Recipe Umrah.
දෙවියන්ට
ස්තුති වේවා, යාච්ඤාවෙන්
හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය
ග්රෑන්ඩ් මුස්ලිම්
පල්ලිය වෙත ප්රවේශ වන අතර, යම්
දොර ඇතුළු කිරීමට අවශ්ය වන්නේ ඇයි?
(දෙවියන්
වහන්සේගේ නාමයෙන්, අනේ දෙවියනි, මුහම්මද්, ඕ
අල්ලාහ්, ඔබේ කරුණාව
දොරවල් විවෘත කර සැරිසරමින් කිරීමට කළු ගල් හැරෙමින් ආශීර්වාද: එය ද ඔහුගේ දකුණු පාදය
සමග මුස්ලිම් පල්ලියේ දොරවල් කිසිදු දොර ඇතුළු කියන්න මුස්ලිම් පල්ලියේ දොර ඇතුළු කිරීමට
අවශ්ය නොවේ.
ප්රශ්නය / දෝ
වන්දනා මුස්ලිම් පල්ලිය ආචාර යාච්ඤා?
මුස්ලිම්
පල්ලිය ආචාර ඔහු ඕවර් මුස්ලිම් පල්ලිය ඇතුළු නම් මුස්ලිම් පල්ලිය ආචාර සඳහා රවුම් අණ
යාච්ඤා කරන්නේ නැහැ, නමුත්
ඔහුගේ ආදායම් යාච්ඤා නම් හෝ එය පිරිමි කියවීම හෝ දෙකක් යාච්ඤා වෙනත් ඕනෑම පල්ලියක්
ආදායම් නම්.
ප්රශ්නය / කුමක්ද
වන්දනා ආරම්භ?
දී ටූ ඩි
Umrah මෙම ඇතුළත්
Amra Amra භුක්ති
හෝ තනි ආරම්භ වේ.
අර්ථය හා
තනි අදාළ වේ:
එය වසර ඕනෑම
මාසය තුළ පැළඳ ඇත.
Umrah භුක්ති:
ඔහු හජ්
වන්දනා Naoya ජනරාල් මාස
කුමන සංයුතියකින් ඔහුයි.
• වට්ටෝරුව
circumnavigation.
• සැරිසරමින්
Amadtava: තම
උරහිස මත දකුණු සහ වම් කෙළවර යටතේ සරමකින් කේන්ද්රය කරන්න.
• ඉපදෙනවා
කළු ගල් කළු ගල්: ද Kaaba ගිනිකොණ
කෙළවරේ වන අතර, කළු Soadeh විස්තර
කරන.
සම්මුඛ පරීක්ෂණ
(ඔහු පැරඩයිස් කිරි වඩා සුදු බැස, නමුත්
ආදම් පුත්රයන් Sodth පව්)
(අහමද්, 4/223 විසින් කළ
විස්තරය, තිර්මිදි
මෙසේ හසන් සැබෑ (එය ප්රශ්නයක් නැහැ නිසි කතා කරන්න වුවත්, සැබෑ
වූ අතර එය පුදුමයක් නොවේ, ස්වර්ගයෙන්
බැස එනු කිරීමට අ) Mumti 7/269)
• ඕනෑම ලැබුණු
අතින් එය මකා එය නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔප්පු කර ඇත නිසා Alastla m හා
පිළිගත හැකි ය.
ප්රශ්නය / ඔබ
ඔහුට ප්රේම කරනවාද? නැත්නම්
ඔහුට ගෞරවය එළියට ගල සිප?
ඔහු වෙනුවෙන්
ගෞරව පිටතට කිසිදු සැකයක් නැත. (මෙම හජ් දී බුහාරි (1605) සහ
මුස්ලිම් හජ් (1270) විසින්
විස්තර කතන්දරයක්) (භාවිතා කරන නොහැකි, නමුත්
මම නබි දුටු, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් සිඹීමකින් හාදු මම ගල් Atdhar ඔබ
දන්නා): බව පෙර ඕමාර් බින් කත්තාබ් කළු ගල් පවසයි නිසයි
ඒ වන විට
ආශීර්වාද සොයන බව ඇත්තෙකි වන ඒව සිට ඔහුගේ සිරුර එළියට එය පිස.
ප්රශ්නය / Magm අවයමය
ලබා ගැනීමට සහ සිප නම්?
ඔහු සිය
අත එය ලිපිනය සහ අවයමය ටච් පෙන්වා නමුත්, ඔහුගේ
අත පිළිගන්නවා.
ප්රශ්නය / අත්සන්
කරන ආකාරය කුමක්ද? ඔබ කැමති එය
යාච්ඤා අදහස් නම් එය රාජ්ය පෙන්නුම් කරන්නේ ද?
දකුණු අත
සංඥාවක් ඇපල්, හා ඒ වන
විට සංඥා ලැබී, නිතර නිතර
තදබදය සමග අවයමය නමුත්, ස්ථානය
හා Toniear වැරදි කිසිවක්
නැත.
• සහ සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් ක්රියාවන්, වම්
පැත්තේ ගෙදර කරයි.
• එය පළමු
වට තුනක් හා විවිධ සමාජ හතර සෑන්ඩින් හත වාහාම.
ප්රශ්නය / වැලි
නොවේ නම් හැකි, දේ කිරීමට පළමු
නීති තුන-stroke?
වැලි පළමු
නීති තුන තුළ හැකි නොවේ නම්, ජනතාවගේ
තදබදය පළමු වට තුනක් වසරකට නිසා වැලි වියදම් කරන්නේ එය සුන්නහ්ව පටහැනි නිසා නොවන කිසිදු
සෑන්ඩින් මෑත ආඝාතය ඇති විය හැකිය.
* ඔහු ඔබ මුලින්ම
අල්ලාහ්ගේ නාමයෙන් රවුම් පටන් ගල ලැබෙන විට පවසයි, අල්ලාහ්
ඉමහත්, නමුත් pontoons ඉතිරි
Allahu අක්බාර්
පමණක් බවයි.
* ඔහු යේමන්
කෝනර් සහ කළු ගල් (ස්වාමීන් මේ ලෝකයේ හා මරණින් මතු ජීවිතය අපට යහපත් දේ දෙන්න සහ ගිනි
වධ වේදනා) අතර පවසයි
* මෙම
circumnavigation දී පාලකයා.
circumnavigation හවුස්
පාලකයා පාලකයා Kalehid මහා
විට
Q / නිර්මලත්වය
අවශ්යතාව ද ... හෝ බාල?
එසේ නැත්නම්, කියන්න
පළමු:
ඔවුන් සැබෑ
circumnavigation wudoo පමණක්
නොව, මහජන පවසයි.
දෙවන මතය, Shaykh අල්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyyah:
(එය කතා කිරීමට
අවසර බව circumnavigation හවුස්
යාච්ඤා නමුත් දෙවියන් වහන්සේ), නමුත්
සැබෑ, ඉබ්නු අබ්බාස්
තහනමට නබි නොවේ නිවැරදි වන අතර, රවුම්
සංශුද්ධතාවය පූර්ණ ඇති බවට කිසිදු සැකයක්, නමුත්
පවා narrowest තත්වයන්
නැවතුම් බව අවශ්යතාවය කිරීමට: ද circumnavigation තුළ
දෝවනය හා සම්මුඛ සම්මත කළ යුතු නැත වඩා මිනිස්. (Sahih මුස්ලිම්
වන්දනා පොත පිළිබඳ පොත අදහස් සිට ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව සඳහා.)
විශාල ජනකාය
තුල නිදැල්ලේ තුළ නවතම ඔහු ගොස් දෝවනය ඉටු ඉන්පසු මේ ගෙවල් පිරී යාමට අවශ්ය බව පැවසූ
ඒ නම් දැඩි දුෂ්කරතා වලට යටත් වන අතර, එම
මාර්ගෝපදේශන තොරව දුෂ්කරතා ජනතාව ඇතුළු අවශ්ය.
* ෂෙයික් මොහොමඩ්
Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි:
එය කුඩා
සිද්ධිය පිළිබඳ circumnavigation පාලකයා
අවශ්ය වන්නේ නැත, නමුත් එය
නිසැකව ම හොඳම සහ වඩාත්ම සම්පූර්ණ සහ සුන්නහ්ව නබිවරයාගේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
පහත සඳහන් වේ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/300 ක
Zaad මත Mumti)
• සහ සැකයක්
හත නම් වාහාම, ඔවුන්ගේ
සංඛ්යාව අය යාච්ඤා ලෙස මේ පිළිබඳව Igelbh අනුමානය
වැඩ කිරීමට හා එය හය කිරීමට ඇති අතර Balsaba එන.
• ඔහු circumnavigation
Maqam ඉබ්රාහිම්
පිටුපස දෙකක් යාච්ඤා අවසන් කිරීමෙන් පසු.
එය ප්රගතිය
කියවිය යුතු නම් කළ යුත්තේ
(واتخذوا من مقام إبراهيم مصلى )(البقرة :125
ප්රශ්නය / Maspb Maqam ඉබ්රාහිම්
ගහන්නේ?
ඔහු එය ඉදි
කළ Kaaba අතරම ආබ්රහම්
නැඟිට සිටි නිසා
හා එය ජනතාව
තරම් තවමත් අඩි Maathompsh ස්ථානගත
කරන්න, විෂය මෙම
ගල් Pina විසින් ඉදිරිපත්
කළ බව සඳහන් වේ. එහෙත් වසර දිග.
ප්රශ්නය
/ ඔබට සමීප හෝ දුර ඔහුට ඉහළින් rak යාච්ඤා
කරන යහපත් වේ ද?
ස්ථානය අසල
සෑම මොහොතකම, යහපත් වූ, නමුත්
එය ඉතා ඉක්මනින් එතැනින් යන එන්නන් ප්රතිචාර නිතර ව්යාපාරය සමග හෝ ව්යාකූලත්වය යාච්ඤා
අතර සහ, දුරින් ස්ථානයේ
සිට යාච්ඤා කිරීමට ත් අතර සිදු වූ නමුත්, serenely වන
නිසා වඩා හොඳ වන්නේ ඇයි? දෙවන
හොඳම නම්.
• හඹා ආරම්භ
වේ.
එය පහසු
නිසා දොර පිටතට එන්න SAFA, නිවසේ
බලන්න පවා යන්න පුළුවන්,
A / සුන්නහ්ව
SAFA ච්ව්ඒ කියවීමට
නම්,
(إن الصفا والمروة من شعائر الله.....)( البقرة : 158
B / තුන්
වරක්, අල්ලාහ්
ඔහු පවසයි ම උතුම් වන්නේ, තම
අත් තුන්වරක් විශාල සහ ඔබ සඳහන් දේ කියන්න:., කිසිදු
සහකරු, රජු සමග
(දෙවියෙක්ද නැත නමුත් අල්ලාහ් පමණක් ඔහුගේ ප්රශංසාව වන අතර, Hually සියල්ල
දේවල් දෙවියෙක්ද නැත නමුත් අල්ලාහ් පමණක්, උන්
වහන්සේගේ දාසයෙකු උන් වහන්සේගේ පොරොන්දුව ඒ ජයග්රහණය ඉටු පරාජය කිරීමට සමත් විය. පක්ෂ
පමණක්, එවිට කතා
..... සහ Marwa බලා ධාවනය
බැස එන්න.
ඔහු ඇවිදින
තුවාල භය නම්, හානියක්
හෝ හානියක් නොවන: එල් Alamein අතර
ශක්තිමත් උත්සාහයක් චෝදනා තරම් දුර කොන්දේසියක් ලෙස උත්සාහ එහෙත්..
මෙම ගමනේදී ක
Q / Magmh?
සොයා:
ඒ මිනිසා
ඇය සමඟ ඔහු ජලය හා ආහාර සිදු පසුව ඇය ශක්තිමත් උත්සාහයක් බලාපොරොත්තු වන බව ම්ම් ඉස්මයිල්
මහතා නඩුව පවා ඇගේ පුත්රයා දැකීමට දැවී ගොස් මතකයි, වන, අසන්නට
රැඳී සිටි අතර, Marwa සංවේදී
හා සත් වරක් අවසන් වන තෙක් කිසිවක් ඇහුනේ නැහැ, පසුව
ඇය හඬ දැනුණා ජිබ්රිල් දෙවියන් වහන්සේගේ නියෝගයක් මගින් බැස නම් ඔහුගේ පියාපත් හෝ කකුල
පහර දැන් පොළොව Zamzam විය.
මම ප්රීති
වූහ, හා ජල congeal සාදා, පිටතට
කාන්දු කිරීමට බිය විය යුතු හා ක්රියාත්මක.
සම්මුඛ පරීක්ෂණය:
(වමේ නම් Zamzam එක්තරා ආකාරයක
වනු ඇත දෙවියන් දයාව හෝ ඉස්මයිල් ඇති)
හා දැන්
එය නිම්නය නමුත් මේ නිම්නය ලකුණක්, හරිත
ධජය නොවේ.
ප්රශ්නය / ඔබ
එවැනි මුළු චක්රය රවුම් ලෙස, උත්සාහ
කරනවාද?
නැහැ, නමුත්
අඩක් SAFA සිට Marwa අර්ධ
චක්රය SAFA අනෙකුත්
පශ්ණ අංක Marwa කරා හැරීම
ඔහුගේ ආශාව, හා Marwa.
ප්රශ්නය / එය
පවිත්රත්වය පසුපස යාමේ දී අවශ්ය ද?
සොයා යාම
දක්වා, හෝ සොයා
යාම හා Hojunb නම් එය අවශ්ය
නොවන හෝ කාන්තාවන්, ඇය
ඔප් විට බව කඩන උත්සාහ, නමුත්
එය පවිත්රත්වය ලබා ගැනීමට යහපත් වේ.
• මෙම කුරියර්
කොණ්ඩයෙන්, තම මාලිගාවේ
භුක්ති කැප කිරීමට නම්, මෙහි
පෙරනිමි උගුර වඩා හොඳ, උගුර
හජ් සඳහා ලබා ගත හැකි වීම සඳහා වේ, නමුත්
මේ සමත් වෙනවා.
• ඔහු සමඟ
Huda නම්, එය
Eid යන තෙක්ම
නොවැටෙන) (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/313 ක
Zaad මත Mumti)
• මේ
තුළ Umrah අවසන් වේ.
ප්රශ්නය / Almtemta talbiyah කපා
විට?
පුද්ගලයෙකු
circumnavigation දී
ආරම්භ නම්.
ප්රශ්නය / කිරීමේදී
අතුරු මුහුනත හා තනි talbiyah කපා?
ඔබ අවුලූවන
ගිනි Aqaba මංගල්යයේ
විසි කරන විට, නූතන (එය
තවමත් පවා අවුලූවන ගිනි Aqaba විසි
හමුවෙයි විය) (බුහාරි 2/146, සහ
මුස්ලිම් (1280) විසින් විස්තර
කතන්දරයක්)
ප්රශ්නය
/ එන්න පෙරටම කරනවද එම අතුරුමුහුණත හා තනි යුතුකම වන්නේ ඇයි?
එම අතුරුමුහුණත
හා තනි අනිවාර්ය නොවේ.
ප්රශ්නය
/ Maspb පෙරටම එන්න
නම්?
එය මිනිසුන්
තුළ පළමු Maeval මක්කම පැමිණ
නිසා. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 7/268 ක
Zaad මත Mumti)
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق