවා Vachtd එය මෙසේ, ඒ නිසා ඔහු එය, හෝ Taktefn ඇස් ගැන Anthn කී!). බුහාරි
(750)
යාච්ඤා වෛර
ජුදෙව්වරුන් නොවූ බැවින්
ඔහුගේ ඇස් වසා මත, අවශ්ය වන්නේ,
ප්රශ්නය
/ Magm Alngmad ඔහු
සහ ඔහුගේ යාච්ඤා Kalzacharv Altazoiq හූ
කීම ඉදිරිපිට දේ නම්, අවශ්ය
නම්?
හැරී එපා ඇස් මෙම ඉබ්නු
වටිනාකම් විසින් සඳහන් කරන ලදී දේ ඔහුට වෛර කරනවා. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි. 94)
යාච්ඤා වෛර
ඔහුගේ අත් නිදා කාලයන්හි
විට ඇගේ Alsagahma
සමග බිම ඔවුන්ට ලබා දෙන
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අනස්
අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් පැවසීය: සැබෑ බුහාරි (822 «වැඳ වැටීම ගැන Aatdloa, ඔහුගේ ආයුධ ඔබ
එක් සරලවන බල්ලා energizes»)
වැඩකට නැති සමග පළුදු ඇතුළු
යාච්ඤා වෛර
යාච්ඤා පැත්තේ තබා අත්
Alt_khasr,
අකමැති.
යාච්ඤා පිපුරුම් ඇඟිලි
හා ජාල තිබුණා තුළ වෛර කළා.
ඔහු යාච්ඤා කිරීමට වෛර
ඔහුගේ අත් අල්ලා ගෙන සිටින අතර එය ඔහුගේ යාච්ඤා සම්පූර්ණ ඔහු අවධානය වෙනතකට යොමු ඈත්
නිසා.
රූප නමස්කාරය සඳහා අන්යයන්ගේ
රූප, එය හොඳින් සවි
වෙනවා හෝ දකුණු පස සවිකර යන්න තියෙනවා තැනක යාච්ඤා වෛර කරනවා.
එය ගෞරවයයි වලක්වන නිසා
කිසිවක් ඔහුට Kaanbas මුත්රා සහ මල හෝ සුළඟ, හෝ දරුණු සීතල
හෝ තාපය නඩුව, හෝ කුසගින්න හෝ පිපාසය
අති ඊමෙල් නොමැති නිසා, එය හිතාමතාම අවුල් චින්තනය
යාච්ඤා වලට ඇතුලත් වීම, ද්වේෂ කරන්නේ ය-.
ආහාර සඳහා සහභාගී වීමෙන්
අනතුරුව යාච්ඤා ප්රවේශය කතා කරන්න කැමති අකමැති (අයිෂා පවසයි ගැන: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් පවසයි: (ආහාර ඇති යාච්ඤා නොකරන්න හෝ Adafh Alobthan මිල) මුස්ලිම්
(560) විසින් විස්තර
කතන්දරයක් (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 9596 )
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق