السبت، 22 أكتوبر 2016


නබි ගේ සංක්රමණය සත් වන අවුරුද්දේ දී වඩාත් වැදගත් සිදුවීම්: -

ප්රශංසා අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය.

1. රත්නපුර ත්රිකුණාමලය විවෘත: -

උතුරු මෙඩිනා නගරයේ පිහිටා රත්නපුර ත්රිකුණාමලය කෘෂිකාර්මික ක්ෂේම භූමියක්.

ආක්රමනය කරන ලද දිනය: -

ඉබ්නු Ishaq නබි ගේ සංක්රමණික හත්වන වසරේ මුහාරම්හි (ඉබ්නු Hajar යටත් විජිත 7/464 දකින අනුමාන කර ඇත) එය වෙත ගොස්

හේතු: -

1. ඔවුන් Nadeer නායකයන්, විශේෂයෙන් ම දරුවන් පක්ෂ සටන මුස්ලිම් එරෙහිව රොදකට සහ කුරෙයිෂ් බලමුලු දී විශාල කාර්යභාරයක් ඇත.

2. පක්ෂ සමග Quraizah ද්රෝහිත්වය හා සහයෝගීතාව ඒත්තු ගැන්වීමට ඔවුන්ගේ පශ්ණ අංක සාර්ථක.

මම මුස්ලිම් ප්රධාන තර්ජනයක් බවට පත් වී ඇති මෙම රත්නපුර ත්රිකුණාමලය නියෝජිතායතනය, ආමන්ත්රණය කිරීමට ඔහු පිට සාමය විය යුතු අතර, මෙම නබි මුහම්මද් රැකබලා.

මෙම රත්නපුර ත්රිකුණාමලය දක්වා මාර්ගය:

මුස්ලිම් නබි සාමය නායකත්වය යටතේ ය ඔව්හු, වර්ධනය වන සහ ඔල්වරසන් ලදී, ඔවුන්ගේ හඬ ඔවුන්ට තම තමන් අනුයුක්ත කිරීමට ඔවුන්ට කතා කොට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් රැස් රත්නපුර ත්රිකුණාමලය කිරීමට වසල්ලම්: - (Nkm ඔස්සේම ඉක්මනින් ඔබ සමඟ වන කියැවෙන ") (Sahih බුහාරි - පොත් Maghazi 7/470)

මෙම රත්නපුර ත්රිකුණාමලය විවෘත විස්තර:

හා නිවැරදි හදීස් බව නබි දක්වන අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පායන්නට පෙර රත්නපුර ත්රිකුණාමලය පැමිණ ඔහු හිරු මතු පසු Fajr ආසන්නයේ යාච්ඤා කරමින්, ජුදෙව්වරුන්ගේ ගොවියන් විසින් පුදුමයට කර ඇත සාමය Besroa නබි වසල්ලම් විට ඔවුන්ගේ පැවැත්ම මුස්ලිම් වූ බව පැවසීය: - මුහම්මද් සහ දෙවියන් වහන්සේ ය.

අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: - (අපි චතුරස්රය ජන කතා බැස ගොස් නම්, නීති විරෝධී ලිංගික සංසර්ගය උදෑසන සර්වඥාන නසා Allahu අක්බාර් රත්නපුර ත්රිකුණාමලය විනාශ)

ඔහු පැවසුවේ, Vosbna මස් රූජ්, crier නබි නඟමින්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා Anhiankm ඔවුන් පිළිකුල් ඛමර් ක මස්) (බුහාරි 1/478 යාච්ඤාව පොත් පොත මෘදුකාංග 2/89 - හා මුස්ලිම් - හරි පොත ජිහාඩ්: රත්නපුර ත්රිකුණාමලය 3/4 වල යුද්ධ ඇති දොර

අලි බින් අබී තාලිබ් කිරීමට බැටන් ප්රහාර දෙන: -

යුදෙව්වන් ඔවුන්ගේ බලකොටු පිහිට හා මුස්ලිම් මෘදු බලකොටුව වටලා, එම සේද අබු බක්ර් මුස්ලිම් ධජය රැගෙන, පළමු දෙකක් දින දෙකක වටලා ඔහුට විවෘත කළේ නැත, හා තීව්රතාව හා ශ්රමය ජනතාව පහර අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක

 අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සාමය (මෙම ධජය හෙට මිනිසා අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා, ඇයට ප්රේම කර, ඔහු අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා ප්රේම දෙවියන් වහන්සේ තම අත් විවෘත දෙන ලදී සලාම්)

ඔහු මෙසේ පැවසීය: - ඇවිදිමින් ජනතාව රාත්රී Ayham Aattaha Adjelkon?

ජනතාව නබි මත ආබාධිත බවට පත් වන විට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, සියලු Aattaha ඔහු ඔහු පිට සාමයක් පැවසූ බව (මෙහි අලි බින් අබී තාලිබ්?) බලාපොරොත්තු

ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ:,, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි ඔහුගේ ඇස් ගැන පැමිණිලි කරයි ඔහු පැවසීය සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (ඔවුන් වෙත යැවී) ඔහු ගෙන ගොස්, අල්ලාහ්ගේ Fbsq දූතයාණනි, සාමය ඇසේ ඔහු පිට විය යුතු අතර එය අර්බුදයක් මතුවූයේ නැත පවා නම් ඔහු සුව කැඳවා, මා ඔහුට ධජ දුන්නා.

අලි කීවේ, ඔවුන් හුදෙක් අප වැනි වන තුරු දෙවියන් වහන්සේ දූතයාණනි, ඔවුන් සටන්?

ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: - (පවා ඉස්ලාම් ඔවුන්ට ආරාධනා ඔවුන් දෙවියන් වහන්සේ එක් මිනිසෙක් ඔබට රතු ඔටුවන් ඇති මුදලට වඩා ඔබ වෙනුවෙන් වඩා හොඳ වේ ඔබට මඟ පෙන්වීම් නිසා දෙවියන් වහන්සේ විසින් උන් වහන්සේ තුළ දෙවියන් වහන්සේගේ අයිතිය තිබිය යුතුයි දේ කියන්න නම් Bassaanhm බැස ප්රේරිතයන් රැගෙන යන්න.) (බුහාරි)

ඉබ්නු Ishaq පවසයි - සහ අල්ලාහ්ගේ ලෙස අඩු දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මුදල් විය යුතු අතර, මුදල් රැගෙන බලකොටුවක් බලකොටුවක් විසින් විවෘත සහ ඔවුන්ගේ බලකොටු දඩ බලකොටුව, එවිට Alqmous බින් අබි කොටුව නියම) (ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/785 අවසන්) විවෘත කිරීමට ප්රථම

කොටුව Aloutih පඩි පෙළ ජනතාව හා ඔවුන් Alntah ධන කඩා වැටීමෙන් පසු ප්රතිරෝධය නිෂ්ඵල දෙයක් අවබෝධ කරගෙන සිටියා හා Alqmous නබි ඉල්ලූ දේ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (Asaarham ඔවුන්ගේ ලේ ශරීරගත කළ බව) විය (ඉබ්නු හිෂාම් 32/449 දරන චරිතාපදානය)

ප්රතිඵල: -

මේ අනුව, රත්නපුර ත්රිකුණාමලය ඉතිරි වන මුස්ලිම් ජනතාවට හා යුදෙව්වන්ට වැටී ඇති රත්නපුර ත්රිකුණාමලය අනූ තුනක් මිනිසා ගැටුම් (Maghazi Waaqidi 2/699) මිය ගොස්

Speight සහ ඔවුන්ගේ භාර්යාවන් හා Dhiraathm, මුස්ලිම් මිනිසුන් විසිදෙනෙකු උපුටා දැක්වීය. (ඉබ්නු හිෂාම් 2/804 බයෝග්රෆි)

දෙවි ඔහුට ආශීර්වාද විවාහ හා ලැජ්ජාශීලී දැරිය බින් Bsfih දේශනා:

අල්ලාහ්ගේ වහල්භාවයට Voaktha මැසෙන්ජර් තුළ විස්තරාත්මක දැරිය ලැජ්ජාශීලී බෙන් දේශනා අත්සන්, සාමය දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආසිරි, ඔහු හා විවාහ වසල්ලම් (විවාහ 2/1045 Sahih මුස්ලිම් පොත්

වස බැටළුවන් කතාව:

අබු Huraira අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක: - අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් පරිත්යාග දේ රත්නපුර ත්රිකුණාමලය විවෘත සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් එහිදී ෂා සෙ.මී. (බුහාරි) විය

* යුදෙව් කාන්තාවක් නබි දුන් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බැටළු පැටවෙකු රෝස් එහි ලක්ෂණ ඇති බව සැබෑ, ඔහු ඇගේ ප්රේම කරන බව දැන සිටි අතර, ඔහු අත අනුභව කරන විට ඇය Vlfez දීමනාවකින්ම වස, සහ ස්ත්රිය ඇගේ දඬුවම් කළේ නැහැ පිළිගත් ඔහුට කී (බුහාරි අයිතිය 5/176 හා මුස්ලිම් විට අතේ වස ගුණ: හරි. 7 / 14-15)

* මෙම ඝාතනය එවකට මිනිසුන් බින් Marour ආහාර සමග Azdadh (පාලක Mustadrak 3/220, ඉබ්නු හිෂාම් 2/240 චරිතාපදාන) විෂ බලපෑම සිට මිය ගිය විට

* Jaber පවසයි: - වක්තෘ මුහම්මද්, ඉතිරි වසර තුනකට පසුව ඔහු පිට සාමය විය යුතු අතර, එසේ එය මිය ගිය ඔහු සහ බීර, ..

ඔහු) ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/797 අවසන්) :( මම තවමත් පරිභෝජනයෙන්ද ශූරයන් රත්නපුර ත්රිකුණාමලය totalizer කා සොයා ඔහු පිට සාමයක් පවසයි (

 

· ඇබිනීසියාව දේශයෙන් Jaafar බින් අබී තාලිබ් සහ ඔහුගේ මුස්ලිම් Advent: -

නගරයට ඔවුන් ආපසු රත්නපුර ත්රිකුණාමලය කොල්ලය ජයගැනීමෙන් පසුව රත්නපුර ත්රිකුණාමලය පැමිණි අතර ඔවුන් Ja'far ඉබ්නු අබී තාලිබ් විසින් නායකත්වය මිනිසුන් පනස් තුනක් හෝ පනස් දෙකක්, සිටි සංක්රමනික සිට නැව ජනතාව දුන්, එය එක් තක්සේරු කර නොමැති නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔප්පු විවෘත අන් අය සාක්ෂි නැත (බුහාරි: පොත් පැනවීමට පස් 6/237 හා Saheeh මුස්ලිම්, 4/1946)

-Do නබි යුගය තුළ Khaybar යුදෙව්වන් ඉවත් නොවේ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: -

එය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඔහුට ආශීර්වාද බව දන්වා හා යුදෙව්වන් නබි සිතියම්කරණ එය ආරම්භ නිසා ගොවිපළේ වැඩ කිරීමට හා ඔවුන්ගේ මුදල් හා ඔවුන්ගේ අර්ධ ලකුණු ඔවුන්ට වැය කිරීමට ඇති Khaybar යුදෙව්වන් පවත්වා ගැනීමට හැකි වී තිබෙනවා, සාමය ලුසිල් වසල්ලම් කීවේය: - අපි ඔබ ඔවුන් ගනිමින් සිටින බව එය සඳහා කැමැත්ත පළ ඉඩම් දන්නවා, ඇතුළු (Sahih Al-බුහාරි 7/496 හා Saheeh මුස්ලිම්, 3/1186)

මෙම රත්නපුර ත්රිකුණාමලය විවෘත කිරීමේ · බලපෑම්:

මෙම රත්නපුර ත්රිකුණාමලය විවෘත ගොඩක් බවට පොරොන්දු මුස්ලිම් ආපසු ..

ඉබ්නු උමර් පවසයි: - (අපි රත්නපුර ත්රිකුණාමලය විවෘත කරන තුරු කුමක් ලෙඩ) (Sahih Al-බුහාරි - මෙම රත්නපුර ත්රිකුණාමලය 7/495 දොර විවෘත)

2. පැච් ආක්රමණය: -

      ඉතිහාසය: - Misdemeanor බුහාරි ඔවුන් රත්නපුර ත්රිකුණාමලය පසු

      සටන Gtefan, තැලීම්, යාච්ඤා බිය මුස්ලිම් දින දෙකක් නගරයෙන් ඈත් ස්ථානයක් යාච්ඤා ඇතුළු සටන් තොරව ළඟට සමූහයෝ මුස්ලිම්.

      (නබි චරිතාපදානය නිවැරදි ඈ අක්රම් අල්-Omari 2/462.) ඔවුන් Tnaqbt Khvaffhm පසු පිං කිරීමට අවශ්යතාවයක් ඔවුන්ගේ පාද ඔතා නිසා: ඇයි එය අමතන්න

3-Amra තුරන්: -

ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ආපසු පැමිණි විට, සාමය රත්නපුර ත්රිකුණාමලය නියෝජිතායතනය සිට ඔහු පිට විය යුතු අතර, නගරයේ පිහිටුවා ඇති අතර, Soeriah යවා නොවැම්බර් දක්වා ආරම්භ, ඔහු Umrah Vtjhezwa සඳහා බව Etjhezwa ජනතාව වෙත කැඳවා මක්කම (ආරම්භය හා ඉබ්නු කසීර් 1/807 අවසන්) වෙත ගොස්

ඔහු දින තුනක් මක්කාවෙහි රැදී Khudaibiya හා Kadahm දී Quraysh සමඟ එකඟ වූ පරිදි, ආගමන සත් වන අවුරුද්දේ දී Umrah අදහස් මක්කම සඳහා පිටත් වූ අතර පසුව එය එලියට එන (බුහාරි Fath අල්-බාරි 7/449)

* මුස්ලිම් Ka'bah පෙළ ගස්වා හා වක්තෘ මුහම්මද් ලෙස ඔවුන්ට අණ කර, සාමය Quraysh ඔවුන් දුර්වල වුණේ කියලත් සමහරු නිසා Yathrib, Varmloa Hunthm උණ විය හැකි අතර පළමු වට තුනකින් (බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/507) දී සතුරා වෙත ඇතුළත් වසල්ලම් ශක්තිය, Tuahm තුළ විඳදරාගැනීමට පෙන්වන්න

* අවසන් වූ පසු දින තුනක් අලි පිළිකුල් පැමිණි අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි අතර පැවසීය: -

අප එළියට ගන්න ඔබගේ මිතුරාගේ කියන්න මෙතෙක් කාලීන නබි නික්ම ඇත, සාමය (බුහාරි (Fath අල්-බාරි 7/499) වසල්ලම්

* මෙම හෝටලය Amra දී විනිසුරුවරුන්

· (لَقَدْ صَدَقَ اللَّهُ رَسُولَهُ الرُّؤْيَا بِالْحَقِّ لَتَدْخُلُنَّ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ إِنْ شَاءَ اللَّهُ آمِنِينَ مُحَلِّقِينَ رُءُوسَكُمْ وَمُقَصِّرِينَ لَا تَخَافُونَ  فَعَلِمَ مَا لَمْ تَعْلَمُوا فَجَعَلَ مِنْ دُونِ ذَلِكَ فَتْحًا قَرِيبًا)( سورة الفتح (27

 දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද විවාහ සහ හරිත් දැරිය Bmimounh දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආසිරි: -

ඉබ්නු අබ්බාස් (හරිත් හරාම් වන බව ගමන් විවාහ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව "සුබ දැරිය) (ආරම්භය හා අවසානය, ඉබ්නු 1/811 බොහෝ) පැවසීය

ඉබ්නු අබ්බාස්: - රළියල්ලාහු, සාමය ඔහු පිට, ඔහු මුහාරම්හි විවාහ කරගත්තා විය යුතු අතර, හලාල් හා මිය Bserf (බුහාරි) විසින් ඉදි

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق