الأحد، 2 أكتوبر 2016


යාච්ඤාව (යාච්ඤාව නිදහසට කරුණු ජනතාවගේ දොර)

     ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

4) යාච්ඤා බියට පත්.

සෑම සටන යයි තුළ බිය යාච්ඤා කරන්නද, සටනක් අර්ථය ඇති infidels හා ගණිකාවන් හා සෙබලුන්

(إِنْ خِفْتُمْ أَن يَفْتِنَكُمُ الَّذِينَ كَفَرُواْ )(النساء101)

ඒ නිසා ඒ සටන් කරන අය ඉතිරි විය හැක, (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S162) ෙනොඑෙසේ මුහාරම්හි සටනේ දී යාච්ඤා කිරීමට අවසර ඇත.

· කොන්දේසි දෙකක් මත බිය යාච්ඤා යන්න:

1 / සතුරා විය සටන සමත් වෙනවා.

මුස්ලිම් මත තම ප්රහාර යාච්ඤා කරන විට ඒ 2 / බිය

අර්ථය

(إِنْ خِفْتُمْ أَن يَفْتِنَكُمُ الَّذِينَ كَفَرُواْ )النساء101)

وقال تعالى (وَدَّ الَّذِينَ كَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِكُمْ وَأَمْتِعَتِكُمْ فَيَمِيلُونَ عَلَيْكُم مَّيْلَةً وَاحِدَةً )النساء 102) الملخص الفقهي الفوزان صـ 164)

· Recipe බිය යාච්ඤා.

සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ කෙරෙහි භයක් යාච්ඤාව නීත්යානුකූල වචන:

. ( وَإِذَا كُنْتَ فِيهِمْ فَأَقَمْتَ لَهُمُ الصَّلاةَ فَلْتَقُمْ طَائِفَةٌ مِنْهُمْ مَعَكَ وَلْيَأْخُذُوا أَسْلِحَتَهُمْ فَإِذَا سَجَدُوا فَلْيَكُونُوا مِنْ وَرَائِكُمْ وَلْتَأْتِ طَائِفَةٌ أُخْرَى لَمْ يُصَلُّوا فَلْيُصَلُّوا مَعَكَ وَلْيَأْخُذُوا حِذْرَهُمْ وَأَسْلِحَتَهُمْ وَدَّ الَّذِينَ كَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِكُمْ وَأَمْتِعَتِكُمْ فَيَمِيلُونَ عَلَيْكُمْ مَيْلَةً وَاحِدَةً وَلا جُنَاحَ عَلَيْكُمْ إِنْ كَانَ بِكُمْ أَذىً مِنْ مَطَرٍ أَوْ كُنْتُمْ مَرْضَى أَنْ تَضَعُوا أَسْلِحَتَكُمْ وَخُذُوا حِذْرَكُمْ إِنَّ اللَّهَ أَعَدَّ لِلْكَافِرِينَ عَذَاباً مُهِيناً ) النساء/102 .

නබි විවිධ මට්ටමේ තනතුරු දෙවියන් වහන්සේ ඔහු සහ ඔහුගේ මිතුරන් ආශීර්වාද කිහිප වතාවක් යාච්ඤා

ඉමාම් අහමද් පැවසීය: බිය යාච්ඤා හයක් හෝ හතක් සංවාද දී තහවුරු ජෑස් කළේ යන දෙකෙන් එකක්.

පළමු අක්ෂරය:

 මඟ අනෙක් දිශාවට සතුරා නම්, ", සතුරා ඉදිරියේ ඔහුගේ හමුදාව යුද හමුදාපති සරත් ෆොන්සේකා දෙකකට, ඔහු සමඟ නිකාය යාච්ඤා හා පරාසය බෙදීම Sicks නිෂ්ඵල නොවන මුස්ලිම් වන අතර, පළමු වර්ගයේ නෝට්ටු rak යාච්ඤා, පසුව තමන් වෙනුවෙන් කළ, එනම්, තමන් සම්පූර්ණ සිට කැපී කිරීම රිසි දෙවන රැගෙන නම්, ඉමාම් නැත තවමත් එදා ගොස් සතුරා ඉදිරියේ දෙවන වර්ග වෙනුවට සිටගෙන, හා දෙවන කාණ්ඩයේ පැමිණි අතර, දෙවන rak'ah දී ඉමාම් සමඟ එළැඹි තමන් සඳහා සම්පූර්ණ නම්, මෙම නඩුවේ ඉමාම් කෙරැණු පළමු වඩා දෙවන කාණ්ඩයේ දෙවැනි rak'ah වැඩි prolongs, ඔවුන් දෙවන ප්රවර්ගයට ඉමාම් සමග ඇතුලත් කරන්න, සිටගෙන සිටි බව ඔවුන්ගේ rakah යාච්ඤා, සාක්ෂි නැවතී tashahhud දී ඉමාම් ඔවුන් ආචාර තේරුම් වැඳ වැටීම උඩු අවසන් rakah මෙම පරාසය පෙනී තිබේ නම්, ඔහු, සාක්ෂි සඳහා හිඳින.

Vlaisaloa ළඟා වන සහ උපදෙස් අනුවම නැහැ සහ ඔවුන්ගේ ආයුධ ) "Mumti (4/298) උපුටා.

සාලේ බින් පුරා බෙන් රෝමානු හිමිකරු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් දුටු කප්පම්, සාමය ඔහු පිට ඔහු බිය පැල්ලම් සමඟ යාච්ඤා කළා දවස විය:

 (පරාසයක ඔහු විස්තර, ඔහු rak balti යාච්ඤා පරාසය Gah සතුරා, එවකට පවතී ඔප්පු කර, තමන් වෙනුවෙන් කළ, ඉන්පසු ඔවුන් Vsvo හා යාට සතුරා ගියේ ය, අනෙක් ප්රජාව යාච්ඤා සිටි බව ඔවුන්ගේ rakah යාච්ඤා, පසුව වාඩි වී, ඔවුන් භාර දී පසුව, තමන් වෙනුවෙන් කළ ය) මලික් මම බිය යාච්ඤා අසා දේ හොඳම පවසයි. අල්-Bukhaari (413) සහ මුස්ලිම් (842)

දෙවන ගති ලක්ෂණයක්:

"අත දිශාවට සතුරා, ඔහු පේළි දෙකක් විස්තර සහ සියලු යාච්ඤා ඔවුන් ආරම්භ, ඔවුන් ඉඳගෙන නමස්කාර නම්, ඔවුන් මතු ඉමාම් ඔහු පළමු පේළි පමණක්, ඔවුන් නම් නමස්කාර නම් සහ ඔහු සමඟ පළමු පේළි සිදු නම් දෙවන පෙළ සිටගෙන මුර රැඳී, පසුව පස්ස පැත්ත ශ්රේණියේ හිස නමා පස්ස පැත්ත ශ්රේණියේ ඉදිරිපත් හා ඉදිරි පෙළ ප්රමාද, පසුව සිය දෙවැනි rak'ah ඔවුන් rakah සිටි සියලුම හා ඉදිරි පෙළ සමග නමස්කාර නමස්කාර නම්, ඔවුන් සියලු දණින් වැටී, පළමු, අධාරක වන ඔහු සුජූද් ශ්රේණියේ පස්ස පැත්ත බලන්න හිඳින විට, ඔවුන් තම ආශීර්වාද ඉමාම් සියලු බලන්න වාඩි නම්, ඒ සඳහා නොවේ ඇත ආශීර්වාද අත මඟ පෙන්වීම් "Mumti (4/300) දී සතුරා නම් පමණක් විය හැක.

ජාබිර් බින් අබ්දුල්ලාහ්, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකිය:

 අප සියලු දෙනා දණ ගසා හිස නමා, පසුව ඔහු හිස නමමින් සිට ඔහුගේ හිස ඔසවා අප සියලු මතු, එවිට අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් පිටුපස පේළියේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් හා අප හා මඟ පෙන්වීම අතර සතුරා නබි වර්ණනා විය යුතු අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් හා අප සියලු දෙනා වයසට: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සමග දැක, සාමය යාච්ඤා බිය ඔහු පිට විය යුතු අතර, Vcefna පේළි දෙකක් මම දන්ඩ නමස්කාර බැස ගියේ ය හා පසුව පේළිය, සතුරාගේ ඝාතනය දී ශ්රේණියේ පස්ස පැත්ත, ඔහු නබි වැය විට, සාමය වැහැරී ඔහු පිට විය යුතු අතර අනතුරුව ඔවුන් පේළිය පස්ස පැත්ත ඉදිරිපත් නැඹුරු ශ්රේණියේ පස්ස පැත්ත බිම පසුව පේළිය හා ඉදිරි පෙළ ප්රමාද, පසුව නබි දණින් වැටී, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සහ සියලු හිස නමා, එවිට ඔහු හිස නමමින් සිට ඔහුගේ හිස ඔසවා අප සියලු මතු ඔහු දන්ඩ නමස්කාර කිරීම බැස ගොස් මෑතකදී පළමු rak'ah තිබූ පසුව පේළිය, හා සතුරු පන්තියේ ඛණ්ඩ ඔහුගේ පස්ස පැත්ත, ඔහු නබි අවසන් වූ පසු, සාමය වැහැරී ශ්රේණියේ ඉදිරි නැඹුරු ශ්රේණියේ පස්ස පැත්ත බිම ඔහු පිට විය යුතු අතර, ඔවුන් නබි යාච්ඥා භාර පසුව, නමස්කාර අල්ලාහ් සහ සියලු බාර වසල්ලම්) මුස්ලිම් (840) විසින් විස්තර කතන්දරයක්.

තුන්වන ලක්ෂණය:

බිය දැඩි වේ නම්, ඉමාම් මුස්ලිම් විස්තර හා ඔවුන්ගේ කණ්ඩායම් යාච්ඤා කිරීමට හැකි වූයේ නැත, මෙම ශ්රේණි සම්බන්ධයෙන් ගත්කල, සහ සටන් පුපුරා විට ය.

මේ අවස්ථාවේ දී, රැස්වෙන සෑම මුස්ලිම්, ඔහුගේ පාද, හෝ මගීන් මත ඇවිදගෙන සටන්, හෝ අනාගත සැලසුම් අනාගතය වන අතර, හිස නමාගෙන හා කාලයන්හි විට නැවී, සහ දණ වඩා වැඳ වැටීම අඩු කරන්න.

හාෆිස් පැවසුවේ

"(ඔවුන් වඩා වුවද), එනම්: සතුරා නම්, තීව්ර නම් බියෙන් හා සතුරා නම් බොහෝ Fajev අංශය හැකි තරම් නම් එසේ අවසර යාච්ඤාව, අතර, එය මනසේ යන්න පුළුවන් ප්රධානීන් විසින් ඇස්තමේන්තු කර නැත, අයෙත් කරන්නේ, සහ හිස නමමින් සිට ගමන් කරනු ඇත තේරුම හා අනෙක් පාරෙදි කාලයන්හි, හා ඒ නිසා ප්රේක්ෂක "

හතරවන:

Uthaymeen පැවසුවේ

"එහෙත් යමෙක් නම්: අපි නබි සිට ගුණාංග, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව උපකල්පනය නම්, මේ කාලයේදී අයදුම් කිරීමට නොහැකි බවත්; යුද්ධයේ මාධ්යයන් අවි වෙනස් නිසා ද?

අපි කියන්න: අවශ්ය නම්, සතුරා බිය අවස්ථාවක යාච්ඤා කිරීමට, ඔවුන් සමීප නබි ලැයිස්තුගත ගුණාංග යාච්ඤා යාච්ඤා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් සිට ගති ලක්ෂණ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නම් විය එන්නේ නැහැ, සර්ව බලධාරි අල්ලාහ් ගේ කියමනක්:

( فَاتَّقُوا اللَّهَ مَا اسْتَطَعْتُمْ ) التغابن/16

"Mumti" (4/300): ප්රශ්නය සහ පිළිතුර ෂෙයික් මොහොමඩ් upholstered

ප්රශ්නය / හරි බිය යාච්ඤා අවි ආයුධ දැරීමට ද?

(අමූර්ත idiosyncratic Fawzan පි 164.)

: Maidf තමා හෝ Athaglh

 (وَلْيَأْخُذُوا أَسْلِحَتَهُمْ)(النساء:102

 බාගත Mustahabb

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق