නූතන අටවන
(මුස්ලිම් ලේ සහ මුදල් ශුද්ධවන්තකම) පැහැදිලි
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
නවීන අටක්:
අබ්දුල්ලාහ් ඕමාර් සඳහා, අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සතුටු විය හැකි බවයි:
((ඔවුන් දෙවියන් අල්ලාහ් නොමැති වන අතර, මුහම්මද් අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් වන අතර, යාච්ඤා පිහිටුවීම හා 'සකාත් ගෙවා ඔවුන්
Asmoa මට ලේ හා එකම ඉස්ලාම්
අයිතිය සහ ස්වයං රැකියාවල දෙවි මත මුදල් කළා නම් ඒ බව සහතික වන තෙක් ජනතාවට එරෙහිව
සටන් කිරීමට නියෝග සියලු බලැති)) විශ්වාසය 1/11 ක බුහාරි පොත විස්තර
කතන්දරයක් සහ මුස්ලිම් විශ්වාසය පැහැදිලි 1/179
· නූතන වාග්
මාලාව.
"මම නියෝග"
දෙවියන් වහන්සේ මට පැවසූ
"මහජන" රූප
වඳින්නෝ ද බහු දේවවාදීන් වේ.
"යාච්ඤා ස්ථාපිත"
ඉතින් කාට හෝ Adomoa ඔවුන් විසින් මුහුණ මත
ඔවුන් ගෙන.
"Iwtwa 'සකාත්" එය
ලැබීමට සුදුසු අයට Adfoha. "Asmoa" තබා වලක්වා, මම දෙවියන් වහන්සේ
ඔහුගේ කරුණාව සඳහා ඔහු මත රඳා පාපය දක්වා අඩු වී ඇත.
"කෙසේ වෙතත්, ඉස්ලාමයට විරුද්ධව"
යන අඛණ්ඩ හැර, අර්ථය: එහෙත් ඔවුන් විසින්
ඔවුන්ගේ ලේ මෙම කාරණය හොඳින් හා ගෙදර වැඩ කරන්න සහ තහනම් දේවල් අත්හැර ඉස්ලාමයට විරුද්ධව
කරන්න තමන්ගේ මුදල් පසු.
"දෙවියන් මත ආදායම", ඔහු එහිදී දේ හුරු
පුරුදු නිසා (න්යෂ්ටික හතළිස් S48 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)
ගිණුම Boatnhm
හා දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ගේ සිත් අවංක.
· මෙම සාකච්ඡාව
කිරීමේ ගැටළු.
1) ඝාතනය විය
යුතුය.
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (සටන්
කිරීමට නියෝග
...)
Vcolh
:( كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن
تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ
شَرٌّ لَّكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ)البقرة:216
මේ ආයතයේ අර්ථ නිරූපණය
ඉබ්නු කසීර් පැවසුවේ
සියලු බලැති දෙවි සටන්
මුස්ලිම් පැනවීම පුද ලබා, තම ආගම පමණක් රැඳී සිටීමට
පොත ජනතාවට සතුරා හා ඉස්ලාමීය විශ්වාසය ධජය ඉහල නංවමින් කට්ටි ප්රතිචාර, සහ ඉඩ ඉස්ලාම්.
අරාබිවරුන් සහ අනෙකුත්
මුෂ්රික් වරුන් ගේ Infidels ඉස්ලාම් හෝ ඝාතනය
හැර ඔවුන් පිළිගත්තේ නැත ..) (Tafsir ඉබ්නු කසීර් 1/368
· ෂෙයික් සාලේ
අල්-ෂීක් පැවසුවේ
දේවල් තුනක්
අතර පොත් Mjern ජනතාව:
1 / ඒ Vtasm ලේ, තම මුදල් යටත්.
2 / පවා අල්ලාහ්ගේ ආගම පෙන්නුම්
එක්කෝ සටන් කිරීමට.
3 / හෝ කප්පම් ගෙවීමට කැමති, සහ එම ඉස්ලාම්
රාජ්ය ජාතිකයන් වන අතර ඔවුන් ඉස්ලාම් ජනතාව ආරක්ෂා කිරීමට හා එයට එරෙහිව සටන් නැහැ
වේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
3) ලේ
සහ මුදල් සඳහා Assem.
Agrho සාමය
සහ ආශීර්වාද Assem රුධිරය
අතර:
1) යාච්ඤා කියන්න:
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (ඔවුන්
අල්ලාහ්ගේ නමුත් දෙවි කෙනෙක් නැත මුහම්මද් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් බවත් සාක්ෂි තුරු)
ඉබ්නු Rajab පැවසුවේ
නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් දෙකම පිළිගෙන ඇති බව ඉස්ලාම් සහතික ඇතුළු කිරීමට පමණක් අවශ්ය වූ අතර, එම නිසාම, ඔහුගේ ලේ ආරක්ෂා
ඔහු මුස්ලිම් කරයි පැමිණි
පවා නම, Vsubhna ජන Vhzmnahm, මම ඔවුන් අන්සාර්
මිනිසුන් වෙතින් මිනිසෙක් වෙමි, ඔහු Gshenah කිසිම දෙවියෙකු
එහෙත් අල්ලාහ් නොමැති බවයි විට, අන්සාරි වැළකිය දුක් විඳ, Aftanth Bermha - (අපි අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් යවා, සාමය අජීර්ණ සඳහා වසල්ලම්
- ස්ථානය: එය ඔසාමා බින් සයිද් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බව දන්වා, පැවසූ මරා, අපි නබි පැමිණ
ඇති විට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහු පැවසීය: අනේ ඔසාමා Oguetlth ඔහු හැර අන් කිසි
ම දෙවි අල්ලාහ් නොමැති බවයි කිරීමෙන් පසුව මම Mtaoma බවයි මම ඒ පෙර
දින ඉස්ලාම් බවට පරිවර්තනය නොවේ ප්රාර්ථනා තෙක් තවමත් නැවත නැවත) බුහාරි (4269) සහ මුස්ලිම්.
(96) (න්යෂ්ටික හතළිස්
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි)
ප්රශ්නය
/ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් ඔහු ඉස්ලාම්, යාච්ඤාවෙන්
හා සකාත් කිරීමට අවශ්ය වී ඇති අවශ්යතාව සිට පැමිණි ද?
නබි සාමය ආශිර්වාදය ඔහු
ඉස්ලාම් යාච්ඤාවෙන් හා 'සකාත් ((නීති රීති හා න්යෂ්ටික
හතළිස් S98
ප්රතිලාභ) අවශ්ය බව උන් වහන්සේ වෙත අවුත්, අවශ්ය නොවේ
සහතික පමණක් ඔහුගේ ලේ Iasm හා ඒ නිසා ඔහුට
මුස්ලිම් කරයි. (සිව් න්යෂ්ටික පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 4849)
එය
මේ සාකච්ඡාව Saheeh අනුමත:
1 අබු Huraira නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් බවයි: "මම ඔවුන් පවසන තුරු ජනතාව සටන් කිරීමට නියෝග කර ඇත: කිසිම දෙවියෙකු
එහෙත් අල්ලාහ් ඇත ඔවුන්ගේ ජීවිත, දේපළ Asmoa මට කතා කොට, නම්, නමුත් අයිතිය සහ
ස්වයං රැකියාවල සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ මත.." අල්-බුහාරි හා මුස්ලිම් විසින්
කළ විස්තරය.
අබු මලික් Ashja'i 2 හදීස් ඔහුගේ පියා
පවසයි: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් කියන්න විය: කවුද දෙවි කෙනෙක් නැත පවසයි නමුත් අල්ලාහ් සහ කෆ්ර්, අල්ලාහ් හැර වෙනත්
නමස්කාර තම මුදල් හා ලේ කැම්පස් හා සර්වබලධාරී දෙවි ගණනය ඇතුලු) (මුස්ලිම් විසින් කළ
විස්තරය
ප්රශ්නය
/ කොහොමද නූතන අතර සම්මුතියක් හා නබි සාමය නිරන්තර සාකච්ඡාව ජන ආක්රමණය නම් අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් බව (අලෙයිහි වසල්ලම් (ඔවුන් කිසිම දෙවියෙකු එහෙත් අල්ලාහ් පවතී පවසන තුරු
ජනතාව සටන් කිරීමට නියෝග, එය
දෙවි කෙනෙක් නැත එහෙත් අල්ලාහ් ASM මට
මුදල් සහ එම, නමුත් දෙවියන්
වහන්සේ ඔහුගේ දකුණු හා ඔහුගේ ගිණුම ඇති බව පැවසේ) Wigger ඔහු
පවා, බවට පත්
වුණේ නැහැ එකම යහපත් ප්රතිචාරයක් අසා ඔවුන් ඉස්ලාම් ඇතුළු වී තිබේ කිරීමේ හැකියාව ඔවුන්ට
වටලා)?
පිළිතුර: අබූ බක්ර් හා
උමාර් අතර බින් කත්තාබ් 'සකාත් අගතිගාමී අය සටන්
කිරීම මත සිදු වූ, ඉස්ලාම් නිරත හා යාච්ඤා
හා' සකාත් ඉටු කිරීම
සඳහා සමූහයක් ඡන්දය දීමෙන් වැලකී සිටීමෙන් මුස්ලිම් සටන් කිරීමට පිළිගැනීම සහතික සංවාද
හමු තහවුරු කෙරෙන්නේ
අබු හුරෙයිරා තුමා සතුටු
විය හැක, ඔහු අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි මිය ගිය විට, සාමය ඔහුට හා Kfar අරාබි ජාතිකයන්
කෆ්ර් පසු ඔහු සහ කලීෆා අබු බක්ර් වසල්ලම් පවසයි ((
උමාර් අබු බක්ර්
පවසයි: මිනිස්සු සටන් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් වූ ආකාරය, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහු පැවසුවේ, ඔවුන් කිසි දෙවි අල්ලාහ්
පවතී පවසන තුරු ජනතාව සටන් කිරීමට නියෝග, එය දෙවි කෙනෙක්
නැත පැවසේ නමුත් අල්ලාහ් සහ මා පමණක් ඔහුට හා දෙවියන් වහන්සේ ඔහුගේ බැංකු ගිණුමට එරෙහිව
ඔහුගේ මුදල් හා තමා ASM ඇත.
අබු බක්ර් පවසයි: යාච්ඤාව
සහ 'සකාත් අතර වෙනස
දෙවියන් Aqatln
එම' සකාත් අයිතිය මුදල්
මත හා දෙවියන් වහන්සේ මට ඉඩ නම් අකාල අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් කිරීමට සෙල්ලම් කිරීමට වූහ, සාමය එය වැලැක්වීම
සඳහා ඔවුන් සටන් කිරීමට ඔහු පිට විය.
ඔහු දුටු දේ ඔමාර්
බින් කත්තාබ් වග කියලා, ඒත් මම හරි)) බුහාරි හා
මුස්ලිම් බව දැන සිටි සටන් කිරීමට සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ නිදහස් අබු බක්ර් පැහැදිලි
වෙයි.
.
අබූ බක්ර් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (නමුත්
දකුණේ) කියනවා 'සකාත් අගතිගාමී අය සටන්
කිරීම මත උපුටා
හා ඕමාර් දෙවියන් වහන්සේ
ඔවුන්ට ආශීර්වාද අල්ලාහ් පමණක් මේ ලෝකයේ Shahaadatayn Iasm ලේ එන ඔහු සමඟ
සතුටු විය හැක, සහ ජීවිතය අබු බක්ර් අනුමැතිය
ආපසු .rda.
ඉස්ලාම්
සියලු කණු ඉවත් නිකුත් / පාලනය?
ඔවුන් කණ්ඩායමක් ඔවුන්ට
ඔවුන් සටන් කිරීමට ප්රතිශක්තිකරණ නම් ඉස්ලාම් සියලු කණු තබන්න.
කිසිම දෙවියෙකු නොමැති
බව සාක්ෂි එහෙත් අල්ලාහ්, මුහම්මද් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
වන අතර, යාච්ඤා ස්ථාපිත
රාමසාන් උපවාසයේ, 'සකාත් ගෙවිය යුතු ගාස්තු:
අබූ බක්ර් කාලිඩ් බින් වාලිඩ් යවා, සහ පස්වන මත මිනිස්සු
සටන් කිරීමට නියෝග බව, ඔහු පස් මත සටන් ලෙස Vqatlh ඔවුන්ට පහ අතරින්
එකක් හැර.
* සෙඩ් බින් Jubair: ජනතාව එය Qatlnahm, යාච්ඤාව හා සාමය
ඔවුන් සටන් කිරීමට ඔවුන්ගේ වන්දනා හැර යන්නේ නම් ඕමාර් බින් කත්තාබ්, සඳහන් කළේය.
* මුස්ලිම් එක් කෙළවරක නිවාඩු
සහ කරන්න අඩු අය
හිමිකරු Shafi'i ගොස් ඇති
යාච්ඤාවක් අවසානයේදී වැජඹී
සිට මරන්න. ((න්යෂ්ටික හතළිස් S51 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)
එය Asttibh ඉමාම් පවා හෝ ඔහුගේ
නියෝජ්ය නැත සහ ((න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි වෙමින්) ඇදහිල්ල අත්හැර
ඇති අයිතිය මත ඝාතනය කළ මරුට පසුව තුනක් නියෝග කළේය.
·
මෙම 'සකාත් හෝ නිරාහාරව
හෝ හජ් Shafei
වන අත් හැරී තිබේ: එය මරන්න එපා (න්යෂ්ටික හතළිස්
S51 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්).
4) දානය.
හා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් කියමින් සඳහා: (හා 'සකාත් ගෙවීම)
'සකාත් ASM නිම්නය ඔහුගේ ලේ
සහ ඔහුගේ ධනය
ප්රශ්නය
එය අනිවාර්ය බව ප්රතික්ෂේප කළ වඩා / දැඩි වූ?
ඔහු disbelieves හා ආගම නොකෙරේ.
ප්රශ්නය
/ සහ Magm එය අනිවාර්ය
බව විශ්වාස සමග පහත වැටෙමින් කාර්ය සාධනය?
එය ආගම පිටතට එන්න, හා මුස්ලිම් ඉමාම්
බලහත්කාරයෙන් ඔහුගෙන් එය ගැනීමට නොහැකි පාපයක්.
ප්රශ්නය
/ Magm එහි අතිශයෝක්තියෙන්
ප්රතික්ෂේප තොරව ජනතාවට තම කාර්යය සාධනය දීමෙන් වැළකී, ඔවුන්
ශක්තිය ඇත්නම්?
සටන් වදින ඔවුන් පවා එය
දෙන මුස්ලිම් ඉමාම්. ((න්යෂ්ටික හතළිස් S98 රීති සහ ප්රතිලාභ)
ෂෙයික් මොහොමඩ්
බින් සාලිහ් අල්-Munajjid පවසයි:
.
අබූ බක්ර් නිසා ඔවුන් සටන්කාමීන් ෆෝක් දේ ඇදහිල්ල
අත්හැර ගිය සටන් කොට කඩා කටු තෙක් දෙබලක සිට ඔවුන්ට ගෙවීම්, Vqatlhm අබු බක්ර් ප්රතික්ෂේප
කළේය. එය ඔවුන්ගේ ගෙල කපා ප්රශ්නයක් නොවේ. (ෂික් මොහොමඩ් upholstered ක එච් නපුරු න්යෂ්ටික
හතළිහක්)
ප්රශ්නය / මෙහි සඳහන් පරිදි, යාච්ඤාවෙන් හා
'සකාත්?
ඔවුන්ගේ වැදගත්කම ඔවුන්
නමස්කාර යාච්ඤා හෝ නමස්කාර හෝ ශාරීරික, මූල්ය හා 'සකාත් හෝ සහතික
පසු නමස්කාරය වඩා වැඩි අවබෝධයක් නමස්කාර (හතළිස් නපුරු ඌ න්යෂ්ටික ෂෙයික් මොහොමඩ් upholstered ක) නිසා,
5) ඉස්ලාම්
අයිතිය හැර (දකුණේ කතා (නමුත්) නවකථාව දී)
සැකසු අබු බක්ර් අල්ලාහ්
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් ඔහු ගැන සතුටු විය හැකිය
යාච්ඤාවෙන් හා 'සකාත් අතර වෙනස
Aqatln දෙවියන්, (ඉස්ලාම් අයිතිය
හැර)' සකාත් අගතිගාමී
අය සටන් වැදිය යුතුය) පැවසීය
"()
*
විද්යාඥයන්: (ඉස්ලාම් අයිතිය හැර) කියමින් කවුද
සටන් අනුමානය විශ්වාසනීයත්වයක් උපවාසයේ සහ වන්දනාමය වැළකී පවසයි
*
සෙඩ් බින් Jubair: ජනතාව එය Qatlnahm, යාච්ඤාව හා 'සකාත් ඔවුන් සටන්
කිරීමට ඔවුන්ගේ වන්දනා හැර යන්නේ නම් ඕමාර් බින් කත්තාබ්, සඳහන් කළේය.
*
මෙන් ම මුස්ලිම් ලේ Maabih සිදු කිරීමට ඇති
අයිතිය
එවැනි දෙවියන් වහන්සේ තහනම්
කර ආත්මය ඝාතනය ලෙස 1.
පතිවත පසු 2 හා අනාචාරයේ.
3 කියලයි.
ඉබ්නු මසූඩ් අල්ලාහ් ඔහු
සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් පැවසුවේ "මා හැර අන් කිසි ම දෙවි අල්ලාහ් තිබෙනවා නම් නඩු තුනක හැර මම
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් බව බව සාක්ෂි දරයි කරන මුස්ලිම් රුධිරය:. දික්කසාද වූ නොම්මර එකේ
සල්ලාලයෙක්,
සහ ආත්ම අභිමානය සහ සමූහයේ ආකාර්ෂණීය ආගම සන්ධි"
බුහාරි හා මුස්ලිම්
ප්රශ්නය
/ Magm කෙටි යාච්ඤාවක්
කියන්න, යාච්ඤා කරමින්, හා
සාකි සහ ආගම යුතුකම්, හා
ඔප්පුවෙලා නෑ, ඔහුගේ ලේ
හිමි?
උන් වහන්සේගේ ලේ සහ ඔහුගේ
දේපළ අහිමි විය.
ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් පවසයි (හා ඔවුන් මට Asmoa කළා නම්) (Asmoa: තහනම්)
6) විධිවිධාන
සංසිද්ධිය මත සිදු දෙවියන් රහස් ගනී:
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (ස්වයං
රැකියා දෙවියන් මත)
ඔහු හිතාමතාම Bisalamh දෙවියන් වහන්සේ
හා පරලොව ආගම මත සම්පූර්ණයෙන්ම රක්ෂිතයා දඬුවම ඉස්ලාම් සිට අපට පෙන්නුවා, ඔහු ලේ සහ මුදල්
ASM යුතු දේ කළා, සහ මුස්ලිම් ජනයා
අතර ප්රතිකාර ප්රතිකාර.
එය, කෛරාටිකයෙකු ඝාතනය
සිට එය තබා ගැනීමට, ශ්රද්ධාවත් මුස්ලිම් රිසි
දෙය නම් දෙවියන් වහන්සේ තම රහස් නියෝග
වැනි:
පවිත්රත්වය තොරව යාච්ඤා
කරමින්, හෝ ඔහුගේ නිවසේ
රාමසාන් දී වේගයෙන් බිඳ ඔහු නිරාහාරව සිටීම බවයි, ඔහු පැහැදිලිවම
ඔහු වෙතින් පිළිගත් අතර, අල්ලාහ් ඔහුගේ රහස් විශ්වාස
කරනවා. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ 102.)
ඔහු කාලිඩ් බින් වාලිඩ්
කිරීමට ඔහු පිට සාමයක් පැවසුවේ
බුහාරි හා මුස්ලිම් (මම
මහන්සියෙන් ජනතාවගේ හදවත් හා බඩ හාරා නියෝග කර නැත).
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම් දෙවි ආශිර්වාදය හා සාමය යාච්ඤා
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق