الثلاثاء، 1 نوفمبر 2016


 

නවීන X (ඇයි යාච්ඤා පිළිතුර)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

කතාවක්.

අබු Huraira අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: (අල්ලාහ් හොඳ සහ හොඳ නමුත් කිසිම දෙයක් පිළිගන්නේ නැහැ, දෙවියන් වහන්සේ විශ්වාසවන්ත ය, පණිවිඩකරුවන් අණ ඇතුලු, දෙවියන් වහන්සේ පවසයි: {අනේ දූතයින් ඔබ හොඳ දේවල් පිළිබඳ කන්න හොඳ දේවල් කරන්න}, සියලු බලැති පවසයි :. {අනේ, ඔබ විශ්වාස කරන අපි ලබා ඇති යහපත් දේ පිළිබඳ අනුභව} ඔහු මිනිසා ගමන් අපිළිවෙල දූලි සහිතයි.දොරට කෙළින්ම මුහුණලා නැති දීර්ඝ සඳහන්, '' ස්වාමීනි, අහස තම අත් දිගු .. ස්වාමීනි, සහ ඔහුගේ අවන්හල තහනම්, සහ තුලට කාවැදී හරාම් වන අතර, ඔහුගේ වස්ත්ර හරාම් වන අතර, මහ බැංකුව හරාම්, මම ඔහුට පිළිතුරු දෙමින්) මුස්ලිම් විසින් දන්වා? .

· කතා කිරීමේ වැදගත්කම.

ඉස්ලාමය සහ ගොඩනැගිලි වාක්ය රීති සාකච්ඡාව මෙම සාකච්ඡාව

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ

මෙය හොඳ සිට කන්න, senders එළිදැක්වේ සහ විශ්වාසවන්ත senders හා එක් නමස්කාරය සහ ඔහුගේ කන්නලව් මත මුස්ලිම් සිට හොඳ කෑම සහ ඔහුගේ කටයුතු සඳහා සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ පිළිගැනීමට බලපෑම එළිදැක්වේ බව එය කතා කරන්න. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික කාර්තු පැහැදිළි)

· නූතන වාග් මාලාව.

impeccably සියලු විපක්ෂවල තහීර් "දෙවියන් වහන්සේ යහපත් ය."

"මම හොඳ වන බව පිළිගන්නේ නැහැ" ක්රියාවන් සහ වචන පිළිගන්නේ නැහැ, නමුත් එය දූෂිත හෝ හලාල් නොමිලේ විය.

"අපිළිවෙල" Tmsheeth නොකිරීමට හිස frizzy කෙස්.

"දූලි සහිතයි.දොරට කෙළින්ම මුහුණලා නැති": ඩස්ට් ඔහුගේ සංචාරය දිග ඔහුගේ කෙස් වර්ණ වේ.

"අහස තම අත් දිගු" අහස කරන මා ෙවත පවරා තම අත් ඔසවා.

(හතළිස් Alnowih.7980 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) "එසේ නම් ඔහුට පිළිතුරු දෙමින්," කොහොමද සහ කොහේද මේ බව පිළිතුරු සැපයූවන්ගෙන් කියලයි.

· මෙම සාකච්ඡාව කිරීමේ ගැටළු.

1) දෙවියන් අඩුපාඩු ගැන තේරුම් ගැනිමට

අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (අල්ලාහ් හරි ..)

පහත සඳහන් පද මෙන් විනෝද චාරිකා සියලු බලැති දෙවි තමා සියලු වැරදි නිසා සහ සංවරණ සිට, Vensh Alsahbh තමා හා සමාන අසාධාරණය සඳහා පිරිමි හා විනෝද චාරිකා, නින්ද සඳහා විනෝද චාරිකා ලෙස එම,

ඔහු මෙසේ පවසයි

(وَمَا يَنبَغِي لِلرَّحْمَنِ أَن يَتَّخِذَ وَلَداً )مريم:88

 ඔහු කාන්තාවන්

 (إِنَّ اللَّهَ لَا يَظْلِمُ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ)النساء:40

ඔහු මෙසේ පවසයි

 (لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ )البقرة :255

අර්ථය හොඳයි.

පූජනීය Taher එල් Menzah සියලු දෝෂ හා වැරදි නිසා ය. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S113 ප්රතිලාභ)

ඔහු වචනයෙන් හා ක්රියාවෙන් Vklamh හොඳම කතාව පරිපූර්ණ වර්ග ඇති අතර, ඔහුගේ ක්රියාවන් යහපත්කම සහ ප්රඥාව සියළු ක්රියා වේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි) ඒ

* (: "සැනසිලිදායක ස්වයං මිය පවසන විට දේවදූතයන්: අබූ Huraira අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් පැවසූ බව ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි ස්වයං-Tayeb සැගවෙමින් Obhari බලය හා බැසිල් එළියට සමිඳුන්ගේ උදහස නොවේ විය හේයි, මාංසය හොඳ එළියට ..) මුස්නද් අහමද්.

* සම්මුඛ පරීක්ෂණ (තෘණ පාරාදීසය වැඩි කා, ඒ එහි වතුර, හොඳ, පස්, Gracha Voktheroa වධ ඔවුන් මෙසේ කීවේය.!.. අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි කුමක්ද Gracha ඔහු පැවසුවේ, දෙවි කැමති, අල්ලාහ් සමග හැර කිසිදු බලයක් ඇති) අබ්දුල්ලාහ් බින් උමර් විසින් දන්වා දී ඇල්බේනියානුවන් චලනය සැබෑ කැරට් සහ ඔහු එම දඬුවම නියම: අන් අය වෙනුවෙන් යහපත්

ප්රශ්නය / දෙවි නම් හොඳ ද?

මේ බව වට්ටෝරුව හි පෙළ, නම්, නම් දොර දොර විස්තර වඩා නමින් දියහැරුම

එය දෙවියන් වහන්සේ තමන් ඇතුළු ඔහු හැඳින්වූයේ නැත කැඳවීමට අවසර නැත. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික කාර්තු පැහැදිලි

 

2) හොඳ පිළිගත හැකි.

අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (හොඳ නමුත් කිසිම දෙයක් පිළිගන්න එපා)

එය ව්යාපාර, මුදල්, වචන සහ විශ්වාසයන් ඇතුළත් වේ.

* ඔහු සියලු බලැති එකම Kriya පුදුමයට අවලංගු සියල්ල හොඳ පිරිසිදු දේ ව්යාපාර පිළිගන්නේ නැහැ වේ.

* එම මුදල් ලබා එපා, නමුත් හොඳ දේ කාරනාවකි විය, ඔහු හොඳ මුස්ලිම් රැකියාවක් කිරීම යන පුණ්ය ඔහු පිට සාමයක් ඉල්ලා කර, "දෙවියන් වහන්සේ යහපත් නමුත් කිසිම දෙයක් පිළිගන්නේ නැහැ."

* ඔහුට කතා කරන්න කියා යන්න එපා, නමුත් ඔහු පවසයි

(﴿إِلَيْهِ يَصْعَدُ الْكَلِمُ الطَّيِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُهُ﴾ فاطر:10

* ඔහු සියලු බලැති දිනා නොව, හොඳ ඇදහිලිවන්තයන්

 (الَّذِينَ تَتَوَفَّاهُمْ الْمَلَائِكَة طَيِّبِينَ) النحل:32

ඔවුන් පාරාදීසයක් ඇතුල් කල්ලි

(سَلامٌ عَلَيْكُمْ طِبْتُمْ فَادْخُلُوهَا خَالِدِينَ) الزمر :73

(න්යෂ්ටික හතළිස් 0,8081 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)

ඉබ්නු Rajab පැවසුවේ

සියලු ටායිප් විශ්වාසය තම හදවත තුළ වාසය ඇතුළු ඔහුගේ හදවත හා ඔහුගේ දිව, ඔහුගේ මෘත දේහය රක්ෂණය, සහ ඉහත දිව පෙනී, හා ඇදහිල්ල ඵල වන බව යහපත් ක්රියා පීඨ මත) (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව සහ ඉබ්නු Rajab ක පාලනය)

(පිළිගන්නේ නැහැ ..): · ප්රශ්නය / කුමක්ද සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් පිළිගැනීමක් යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

බොහෝ වචන වචන සහ ක්රියාවන් සමහරක් පිළිගැනීම ප්රතික්ෂේප කිරීමට පැමිණි මෙම සංවාදය වේ.

* විද්වතුන් අතර පිළිගැනීමක් අර්ථය ප්රතික්ෂේප කරනවා.

1) වැඩ කටයුතු විපාකය කඩන වැටුණත් ප්රතික්ෂේප

නිදසුන්:

 2762 දී (මෙම මුස්ලිම් පල්ලියට කාන්තාවක් Ttaibt යාච්ඤා භාර නොගන්න නිසා Vngtzl පවා අපිරිසිදු සෝදා) සිට ඇල්බනි මුළු සැබෑ.

(දෙවියන් යාච්ඤා පිළිගන්නේ නැහැ අබ්දුල් ඔහු නැවත තෙක් තබා දෙවියන් හතළිහක් රෑ යාච්ඤා පිළිගත්තේ නැත පූජකයෙක් හෝ වාසනාව-ටෙලර් ගෙන නම්) (ඔහු වාසනාව ටෙලර් සිට පැමිණි අතර යම් දෙයක් ගැන ඔහු අසයි විශ්වාස කරන්නේ, ඔහු දින සතළිසක් යාච්ඤා පිළිගත්තේ නැත) මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය

* ෂෙයික් මොහොමඩ් upholstered පවසයි.

එය clairvoyant සිට යාච්ඤා පැමිණි දෙවියන් පිළිගන්නේ නැහැ හෝ අපරානුමත කිරීමෙන් තොරව පවා ප්රශ්නයක් ගැන ඔහුට ඉල්ලා පූජකයා තම යාච්ඤා නොපිලිගන්නේ (40) දින, හෝ drinker එක් දින (40) යාච්ඤා පිළිගන්නේ නැහැ.

මෙහි නොවන පිළිගැනීම:

එය (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් මොහොමඩ් upholstered පැහැදිලි කරන්න.) ප්රමාණවත් යාච්ඤා වන නමුත් ඔවුන්ගේ දක්ෂතා නැහැ.

2) ශුන්යකරනය වැඩ හා සෞඛ්ය ප්රතික්ෂේප කරනවා.

නිදසුන්:

1) සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (දෙවියන් පවා නවතම දෝවනය නම්, ඔබ යාච්ඤා පිළිගන්නේ නැහැ) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය)

පමණක් මෙම තත්වය සමඟ කටයුතු අවලංගු.

2) කතා (අල්ලාහ් විෂම නොවේ, අත්පත් වූ, පිරිසිදු තොරව යාච්ඤා පිළිගන්නේ නැහැ) (විෂම: ඔවුන් බෙදා කිරීමට පෙර මෙම අංශය හඳුන්වා) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය)

3) පිළිගත හැකි යහපත් වැඩක් කිරීමට.

එක ශ්රේෂ්ඨ හොඳ ඇදහිලිවන්තයා පිළිගත හැකි ටායිප් අවන්හලක වැඩ කරවයි විසඳා දේ,

වැඩ කිසිම දෙයක් පිළිගන්න බව නොකරන නමුත් හලාල් කන්න, නබි, සාමය ඔහු පැවසීය වසල්ලම් නිසා ග්රෑන්ඩ්, වැඩ නැති වී යයි සහ පිළිගැනීම වළක්වයි නවීන සාක්ෂි

(හරි, දෙවියන් වහන්සේ යහපත් වන බව පිළිගන්නේ නැහැ, සහ senders නියෝගය පරිදි දෙවියන් වහන්සේ විශ්වාසවන්ත ය)

 {يَأَيُّهَا الرُّسُلُ كُلُواْ مِنَ الطَّيِّبَاتِ وَاعْمَلُوا صَالِحًا}

මෙම වැඩ පිළිගත හැකි වන්නේ කෙසේ ද, ප්රේරිතයන් සහ ඔවුන්ගේ රටවල් ආහාර වර්ගන නම්, හලාල් හා හොඳ වැඩ සිටින බව යහපත් දේවල් කන්න අණ කරන බව අදහස් කරන්නේ කුමක්ද? (න්යෂ්ටික හතළිස් .81 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)

එය (න්යෂ්ටික හතළිස් S114 රීති සහ ප්රතිලාභ) ඔහුගේ අවන්හලක මුස්ලිම් හොඳ විමර්ශනය කිරීමට දාසයා විය හා පූජා හේතුව කන්නලව් හා නමස්කාරය පිළිගැනීම වැළැක්වීම සඳහා උන් වහන්සේ නිසා කාවද්දන ලද හා වැටුප් වර්ධක යුතුය.

ප්රශ්නය / කුමක්ද හොඳ ආහාර හා හොඳ දේවල් අතර ඇති සම්බන්ධය?

හොඳ වැඩ හොඳ බලපෑමක් ආහාරයට ලැබේ.

· ඒ විද්වතුන් බොහෝ කිව්වේ ඇයි වේ.

මෙම කාර්යය බෙදාහැර ඇත්තේ එය එය හොඳ මුදල් වන තුරු, යාච්ඤා කිරීම, සකාත් සහ හජ් වලංගු පිළිගත හැකි පවා වචන සහ ක්රියාවන් සිට හොඳ නැති වලංගු නැත. (ෂෙයික් සාලේ න්යෂ්ටික ෂෙයික් කාර්තු පැහැදිළි)

මෙම Salaf සමහරෙක් කතා කොට:

ගුණාංග පහක් පූර්ණ වැඩ

1 දෙවියන් වහන්සේ දැන ගැනීමට

2 දැනගත

3 ක් පෞද්ගලික වැඩ.

4 ඊළඟ වසරේ.

5 හලාල් උපයන කන්න. (ඉබ්නු Rajab ගුණාංග පහක් සම්පූර්ණ Anzers147 වැඩ යහපත සඳහා විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය මුස්ලිම් පල්ලිය පවසයි)

4) පිළිතුරක් යාච්ඤාව සඳහා හේතු.

අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (එවිට ඔහු මිනිසෙකු ගමන් අපිළිවෙල දූලි සහිතයි.දොරට කෙළින්ම මුහුණලා නැති දීර්ඝ සඳහන්, '' ස්වාමීනි, ස්වාමීනි, අහස තම අත් දිගු, ..)

එය පිළිතුරක් යාච්ඤා කරයි.

1 දීර්ඝ ගමන් පිළිතුරක් යාච්ඤා කිරීමට

ඒ නිසා ඒ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියන්නේ :( ඊට පස්සේ ඔහු ඒ මිනිසාගේ දීර්ඝ ගමන් සඳහන්)

නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සමහර යහපත් ක්රියා කෑම කන්න බලපෑම යහපත් උදාහරණ උදාහරණයක් විය යුතු අතර, පූජා බලපෑම සමහර යහපත් ක්රියා කන්න පවසයි. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)

යාච්ඤාවට පිළිතුරු සංචාරය කිරීමට මෙම නවීන සංඥා දී.

(ඇමතුම් තුනක් ඔවුන් තුළ කිසිදු සැකයක් Mostagabat: පීඩිත, සහ ඒ සංචාරකයා සහ ඔහුගේ පුත් එරෙහිව පියා ආරාධනා කිරීමට) (Sahih තිර්මිදි සහ අබු ඩාවුඩ්) සහ ඔහු තවත් සම්මුඛ බලන්න

ප්රශ්නය / මොන ඇමතුමක් පිළිතුරු ගමන් කිරීමට හේතුව හේතුව වන්නේ ඇයි?

අවශ්යතාව ගමන් කිරීමට නම්, බොහෝ විට ස්වයං ඇති වර්තනය නිසා විරසක දිග දිවෙන අතර, දුක් ඉවසන්න ගමන් කරන අතර, ද දෙවියන් වහන්සේ ස්වයං අවශ්යතාව, මෙම පිළිතුර සඳහා ශ්රේෂ්ඨතම එක් හේතුවක් නිසා.

2) ධූලි ඇඳුම් පැළඳුම් හා ශරීරය Balhos නැහැ හැර කිසිවෙකුට පෙර තමන් ලබා

 ඒ නිසා ඒ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියන්නේ :( අපිළිවෙල දූලි සහිතයි.දොරට කෙළින්ම මුහුණලා නැති)

හා (අපිළිවෙල, ඇතුළුව දොරටු සමිඳාණන් වහන්සේ වන මම දෙවියන් වහන්සේ, Oprah දිවුරනවා නම්) (සැබෑ මුළු ඇල්බනි 3478) ඔහු පිට සාමයක් පවසමින් සාක්ෂි දරයි

* ඔහුට ලැබෙන පරිදි දෙවියන් වහන්සේගේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නැහැ

ඔහු වැසි පැහැදිලිව ම කිසිදු වැදගම්මකට නැති මධ්යස්ථ කන්නලවු සඳහා යාච්ඤා කිරීම ගියා.

මගේ ඥාති පුත්රයා තුළ සමහර විට ඒ Ishvni) ඉබ්නු Rajab 98 විසින් (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය මාගේ ස්වාමීන්ට Ostekin,): * මෙම Mutrif බින් අබ්දුල්ලාහ් තම ඇඳුම් වඩා ඔහුගේ බෑණා, ෆෙල්ප්ස් ආකල්පය සිරගත ඔහුගේ අතේ උක් ගෙන ඇත, මේ දේ ඔහුට කීවේ, පැවසීය

* මෙම අත්තිකාරම් සමහර:

දෙවියන් වහන්සේ මැවූ දෙයක් ඇඳගෙන කතා කරන්න අවශ්ය නම්, ඔබගේය එවකට ජේ කිරීමට සැරසීම හා දෙවියන් වහන්සේ කැඳවා, ඔහු පිළිතුරු සමීප බවයි. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් පැහැදිලි)

3) අහසට අත් විහිදී යයි.

ඒ නිසා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් (අහස, සමිඳාණන් වහන්සේ වෙත තම අත් දීර්ඝ ..)

සහ (අතට ආපසු ශුන්ය Khaiptin ගෙන ඒමට මිනිසා තම අත උස්සන්න කිරීමට ලැජ්ජා නම් දෙවියන් වහන්සේ, ලැජ්ජාශීලී ක්රීම්,) ඔහු (අහමද්, අබු ඩාවුඩ් සහ තිර්මිදි විසින් කළ විස්තරය)

බද්ර් දවසේ මෙම දිනුම් ඇදීම තුළ අත් හා යාච්ඤා ලබා ගැනීමට විසින් ඔප්පු ලෙස.

ප්රශ්නය / ඇයගේ අත් පිළියම් යෙදිය වැඩි කිරීමට ද?

ඔව්, පහත සඳහන් පරිදි:

A) සමුද්දේශ ඔහුගේ දබරැඟිල්ල පමණක් pulpit එය කළේ කථිකයෙකු ඒකාබද්ධ කිරීම පිළිබඳ සාක්ෂි පවතින්නේ හා යාච්ඤා නම් දෙවියන් වහන්සේගේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්.

කතා අනෙක් වේදිකාව මත පදනම් නම් ඔහු ඔබේ අත උස්සන්න සඳහා Q / නියමිත ද?

නියම නැත.

B) අහස ඔහුගේ අත උස්සන්න එසේ දැඩි වූ හිටියේ ඇති සුදු ජාතිකයින් දකින බව ඔසවා මේ වනු ඇත

වැසි 1

එක් දැඩි ආපදා දුක් හා ඔවුන්ගේ ගුණාංග එක්කෝ නම් දෙකක්

A) අහසට Batnhma අත් එක්කෝ.

B) බැලූ බැල්මට අහස වෙත අත් විය.

C) ඔබගේ අත් පියයුරු හා ශරීරය Amayorma Almsttam කිරීමට බාහුවෙන් අත උස්සන්න ඔවුන් මුහුණ, නෑ. මෙම වසල්ලම් තුමාණන් සාමය වඩාත් යාච්ඤාව, නමුත් ඔහු Arafah යාච්ඤා කළේය. ((රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S114 ප්රතිලාභ)                     

4) කන්නලව් දී බඳුනක්.

ඔහු වංශාධිත්වය, "ස්වාමීනි, ස්වාමීනි" කියා සිට තිබේ refines

මේ ගැන ඉබ්නු Massoud සාක්ෂි දරයි :( සහ තුන් වරක් ඉල්ලා නමින් නම්, ඔහු තුන් වරක් ඉල්ලා ඇහුවා - ඊට මෙසේ අල්ලාහ් දෙවියනි, ඔබ Baqric ​​තුන් වරක්) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය)

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පවසයි.

එක් උත්තර දී තිබෙනවා තම ආපනශාලාවට හා ඔහුගේ ඇඳුම් හරාම් වුවත් ඔහු තවත් ලංසුකරු හදිසි අවශ්යතාව බරපතලකම සහ හදිසි වේ මුහුණ නිසා හරාම් ය.

       මෙන්ම හරාම් අනුභව කළ ඇසි ඇදහිලිවන්තයා ඔහු ප්රතිචාර දක්වා ඇත්තේ, නමුත් අවස්ථා කිහිපයක, තිබීමේ තත්වය. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)    

  5) අවන්හල් සහ බීම පිලිතුරු දෙන්න දුරකතන අංකය පෙන්වන්න, යාච්ඤාව පිළිතුරු ඇඳුම් හේතුව.

බව (සහ ඔහුගේ අවන්හල හරාම්, හරාම් සහ කාවද්දන ලද අතර, ඔහුගේ වස්ත්ර හරාම්, හා ආහාරපාන හරාම් මිල)

මෙහි ප්රශ්නය හමුවේ !!

මෙම විශ්මයාර්ථ බැහැර දී, සාද් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඇසූ විට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඇමතුම සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (වෛද්යවරුන් ඔබේ අවන්හලක් ඇමතුම උත්තර නො) (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 117) පිළිතුරු විය

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් මෙහෙම කියනවා:

පිළිතුර සඳහා ශ්රේෂ්ඨතම හේතු ආපන ප්රකාශය, සහ අනෙකුත් කිසිම හේතුවක් ඔවුන් බොහෝ විට එම ඇමතුම පිළිතුරු නොමැති වුවත් ඔහු මේ හේතුව අපොහොසත් වන්නේ නම්, ඒ. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් පැහැදිලි)

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق