නවීන විසි
(විශ්වාසය විනීත බව)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
කතාවක්.
Uqbah බින් අම්ර් අල්-අන්සාරි
අල්-බද්රි අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
කොට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් පැවසීය: {ජනතාව මුල්ම අනාවැකිය වචන, ඔබ ලැජ්ජාවක් දැනෙනවා
නම්, ඔබ අපේක්ෂා කරන
පරිදි කළ බව අවබෝධ}. බුහාරි. පොත 7/100 සාහිත්යය
· නූතන වාග්
මාලාව:
අපට පෙර සිටි දිවැසිවරයන්ගෙන්
වචන ජනතාව වූ, ඕනෑම නම් "ජනතාව තේරුම්".
එය දිවැසිවරුන් එකඟ වූ
"යන අනාවැකිය, වචන සිට".
ප්රශ්නය
/ ඇයි අනාවැකිය වචන එකතු කිරීම?
ඊට අමතරව එම අනාවැකියේ
සංකීර්ණ ගැටලු නිහතමානිත්වය බව මාධ්ය අනාවැකිය කතා කිරීමට.
නිවසක් හෙක්ටයාර කිරීමට
"ඔබ ලැජ්ජාවක් දැනෙනවා නම්" සහ AZ බිඳුණු ඔප්පු
"ඔබට
අවශ්ය දේ වෙන්න" මෙහි සූත්රය හා සම්බන්ධ වූවන් ය:
1 තර්ජන හා බිය ගැන්වීම්
සහ අර්ථය තේරුම මත විය එක්කෝ හැක: ඔබ නිහතමානී නිරායුධ නම්, ඉන් පසුව ඔබට අවශ්ය
ඕනෑම දෙයක් කරන්න, ඔබ එය සංකේතාත්මක.
2 එක්කෝ අර්ථය හා හැඟීම මත
අවසර: ඔබ යමක් කිරීමට අවශ්ය ඔහු දෙවියන් හා කලින් කළ දේවල් ගැන ලැජ්ජා නොවේ නම්, ඒක කරන්න.
·
වාෂ්ප තවත් ගිණුමක් දී, "එසේ නම් ඔබට අවශ්ය
ඕනෑම දෙයක් නැහැ" (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 150)
· මෙම සාකච්ඡාව
මත ප්රශ්න:
දෙවියන්
වහන්සේ දිවැසිවරුන් උරුමය 1.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {පළමු වෙනි අනාවැකිය
සිට ලබාගත් වන වචන ජනතාව)
ප්රශ්නය
/ මෙම සංවාදය හැඟීමක් "විසින් කුමක් අදහස් වන්නේ කුමක්ද?
අවබෝධය: ජනතාව Vhy, සහ Tnagulwh සියලු දිවැසිවරයන්
බව මෙහිදී Tbaeidah
විය: මම අනාවැකියේ මුල්
වචන සමහර තේරුම්.
* ඔහු දිවැසිවරුන් වචන ජනතාව
කරගත්තොත් වචන ඇති බව අවශ්ය වේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද "මුල්ම අනාවැකිය" මගින් අදහස් වන්නේ කුමක්ද?
උසස් අනාවැකි මුල් ගෝලයන්
අදහස් ආබ්රහම් සමාදානය මේ අනුව, නෝවා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් අනතුරුව, තම අනුගාමිකයන් Vhy ඔහුගේ වචන විය
ඔවුන් පිට විය මුල්ම අනාවැකිය රිසි සහ නෝවා ශාස්තෘවරු. ආබ්රහම් මෙන්ම ඔහුගේ වචන, මෙන්ම දෙවියන්
වහන්සේ දුන් දේ ගැන, - ඔහුගේ පුවත්පත් අතර ගැසීමේ
හා සියලු ඔහුට පුරවා උපත.
ප්රමාද අනාවැකි
Ohz සැබෑ ය
මෝසෙස් සහ යේසුස්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ද,
එසේ බානි ඊශ්රායෙල් ඩාවුඩ් දිවැසිවරුන් සාමය
(න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි) ඔහු සහ නැසීගිය අනාවැකි අන් අය වසල්ලම්
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද එය (පළමු අනාවැකිවලින් යන වචන ජනතාව දැනුවත් නම්) ද?
මේ බව (රීති හා න්යෂ්ටික
හතළිස් S180
ප්රතිලාභ) ඔවුන් මේ ජාතිය Muhammadiyah පළමු යනතුරු ජනතාව
බැස පරම්පරාවෙන්, ඔවුන්ගේ දිවැසිවරයන්ගේ
පරම්පරාවෙන් සම්මත වඩා නිහතමානී ලෙස ඉල්ලමින්, නබි මහා ප්රඥාව
බවයි.
හදීසයේ විධානය
ප්රශ්නය / අර්ථය?
වඩාත් හොඳින් ඔහුට නියෝග
ආශිර්වාදය හා සාමය පිළිබඳ සංකල්පය විද්යාඥයින් (ඔබ ලැජ්ජාවක් දැනෙනවා නම්, ඔබ අපේක්ෂා කරන
පරිදි කළ) වචන හා Orjhaa හා වේ:
තර්ජන හා බිය ගැන්වීම්
කාරණය: Vicu
අර්ථය ඔබ ඔබට අවශ්ය දේ නිහතමානිත්වය Vaaml නැති නම්, ඔබ දඬුවම් ලැබිය
උපමා ඔබට ගෙවීමට, සහ මේ ලෝකයේ හෝ පරලොව දී
විය හැක, හෝ දෙකම (න්යෂ්ටික
හතළිස් S180
රීති සහ ප්රතිලාභ).
2) නිහතමානී.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {ඔබට ලැජ්ජාවක්
දැනෙනවා නම්, ඔබ අපේක්ෂා කරන පරිදි කළ}.
ප්රශ්නය
/ නිහතමානී කුමන ආකාර?
1, නිහතමානී
ඉපයූ නොවන.
උන් වහන්සේ සිය දාසයන්ගේ
අවසන් කැමති පත්ර මත දෙවියන් වහන්සේ විසින් තම උපවාසය හා protoplasm යේමනයේ අසන ලදී
·
නිවැරදි මත:
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් තම පියා සිට කතාවට බින් අබ්දුල්ලාහ් (ඉබ්නු උමර් රළියල්ලාහු, සාමය පුරා ප්රහාරයට
ඔහුගේ සහෝදරයා සමහරක කළ අන්සාර් සිට මිනිසාට වසල්ලම් බව ඔහු පැවසීය සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්: ((නිහතමානිත්වය කෙතෙක් වී ද යත් ඉඩ විශ්වාසය)). Sahih බුහාරි
· ඕමාර් සිට
ගැටළුකාරී අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු
පැවසුවේ,
(බ්ලෂර් සෑහේ ද, වර්ණ අපේක්ෂා භංගත්වයක්
නිහතමානිත්වය අතුරුදහන් නම්, හා නපුර අතුරුදහන්, සහ නිවාස බිය)
.allowavi
න්යෂ්ටික හතළිස් S151 පැහැදිලි)
2) නිහතමානී
ලබා ගැනීමට බලාෙපොෙරොත්තුවන.
දෙවි පිළිබඳ දැනුම ලබා
ගන්නා ලද අතර, ශ්රේෂ්ඨත්වය දැන, හා වහලුන් වශයෙන්
පිහිටා, සහ ඔවුන් දැනුවත්
හා නිහතමානී දිනා
රැස් කිරීමට උත්සාහ නමුත් ඇදහිල්ලෙන් හා පුණ්ය වැඩිම උපාධි වැඩිම ගුණාංග සාක්ෂාත් කරගනු
ලැබූ මුස්ලිම්.
·
සාකච්ඡාව :( - සහ අබ්දුල්ලාහ් බින් මසූඩ් අල්ලාහ්
ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, මෙසේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්: ((අල්ලාහ්ගේ Asthioa සැබෑ නිහතමානිකම
කියන්නේ අපි මෙසේ අල්ලාහ් ඇනා Nsthieddi දූතයාණනි, දෙවියන් වහන්සේට
ස්තුති කරමි ඔහු පැවසුවේ, එය නොවේ, නමුත්.. දෙවියන්
වහන්සේ හරි නිහතමානී විනීතව: හිස හා දැනුවත් කිරීමේ තබා ගැනීමට, හා හා උදරය දිස්ත්රික්කයේ
හාවාඑළිය රජයේ තබා, සහ මරණය සිහි හා ගෙවී, ඔහු පරලොව අවශ්ය
වූයේ, ඔහු ලෝකයේ උපාංග
ඉතිරි, එය, එසේ කෙළේ දෙවියන්
වහන්සේගේ Asthia
අයිතිය නිහතමානී)) ඉමාම් අහ්මද්, තිර්මිදි විසින්
කළ විස්තරය,
ඉබ්නු මසූඩ් ගෙන
·
පෙර, නිහතමානී එකම මිනිසා
අත්පත් නම්,
හා සහජ නිහතමානී ඔහුගේ හදවත හැර කැත සිදු ඔහු
වැළැක්වූයේ උන් වහන්සේ අත්හැර මිනිස් භූතයන් හා ජින්වරුන් ඇදහිල්ල නැති කෙනෙක් බවට
පත් වෙනවා. (න්යෂ්ටික හතළිස් S152 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්)
නිහතමානිකම
දුෂ්ට.
අයාස් සහ වෙනත් අය පැවසුවේ, "අයිතිවාසිකම් කඩ
ඇති වුයේ මෙම නිහතමානී නීත්යානුකූල නිහතමානිත්වය කෙතෙක් වී ද යත් නමුත් හිඟය හා නින්දාවට
නොවේ, නමුත් එය Mchabhth නීත්යානුකූල නිහතමානී
නිහතමානිත්වය හැඳින්වූයේ" දෙවිගේ අයිතිවාසිකම් අසාර්ථක කිරීමට හේතු විය හැකි වන
Valehia,
Viabd දෙවියන් නූගත්කම මත ආගම
ගැන කියන්නේ නැහැ, ඔහුගේ හෝ ඇයගේ අයිතිවාසිකම්
කිරීමට අසමත් හා ගණන්, සහ මුස්ලිම් අයිතිවාසිකම්, මෙම නිහතමානී ලැබූවෙකු
අයිතිවාසිකම් එය දුර්වල සහ Khor නිසා. (නීති රීති හා න්යෂ්ටික
හතළිස් S182
ප්රතිලාභ)
ආගම අධ්යාපන ප්රතිපාදන
ලැජ්ජාවක් හෝ ඉල්ලා ඇති අයිතිය, නිහතමානී නැත
ඔහු මෙසේ පවසයි:
(وَاللَّهُ
لَا يَسْتَحْيِي مِنَ الْحَقِّ ۚ)(الأحزاب :53)
· නිහතමානී
පලතුරු:
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද නිහතමානී ඵල ද?
1) පතිවත.
එය පවා, ඔහුගේ සියලු කටයුතු
නිර්මල වූ වාතාවරණය අවසන් ඇත්තෙන්ම, තෝරා නොගන්නා නිහතමානී, සමන්විත වේ.
2) ඉටු
Ahnaf බින් Qais පැවසුවේ දෙකක්
මිනිසුන් හමු කවදාවත්: බොරු හා Marwa.
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම් දෙවි ආශිර්වාදය හා සාමය යාච්ඤා
කරන්න
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق