සාකච්ඡාව
XVIII (හොඳ පුරුදු)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
කතාවක්.
හොඳ සාකච්ඡාව කී තිර්මිදි, විසින් කළ විස්තරය
{ඔබ කොහේ සිටියත්
අල්ලාහ්ට බිය, හා නරක හොඳ Tmhaa විපරම්, හා ජනතාව දෙසට
හොඳින් හැසිරෙන): අබූ Dhar අපලදායකයි බින් Jnadp හා Muadh බින් Jabal, දෙවියන් වහන්සේ
ඔවුන්ට ආශීර්වාද අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහු පැවසීය. සමහර පිටපත් හසන් සැබෑ දී
·
කතා කිරීමේ වැදගත්කම:
සඳහා ආයාචනා
කිරීම මගින් මෙම සාකච්ඡාව වැදගත්කම:
1 භක්තිය, ඉතා
ආගමික, සහ සියලු
හොඳම ආරම්භය
ජාතිය හා පැතිරීම ප්රේමය
නූල් දැමීම 2 හොඳ පුරුදු හේතුව. (රීති
සහ 158 න්යෂ්ටික හතළිස්
පි. ප්රතිලාභ)
නූතන වාග්
මාලාව:
"බිය දෙවි"
භක්තිය භාෂාවෙන්: ඔබ වලක්වන ආරක්ෂක බාධකයක් ගෙන ඔහුට ඔබ බිය ආරක්ෂා කිරීම සහ ඔහු අනතුරු
අඟවමින්
සියලු බලැති
දෙවියන් වහන්සේගේ භක්තිය:
ඒ, ඔහු හා දඬුවම්
Maakhcah අතර වහල් කරයි
වැළැක්වීම Takia
එය වෙන් කරවා ගැනීම හා ඔහුගේ නියෝග අනුකූල විය
යුතු අතර තහනම් වැළකී සිටින්න.
ඕනෑම වෙලාවක ඕනෑම තුළ, "ඔබ කොහේ හිටියත්," ඕනෑම තැනක ඔබ එය
පමණක් හෝ පිරිසක් ද වෙති ඔබ අය ද ඔබ දකින හෝ නැති විය.
කෙලින්ම අයිතිය "අනුගමනය
කරන්න", මම පසුව කරන්න.
ඔබ නිකුත් කරන "Alsiah" පාපය.
"Tmhaa" තහඩු දූතයන් කතුවරුන්
ඉවත් හා ඇගේ එම සාපරාධී කිරීමට ඉලක්ක කර ඇත.
"නිර්මාතෘ"
ඔබ හා අනුග්රහය වියදම වෙහෙස.
නිර්මාණය කතුහිමිකම මනෝභාවය
හැසිරීම තුළ ප්රතිඵලය වූයේ "නිර්මාණය කරමින්", එය විස්තර Belhassen නරක ලෙස විස්තර
කර තිබේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 122)
මෙම නවීන
ගැටලු
හේතු ගණනාවක්.
ප්රශ්නය
/ දැන භක්තිය?
භාෂාව: ඔබ වලක්වන ආරක්ෂක
බාධකයක් ගෙන ඔහුට බිය සහ ඔහු අනතුරු අඟවමින් ඔබ ආරක්ෂා කරනවා.
ඉබ්නු Rajab පැවසුවේ
හේතු ගණනාවක්: තම දෙවියන්
බව ක්රියාවක් කීකරුකම ගැටලූවලට වෛරය හා කෝපය හා දඬුවම් සහ වැළැක්වීම සිට ඔහු හා Maakhcah අතර වහල් කරවයි
බොරුවක් වැළකී සිටිය) (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S159 ප්රතිලාභ)
ප්රශ්නය
/ කොහෙද භක්තිය, ආගිය තැන්?
භක්තිය, ස්ථානය: හදවත සාකච්ඡාව:
"හේතු ගණනාවක් මෙතන, හේතු ගණනාවක් මෙහි"
සහ ඔහුගේ පපුවට තුන් වරක් පෙන්වා)
·
සාකච්ඡාව (අබු Huraira, නබි සිට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහු පැවසුවේ, "දෙවියන් වහන්සේ
ඔබේ ඡායාරූප සහ ඔබේ මුදල් දෙස නොවේ, නමුත් ඔබේ හදවත්
හා ඔබගේ ක්රියාවන් දෙස බලයි) මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය
·
සාකච්ඡාව [66] බුහාරි හා මුස්ලිම්
විසින් කළ විස්තරය (බුලත් කිරීමට මාංසය මුළු සිරුර ම නම් එය මුළු සිරුර, එනම් සිත දූෂිත
නම් සාමය ප්රතික්ෂේප කර නැති වුවත්)
·
ප්රශ්නය / Shaykh අබ්ද්
අල්-අසීස් ඉබන් Baaz සමහර
සමහර මිහිමවගේ කුස නසා හා උපදෙස් පැවසීය නමි-, අල්ලාහ්
ඔහු කෙරෙහි දයාව තිබිය හැක: හේතු ගණනාවක් මෙහි වන්නේ ඇයි?
ඔහු දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව
පැවසුවේ
මෙම මෙතැනින් (භක්තිය, අර්ථය හා p හේතු) එය ව්යාභිචාර
සඳහා Zjrth
සඳහා ඔහුගේ සිතේ ශ්රද්ධාව, නම්, අවලස්සන සඳහා කළ
යුත්තේ භක්තිය, විරෝධය එය වරදකි. 2931)
හේතු
ගණනාවක් අංශ:
නිසා 1 භක්තිය,
එය රාජකාරී ක්රියාවක් වන
අතර, අත්පත් කර ගත යුතු
ය වන තහංචියක් තබන්න.
අප්රසන්න
2 භක්තිය.
භක්තිය, සම්පූර්ණත්වය සාක්ෂාත්
කර ගැනීම කියාපාන පිළිකුල් ක්රියා සහ නිවාඩු Mustahabb. (න්යෂ්ටික හතළිස්
S159 රීති සහ ප්රතිලාභ)
භක්තිය, යන ගුණදම්.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද භක්තිය ඇති ගුණ ද?
පොත හා සුන්නහ්ව බොහෝ පාඨ
මෙන්න කැමති භක්තිය පෙන්නුම් ලැබී ඉන් කිහිපයක්:
1 පැරඩයිස්
එම උපදෙස් දුනිමු උරුම
:(
:( تِلْكَ الْجَنَّةُ الَّتِي نُورِثُ مِنْ عِبَادِنَا مَن كَانَ تَقِيًّا)مريم
:63
අබ්දුල්
සඳහා දෙවිගේ ප්රේමය 2 භක්තිය, හේතුව.
ඔහු මෙසේ පවසයි
:(
بَلَى مَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ وَاتَّقَى فَإِنَّ اللّهَ يُحِبُّ الْمُتَّقِينَ } ال
عمران :76
3 ධර්මිෂ්ඨයන්
සඳහා, අහස හා පොළොව
ආශිර්වාදය විවෘත කරනවා.
ඔහු මෙසේ පවසයි
: (وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ
وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالأَرْضِ )(الأعراف
: 96))
4 අල්ලාහ්ගේ
සමාගම සමග සිටින්නේය
:(
:( إِنَّ اللَّه مَعَ الَّذِينَ اِتَّقَوْا وَاَلَّذِينَ هُمْ مُحْسِنُونَ)(النحل
:128
5 මේ
ලෝකයේ කරුණු සහ පරලොව භක්තිය, පහසුකම්
.
ඔහු මෙසේ පවසයි
:(
وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مِنْ أَمْرِهِ يُسْرًا)الطلاق: 4
6 මේ
ලෝකයේ හොඳ වහල් හා පරලොව භක්තිය වැඩි
:(
සියලු බලැති පවසයි
(وَتَزَوَّدُوا
فَإِنَّ خَيْرَ الزَّادِ التَّقْوَى).(البقرة :217
ලෝකයේ 7 හොඳ
ප්රතිඵලයක් හා ප්රවේශම් සහගත සඳහා පරලොව
ඔහු මෙසේ පවසයි
:(
وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ)الأعراف :128)
(නීති රීති හා න්යෂ්ටික
හතළිස් S161
ප්රතිලාභ)
කමල් භක්තිය.
මෙම සැක කිරීම් සහ Maltbs හරාම් දේවල් හඬනවා
·
හසන් අල්-Basri පවසයි.
(එහෙත් Balmottagan හේතු ගණනාවක් පවා
පූජා මුස්ලිම් බිය ගොඩක් දකුණට) (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක් 125.)
·
වළක්වා ගත විය යුතු දේවල් සමහර:
1 වැළැක්වීම
සැකය.
(එය මග හැරිය යම්
සැකයක් බිය වේ. Aestbro ආගම හා ගෞරවය අහිමි) මුස්ලිම්
විසින් කළ විස්තරය
2 ගිනි වැළැක්වීම
"පවා නම් දිනය අඩක්
සමග, එය හොඳ Fbkelmp සොයා ගත්තේ නැහැ, ගිනි බිය"
3 අයුක්තිය
හා Aahal වැළැක්වීම.
(:.
අසාධාරණයක් බිය, විනිශ්චය දිනය
පිළිබඳ අසාධාරණයක් අන්ධකාරය, පීඩා සහ බිය, ඔබේ පවුලේ හිඟයක්
ඔවුන්ට ඔවුන්ගේ ලේ වැගිරීමට ලබා ගැනීම සඳහා, ඔබ ඉදිරියේ පැමිණ, Asthaloua Mharmanm අහමඩ් විසින් කළ
විස්තරය,
3/323 (14 515)
...
4 පීඩිත වැළැක්වීම.
බුහාරි හා මුස්ලිම් (බිය
හා පීඩිත ආරාධනා, එය ඔහු සහ දෙවියන් වහන්සේ
වැස්ම අතර නො වේ).
කාන්තාවන්
5 හා රෝග නිවාරණය
අවම.
(((අවම මිහිරි එළවළු, දෙවියන් වහන්සේ
Mstkhalafkm
ඔවුන්, මේ ලෝකයේ පරෙස්සම්
වන්න සහ කාන්තාවන් පරෙස්සම් ඔබ කෙසේද දැක කරන්නේ?, පළමු fitnah සඳහා ඊශ්රායෙල්
ළමුන්, කාන්තාවන් විය).)
නිවැරදි [මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය.
) Maimho අවාසි.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {සහ නරක හොඳ Tmhaa අනුගමනය)
ප්රශ්නය
/ Mamni සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් (හා නරක හොඳ Tmhaa අනුගමනය)
මෙසේ?
එයින් අදහස් කරන්නේ: ඔබ
මානව අමතක හෝ inattention නැඹුරු විය හැක තමා විසින්
දූෂණය කර ඇති හෝ ඔහුගේ ගෑම් යක්ෂයා පව් වැටී පාපයක්
එය භක්තිය: ඔහු (න්යෂ්ටික
හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක් 126.) පසුතැවිලි වී සටහන්
තබා දෙවියන් වහන්සේගේ සමාව ඉල්ලා නොපමාව.
හොඳ පුරුදු.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {හා ජනතාව දෙසට
හොඳින් හැසිරෙන}
පමණක් කරන්නේ කුමන භක්තිමත්
Embryogenesis
හොඳ සදාචාරාත්මක ගුණාංග.
ඔහු මෙසේ පවසයි
:(
أُعِدَّتْ لِلْمُتَّقِينَ الَّذِينَ يُنْفِقُونَ
فِي السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ
وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ)(ال عمران (133
පසු දෙවියන් වහන්සේ Mkhalqh හොඳින් භක්තිය, මූලද්රව්ය ජනතාව
දෙසට ය. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S166 ප්රතිලාභ)
·
හොඳ පුරුදු පිළිබඳ අර්ථ නිරූපණය:
Hassan: හොඳ පුරුදු මානව දයාව හා
ප්රදානෝත්සවයට සහ අපේක්ෂාව බවයි
භාග්යවතුන් පුත්: ඔහු මුහුණ
දීර්ඝ බවත් හානියක් සිට දන්නා වැලකී සිටින බවට ඇත.
ඉමාම් අහමද්: හොඳ
පුරුදු හා තරහ වත් කිසි අමනාපයක් නොදරන බව (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S167 ප්රතිලාභ).
*
නබි තුමාණන් ඉස්ලාමීය චරිතයකින්
පැණි රස.
1 ඇදහිල්ල
පරිපූර්ණත්වයට හොඳ පුරුදු
ඔහු) "ඇදහිල්ල
තුළ සම්පූර්ණ ඇදහිලිවන්තයන් ආකල්පය හොඳම ඔහු පිට සාමයක් පවසයි (ඇල්බනි අංක 1241 සඳහා මුළු සැබෑ
බලන්න)
2 හොඳ පුරුදු, තමන්ගේ
දෙවියන්ගේ වහලුන් Almokhtban වහල්
උපාධි අවබෝධ
ඔහු සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් (ඇදහිලිවන්තයා පදනම් නිරාහාරයේ උපාධි විසින් නිර්මාණය හොඳ අවබෝධ කර
ගැනීමට)) (අබු ඩාවුඩ් සහ ඉබ්නු මාජා හා අශ්වයන් අංක 1928 විසින් කළ විස්තරය)
මහතා පැවසීය.
මළවුන් කෙරෙන්
නැගිටුවනු ලබන දිනය ඉතිරි බර මැන ගැනීමට හොඳ පුරුදු 3
(
"හොඳ පුරුදු ඉතිරි කර ගෙන
ඇති දෙයක් නැත) කතා (ඇල්බනි අංක 5603 සඳහා මුළු සැබෑ
බලන්න)
4 තව තවත්
මිනිසුන් පාරාදීසයක් හොඳ පුරුදු ඇතුළු කුමක්ද,
අබු Huraira බොහෝ මිනිසුන්
පැරඩයිස් පවසයි ඇතුල් සඳහා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඇසූ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, භක්තිය, හා හොඳ පුරුදු
...) (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය පි 173) සඳහන් කරයි.
*
හොඳ පුරුදු ඇති අත්පත් කර ගැනීම.
ප්රශ්නය
/ කොහොමද හොඳ පුරුදු අත්පත්කර ආවේ?
තේරුම් වාසි
හොඳ පුරුදු දේවල්:
වැඩිම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
අනුකරණය, සාමය නිර්මාණය
දෙවියන් වහන්සේ ඔහුගේ දේව ධර්ම දූතයා කුරානයේ එය Asalahalsalam විස්තර කෙරෙන හොඳ
වසල්ලම්
"
وَإِنَّكَ لَعَلَى خُلُقٍ عَظِيمٍ" القلم :4
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق